Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (33)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 33 )
Specjalista / Specjalistka ds. inwestycji
Źródlana 39, Czerwonak (pow. poznański)
Wygasła: 27.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1) przygotowanie zadań inwestycyjnych do realizacji w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych, dróg i obiektów drogowych,
2) opracowanie dokumentów niezbędnych do ogłoszenia zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowej,
3) kontakt z projektantami opracowującymi dokumentacje projektowe dla wskazanych zadań inwestycyjnych (koordynacja prac, czuwanie nad terminowym wykonaniem projektu, sprawozdawczość),
4) udział w realizacji zadań inwestycyjnych w charakterze koordynatora, w tym w szczególności:
a) udział w radach budowy i współpraca z inspektorami nadzoru w zakresie terminowej i zgodnej z umową realizacji wyznaczonych zadań inwestycyjnych,
b) koordynowanie wykonawstwa inwestycji gminnych oraz zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań, sprawozdawczość,
c) prowadzenie korespondencji związanej z procesem inwestycyjnym,
d) bieżący nadzór nad inwestycjami pod względem zgodności z dokumentacją i wydanymi pozwoleniami na budowę
e) organizowanie odbiorów zadań inwestycyjnych, udział w pracach komisji odbiorowej, nadzór nad prawidłowością i kompletnością przygotowania dokumentacji powykonawczej,
f) rzeczowe i finansowe rozliczanie inwestycji przy współpracy z Wydziałem Księgowości
5) opracowywanie projektu budżetu w zakresie wyznaczonych zadań inwestycyjnych oraz sporządzanie informacji z jego wykonania,
6) rozeznawanie możliwości pozyskiwania środków pozabudżetowych na planowanie inwestycyjne oraz przygotowanie wniosków o pozyskanie dofinansowania zewnętrznego,
7) udział przy sporządzaniu wniosków i projektów w celu pozyskania środków z funduszy zewnętrznych,
8) sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz w zakresie prowadzonych spraw,
9) archiwizowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
10) przygotowywanie aktów prawnych w zakresie pracy Wydziału
Składane oferty muszą spełniać wymagania określone w ogłoszeniu zamieszczonym na stronie:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1) nadzór i koordynacja nad robotami związanymi z utrzymywaniem dróg gminnych. Przygotowanie harmonogramów, umów, zapytań ofertowych i zamówień publicznych, nadzór nad realizacją prac oraz odbiory i rozliczenia dla prowadzonych zadań utrzymaniowych, remontowych i inwestycyjnych prowadzonych przez Wydział,
2) przygotowywanie pod względem merytorycznym materiałów przedprzetargowych i przetargowych, uczestnictwo w przetargach na wykonawstwo, projekty, nadzory,
3) przygotowanie i realizacja planu zamówień publicznych w danym roku budżetowym,
4) prowadzenia procesu inwestycyjnego związanego ze stanowiskiem pracy:
przygotowanie dokumentacji koniecznej dla celów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, współudział w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie umów inwestycyjnych na poszczególne zadania w ramach istniejących środków na ich realizację i przedstawianie ich do akceptacji radcy prawnemu i kierownikowi Wydziału, nadzorowanie poprawności przebiegu procesu inwestycyjnego pod względem merytorycznym i finansowym, bezpośredni udział w przedsięwzięciach inwestycyjnych oraz udział w naradach koordynacyjnych, rozliczanie inwestycji,
5) prowadzenie spraw z zakresu oznakowania dróg i ulic na terenie gminy, bezpośredni kontakt z wykonawcą oraz inspektorem nadzoru, rozliczenia w/w prac,
6) prowadzenie spraw z zakresu wykonania oraz opiniowania czasowych i stałych projektów organizacji ruchu,
7) nadzorowanie przestrzegania przepisów porządkowych i eksploatacyjnych na drogach i drogowych obiektach inżynierskich przez osoby zajmujące pas drogowy,
8) prowadzenie spraw w zakresie oczyszczania dróg i ulic na terenie miasta i gminy,
9) prowadzenie spraw w zakresie zimowego utrzymania dróg, ulic, placów i chodników na terenie gminy Czerwonak,
10) prowadzenie nadzoru nad utrzymaniem obiektów mostowych na terenie Gminy Czerwonak,
11) prowadzenie spraw związanych z przejazdem pojazdów ponadgabarytowych,
12) prowadzenie spraw związanych ze szkodami związanymi z drogami,
13) nadzór nad pracą osób skierowanych przez sąd na nieodpłatną pracę na rzecz gminy,
14) prowadzenie spraw w zakresie wraków samochodów zlokalizowanych w przestrzeni publicznej,
15) prowadzenie spraw związanych z magazynem materiałów i narzędzi, które są własnością Gminy Czerwonak,
16) prowadzenie spraw związanych z przebiegiem dróg publicznych oraz regulacją gruntów:
a) weryfikacja dokumentacji niezbędnej dla potrzeb prawidłowego uregulowania stanu prawnego nieruchomości zajętych pod pas dróg,
b) analizowanie projektów podziału pasa drogowego,
c) współdziałanie w sprawach związanych z regulacją istniejących podziałów w pasie drogowym,
d) współpraca przy regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod pasy drogowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz nieruchomości zbędnych na cele drogowe,
e) prowadzenie spraw związanych z nieuregulowanym zajęciem pasa drogowego,
f) współpraca w zakresie przejęcia nieruchomości przeznaczonych pod inwestycje drogowe,
17) udział w gromadzeniu danych o stanie dróg oraz bieżąca aktualizacja ewidencji dróg, prowadzenie ksiąg dróg, dokonywanie objazdów dróg w celu oceny ich stanu oraz wpisów w dzienniku objazdów dróg,
18) podejmowanie działań w zakresie poprawy bezpieczeństwa na drogach publicznych na terenie gminy Czerwonak
19) Współpraca z radnymi i sołtysami w zakresie utrzymania dróg i poprawy bezpieczeństwa na drogach
Składane oferty muszą spełniać wymagania określone w ogłoszeniu zamieszczonym na https://bip.czerwonak.pl/7214/dokument/31609
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1) nadzór i koordynacja nad robotami związanymi z utrzymywaniem dróg gminnych. Przygotowanie harmonogramów, umów, zapytań ofertowych i zamówień publicznych, nadzór nad realizacją prac oraz odbiory i rozliczenia dla prowadzonych zadań utrzymaniowych, remontowych i inwestycyjnych prowadzonych przez Wydział,
2) przygotowywanie pod względem merytorycznym materiałów przedprzetargowych i przetargowych, uczestnictwo w przetargach na wykonawstwo, projekty, nadzory,
3) przygotowanie i realizacja planu zamówień publicznych w danym roku budżetowym,
4) prowadzenia procesu inwestycyjnego związanego ze stanowiskiem pracy:
przygotowanie dokumentacji koniecznej dla celów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, współudział w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie umów inwestycyjnych na poszczególne zadania w ramach istniejących środków na ich realizację i przedstawianie ich do akceptacji radcy prawnemu i kierownikowi Wydziału, nadzorowanie poprawności przebiegu procesu inwestycyjnego pod względem merytorycznym i finansowym, bezpośredni udział w przedsięwzięciach inwestycyjnych oraz udział w naradach koordynacyjnych, rozliczanie inwestycji,
5) prowadzenie spraw z zakresu oznakowania dróg i ulic na terenie gminy, bezpośredni kontakt z wykonawcą oraz inspektorem nadzoru, rozliczenia w/w prac,
6) prowadzenie spraw z zakresu wykonania oraz opiniowania czasowych i stałych projektów organizacji ruchu,
7) nadzorowanie przestrzegania przepisów porządkowych i eksploatacyjnych na drogach i drogowych obiektach inżynierskich przez osoby zajmujące pas drogowy,
8) prowadzenie spraw w zakresie oczyszczania dróg i ulic na terenie miasta i gminy,
9) prowadzenie spraw w zakresie zimowego utrzymania dróg, ulic, placów i chodników na terenie gminy Czerwonak,
10) prowadzenie nadzoru nad utrzymaniem obiektów mostowych na terenie Gminy Czerwonak,
11) prowadzenie spraw związanych z przejazdem pojazdów ponadgabarytowych,
12) prowadzenie spraw związanych ze szkodami związanymi z drogami,
13) nadzór nad pracą osób skierowanych przez sąd na nieodpłatną pracę na rzecz gminy,
14) prowadzenie spraw w zakresie wraków samochodów zlokalizowanych w przestrzeni publicznej,
15) prowadzenie spraw związanych z magazynem materiałów i narzędzi, które są własnością Gminy Czerwonak,
16) prowadzenie spraw związanych z przebiegiem dróg publicznych oraz regulacją gruntów:
a) weryfikacja dokumentacji niezbędnej dla potrzeb prawidłowego uregulowania stanu prawnego nieruchomości zajętych pod pas dróg,
b) analizowanie projektów podziału pasa drogowego,
c) współdziałanie w sprawach związanych z regulacją istniejących podziałów w pasie drogowym,
d) współpraca przy regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod pasy drogowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz nieruchomości zbędnych na cele drogowe,
e) prowadzenie spraw związanych z nieuregulowanym zajęciem pasa drogowego,
f) współpraca w zakresie przejęcia nieruchomości przeznaczonych pod inwestycje drogowe,
17) udział w gromadzeniu danych o stanie dróg oraz bieżąca aktualizacja ewidencji dróg, prowadzenie ksiąg dróg, dokonywanie objazdów dróg w celu oceny ich stanu oraz wpisów w dzienniku objazdów dróg,
18) podejmowanie działań w zakresie poprawy bezpieczeństwa na drogach publicznych na terenie gminy Czerwonak
19) Współpraca z radnymi i sołtysami w zakresie utrzymania dróg i poprawy bezpieczeństwa na drogach
Składane oferty muszą spełniać wymagania określone w ogłoszeniu zamieszczonym na https://bip.czerwonak.pl/7214/dokument/30948
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1) współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi i innymi podmiotami w zakresie udostępniania danych liczbowych, informacji statystycznych oraz innych materiałów służbowych o charakterze jawnym dotyczącym działalności urzędu i gminy,
2) przygotowywanie artykułów prasowych do czasopism we współpracy z komórkami organizacyjnymi urzędu oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
3) monitoring mediów (w tym Internetu),
4) aktualizacja informacji dot. gminy Czerwonak w Internecie,
5) zgłaszanie Gminy do konkursów i rankingów – zbieranie informacji, formułowanie odpowiedzi i wypełnianie formularzy,
6) organizacja spotkań Wójta z grupami roboczymi różnych projektów, spotkań jubileuszowych, świąt danych jednostek (Dzień Straży Gminnej, Dzień Krwiodawców, Dzień Kół Gospodyń Wiejskich itp.),
7) obsługa wysyłki SMS w ramach „Portalu Interesanta” na stronie Gminy Czerwonak,
8) obsługa zakładki internetowej dotyczącej konsultacji na stronie Gminy,
9) kreowanie, organizowanie i koordynowanie inicjatyw związanych z promocją, imprezami, konkursami dla mieszkańców Gminy,
10) prowadzenie spraw z zakresu Budżetu Obywatelskiego,
11) prowadzenie spraw z zakresu strategii rozwoju gminy, w szczególności koordynowanie sprawozdawczości i monitoringu,
12) wsparcie dla bieżących działań informacyjno-promocyjnych
Składane oferty muszą spełniać wymagania określone w ogłoszeniu zamieszczonym na stronie:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1) współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi i innymi podmiotami w zakresie udostępniania danych liczbowych, informacji statystycznych oraz innych materiałów służbowych o charakterze jawnym dotyczącym działalności urzędu i gminy,
2) przygotowywanie artykułów prasowych do czasopism we współpracy z komórkami organizacyjnymi urzędu oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
3) współpraca z mediami i dziennikarzami,
4) monitoring mediów (w tym Internetu),
5) aktualizacja informacji dot. gminy Czerwonak w Internecie,
6) współpraca przy prowadzeniu mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube),
7) współpraca przy obsłudze aplikacji Transparentne JST,
8) koordynacja działań związanych z historią gminy Czerwonak i jej mieszkańców (tablice pamiątkowe, święta narodowe, działania patriotyczne),
9) zgłaszanie Gminy do konkursów i rankingów – zbieranie informacji, formułowanie odpowiedzi i wypełnianie formularzy,
10) organizacja spotkań Wójta z grupami roboczymi różnych projektów, spotkań jubileuszowych, świąt danych jednostek (Dzień Straży Gminnej, Dzień Krwiodawców, Dzień Kół Gospodyń Wiejskich itp.),
11) kreowanie, organizowanie i koordynowanie inicjatyw związanych z promocją, imprezami, konkursami dla mieszkańców Gminy,
12) wsparcie dla bieżących działań informacyjno-promocyjnych
Składane oferty muszą spełniać wymagania określone w ogłoszeniu zamieszczonym na stronie:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1) prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (wydawanie decyzji podmiotom prowadzącym działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych),
2) sprawowanie kontroli (zarówno w zakresie przesyłanej dokumentacji, jak i w terenie/siedzibie) nad przedsiębiorcami posiadającymi zezwolenie w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych,
3) prowadzenie postępowań związanych z czasowym odebraniem zwierząt,
4) prowadzenie postępowań w sprawie zmiany stanu wody na gruncie,
5) przygotowywanie umów, zapytań ofertowych i zamówień publicznych,
6) przygotowywanie zarządzeń oraz uchwał wynikających z powierzonych zadań,
7) przygotowywanie sprawozdań, w tym w szczególności wynikających z ustawy Prawo wodne,
8) prowadzenie spraw związanych z Gminną Ewidencją Zabytków
Składane oferty muszą spełniać wymagania określone w ogłoszeniu zamieszczonym na stronie: https://bip.czerwonak.pl/7214/dokument/29086
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1) prowadzenie ksiąg rachunkowych urzędu,
2) sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,
3) dekretowanie dokumentów księgowych,
4) rozliczenie inwentaryzacji,
5) prowadzenie spraw związanych z podatkiem od towarów i usług – wystawianie faktur VAT, prowadzenie ewidencji sprzedaży, rozliczanie podatku VAT należnego i naliczonego, analizowanie faktur zakupowych pod kątem odliczenia podatku VAT oraz współpraca z organami nadzoru w tym zakresie
Składane oferty muszą spełniać wymagania określone w ogłoszeniu zamieszczonym na stronie:
Prowadzenie spraw spółki oraz reprezentowanie spółki tj. Gminnego Przedsiębiorstwa Społecznego sp. z o.o. w Czerwonaku
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. dróg
Źródlana 39, Czerwonak (pow. poznański)
Wygasła: 02.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1) przygotowywanie umów, zapytań ofertowych i zamówień publicznych,
2) prowadzenie spraw związanych z przebiegiem dróg publicznych oraz regulacją gruntów:
a) weryfikacja dokumentacji dotyczącej regulacji prawnej nieruchomości zajętych pod pas drogowy,
b) weryfikacja i opiniowanie projektów podziału pasa drogowego,
c) współpraca przy regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod pasy drogowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz nieruchomości niezbędnych na cele drogowe,
d) prowadzenie spraw związanych z nieuregulowanym zajęciem pasa drogowego;
3) prowadzenie procesu inwestycyjnego związanego ze stanowiskiem pracy:
a) przygotowanie dokumentacji koniecznej dla celów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) współudział w pracach komisji przetargowych,
c) przygotowywanie umów,
d) prowadzenie nadzoru merytorycznego,
e) rozliczanie prowadzonych zadań inwestycyjnych;
4) udział w gromadzeniu danych o stanie dróg oraz bieżąca aktualizacja ewidencji dróg,
5) podejmowanie działań w zakresie poprawy bezpieczeństwa na drogach publicznych na terenie gminy Czerwonak,
6) nadzór i koordynacja nad zadaniami inwestycyjnymi związanymi z odwodnieniem i zagospodarowaniem wód opadowych:
a) nadzór i koordynacja nad zadaniami związanymi z utrzymaniem kanalizacji deszczowej oraz innych urządzeń wodnych,
b) nadzór i koordynowanie prac nad zadaniami dotyczącymi świadczenia usług w zakresie bieżącej konserwacji i czyszczenia urządzeń melioracyjnych (konserwacja rowów, remonty przepustów), urządzeń zbierających wody deszczowe i roztopowe – wpusty uliczne i studnie chłonne zlokalizowane w pasie drogowym dróg gminnych oraz na terenach gminnych w gminie Czerwonak,
c) podejmowanie interwencji w sprawie zmiany stosunków wodnych na gruncie oraz odprowadzania wód i ścieków na grunty sąsiednie,
d) wydawanie warunków na odprowadzanie wód opadowych,
e) opiniowanie projektów odprowadzania wód opadowych,
f) opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego pod kątem gospodarki wodnej;
7) prowadzenie postępowań oraz spraw związanych z opłatami za usługi wodne, w tym zmniejszenie naturalnej retencji terenowej
Składane oferty muszą spełniać wymagania określone w ogłoszeniu zamieszczonym na stronie: https://bip.czerwonak.pl/7214/dokument/27989
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1) przygotowanie zadań inwestycyjnych do realizacji w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych, dróg i obiektów drogowych,
2) opracowanie dokumentów niezbędnych do ogłoszenia zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowej,
3) kontakt z projektantami opracowującymi dokumentacje projektowe dla wskazanych zadań inwestycyjnych (koordynacja prac, czuwanie nad terminowym wykonaniem projektu, sprawozdawczość),
4) udział w realizacji zadań inwestycyjnych w charakterze koordynatora, w tym w szczególności:
a) udział w radach budowy i współpraca z inspektorami nadzoru w zakresie terminowej i zgodnej z umową realizacji wyznaczonych zadań inwestycyjnych,
b) koordynowanie wykonawstwa inwestycji gminnych oraz zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań, sprawozdawczość,
c) prowadzenie korespondencji związanej z procesem inwestycyjnym,
d) bieżący nadzór nad inwestycjami pod względem zgodności z dokumentacją i wydanymi pozwoleniami na budowę
e) organizowanie odbiorów zadań inwestycyjnych, udział w pracach komisji odbiorowej, nadzór nad prawidłowością i kompletnością przygotowania dokumentacji powykonawczej,
f) rzeczowe i finansowe rozliczanie inwestycji przy współpracy z Wydziałem Księgowości
5) opracowywanie projektu budżetu w zakresie wyznaczonych zadań inwestycyjnych oraz sporządzanie informacji z jego wykonania,
6) rozeznawanie możliwości pozyskiwania środków pozabudżetowych na planowanie inwestycyjne oraz przygotowanie wniosków o pozyskanie dofinansowania zewnętrznego,
7) udział przy sporządzaniu wniosków i projektów w celu pozyskania środków z funduszy zewnętrznych,
8) sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz w zakresie prowadzonych spraw,
9) archiwizowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
10) przygotowywanie aktów prawnych w zakresie pracy Wydziału
Składane oferty muszą spełniać wymagania określone w ogłoszeniu zamieszczonym na stronie:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1) prowadzenie spraw dotyczących wydawania decyzji o warunkach zabudowy,
2) sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym projektów decyzji o warunkach zabudowy,
3) prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy,
4) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
5) sporządzanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu, wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, informacji o położeniu nieruchomości w obszarze objętym rewitalizacją,
6) analiza wniosków o sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
7) sporządzanie analiz zasadności przystąpienia do opracowania planu miejscowego i zgodności ze Studium
Składane oferty muszą spełniać wymagania określone w ogłoszeniu zamieszczonym na stronie:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1) nadzór i koordynacja nad robotami związanymi z utrzymywaniem dróg gminnych. Przygotowanie harmonogramów, umów, zapytań ofertowych i zamówień publicznych, nadzór nad realizacją prac oraz odbiory i rozliczenia dla prowadzonych zadań utrzymaniowych, remontowych i inwestycyjnych prowadzonych przez Wydział,
2) przygotowywanie pod względem merytorycznym materiałów przedprzetargowych i przetargowych, uczestnictwo w przetargach na wykonawstwo, projekty, nadzory,
3) przygotowanie i realizacja planu zamówień publicznych w danym roku budżetowym,
4) prowadzenia procesu inwestycyjnego związanego ze stanowiskiem pracy:
przygotowanie dokumentacji koniecznej dla celów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, współudział w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie umów inwestycyjnych na poszczególne zadania w ramach istniejących środków na ich realizację i przedstawianie ich do akceptacji radcy prawnemu i kierownikowi Wydziału, nadzorowanie poprawności przebiegu procesu inwestycyjnego pod względem merytorycznym i finansowym, bezpośredni udział w przedsięwzięciach inwestycyjnych oraz udział w naradach koordynacyjnych, rozliczanie inwestycji,
5) prowadzenie spraw z zakresu oznakowania dróg i ulic na terenie gminy, bezpośredni kontakt z wykonawcą oraz inspektorem nadzoru, rozliczenia w/w prac,
6) prowadzenie spraw z zakresu wykonania oraz opiniowania czasowych i stałych projektów organizacji ruchu,
7) nadzorowanie przestrzegania przepisów porządkowych i eksploatacyjnych na drogach i drogowych obiektach inżynierskich przez osoby zajmujące pas drogowy,
8) prowadzenie spraw w zakresie oczyszczania dróg i ulic na terenie miasta i gminy,
9) prowadzenie spraw w zakresie zimowego utrzymania dróg, ulic, placów i chodników na terenie gminy Czerwonak,
10) prowadzenie spraw związanych z przejazdem pojazdów ponadgabarytowych,
11) prowadzenie spraw związanych ze szkodami związanymi z drogami,
12) nadzór nad pracą osób skierowanych przez sąd na nieodpłatną pracę na rzecz gminy,
13) prowadzenie spraw w zakresie wraków samochodów zlokalizowanych w przestrzeni publicznej,
14) prowadzenie spraw związanych z przebiegiem dróg publicznych oraz regulacją gruntów:
a) weryfikacja dokumentacji niezbędnej dla potrzeb prawidłowego uregulowania stanu prawnego nieruchomości zajętych pod pas dróg,
b) analizowanie projektów podziału pasa drogowego,
c) współdziałanie w sprawach związanych z regulacją istniejących podziałów w pasie drogowym,
d) współpraca przy regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod pasy drogowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz nieruchomości zbędnych na cele drogowe,
e) prowadzenie spraw związanych z nieuregulowanym zajęciem pasa drogowego,
f) współpraca w zakresie przejęcia nieruchomości przeznaczonych pod inwestycje drogowe,
15) udział w gromadzeniu danych o stanie dróg oraz bieżąca aktualizacja ewidencji dróg, prowadzenie ksiąg dróg, dokonywanie objazdów dróg w celu oceny ich stanu oraz wpisów w dzienniku objazdów dróg,
16) podejmowanie działań w zakresie poprawy bezpieczeństwa na drogach publicznych na terenie gminy Czerwonak
Składane oferty muszą spełniać wymagania określone w ogłoszeniu zamieszczonym na stronie: https://bip.czerwonak.pl/7153/dokument/23226
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1) przygotowanie zadań inwestycyjnych do realizacji w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych, dróg i obiektów drogowych,
2) opracowanie dokumentów niezbędnych do ogłoszenia zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowej,
3) kontakt z projektantami opracowującymi dokumentacje projektowe dla wskazanych zadań inwestycyjnych (koordynacja prac, czuwanie nad terminowym wykonaniem projektu, sprawozdawczość),
4) udział w realizacji zadań inwestycyjnych w charakterze koordynatora, w tym w szczególności:
a) udział w radach budowy i współpraca z inspektorami nadzoru w zakresie terminowej i zgodnej z umową realizacji wyznaczonych zadań inwestycyjnych,
b) koordynowanie wykonawstwa inwestycji gminnych oraz zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań, sprawozdawczość,
c) prowadzenie korespondencji związanej z procesem inwestycyjnym,
d) bieżący nadzór nad inwestycjami pod względem zgodności z dokumentacją i wydanymi pozwoleniami na budowę
e) organizowanie odbiorów zadań inwestycyjnych, udział w pracach komisji odbiorowej, nadzór nad prawidłowością i kompletnością przygotowania dokumentacji powykonawczej,
f) rzeczowe i finansowe rozliczanie inwestycji przy współpracy z Wydziałem Księgowości
5) opracowywanie projektu budżetu w zakresie wyznaczonych zadań inwestycyjnych oraz sporządzanie informacji z jego wykonania,
6) rozeznawanie możliwości pozyskiwania środków pozabudżetowych na planowanie inwestycyjne oraz przygotowanie wniosków o pozyskanie dofinansowania zewnętrznego,
7) udział przy sporządzaniu wniosków i projektów w celu pozyskania środków z funduszy zewnętrznych,
8) sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz w zakresie prowadzonych spraw,
9) archiwizowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
10) przygotowywanie aktów prawnych w zakresie pracy Wydziału
Składane oferty muszą spełniać wymagania określone w ogłoszeniu zamieszczonym na stronie:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1) przygotowanie zadań inwestycyjnych do realizacji w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych, dróg i obiektów drogowych,
2) opracowanie dokumentów niezbędnych do ogłoszenia zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowej,
3) kontakt z projektantami opracowującymi dokumentacje projektowe dla wskazanych zadań inwestycyjnych (koordynacja prac, czuwanie nad terminowym wykonaniem projektu, sprawozdawczość),
4) udział w realizacji zadań inwestycyjnych w charakterze koordynatora, w tym w szczególności:
a) udział w radach budowy i współpraca z inspektorami nadzoru w zakresie terminowej i zgodnej z umową realizacji wyznaczonych zadań inwestycyjnych,
b) koordynowanie wykonawstwa inwestycji gminnych oraz zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań, sprawozdawczość,
c) prowadzenie korespondencji związanej z procesem inwestycyjnym,
d) bieżący nadzór nad inwestycjami pod względem zgodności z dokumentacją i wydanymi pozwoleniami na budowę
e) organizowanie odbiorów zadań inwestycyjnych, udział w pracach komisji odbiorowej, nadzór nad prawidłowością i kompletnością przygotowania dokumentacji powykonawczej,
f) rzeczowe i finansowe rozliczanie inwestycji przy współpracy z Wydziałem Księgowości
5) opracowywanie projektu budżetu w zakresie wyznaczonych zadań inwestycyjnych oraz sporządzanie informacji z jego wykonania,
6) rozeznawanie możliwości pozyskiwania środków pozabudżetowych na planowanie inwestycyjne oraz przygotowanie wniosków o pozyskanie dofinansowania zewnętrznego,
7) udział przy sporządzaniu wniosków i projektów w celu pozyskania środków z funduszy zewnętrznych,
8) sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz w zakresie prowadzonych spraw,
9) archiwizowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
10) przygotowywanie aktów prawnych w zakresie pracy Wydziału
Składane oferty muszą spełniać wymagania określone w ogłoszeniu zamieszczonym na stronie:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1) prowadzenie spraw dotyczących wydawania decyzji o warunkach zabudowy,
2) sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym projektów decyzji o warunkach zabudowy,
3) prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy,
4) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
5) sporządzanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu, wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, informacji o położeniu nieruchomości w obszarze objętym rewitalizacją,
6) analiza wniosków o sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
7) sporządzanie analiz zasadności przystąpienia do opracowania planu miejscowego i zgodności ze Studium
Składane oferty muszą spełniać wymagania określone w ogłoszeniu zamieszczonym na stronie:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1) nadzór i koordynacja nad robotami związanymi z utrzymywaniem dróg gminnych. Przygotowanie harmonogramów, umów, zapytań ofertowych i zamówień publicznych, nadzór nad realizacją prac oraz odbiory i rozliczenia dla prowadzonych zadań utrzymaniowych, remontowych i inwestycyjnych prowadzonych przez Wydział,
2) przygotowywanie pod względem merytorycznym materiałów przedprzetargowych i przetargowych, uczestnictwo w przetargach na wykonawstwo, projekty, nadzory,
3) przygotowanie i realizacja planu zamówień publicznych w danym roku budżetowym,
4) prowadzenia procesu inwestycyjnego związanego ze stanowiskiem pracy:
przygotowanie dokumentacji koniecznej dla celów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, współudział w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie umów inwestycyjnych na poszczególne zadania w ramach istniejących środków na ich realizację i przedstawianie ich do akceptacji radcy prawnemu i kierownikowi Wydziału, nadzorowanie poprawności przebiegu procesu inwestycyjnego pod względem merytorycznym i finansowym, bezpośredni udział w przedsięwzięciach inwestycyjnych oraz udział w naradach koordynacyjnych, rozliczanie inwestycji,
5) prowadzenie spraw z zakresu oznakowania dróg i ulic na terenie gminy, bezpośredni kontakt z wykonawcą oraz inspektorem nadzoru, rozliczenia w/w prac,
6) prowadzenie spraw z zakresu wykonania oraz opiniowania czasowych i stałych projektów organizacji ruchu,
7) nadzorowanie przestrzegania przepisów porządkowych i eksploatacyjnych na drogach i drogowych obiektach inżynierskich przez osoby zajmujące pas drogowy,
8) prowadzenie spraw w zakresie oczyszczania dróg i ulic na terenie miasta i gminy,
9) prowadzenie spraw w zakresie zimowego utrzymania dróg, ulic, placów i chodników na terenie gminy Czerwonak,
10) prowadzenie spraw związanych z przejazdem pojazdów ponadgabarytowych,
11) prowadzenie spraw związanych ze szkodami związanymi z drogami,
12) nadzór nad pracą osób skierowanych przez sąd na nieodpłatną pracę na rzecz gminy,
13) prowadzenie spraw w zakresie wraków samochodów zlokalizowanych w przestrzeni publicznej,
14) prowadzenie spraw związanych z przebiegiem dróg publicznych oraz regulacją gruntów:
a) weryfikacja dokumentacji niezbędnej dla potrzeb prawidłowego uregulowania stanu prawnego nieruchomości zajętych pod pas dróg,
b) analizowanie projektów podziału pasa drogowego,
c) współdziałanie w sprawach związanych z regulacją istniejących podziałów w pasie drogowym,
d) współpraca przy regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod pasy drogowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz nieruchomości zbędnych na cele drogowe,
e) prowadzenie spraw związanych z nieuregulowanym zajęciem pasa drogowego,
f) współpraca w zakresie przejęcia nieruchomości przeznaczonych pod inwestycje drogowe,
15) udział w gromadzeniu danych o stanie dróg oraz bieżąca aktualizacja ewidencji dróg, prowadzenie ksiąg dróg, dokonywanie objazdów dróg w celu oceny ich stanu oraz wpisów w dzienniku objazdów dróg,
16) podejmowanie działań w zakresie poprawy bezpieczeństwa na drogach publicznych na terenie gminy Czerwonak
Składane oferty muszą spełniać wymagania określone w ogłoszeniu zamieszczonym na stronie: http://bip.czerwonak.pl/7153/dokument/21692
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1) prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy,
2) kompleksowe prowadzenie spraw dotyczących podziałów nieruchomości, w tym opiniowanie wstępnych projektów podziału,
3) prowadzenie postępowań i koordynowanie czynności związanych ze scaleniem i podziałem nieruchomości,
4) prowadzenie postępowań związanych z rozgraniczaniem nieruchomości oraz wznawianiem granic,
5) prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości (między innymi zakup, komunalizacja, nabycie z mocy prawa w trybie ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, darowizna itp.),
6) przygotowanie i prowadzenie spraw z zakresu zwrotu nieruchomości w tym między innymi:
a) inicjowanie postępowań,
b) zawiadamianie poprzednich właścicieli o możliwości złożenia wniosku o zwrot,
c) ustalanie kręgu spadkobierców,
d) czynny udział w postępowaniach dotyczących zwrotu nieruchomości na każdym etapie postępowania,
e) wykonanie wydanych przez właściwe organy decyzji dot. zwrotu,
f) sporządzanie odwołania od decyzji w niezbędnym zakresie;
7) inicjowanie spraw dotyczących postępowań administracyjnych wywłaszczenia nieruchomości w trybie art. 112 ustawy o gospodarce nieruchomościami, pod inwestycje celu publicznego w tym:
a) przygotowanie wniosku o wszczęcie postępowania wraz z niezbędnymi dokumentami,
b) czynny udział na każdym etapie postępowania administracyjnego,
c) analizowanie operatów szacunkowych oraz zlecanie sporządzenia operatów w miarę potrzeb,
d) przeglądanie zgromadzonej dokumentacji, sporządzanie kopii, odpisów lub fotografii,
e) uczestnictwo w rozprawach administracyjnych,
f) przygotowanie i przekazanie do odpowiedniego wydziału polecenia dokonania wypłaty odszkodowania w wysokości i terminie uzgodnionym w decyzji administracyjnej,
g) sporządzanie odwołania od decyzji w niezbędnym zakresie,
h) reprezentowanie Gminy Czerwonak w postępowaniach administracyjnych i sądowo-administracyjnych,
i) przygotowywanie dokumentacji geodezyjnej i składanie wniosków do sądu o wpis prawa własności gminy, do działek nabytych w trybie art. 112, ustawy o gospodarce nieruchomościami;
8) prowadzenie spraw w zakresie reprezentowania Gminy w postępowaniach o ustalenie odszkodowania za nieruchomości nabywane w trybie art. 112 ustawy o gospodarce nieruchomościami pod inwestycje celu publicznego,
9) prowadzenie spraw związanych z regulacjami terenowo prawnymi mienia komunalnego, w tym postępowań o zasiedzenie nieruchomości,
10) prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem wpisów w księgach wieczystych oraz ewidencji gruntów i budynków,
11) prowadzenie spraw związanych z badaniem dokumentów znajdujących się w archiwum Ksiąg Wieczystych i innych, pod kątem historii nieruchomości. Ustalanie podstawy nabycia nieruchomości przez Skarb Państwa lub Gminę,
12) współdziałanie w prowadzeniu spraw związanych z zawieraniem umów na wykonywanie usług notarialnych, geodezyjnych i wyceny nieruchomości w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział