Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Księgowanie faktur zakupu i innych dokumentów kosztowych oraz wprowadzanie do rejestrów VAT (faktury zakupu usług i towarów, środków trwałych)
Wystawianie i księgowanie faktur sprzedażowych
Księgowanie dokumentów związanych z transakcjami płatniczymi (księgowanie dokonanych i otrzymanych zapłat, księgowanie kredytów, pożyczek, uzgadnianie sald kont bankowych do wyciągów bankowych, przeliczanie sald na kontach walutowych)
Księgowanie innych dokumentów (czynsze, wynagrodzenia, RMK)
Pomoc przy prowadzeniu sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi (pomoc w: przygotowywaniu zestawień obrotów i sald, przygotowywaniu rachunku wyników bilansu Spółki, przygotowywaniu rozliczeń i deklaracji podatkowych VAT)
Księgowanie faktur zakupu i innych dokumentów kosztowych oraz wprowadzanie do rejestrów VAT (faktury zakupu usług i towarów, środków trwałych)
Wystawianie i księgowanie faktur sprzedażowych
Księgowanie dokumentów związanych z transakcjami płatniczymi (księgowanie dokonanych i otrzymanych zapłat, księgowanie kredytów, pożyczek, uzgadnianie sald kont bankowych do wyciągów bankowych, przeliczanie sald na kontach walutowych)
Księgowanie innych dokumentów (odsetki, kary, dotacje, darowizny, etc.)
Pomoc przy prowadzeniu sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi (pomoc w: przygotowywaniu zestawień obrotów i sald, przygotowywaniu rachunku wyników bilansu Spółki, przygotowywaniu rozliczeń i deklaracji podatkowych VAT)
Księgowanie faktur sprzedaży oraz wprowadzanie ich do rejestru VAT;
Księgowanie faktur zakupu i innych dokumentów kosztowych oraz wprowadzanie do rejestrów VAT;
Księgowanie dokumentów magazynowych typu RW, ZW, PZ, MM i innych;
Księgowanie faktur inwestycyjnych oraz wprowadzanie ich do rejestrów VAT;
Księgowanie dokumentów związanych z transakcjami płatniczymi;
Księgowanie innych dokumentów w szczególności: list płac, rozliczeń ZUS, PDOF, rozrachunków z pracownikami i innych dokumentów księgowych powstałych w trakcie działalności Spółki;
Prowadzenie sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi;
Przygotowywanie danych dla audytorów i współpraca z audytorami;
Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem roku obrachunkowego;
zamawianie, przyjmowanie i dystrybucja przesyłek kurierskich
koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
obsługa programu Saldeo- wprowadzanie faktur i pism do systemu
organizowanie wyjazdów służbowych pracowników firmy (rezerwacja hoteli, biletów kolejowych i lotniczych oraz innych spraw potrzebnych do wyjazdów służbowych)
bieżąca współpraca z innymi działami w firmie, w razie potrzeby pomoc i wsparcie innych działów
obsługa spotkań firmowych (rezerwacja sal konferencyjnych, napoje, itp)
Księgowanie faktur zakupu i innych dokumentów kosztowych oraz wprowadzanie do rejestrów VAT (faktury zakupu usług i towarów, środków trwałych)
Wystawianie i księgowanie faktur sprzedażowych
Księgowanie dokumentów związanych z transakcjami płatniczymi (księgowanie dokonanych i otrzymanych zapłat, księgowanie kredytów, pożyczek, uzgadnianie sald kont bankowych do wyciągów bankowych, przeliczanie sald na kontach walutowych)
Księgowanie innych dokumentów (odsetki, kary, dotacje, darowizny, etc.)
Pomoc przy prowadzeniu sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi (pomoc w: przygotowywaniu zestawień obrotów i sald, przygotowywaniu rachunku wyników bilansu Spółki, przygotowywaniu rozliczeń i deklaracji podatkowych VAT)
Obecnie Spectris Energy poszukuje kandydatów na stanowisko Junior Project Managera, którzy wesprą dział M&A spółki w nabywaniu oraz finansowaniu nowych projektów w portfolio Spectris. Spółka ma do zaoferowania następujący etat:
Junior Project Manager, do którego obowiązków będzie należeć:
- kontakty z partnerami biznesowymi oraz z OSD (doświadczenie w tym zakresie mile widziane);
- tworzenie pism przewodnich;
- wsparcie zespołu M&A w pracy nad transakcjami oraz rozwojem projektów fotowoltaicznych;
- nadzór nad obiegiem dokumentacji (tworzenie dysku, przejmowanie dokumentacji od deweloperów i jej weryfikacja, archiwizacja dokumentacji);
- nadzór nad korespondencją wychodzącą oraz przychodzącą;