Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (258)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 258 )
Monter
Gdańsk
Wygasła: 25.11.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Montaż elementów konstrukcyjnych. Praca od poniedziałku do soboty
w godzinach 6-22 (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą)
od 35 do 40 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Mechanik hydrauliki siłowej
Gdańsk
Wygasła: 25.11.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Wykonywanie napraw maszyn (w tym pras hydraulicznych i transporterów kołowych) oraz usuwanie bieżących awarii pod kątem mechanicznym. Realizacja przeglądów maszyn i urządzeń zgodnie z harmonogramem. Prowadzenie prac konserwacyjnych i prewencyjnych w celu uniknięcia awarii maszyn i urządzeń w zakładzie. Zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne niezbędne do wykonywania prac. Podłączanie i uruchamianie nowych maszyn i urządzeń. Praca od poniedziałku do soboty
w godzinach 6-22 (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą)
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Monter
Gdańsk
Wygasła: 09.08.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Montaż elementów konstrukcyjnych. Praca od poniedziałku do soboty
w godzinach 6-22 (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą)
od 35 do 40 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Mechanik hydrauliki siłowej
Gdańsk
Wygasła: 09.08.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Wykonywanie napraw maszyn (w tym pras hydraulicznych i transporterów kołowych) oraz usuwanie bieżących awarii pod kątem mechanicznym. Realizacja przeglądów maszyn i urządzeń zgodnie z harmonogramem. Prowadzenie prac konserwacyjnych i prewencyjnych w celu uniknięcia awarii maszyn i urządzeń w zakładzie. Zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne niezbędne do wykonywania prac. Podłączanie i uruchamianie nowych maszyn i urządzeń. Praca od poniedziałku do soboty
w godzinach 6-22 (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą)
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Monter
Gdańsk
Wygasła: 05.07.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Montaż elementów konstrukcyjnych. Praca od poniedziałku do soboty
w godzinach 6-22 (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą)
od 35 do 40 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Mechanik hydrauliki siłowej
Gdańsk
Wygasła: 05.07.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Wykonywanie napraw maszyn (w tym pras hydraulicznych i transporterów kołowych) oraz usuwanie bieżących awarii pod kątem mechanicznym. Realizacja przeglądów maszyn i urządzeń zgodnie z harmonogramem. Prowadzenie prac konserwacyjnych i prewencyjnych w celu uniknięcia awarii maszyn i urządzeń w zakładzie. Zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne niezbędne do wykonywania prac. Podłączanie i uruchamianie nowych maszyn i urządzeń. Praca od poniedziałku do soboty
w godzinach 6-22 (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą)
Montaż elementów konstrukcyjnych. Praca od poniedziałku do piątku
zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą
od 35 do 40 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Mechanik hydrauliki siłowej
Gdańsk
Wygasła: 22.04.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Wykonywanie napraw maszyn (w tym pras hydraulicznych i transporterów kołowych) oraz usuwanie bieżących awarii pod kątem mechanicznym. Realizacja przeglądów maszyn i urządzeń zgodnie z harmonogramem. Prowadzenie prac konserwacyjnych i prewencyjnych w celu uniknięcia awarii maszyn i urządzeń w zakładzie. Zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne niezbędne do wykonywania prac. Podłączanie i uruchamianie nowych maszyn i urządzeń. Praca w systemie trzyzmianowym. Dni i godziny czasu pracy według ustaleń z pracodawcą
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent trasera/ technologa
Gdańsk
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wykonywanie dokumentacji obróbczej elementów (kart wykrojów, szkiców profili, szablonów do gięcia);
Generowanie programów CNC;
Wykonywanie szkiców montażowo-pomiarowych;
Bieżąca współpraca z technologiem prowadzącym w zakresie wprowadzania zmian, poprawek oraz usuwania błędów wykrytych w dokumentacji;
- Monitorowanie jakości powłoki produktów w różnych lokalizacjach produkcyjnych i na wszystkich etapach produkcji, tj. sprawdzając, czy jest ona zgodna z zatwierdzonymi ITP/procedurami dotyczącymi powlekania i najbardziej opłacalną metodą pracy;
- Spotkania z firmami malarskimi, negocjacje;
- Uczestniczenie w spotkaniach projektowych wewnętrznych;
- Uczestniczenie w spotkaniach projektowych z Klientem (język angielski);
- Uczestnictwo w inspekcjach;
- Zarządzanie ludźmi/pracami malarskimi;
- Nadzór/przygotowywanie na czas raportów i dokumentacji zdawczej zgodnie z wymaganiami Klienta;
- Dokładne zapoznanie się z wymaganiami Klienta odnośnie do specyfikacji malarskiej i stosowanie się do nich
1. Nadzorowanie procesów spawalniczych prowadzonych na wydziałach produkcyjnych:
Wyrywkowa kontrola bieżąca polegać będzie na:
a) Kontroli przygotowania do spawania:
wyposażenie stanowiska spawalniczego, wyposażenie spawacza, sposób przechowywania materiałów spawalniczych na stanowisku,
b) Kontroli przygotowania konstrukcji do spawania:
przygotowanie brzegów rowka spawalniczego, wymagane dokumentacją gatunki materiałów dodatkowych do spawania, prawidłowe wykonanie spoin sczepnych, mocowanie klamer i uchwytów, uprawnienia wytypowanych spawaczy odpowiednie do realizacji procesów spawalniczych, warunki otoczenia, w których będzie odbywać się spawanie
c) Kontrola przebiegu procesu spawania:
zabezpieczenia miejsca spawania przed wpływem negatywnych warunków atmosferycznych, temperatury podgrzania wstępnego/ temperatury międzyściegowej, dostępność instrukcji i procedur spawalniczych na stanowisku pracy, zgodność stosowanych parametrów spawania z parametrami narzuconymi instrukcją WPS, czystość, kształt ściegów i warstw spoin, poprawność prowadzenia operacji żłobienia warstwy graniowej, stosowanie właściwej kolejności spawania, poprawność opisu spoin, wykonywania prac na stanowisku, zgodnych z uprawnieniami danego spawacza
d) Kontrola ostateczna po spawaniu:
dokonywanie zapisów w Dzienniku Spawania, oznaczenie spoin numerem spawacza, kontrola jakości wykonania spoin
2. Wystawianie raportów z inspekcji w przypadku stwierdzenia niezgodności
3. Przestrzeganie, obowiązujących procedur i instrukcji systemu zarządzania zgodnie z obowiązującymi przepisami
4. Wykonywanie wydawanych przez przełożonych poleceń, które dotyczą pracy i nie są sprzeczne z przepisami prawa
5. Wymagane sprawdzenie umiejętności w warunkach produkcyjnych, min. 2h
obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej wewnętrznej;
obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej zewnętrznej;
prowadzenie rejestrów i ewidencji;
obsługa interesantów w Kancelarii ogólnej oraz współpraca z innymi spółkami z Grupy w zakresie obiegu korespondencji i wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów;
współpraca z firmami świadczącymi usługi pocztowe i kurierskie;
przygotowanie sali konferencyjnej/pomieszczenia wraz z niezbędnym wyposażeniem do odbycia spotkań służbowych wewnątrz Spółki GPB;
realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego, mieszczących się w ramach pracy działu
Montaż elementów konstrukcyjnych. Praca od poniedziałku do piątku
zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą
od 35 do 40 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Mechanik hydrauliki siłowej
Gdańsk
Wygasła: 21.03.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Wykonywanie napraw maszyn (w tym pras hydraulicznych i transporterów kołowych) oraz usuwanie bieżących awarii pod kątem mechanicznym. Realizacja przeglądów maszyn i urządzeń zgodnie z harmonogramem. Prowadzenie prac konserwacyjnych i prewencyjnych w celu uniknięcia awarii maszyn i urządzeń w zakładzie. Zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne niezbędne do wykonywania prac. Podłączanie i uruchamianie nowych maszyn i urządzeń. Praca w systemie trzyzmianowym. Dni i godziny czasu pracy według ustaleń z pracodawcą
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator materiałowy
Gdańsk
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
- Rejestracja materiałów w systemie ERP – IFS na podstawie dokumentów dostaw,
- Obsługa obrót materiału odpadowego użytkowego w systemie ERP,
- Rezerwacja oraz wydawanie materiału w systemie ERP,
- Wystawianie dokumentów wywozowych,
- Codzienna współpraca z pozostałymi działami w spółce
- Przyjęcia dostaw na magazynie od dostawców, rozładowywanie aut, składowanie i sortowanie przyjętych materiałów, terminowe wydawanie materiałów na produkcję,
- Bieżące prowadzenie dokumentacji magazynowej, raportowanie dostaw i wydań w systemie ERP –IFS,
- Codzienna współpraca z pozostałymi działami w spółce,
- Dokonywanie regularnych przeglądów stanów magazynowych, prowadzenie inwentaryzacji,
wykonywanie inspekcji/odbiorów jakościowych na zgodność z dokumentacją techniczną, specyfikacją materiałową, kryteriami akceptacji, tolerancjami pomiarowymi, przepisami towarzystw kwalifikacyjnych lub innych jednostek nadzoru, wymaganiami klienta;
wykonywanie raportów z wykonanych inspekcji/odbiorów jakościowych;
wystawianie dokumentów niezgodności produktów w razie stwierdzenia niezgodności;
przygotowywanie instrukcji oraz procedur związanymi z procesami Systemu Zarządzania Jakością;
staranne i efektywne planowanie i zarządzanie swoim czasem pracy;
zapoznanie się i ciągłe doskonalenie umiejętności pracy przy pomocy narzędzi informatycznych wykorzystywanych w Grupie i spółkach zależnych
zapoznanie się z obowiązującymi procedurami i instrukcjami Zintegrowanego Systemu Zarządzania, w szczególności z procedurami zakupowymi oraz ich przestrzeganie
współpraca z klientem wewnętrznym w zakresie specyfikacji potrzebnych usługi
sporządzanie i wysyłanie zapytań ofertowych
prowadzenie negocjacji handlowych
rejestrowanie - z wykorzystaniem uzyskanych ofert - zamówień na usługi
monitorowanie realizacji umów/zamówień zakupu usług zgodnie z przyjętymi standardami
terminowa - zgodna z datami określonymi w zapotrzebowania zakupu - realizacja zamówień usługowych zgodnie z obowiązującymi standardami
zawieranie umów z podwykonawcami w zakresie swoich kompetencji; raportowanie poczynionych działań
monitorowanie realizacji umowy ramowych po jej podpisaniu, analiza i raportowanie istotnych wniosków zgodnie z przyjętym standardem w zakresie przydzielonego asortymentu
budowanie i utrzymywanie relacji z obecnymi lub potencjalnymi dostawcami, podwykonawcami;
współpraca z działem kalkulacji i działem handlowym w zakresie budżetowania kosztów i wycen materiałów lub usług
współpraca z innymi działami w zależności od zaistniałej potrzeby
wykonywanie zadań służby bhp zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
współpraca z organami kontroli zewnętrznej, udział w audytach klientów i jednostki certyfikującej
realizowanie działań wynikających z wymagań wewnętrznego Zintegrowanego Systemu Zarządzania obejmującego zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy oraz ochroną środowiska
udział w tworzeniu i doskonaleniu obowiązujących procedur i instrukcji z zakresu BHP
dbanie o spełnienie wymagań projektowych w zakresie BHP
Montaż elementów konstrukcyjnych. Praca od poniedziałku do piątku
zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą
od 35 do 40 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Mechanik hydrauliki siłowej
Gdańsk
Wygasła: 10.02.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Wykonywanie napraw maszyn (w tym pras hydraulicznych i transporterów kołowych) oraz usuwanie bieżących awarii pod kątem mechanicznym. Realizacja przeglądów maszyn i urządzeń zgodnie z harmonogramem. Prowadzenie prac konserwacyjnych i prewencyjnych w celu uniknięcia awarii maszyn i urządzeń w zakładzie. Zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne niezbędne do wykonywania prac. Podłączanie i uruchamianie nowych maszyn i urządzeń. Praca w systemie trzyzmianowym. Dni i godziny czasu pracy według ustaleń z pracodawcą
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Poddźwigowy
Gdańsk
Wygasła: 19.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
rozładunek i załadunek materiałów,
podnoszenie, odwracanie konstrukcji oraz sekcji płaskich i wielkogabarytowych,
praca zespołowa przy organizacji i zapewnieniu transportu pionowego,
Montaż elementów konstrukcyjnych. Praca od poniedziałku do piątku
zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą
od 35 do 40 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Mechanik hydrauliki siłowej
Gdańsk
Wygasła: 08.01.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Wykonywanie napraw maszyn (w tym pras hydraulicznych i transporterów kołowych) oraz usuwanie bieżących awarii pod kątem mechanicznym. Realizacja przeglądów maszyn i urządzeń zgodnie z harmonogramem. Prowadzenie prac konserwacyjnych i prewencyjnych w celu uniknięcia awarii maszyn i urządzeń w zakładzie. Zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne niezbędne do wykonywania prac. Podłączanie i uruchamianie nowych maszyn i urządzeń. Praca w systemie trzyzmianowym. Dni i godziny czasu pracy według ustaleń z pracodawcą
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Automatyk
Gdańsk
Wygasła: 04.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Utrzymanie sprawności systemów sterowania i automatyki urządzeń linii produkcyjnych,
Przeprowadzanie czynności konserwacyjnych, modernizacyjnych oraz remontów,
Nadzorowanie okresowych przeglądów maszyn i urządzeń,
Diagnozowanie i usuwanie awarii maszyn produkcyjnych,
Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych,
Wspieranie obsługi w zakresie uruchamiania i konfiguracji parku maszynowego,
Kompletowanie części i podzespołów do realizacji projektów w zakresie elektryki, automatyki i pneumatyki
Montaż elementów konstrukcyjnych. Praca od poniedziałku do piątku
godziny pracy do ustalenia z pracodawcą
od 35 do 40 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Mechanik hydrauliki siłowej
Gdańsk
Wygasła: 06.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Wykonywanie napraw maszyn (w tym pras hydraulicznych i transporterów kołowych) oraz usuwanie bieżących awarii pod kątem mechanicznym. Realizacja przeglądów maszyn i urządzeń zgodnie z harmonogramem. Prowadzenie prac konserwacyjnych i prewencyjnych w celu uniknięcia awarii maszyn i urządzeń w zakładzie. Zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne niezbędne do wykonywania prac. Podłączanie i uruchamianie nowych maszyn i urządzeń. Praca w systemie trzyzmianowym. Dni i godziny czasu pracy według ustaleń z pracodawcą
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Konserwator urządzeń transportu bliskiego
Gdańsk
Wygasła: 18.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Konserwacja urządzeń transportu bliskiego (suwnice, żurawie, wciągniki)
Diagnozowanie i usuwanie awarii UTB
Wykonywanie remontów UTB w zakresie elektrycznym i mechanicznym
Montaż elementów konstrukcyjnych. Praca od poniedziałku do piątku
godziny pracy do ustalenia z pracodawcą
od 35 do 40 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Mechanik hydrauliki siłowej
Gdańsk
Wygasła: 05.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Wykonywanie napraw maszyn (w tym pras hydraulicznych i transporterów kołowych) oraz usuwanie bieżących awarii pod kątem mechanicznym. Realizacja przeglądów maszyn i urządzeń zgodnie z harmonogramem. Prowadzenie prac konserwacyjnych i prewencyjnych w celu uniknięcia awarii maszyn i urządzeń w zakładzie. Zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne niezbędne do wykonywania prac. Podłączanie i uruchamianie nowych maszyn i urządzeń. Praca w systemie trzyzmianowym. Dni i godziny czasu pracy według ustaleń z pracodawcą
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy specjalista ds. handlowych
Gdańsk
Wygasła: 28.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
1. Działania administracyjno-organizacyjne, w tym:
• organizowanie spotkań, delegacji i targów,
• udział w przeprowadzanych audytach,
• udział w opracowywaniu procedur
2. Działania marketingowe, w tym:
• analiza i obserwacja rynku,
• poszukiwanie nowych klientów i produktów,
• reprezentacja Spółki podczas targów i wystaw
3. Ofertowanie i kontraktacja, w tym:
• wsparcie procesu przygotowania kalkulacji i ofert,
wykonywanie zadań służby bhp zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
współpraca z organami kontroli zewnętrznej, udział w audytach klientów i jednostki certyfikującej
realizowanie działań wynikających z wymagań wewnętrznego Zintegrowanego Systemu Zarządzania obejmującego zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy oraz ochroną środowiska
udział w tworzeniu i doskonaleniu obowiązujących procedur i instrukcji z zakresu BHP
dbanie o spełnienie wymagań projektowych w zakresie BHP
Specjalista ds. zintegrowanego systemu zarządzania
Gdańsk
Wygasła: 01.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opracowywanie, opiniowanie I aktualizacja dokumentacji systemowej z zakresu zapewnienia jakości
Rejestrowanie zmian w procesach i procedurach, opiniowanie i walidacja tych systemów pod kątem wymogów ZSZ oraz innych wymagań wew. np. wymagań klienta
Planowanie, koordynowanie i przeprowadzanie audytów wew
Monitorowanie działań związanych z realizacją zadań po audytowych oraz inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych skutecznych dla tych działań
Przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń z zakresu procesów ZSZ
Wspieranie kierowników poszczególnych działów w ich działaniach na rzecz utrzymania i doskonalenia ZSZ
Monitorowanie i koordynowanie procesu osiągania celów przez poszczególnych kierowników (KPI) , gromadzenie wyników z prowadzonych przez nich działań
Gromadzenie danych sprawozdawczych z funkcjonowania ZSZ we wszystkich procesach organizacji
Monitorowanie działań z zakresu analizy ryzyka i szans z wykorzystaniem narzędzie FEMA, wspieranie poszczególnych kierowników w identyfikacji i analizie zagrożeń i szans w poszczególnych procesach
realizacja zasad i wytycznych systemu zapewnienia jakości dostawców zgodnie z procedurami systemowymi oraz doskonalenie systemu zapewnienia jakości
bieżąca analiza poziomu jakości dostawców oraz powtarzających się błędów oraz definiowanie działań korygujących z tym związanych
profesjonalna i rzetelna koordynacja procesów reklamacyjnych (wyjaśnianie niezgodności jakościowych i ilościowych) zgłaszanych do dostawcy lub podwykonawcy, zgodnie z przyjętymi standardami
rejestrowanie i nadzorowanie zgłaszanych przez klienta wewnętrznego istotnych wad jakościowych i ilościowych dostarczanego produktu przez dostawcę
prowadzenie statystyk przyczyn reklamacji i ich analiza
nadzór i zarządzanie bazą z certyfikatami materiałowymi
asertywna i konstruktywna współpraca z klientem wewnętrznym oraz dostawcą/podwykonawcą w zakresie obsługi procesu reklamacyjnego
aktualizacja danych w systemie ERP dotyczący kwalifikacji i audytów dostawców
udział w audytach w tym firm zewnętrznych, z zakresu procesu zakupowego
Wykonywanie inspekcji/odbiorów jakościowych na zgodność z dokumentacją techniczną, specyfikacją materiałową, kryteriami akceptacji, tolerancjami pomiarowymi, przepisami towarzystw kwalifikacyjnych lub innych jednostek nadzoru; wymaganiami klienta;
Wykonywanie raportów z wykonanych inspekcji/odbiorów jakościowych;
Wystawianie dokumentów niezgodności produktów w razie stwierdzenia niezgodności;
Przygotowywanie instrukcji oraz procedur związanymi z procesami Systemu Zarządzania Jakością;
Staranne i efektywne planowanie i zarządzanie swoim czasem pracy;
Pomoc w konfigurowaniu zadań, tworzeniu folderów zadań oraz wykonywaniu powielania i skanowania dokumentacji projektowej
Monitorowanie i zapisywanie wszelkiej korespondencji projektowej, wchodzącej i wychodzącej
Przygotowanie i dystrybucja dokumentów przetargowych w zakresie wyboru Generalnego Wykonawcy jak i dostawców urządzeń
Wsparcie zespołu projektowego we współpracy z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie uzyskania wszystkich niezbędnych pozwoleń, licencji i innych dokumentów niezbędnych dla procesu budowlanego
Dystrybucja wewnętrzna dokumentacji projektowej, zgodna w macierzą komunikacji, np. uaktualnionych harmonogramów, raportów czy zaktualizowanej dokumentacji technicznej i kontraktowej
Organizacja i koordynacja podróży służbowych (zakwaterowanie, transport), jak i dostaw sprzętu biurowego dla zespołu projektowego oraz innych osób zaangażowanych w projekt
Koordynacja i rezerwacja spotkań projektowych, przygotowanie notatek ze spotkań i ich dystrybucja w imieniu zespołu projektowego
Wykonywanie dodatkowych zadań i obowiązków zgodnie z potrzebami zarządzania relacjami biznesowymi
Wysokie zdolności interpersonalne, połączone z umiejętnością radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Pomoc w konfigurowaniu zadań, tworzeniu folderów zadań oraz wykonywaniu powielania i skanowania dokumentacji projektowej
Monitorowanie i zapisywanie wszelkiej korespondencji projektowej, wchodzącej i wychodzącej
Przygotowanie i dystrybucja dokumentów przetargowych w zakresie wyboru Generalnego Wykonawcy jak i dostawców urządzeń
Wsparcie zespołu projektowego we współpracy z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie uzyskania wszystkich niezbędnych pozwoleń, licencji i innych dokumentów niezbędnych dla procesu budowlanego
Dystrybucja wewnętrzna dokumentacji projektowej, zgodna w macierzą komunikacji, np. uaktualnionych harmonogramów, raportów czy zaktualizowanej dokumentacji technicznej i kontraktowej
Organizacja i koordynacja podróży służbowych (zakwaterowanie, transport), jak i dostaw sprzętu biurowego dla zespołu projektowego oraz innych osób zaangażowanych w projekt
Koordynacja i rezerwacja spotkań projektowych, przygotowanie notatek ze spotkań i ich dystrybucja w imieniu zespołu projektowego
Wykonywanie dodatkowych zadań i obowiązków zgodnie z potrzebami zarządzania relacjami biznesowymi
Wysokie zdolności interpersonalne, połączone z umiejętnością radzenia sobie w trudnych sytuacjach
redagowanie oraz opiniowanie umów, pism i dokumentów prawnych w zakresie prawa cywilnego, gospodarczego, budowlanego (również w języku angielskim) sporządzanie projektów dokumentów korporacyjnych m.in. protokołów, uchwał, wniosków, regulaminów, zarządzeń i innych wewnętrznych aktów prawnych
bieżące wsparcie prawne poprzez udzielanie opinii, porad i konsultacji prawnych
prowadzenie i nadzór nad rejestrami umów, pełnomocnictw i innych dokumentów, czynności administracyjne
monitorowanie zmian w przepisach prawa
aktywne uczestnictwo w projekcie budowy i uruchomienia najnowocześniejszej w Europie fabryki dedykowanej do produkcji wież dla Morskiej Energetyki Wiatrowej
Projekt dotyczy zaprojektowania, wybudowania i uruchomienia, a następnie działalności operacyjnej nowoczesnej fabryki dedykowanej do produkcji wież dla Morskiej Energetyki Wiatrowej. Planowane uruchomienie fabryki: Q3-2024.Jest to pierwszy taki projekt w Polsce, a zarazem najnowocześniejszy i największy w Europie. Realizowany jest w międzynarodowym środowisku
Aktywne uczestnictwo w procesie tworzenia unikatowej na skale Europejską fabryki wież Offshore
Rekomendowanie dostawców i negocjacje warunków zakupu maszyn i urządzeń produkcyjnych do nowobudowanej fabryki
Analiza rynku dostawców pod kontem ich dostępności i zdolności produkcyjnych
Nadzór nad dokumentacją zakupową
Ścisła współpraca z działem technicznym w celu wyboru optymalnych rozwiązań technologicznych (Industry 4.0)
Monitorowanie harmonogramów dostaw i podejmowanie działań mających na celu zapewnienie terminowości dostaw
Certyfikaty uprawniające do wykonywania badań nieniszczących złączy spawanych w metodzie: wizualnej VT, magnetyczno-proszkowej MT, ultradźwiękowej UT w stopniu minimum 2;
Posiadanie uprawnień w metodach PAUT oraz PT w stopniu 2 będzie dodatkowym atutem;
Dobra znajomość rysunku technicznego;
Wykształcenie średnie techniczne, wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem;
Znajomość norm w zakresie badań nieniszczących oraz znajomość przepisów Towarzystw Klasyfikacyjnych;
Umiejętności przeprowadzania audytów dla określonej metody NDT;
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
wykonywanie zadań służby bhp zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
współpraca z organami kontroli zewnętrznej, udział w auditach klientów i jednostki certyfikującej,
realizowanie działań wynikających z wymagań wewnętrznego Zintegrowanego Systemu Zarządzania obejmującego zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy oraz ochroną środowiska,
udział w tworzeniu i doskonaleniu obowiązujących procedur i instrukcji z zakresu bhp,
dbanie o spełnienie wymagań projektowych w zakresie BHP,
Prowadzenie dokumentacji Systemu Zarządzania Ochroną Środowiska zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 14001:2015, oraz wewnętrznymi standardami i obowiązującymi wymaganiami prawnymi;
Nadzór nad spełnieniem przez organizację wymagań prawnych z zakresu Ochrony Środowiska
Nadzorowanie bieżących spraw związanych z ochroną środowiska w tym nadzór nad Rejestrem BDO
Monitorowanie i ocena efektów działalności organizacji w zakresie Ochrony Środowiska
Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami administracji publicznej
Sporządzanie rocznych sprawozdań z zakresu ochrony środowiska (KOBiZE, sprawozdanie o odpadach, opłaty za korzystanie ze środowiska, sprawozdania do GUS oraz z zakresu gospodarki wodnej)
Prowadzenie szkoleń/instruktaży dla pracowników z zakresu Ochrony Środowiska
Przeprowadzanie kontroli i audytów wewnętrznych z zakresu OŚ na terenach produkcyjnych
Udział w kontrolach i audytach zewnętrznych stanu OŚ
Przyjęcia dostaw na magazynie stali od dostawców, składowanie i sortowanie przyjętych materiałów, wydawanie materiałów na produkcję. Nadzór nad obszarem magazynowania stali
Bieżące prowadzenie dokumentacji magazynowej, raportowanie dostaw w systemie ERP –IFS
Codzienna współpraca z pozostałymi działami w spółce oraz kontrahentami,
Dokonywanie regularnych przeglądów stanów magazynowych, prowadzenie inwentaryzacji
Prowadzenie dokumentacji Systemu Zarządzania Ochroną Środowiska zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 14001:2015, oraz wewnętrznymi standardami i obowiązującymi wymaganiami prawnymi;
Nadzór nad spełnieniem przez organizację wymagań prawnych z zakresu Ochrony Środowiska
Nadzorowanie bieżących spraw związanych z ochroną środowiska w tym nadzór nad Rejestrem BDO
Monitorowanie i ocena efektów działalności organizacji w zakresie Ochrony Środowiska
Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami administracji publicznej
Sporządzanie rocznych sprawozdań z zakresu ochrony środowiska (KOBiZE, sprawozdanie o odpadach, opłaty za korzystanie ze środowiska, sprawozdania do GUS oraz z zakresu gospodarki wodnej)
Prowadzenie szkoleń/instruktaży dla pracowników z zakresu Ochrony Środowiska
Przeprowadzanie kontroli i audytów wewnętrznych z zakresu OŚ na terenach produkcyjnych
Udział w kontrolach i audytach zewnętrznych stanu OŚ
Planowanie i organizacja pracy zespołu oraz nadzór nad podległymi pracownikami oraz współpraca z właściwymi kierownikami komórek organizacyjnych
Nadzór nad wykonywaniem robót malarskich oraz nadzór nad wykonywaniem prac piaskarskich
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds.BHP
Handlowa 19, Gdynia
Wygasła: 31.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wykonywanie zadań służby bhp zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
współpraca z organami kontroli zewnętrznej, udział w auditach klientów i jednostki certyfikującej,
realizowanie działań wynikających z wymagań wewnętrznego Zintegrowanego Systemu Zarządzania obejmującego zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy oraz ochroną środowiska,
udział w tworzeniu i doskonaleniu obowiązujących procedur i instrukcji z zakresu bhp,
dbanie o spełnienie wymagań projektowych w zakresie BHP,
wykonywanie zadań służby bhp zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
współpraca z organami kontroli zewnętrznej, udział w auditach klientów i jednostki certyfikującej,
realizowanie działań wynikających z wymagań wewnętrznego Zintegrowanego Systemu Zarządzania obejmującego zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy oraz ochroną środowiska,
udział w tworzeniu i doskonaleniu obowiązujących procedur i instrukcji z zakresu bhp,
dbanie o spełnienie wymagań projektowych w zakresie BHP,
Projekt dotyczy zaprojektowania, wybudowania i uruchomienia, a następnie działalności operacyjnej nowoczesnej fabryki dedykowanej do produkcji wież dla Morskiej Energetyki Wiatrowej
Jest to pierwszy taki projekt w Polsce, a zarazem najnowocześniejszy i największy w Europie. Realizowany jest w międzynarodowym środowisku
Planowane uruchomienie fabryki: Q3-2024, po którym zacznie się faza operacyjna działalności produkcyjnej fabryki i osoba zatrudniona na stanowisku „Planner” zajmować się będzie procesem planowania prac w powstałej fabryce
Zakres pracy:
- Przygotowanie zintegrowanego harmonogramu głównego oraz aktualizacje w oparciu o harmonogram bazowy
- Przygotowanie raportów na podstawie harmonogramu, opracowanie okresowych raportów na podstawie uaktualnionych danych harmonogramowych - wykres Gantta, kamienie milowe, analiza ścieżki krytycznej, alokacja zasobów na podstawie priorytetów, analiza różnic w wydajności
- Zbieranie danych dotyczących postępu prac i ich analiza dla wszystkich uczestników procesu budowy w celu przygotowania raportów z zaawansowania prac na projekcie
- Ścisła współpraca z uczestnikami procesu budowlanego, Projektantami i Kierownikami Projektów z ramienia Biura Projektowego i Generalnego Wykonawcy w celu opracowania przygotowania szczegółowych harmonogramów i list zasobów, przy użyciu oprogramowania MS Project
- Wsparcie zespołu zarządzającego projektem w planowaniu, śledzeniu, analizie i raportowaniu postępu prac
- Współpraca z zespołem zarządzającym projektem, aby zapewnić spójność podejścia do planowania oraz aby zwiększyć kontrolę realizacji projektów i raportowania
- Monitorowanie i rozwiązywanie potencjalnych problemów z harmonogramem oraz zbieranie niezbędnych informacji umożliwiających zweryfikowanie aktualnego postępu prac
- Udział w spotkaniach w zakresie niezbędnym do prowadzenia prac kontroli harmonogramu
Projekt dotyczy zaprojektowania, wybudowania i uruchomienia, a następnie działalności operacyjnej nowoczesnej fabryki dedykowanej do produkcji wież dla Morskiej Energetyki Wiatrowej
Jest to pierwszy taki projekt w Polsce, a zarazem najnowocześniejszy i największy w Europie. Realizowany jest w międzynarodowym środowisku
Planowane uruchomienie fabryki: Q3-2024, po którym zacznie się faza operacyjna działalności produkcyjnej fabryki i osoba zatrudniona na stanowisku „Cost Control Manager” zajmować się będzie koordynacją procesów kosztowych w powstałej fabryce
Zakres pracy:
- Utrzymywanie kontroli nad kosztami projektu w czasie trwania całego cyklu projektowego
- Przygotowanie raportów kosztowych z zachowaniem podziału na rodzaje wygenerowanych kosztów
- Przyporządkowanie wygenerowanych kosztów do odpowiednich pozycji budżetowych oraz ich analiza
- Analiza i integracja kosztorysów i prognoz dostarczanych przez wykonawców i dostawców oraz wsparcie procesu szacowania kosztów
- Kontrola procesu wprowadzania zmian zakresu i kosztów, ich prawidłowe udokumentowanie i aktualizacja bieżącego budżetu
- Ocena wpływu zmian projektowych na koszty projektu i ich uwzględnienie w bieżącej prognozie kosztów
- Identyfikacja odchylenia kosztów od zatwierdzonego budżetu bazowego i analiza pozostałych kosztów projektowych oraz określenie ryzyka wystąpienia niezabudżetowanych kosztów
- Przygotowanie zintegrowanych miesięcznych raportów kosztów projektu, wraz z odchyleniami od budżetu bazowego
- Współpraca z pozostałymi członkami zespołu projektowego, w celu określania i weryfikacji poszczególnych kosztów
Projekt dotyczy zaprojektowania, wybudowania i uruchomienia, a następnie działalności operacyjnej nowoczesnej fabryki dedykowanej do produkcji wież dla Morskiej Energetyki Wiatrowej
Jest to pierwszy taki projekt w Polsce, a zarazem najnowocześniejszy i największy w Europie. Realizowany jest w międzynarodowym środowisku
Planowane uruchomienie fabryki: Q3-2024, po którym zacznie się faza operacyjna działalności produkcyjnej fabryki i osoba zatrudniona na stanowisku Project administrator zajmować się będzie koordynacją administracyjną w powstałej fabryce
Zadania:
- Wsparcie przy zarządzaniu projektem
- Prace administracyjne związane z dokumentacją projektową, konfigurowanie zadań, tworzenie folderów zadań
- Monitorowanie i zapisywanie korespondencji projektowej
- Przygotowanie i dystrybucja dokumentów przetargowych w zakresie wyboru Biura Projektowego, Generalnego Wykonawcy, jak i dostawców urządzeń
- Wsparcie zespołu projektowego we współpracy z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie uzyskania pozwoleń, licencji i innych dokumentów niezbędnych dla procesu budowlanego
- Dystrybucja wewnętrzna dokumentacji projektowej, zgodna w macierzą komunikacji, np. uaktualnionych harmonogramów, raportów czy zaktualizowanej dokumentacji technicznej i kontraktowej
- Organizacja i koordynacja podróży służbowych, dostaw sprzętu biurowego dla zespołu projektowego oraz innych osób zaangażowanych w projekt
- Koordynacja i rezerwacje spotkań projektowych, przygotowanie notatek ze spotkań i ich dystrybucja w imieniu zespołu projektowego
- Budowa długotrwałych relacji z interesariuszami
- Wykonywanie dodatkowych zadań i obowiązków zgodnie z potrzebami zarządzania relacjami biznesowymi
Dyrektor techniczny i utrzymania ruchu (Fabryka wież dla MEW)
Na Ostrowiu 15, Młyniska, Gdańsk
Wygasła: 15.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
Projekt dotyczy zaprojektowania, wybudowania i uruchomienia, a następnie działalności operacyjnej nowoczesnej fabryki dedykowanej do produkcji wież dla Morskiej Energetyki Wiatrowej. Planowane uruchomienie fabryki: Q3-2024
Jest to pierwszy taki projekt w Polsce, a zarazem najnowocześniejszy i największy w Europie. Realizowany jest w międzynarodowym środowisku
Faza projektu:
- Analiza layoutu fabryki pod kątem utrzymania ruchu
- Ustalenie i wynegocjowanie warunków dostawy maszyn i technologii pod kątem przyszłego utrzymania zakładu w ruchu zgodnie z TPM
- Opracowanie i zabudżetowanie minimalnych stanów magazynowych części zamiennych
- Opracowanie i wdrożenie procedur utrzymania ruchu wraz z KPI na potrzeby przyszłej fabryki
- Szkolenie personelu
- Pozyskanie i nawiązanie umów outsourcingowych z przyszłymi podwykonawcami
- Udział w instalacji i uruchomieniu maszyn oraz budynków i infrastruktury