Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Planowanie, organizowanie i kierowanie pracą działu recepcji
Przydzielanie zadań, określanie zakresu uprawnień i odpowiedzialności podległym pracownikom
Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem działu, dyscypliną i wykorzystaniem czasu pracy oraz przestrzeganie przepisów wewnętrznych
Kontrola wykonania zadań przez podległych pracowników
Czuwanie nad prawidłowymi świadczeniami usług hotelowych zwłaszcza w okresie większego nasilenia ruchu turystycznego
Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi we wszystkich sprawach dotyczących realizacji celów Obiektu
Sporządzanie materiałów sprawozdawczo-statystycznych wymaganych przez księgowość oraz bezpośredniego przełożonego
Realizacja innych działań zleconych przez przełożonego
Nadzór nad bieżącą sprzedażą usług hotelowych w Recepcji
Nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników przepisów sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz dotyczących ochrony przeciwpożarowej
Bieżące przekazywanie do wiadomości i wykonania podległym pracownikom otrzymanych zarządzeń, instrukcji itp
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji związanej z systemem czasu pracy podległego personelu
Stały nadzór nad obsługą gości
Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu zagadnień należących do podległej komórki organizacyjnej
Wykonywanie innych spraw zleconych przez Dyrekcję i systematyczne prowadzenie szkoleń i instruktażu podległego personelu
organizowanie i koordynowanie pracy podległego personelu, kontrolowanie jej efektów oraz dyscypliny pracy,
stałe i systematyczne prowadzenie szkoleń i instruktażu podległego personelu,
bieżące przekazywanie do wiadomości i wykonania podległym pracownikom otrzymanych zarządzeń, instrukcji itp.,
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji związanej z systemem czasu pracy podległego personelu,
stały nadzór nad obsługą Gości,
prowadzenie rozliczeń zleceń dokonanych przez systemy rezerwacyjne ( on-line),
rozliczanie prowizji dla biur podróży i kontrahentów rezerwacji on-line oraz imprez barterowych i umów stałych,
prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
dekretowanie rachunków oraz faktur i nadanie im obiegu księgowego,
prowadzenie raportu kasowego, w tym rozliczanie zaliczek,
zaopatrzenie: artykuły biurowe, środki eksploatacyjne dla recepcji,
nadzór nad eksploatacją sprzętu w recepcji
ustalanie i kontrolę procedur dot. funkcjonowania Recepcji,
kontrolę pracy personelu (w tym finansowa),
utrzymywanie standardów obsługi Gościa u podwładnych na najwyższym poziomie,
utrzymanie standardów u podwładnych dot. wyglądu, ubioru,
czuwanie nad prawidłowym przebiegiem świadczonych usług hotelarskich,
przyjmowanie skarg i zażaleń Gości dot. świadczonych usług oraz reagowanie na nie,
pełną współpracę z innymi działami Bel Mare i Aqua Resort, koordynacja pracy z pozostałymi komórkami Hotelu,
odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie programu Econcept oraz bieżące wprowadzanie poprawek i zmian, kontrola systemu kodowania kart magnetycznych, kontrola eksploatacji pozostałego sprzętu znajdującego się w recepcji,
stworzenie zakresu obowiązków podległego personelu,
organizacja i przeprowadzanie szkoleń podległego personelu,
spotkania z pracownikami w celu omówienia pracy, procedur,
ustalanie harmonogramu pracy recepcjonistów uwzględniając potrzeby hotelu,
kontrola przepływu informacji,
nadzór nad terminowością płatności od kontrahentów za usługi świadczone przez hotel,
wykonywanie innych doraźnych czynności zleconych przez przełożonych
organizowanie i koordynowanie pracy podległego personelu, kontrolowanie jej efektów oraz dyscypliny pracy,
stałe i systematyczne prowadzenie szkoleń i instruktażu podległego personelu,
bieżące przekazywanie do wiadomości i wykonania podległym pracownikom otrzymanych zarządzeń, instrukcji itp.,
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji związanej z systemem czasu pracy podległego personelu,
stały nadzór nad obsługą Gości,
prowadzenie rozliczeń zleceń dokonanych przez systemy rezerwacyjne ( on-line),
rozliczanie prowizji dla biur podróży i kontrahentów rezerwacji on-line oraz imprez
barterowych i umów stałych,
prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
dekretowanie rachunków oraz faktur i nadanie im obiegu księgowego,
prowadzenie raportu kasowego, w tym rozliczanie zaliczek,
zaopatrzenie: artykuły biurowe, środki eksploatacyjne dla recepcji,
nadzór nad eksploatacją sprzętu w recepcji
ustalanie i kontrolę procedur dot. funkcjonowania Recepcji,
kontrolę pracy personelu (w tym finansowa),
utrzymywanie standardów obsługi Gościa u podwładnych na najwyższym poziomie,
utrzymanie standardów u podwładnych dot. wyglądu, ubioru,
czuwanie nad prawidłowym przebiegiem świadczonych usług hotelarskich,
przyjmowanie skarg i zażaleń Gości dot. świadczonych usług oraz reagowanie na nie,
pełną współpracę z innymi działami Bel Mare i Aqua Resort, koordynacja pracy z pozostałymi komórkami Hotelu,
odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie programu Econcept oraz bieżące wprowadzanie poprawek i zmian, kontrola systemu kodowania kart magnetycznych, kontrola eksploatacji pozostałego sprzętu znajdującego się w recepcji,
stworzenie zakresu obowiązków podległego personelu,
organizacja i przeprowadzanie szkoleń podległego personelu,
spotkania z pracownikami w celu omówienia pracy, procedur,
ustalanie harmonogramu pracy recepcjonistów uwzględniając potrzeby hotelu,
kontrola przepływu informacji,
nadzór nad terminowością płatności od kontrahentów za usługi świadczone przez hotel,
wykonywanie innych doraźnych czynności zleconych przez przełożonych
Kierownik Sali w nowo powstającej restauracji Bel Mare Resort w Międzyzdrojach, odpowiedzialny za całościowe zarządzanie działem (restauracja, bar), zapewnienie wysokiej jakości produktu i usług gastronomicznych, maksymalizację przychodów. Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań. Organizację pracy w podległym dziale, zarządzanie personelem, prowadzenie spraw administracyjnych działu, nadzorowanie obiegu dokumentów, a w szczególności:
Monitorowanie rynki i działań konkurencji
Analizowanie potrzeb klientów
Zarządzanie pracą personelu i dbanie o jakość obsługi klienta
Ustalanie grafiku pracy zespołu
Nadzorowanie poziomu stanu magazynowego i zakupów baru
Kontrola spełniania norm zewnętrznych i wewnętrznych
Dbałość o atmosferę i wystrój restauracji oraz baru
Realizowanie założeń budżetowych
Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników
Rekrutacja nowych pracowników
Tworzenie i nadzór promocji
Odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów bhp i ppoż
sprawowanie kontroli nad zgodnością polityki personalnej z prawem prac