1. Pracodawca
  2. Wrocław
  3. NEW INVEST sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

NEW INVEST sp. z o.o.

WROCŁAW, UL. KOMUNY PARYSKIEJ 49-51 / 35

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (1) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 1 )

Asystent / Asystentka ds. Administrowania nieruchomościami

Komuny Paryskiej 49, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 19.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do Twoich głównych zadań należeć będzie zarządzanie najmem powierzonego pod opiekę portfela mieszkań i lokale handlowo usługowe, w tym w szczególności:
  • Bieżące kontakty z najemcami
  • Reagowanie na opóźnienia w płatnościach oraz awarie w mieszkaniach i lokalach
  • Przygotowywanie cyklicznych raportów i sprawozdań
  • Obsługa korespondencji z najemcami i właścicielami nieruchomości
  • Zarządzanie umowami najmu i usług
  • Przygotowywanie zestawień pozostałych kosztów eksploatacyjnych
  • Zarządzanie nieruchomościami zlokalizowanymi na terenie Wrocławia i Katowice
  • Weryfikacje i bieżąca aktualizacje harmonogramów Okresowych przeglądów budynki (budowlane, elektryczne, serwisowe, UDT, systemy p.poz itp.)
  • Reprezentowanie właściciela obiektu w kontaktach z organami administracji publicznej
  • Rozliczanie umów kosztowych związanych z użytkowaniem nieruchomości (czynsz, media) – umów najmu i dzierżawy powierzchni
  • Procedowanie umów najmu
  • Nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy
  • Przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonej działalności
  • Zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania biura, szczególnie w zakresie obiegu korespondencji i informacji
  • Dystrybucja i archiwizacja dokumentów
  • Przygotowywanie pism, formularzy, redakcja umów i innych dokumentów
  • Realizacja wszystkich zadań administracyjnych i organizacyjnych
Pokaż więcej >>
od 3010 do 3010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie "NEW INVEST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.