Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Doradca ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Wrocław
Wygasła: 17.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kluczowe obowiązki związaze ze sprzedażą:
• Kontakt telefoniczny do klientów b2c oraz b2b
• Bycie pierwszym punktem kontaktu dla potencjalnych klientów
• Sprzedaż naszych produktów nowym klientom lub ulepszanie ekscytujących klientów, przetwarzanie wszystkich zamówień
• Dokładne rejestrowanie i prowadzenie dokumentacji klientów
• Śledzenie zapytań klientów
• Budowanie i budowanie zaufania klientów
• Aktywny udział w poszukiwaniu nowych kanałów sprzedaży
• Efektywne zarządzanie codziennym zapotrzebowaniem na połączenia przychodzące i wychodzące
• Bycie ekspertem merytorycznym we wszystkich obszarach naszych produktów i usług
• Budowanie i utrzymywanie wysokiej jakości relacje z klientami poprzez otwartą i szczerą komunikację, budując zaufanie do naszych usług
• Zapewnienie aktualnej wiedzy o produktach i systemach oraz jej ciągłe utrzymywanie
• Osiąganie i przekraczanie osobistych i biznesowych wskaźników KPI
• Wszelkie inne zadania zgodnie z prośbą przełożonego
Kluczowe obowiązki związaze z obsługą klienta:
• Efektywne zarządzanie czasem w oparciu o zapotrzebowanie na połączenia przychodzące i wychodzące
• Identyfikowanie, ocenianie i rozwiązywanie potrzeb klientów w trakcie rozmowy telefonicznej
• Zachęcanie naszych klientów do lojalności wobec marki; Promowanie nowych produktów i usług
• Dokładne rejestrowanie i prowadzenie ewidencji klientów
• Współpraca międzyfunkcyjna z innymi działami i dostawcami w celu śledzenia ustalonego procesu aż do pomyślnego wyniku
• Profesjonalny kontakt z klientami (telefon/list i e-mail) w celu zbadania, rozwiązania i odpowiedzi na ich zgłoszenia
• Eskalacja zgłoszeń i rozwiązywanie problemów w ramach ustalonego SLA
• Budowa i utrzymywanie wysokiej jakości relacji z klientami poprzez otwartą i szczerą komunikację, budując zaufanie do naszych usług
• Zapewnienie aktualnej wiedzy o produktach i systemach oraz jej ciągłe utrzymywanie
• Osiąganie i przekraczanie osobistych i biznesowych KPI
• Sprawdzanie i przetwarzanie zwrotów i not kredytowych
• Tworzenie i przetwarzanie faktur
• Nieustanne dążenie do tego, aby nasi klienci pozostali z nami, wspierając tam, gdzie to możliwe, i eskalując, gdy jest to konieczne, aby utrzymać ich z firmą
• Wsparcie techniczne drugiej linii w okresach o dużym natężeniu ruchu (szkolenie zostanie zapewnione)