1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. ENERGY MARKET OBSERVER sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ENERGY MARKET OBSERVER sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. FABRYCZNA 5A

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (5) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 5 )

Business Development Specialist

Aleja Zwycięstwa 96/98, Redłowo, Gdynia
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Regularna komunikacja z klientami oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi podmiotami
  • Ocena i rozwój nowych możliwości w szeroko pojętym obszarze morskiej energetyki wiatrowej i obszarach pokrewnych
  • Komunikacja z partnerami, podwykonawcami, współpracownikami za granicą
  • Przygotowywanie prezentacji i materiałów promocyjnych
  • Przygotowywanie ofert i składanie dokumentacji ofertowej
  • Zarządzanie, przygotowanie materiałów i publikacja informacji w mediach społecznościowych LinkedIn oraz kontakt z portalami branżowymi
  • Wyszukiwanie, organizacja i udział w targach, konferencjach i innych wydarzeniach branżowych
  • Wsparcie zespołu technicznego prowadzącego projekty
  • Przygotowanie strategii marketingowej wspólnie z zespołem
  • Współpraca z podmiotami branżowymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Specialist

Aleja Zwycięstwa 96/98, Redłowo, Gdynia
Wygasła: 09.06.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie prezentacji i materiałów promocyjnych
  • Regularna komunikacja z klientami oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi podmiotami
  • Ocena i rozwój nowych możliwości w szeroko pojętym obszarze morskiej energetyki wiatrowej
  • Przygotowywanie ofert i składanie dokumentacji ofertowej
  • Zarządzanie, przygotowanie materiałów i publikacja informacji w mediach społecznościowych LinkedIn oraz kontakt z portalami branżowymi
  • Wyszukiwanie, organizacja i udział w targach, konferencjach i innych wydarzeniach branżowych
  • Wsparcie zespołu technicznego prowadzącego projekty
  • Przygotowanie strategii marketingowej wspólnie z zespołem
  • Współpraca z uczelniami i podmiotami branżowymi
  • Komunikacja z partnerami, podwykonawcami, współpracownikami za granicą
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Project Manager

Warszawa
Wygasła: 24.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa o dzieło
kontrakt B2B
menedżer
Obowiązki:
  • Reprezentowania inwestora
  • Prowadzenie negocjacji techniczno-handlowych
  • Reprezentowanie firmy podczas konferencji i targów branżowych
  • Raportowanie kadrze zarządzającej o trendach oraz perspektywach rynków
  • Nadzorowanie procesów mających na celu rozwój firmy
  • Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy
  • Dbanie o odpowiedni wizerunek firmy
  • Opracowywanie strategii / planów działalności firmy
  • Ocena i rozwój nowych możliwości w szeroko pojętym obszarze morskiej energetyki wiatrowej
  • Ścisła współpraca z konsultantami i ekspertami firmy
  • Koordynacja współpracy firmy z partnerami
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Rozwoju Morskiej Energetyki Wiatrowej

aleja Zwycięstwa 96/98, Gdynia
Wygasła: 21.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów (badanie rynku, konkurencji oraz bieżących trendów)
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i współpracowników oraz rozwijanie współpracy z już istniejącymi
  • Przygotowywanie i prezentacja ofert dla klientów
  • Prowadzenie negocjacji techniczno-handlowych
  • Reprezentowanie firmy podczas konferencji i targów branżowych
  • Raportowanie kadrze zarządzającej o trendach i obserwowanych potrzebach klientów oraz perspektywach rynków
  • Nadzorowanie procesów mających na celu rozwój firmy
  • Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy
  • Dbanie o odpowiedni wizerunek firmy
  • Opracowywanie strategii / planów działalności konsultingowej i doradczej firmy
  • Ocena i rozwój nowych możliwości w szeroko pojętym obszarze morskiej energetyki wiatrowej
  • Ścisła współpraca z konsultantami i ekspertami firmy
  • Koordynacja współpracy firmy z klientami
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego
Pokaż więcej >>
od 6000 do 15000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

aleja Zwycięstwa 96/98, Redłowo, Gdynia
Wygasła: 31.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organizacja i nadzór pracy biura firmy w Gdyni;
  • Organizacja i obsługa spotkań;
  • Układanie kalendarza;
  • Organizacja hoteli;
  • Organizacja logistyki;
  • Bookowanie spotkań on-line (Teams);
  • Organizacja lotów;
  • Kontrola przepływu dokumentów i ich właściwe przechowywanie w chmurze;
  • Redagowanie pism;
  • Ochrona danych osobowych;
  • Tłumaczenie dokumentów, prezentacji, opisów, rysunków;
  • Badania i analiza rynku, zbieranie informacji i przygotowanie materiałów;
  • Składanie ofert przetargowych na platformach zakupowych spółek Skarbu Państwa (w uzupełnieniu wymaganej wiedzy oferujemy szkolenie);
  • Redagowanie artykułów, notatek prasowych, dokumentów;
  • Wdrażanie biurowych systemów administracyjnych;
  • Aktualizacja dokumentów firmowych oraz procedur;
  • Kontakt z klientami / prezentacja firmy;
  • Wsparcie organizacyjne pozostałych działów firmy (w razie potrzeb);
  • Działania z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi (twardy HR): prowadzenie dokumentacji pracowniczej, wsparcie w sporządzaniu dokumentów związanych z zatrudnieniem oraz umów cywilno-prawnych, kontrola orzeczeń lekarskich oraz BHP;
  • Tworzenie lub wsparcie przy tworzeniu prezentacji, pozyskiwanie materiałów, zdjęć, tworzenie i obróbka prostych grafik, animacji;
  • Komunikacja z firmą prawniczą;
  • Komunikacja z firmą obsługującą księgowość
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie ENERGY MARKET OBSERVER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.