Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (58)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 58 )
Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac
Zabłocie 23, Podgórze, Kraków
Wygasła: 29.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie akt osobowych pracowników, wprowadzanie informacji do wewnętrznego programu kadrowo-płacowego i ich aktualizacja
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń, świadectw pracy, itp.)
Realizacja bieżących spraw kadrowych ( m. in. monitorowanie ewidencji czasu pracy, pilnowanie ważności badań, kierowanie i organizowanie szkoleń BHP, wystawianie skierowań medycyny pracy, wystawianie zaświadczeń dla pracowników)
Obsługa PUE ZUS, PPK, GUS (m. in. zgłaszanie/wyrejestrowywanie pracowników z ubezpieczeń, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych, naliczanie i przekazywanie składek PPK)
Obsługa benefitów pracowniczych
Pomoc w przygotowaniu list płac
Przygotowanie PIT-ów
Współpraca z księgowością
Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeniowego
weryfikacja, księgowanie faktur oraz sprawdzanie ich poprawności pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja, ewidencja i księgowanie w systemie finansowo-księgowym
uzgadnianie i weryfikacja sald księgowych
raportowanie zobowiązań oraz wsparcie w zakresie windykacji należności
sporządzanie informacji i deklaracji podatkowych (VAT, CIT), sprawozdań GUS
wsparcie w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych
sporządzanie bieżących raportów i zestawień na potrzeby firmy oraz Banku
współpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. US, GUS)
Weryfikacja oraz księgowanie faktur oraz sprawdzanie ich poprawności pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja, ewidencja i księgowanie w systemie finansowo-księgowym
Uzgadnianie i weryfikacja sald księgowych
Windykacja należności i raportowanie zobowiązań
Sporządzanie informacji i deklaracji podatkowych (VAT, CIT), sprawozdań GUS
Sporządzanie sprawozdań finansowych
Sporządzanie bieżących raportów i zestawień na potrzeby firmy oraz Banku
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. US, GUS)
Samodzielne wykonywanie zadań związanych z realizacją projektu
Bieżące monitorowanie przebiegu projektu pod kątem zakładanych terminów i budżetu
Sporządzanie raportów dotyczących projektu
Zarządzanie zasobami na projekcie, w tym inspektorów nadzoru na każdym etapie tj. projektowym oraz wykonawczym aż do uzyskania pozwolenia na użytkowanie
Współpraca z wielobranżowym zespołem projektowym, opiniowanie rozwiązań projektowych, weryfikacja dokumentacji na każdym etapie jej opracowania
Prowadzenie cyklicznych narad / spotkań dotyczących realizacji projektu
Udział w opracowaniu standardów i parametrów inwestycji
Kontrola procesu pozyskiwania dokumentów formalno-prawnych dla projektu
Opracowanie i aktualizowanie harmonogramu projektu
Monitorowanie postępów projektu, śledzenie harmonogramu, ocena ryzyka i rekomendacja wprowadzenia korekt w razie potrzeby, aby zapewnić terminowe i zgodne z oczekiwaniami ukończenie projektu
Identyfikacja potencjalnych zagrożeń i ryzyk dla prowadzonego projektu, opracowywanie strategii minimalizujących ryzyko oraz podejmowanie odpowiednich działań zaradczych
Wsparcie działu budżetowania w procesie weryfikacji kosztowej projektu i ofertowania
Udział w przygotowywaniu, negocjowanie i rozliczanie umów z zespołem projektowym i podwykonawcami zaangażowanymi w projekt
Wsparcie inwestora w osiąganiu zamierzonych celów inwestycyjnych
Współpraca i utrzymywanie relacji z Klientem, administracją publiczną, wykonawcami, dostawcami i innymi partnerami biznesowymi
weryfikacja oraz księgowanie faktur oraz sprawdzanie ich poprawności pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja, ewidencja i księgowanie w systemie finansowo-księgowym
uzgadnianie i weryfikacja sald księgowych
windykacja należności i raportowanie zobowiązań
sporządzanie informacji i deklaracji podatkowych (VAT, CIT), sprawozdań GUS
sporządzanie sprawozdań finansowych
sporządzanie bieżących raportów i zestawień na potrzeby firmy oraz Banku
współpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. US, GUS)
weryfikacja oraz księgowanie faktur oraz sprawdzanie ich poprawności pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja, ewidencja i księgowanie w systemie finansowo-księgowym
uzgadnianie i weryfikacja sald księgowych
windykacja należności i raportowanie zobowiązań
sporządzanie informacji i deklaracji podatkowych (VAT, CIT), sprawozdań GUS
przygotowywanie niezbędnych dokumentów, danych i rozliczeń na potrzeby banków
sporządzanie sprawozdań finansowych
sporządzanie bieżących raportów i zestawień na potrzeby firmy oraz Banku
współpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. US, GUS)
Realizacja projektów terenów zielonych- zakładanie trawników, skalników, ogrodów
Pielęgnacja terenów zielonych- formowanie żywopłotów, przycinanie drzew, koszenie traw
Obsługa i konserwacja specjalistycznych maszyn i urządzeń rolniczych - obsługa ciągnika z ładowaczem czołowym, praca z innymi maszynami rolniczymi oraz obsługa zamiatarki drogowej
Zbieranie plonów upraw ekologicznych (owoców, warzyw i ziół)
Przygotowanie plonów do sprzedaży
Wykonywanie innych, bieżących obowiązków zlecanych przez pracodawcę