Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zarządzanie efektywnością energetyczną zakładu oraz nadzór nad zużyciem mediów energetycznych, opracowywanie i wdrażanie planów i programów zarządzania energią
identyfikacja i analiza danych i trendów dotyczących zużycia energii
planowanie i wdrażanie działań prewencyjnych. Przygotowywanie harmonogramów przeglądów maszyn i remontów, w razie potrzeby organizowanie napraw maszyn i urządzeń. Nadzór nad zadaniami realizowanymi przez pracowników spółki w tym zakresie oraz dokonywanie kontroli prac remontowych wykonywanych systemem zleconym przez firmy zewnętrzne oraz rozliczanie faktur związanych z tymi pracami,
prowadzenie dokumentacji związanej z koncesjonowaniem sprzedaży energii elektrycznej,
aktywne uczestnictwo w projektach inwestycyjnych oraz zadaniach dotyczących modernizacji linii, instalacji, maszyn i urządzeń w związku z potrzebami technologicznymi lub optymalizacją kosztów,
wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań w celu usprawnienia procesów produkcyjnych i optymalizacji kosztów
Specjalista / Specjalistka ds. elektryki i automatyki
Gliwice
Wygasła: 04.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca w Dziale Utrzymania Ruchu i Rozliczeń :
prowadzenie całokształtu spraw związanych z remontami i utrzymaniem ruchu układów elektrycznych, automatyki i łączności na terenie Spółki oraz gospodarki elektro – energetycznej,
zarządzanie efektywnością energetyczną zakładu oraz nadzór nad zużyciem mediów energetycznych,
planowanie i wdrażanie działań prewencyjnych. Przygotowywanie harmonogramów przeglądów maszyn i remontów, w razie potrzeby organizowanie napraw maszyn i urządzeń. Nadzór nad zadaniami realizowanymi przez pracowników spółki w tym zakresie oraz dokonywanie kontroli prac remontowych wykonywanych systemem zleconym przez firmy zewnętrzne oraz rozliczanie faktur związanych z tymi pracami,
prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z gospodarką narzędziami pomiarowymi,
prowadzenie dokumentacji związanej z koncesjonowaniem sprzedaży energii elektrycznej,
aktywne uczestnictwo w projektach inwestycyjnych oraz zadaniach dotyczących modernizacji linii, instalacji, maszyn i urządzeń w związku z potrzebami technologicznymi lub optymalizacją kosztów,
wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań w celu usprawnienia procesów produkcyjnych i optymalizacji kosztów
Specjalista / Specjalistka ds. technicznych - Inspektor Nadzoru
Gliwice
Wygasła: 14.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Specjalista inspektor nadzoru ds. energomechanicznych
Prowadzenie zagadnień związanych z:
przetargami na prace wykonywane przez firmy zewnętrzne;
współudział w opracowywaniu planu remontów i nadzór nad jego realizacją:
gospodarką wodno – ściekowa;
gospodarką środkami trwałymi, tj. likwidacje, złomowanie, sprzedaż i dokumentacją z tym związaną;
nadzorem nad dokumentacją wózków jezdnych, urządzeń ciśnieniowych, urządzeń dźwigowych;
prowadzeniem ksiąg obiektów budowlanych;
koordynacją i współudziałem w opracowaniu, kontroli i ewidencji instrukcji obsługi urządzeń;
koordynacją spraw związanych z pracą kierowców i samochodów zakładowych;
prowadzenie całokształtu spraw związanych z remontami, modernizacją i utrzymaniem ruchu urządzeń energetycznych, mechanicznych i budowlanych na terenie Zakładu;
prowadzenie dokumentacji UDT urządzeń ciśnieniowych, dźwigowych, wózków jezdnych i innych;
nadzór nad dokumentacją techniczną urządzeń zakładowych;
nadzór nad prowadzeniem konserwacji urządzeń, ewidencja do celów ISO;
udział w opracowywaniu planów inwestycyjnych;
bieżący nadzór rzeczowy i finansowy nad wykonaniem robót przez firmy zewnętrzne, rozliczanie faktur;
zatwierdzanie kwitów RW, ZW i przepustek materiałowych;
prowadzenie kart ewidencji, rozliczeń środków czystości i innej dokumentacji podległych pracowników. Sporządzanie zestawień roboczogodzin podległych pracowników;
prowadzenie szkoleń podległym pracownikom w zakresie BHP i p.poż.;
sprawowanie kontroli funkcjonalnej w zakresie wynikającym z instrukcji obiegu dokumentów oraz innych obowiązujących przepisów;
kontrolowanie dyscypliny pracy pracowników oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy i czasu nieprzepracowanego;
sporządzanie „Kart pracy” dla pracowników;
sprawowanie kontroli funkcjonalnej w zakresie wynikającym z Zakładowej Instrukcji obiegu, kontroli i nadzorowania dokumentacji oraz formularzy Spółki;
nadzór nad gospodarką czynnikami energetycznymi w zakresie: odczytywanie liczników mediów energetycznych i rozdział zużycia i bieżącą kontrolą zużycia mediów;
Realizacja zadań „służby BHP” wynikających z Kodeksu Pracy oraz odpowiednich Rozporządzeń i standardów Spółki we wszystkich miejscach prowadzenia działalności przez Spółkę,
Przeprowadzanie szkoleń wstępnych w zakresie BHP
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy we wszystkich miejscach prowadzenia działalności przez Spółkę,
Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, sporządzanie wymaganej dokumentacji powypadkowej oraz kontrola realizacji zaleceń,
Udział w opracowywaniu oceny ryzyka zawodowego,
Inicjowanie działań mających na celu poprawę bezpieczeństwa
Tworzenie i aktualizacja rejestrów oraz dokumentów z zakresu BHP oraz doradztwo w sporządzaniu i prowadzeniu wymaganej dokumentacji,
Współpraca z właściwymi urzędami, instytucjami, kontrahentami, organami administracji oraz nadzoru;
Rejestracja odpadów Spółki w systemie BDO
Nadzór nad utylizacją odpadów produkcyjnych, wykonywanie analiz dotyczących wielkości odpadów poprodukcyjnych Spółki, kontrola ofert firm przyjmujących odpady
Przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących odpadów Spółki
organizowanie i realizacja importu surowców na potrzeby własne Spółki oraz innych jednostek,
aktywne prowadzenie zapytań ofertowych w celu uzyskania optymalnego poziomu cen zamawianych surowców,
przygotowywanie i zawieranie kontraktów z dostawcami zagranicznymi oraz zapewnienie ich prawidłowej realizacji,
określanie potrzeb klientów w zakresie ilości, terminów realizacji, warunków dostaw oraz wymagań jakościowych na towary importowane znajdujące się w ofercie Spółki
organizowanie i prowadzenie dystrybucji towarów handlowych
kupowanych od dostawców zagranicznych oraz usług na potrzeby odbiorców krajowych,
aktywne prowadzenie akcji ofertowych w celu uzyskania optymalnego poziomu zamówień i sprzedaży,
przygotowywanie i zawieranie kontaktów z odbiorcami oraz zapewnienie ich prawidłowej realizacji,
określanie potrzeb klientów w zakresie ilości, terminów realizacji, warunków dostaw oraz wymagań jakościowych na wyroby i towary znajdujące się w ofercie Spółki
organizowanie i realizacja eksportu wyrobów oraz importu surowców na potrzeby własne Spółki oraz innych jednostek,
aktywne prowadzenie akcji ofertowych w celu uzyskania optymalnego poziomu zamówień i sprzedaży na eksport,
przygotowywanie i zawieranie kontraktów z odbiorcami zagranicznymi oraz zapewnienie ich prawidłowej realizacji,
określanie potrzeb klientów w zakresie ilości, terminów realizacji, warunków dostaw oraz wymagań jakościowych na wyroby i towary znajdujące się w ofercie Spółki