Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
Referent ds. administracyjno-kulturalnych
Iława
Wygasła: 08.11.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Wsparcie administracyjne i organizacyjne: Koordynowanie współpracy pomiędzy działami instytucji
zapewnienie efektywnego przepływu informacji oraz wsparcie w realizacji działań operacyjnych. Organizacja dokumentacji administracyjnej
archiwizacja
prowadzenie ewidencji oraz dbanie o aktualność kalendarza wydarzeń i harmonogramu działań. Obsługa i koordynacja wydarzeń. Uczestniczenie w organizacji i realizacji wydarzeń kulturalnych
w tym wsparcie logistyczne i techniczne
obsługa zaplecza oraz koordynacja zespołów pomocniczych. Nadzór nad procesem przygotowywania dokumentacji oraz pozyskiwanie odpowiednich zgód i pozwoleń związanych z organizacją wydarzeń. Współpraca z zewnętrznymi firmami i instytucjami. Współpraca z dostawcami
firmami technicznymi oraz instytucjami
zapewniającymi bezpieczeństwo i wsparcie logistyczne. Prowadzenie i aktualizacja baz danych partnerów oraz zarządzanie rezerwacjami przestrzeni w instytucji. Monitorowanie i optymalizacja procesów. Inicjowanie działań mających na celu optymalizację procesów administracyjnych oraz wsparcie w zarządzaniu budżetem związanym z bieżącymi działaniami
Organizacja działalności edukacyjnej w Iławskim Centrum Kultury i wspieranie amatorskiego ruchu artystycznego; wspieranie instruktorów w przygotowywaniu programów i prezentacji artystycznych; ścisła współpraca ze szkołami i placówkami szkolno-wychowawczymi oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie realizacji działalności kulturalnej w tym edukacji kulturalnej i turystyki kulturalnej; prowadzenie naboru dzieci i młodzieży na zajęcia; prowadzenie zajęć artystycznych oraz warsztatów zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami; prowadzenie dokumentacji z realizowanej działalności i nadzór nad nią przy współpracy z innymi komórkami ICK (np.: rejestry godzin
dzienniki
sprawozdania
protokoły); udział w organizacji i realizacja imprez kulturalnych zgodnie z harmonogramem pracy; współpraca przy tworzeniu wniosków dotacyjnych w konkursach zewnętrznych
schodów klatek schodowych; pastowanie podłóg 1 raz w tygodniu lub w razie bieżących potrzeb; mycie drzwi
klamek
biurek
regałów nie rzadziej jednak jak raz tygodniu; mycie okien 1 raz na kwartał; utrzymanie w należytym stanie sanitarnym łazienek w obiektach ICK; dbanie o należyty stan sprzętu i narzędzi przeznaczonych do utrzymania
czystości
dbanie o racjonalne zużycie materiałów oraz środków czystości
schodów klatek schodowych; pastowanie podłóg 1 raz w tygodniu lub w razie bieżących potrzeb; mycie drzwi
klamek
biurek
regałów nie rzadziej jednak jak raz tygodniu; mycie okien 1 raz na kwartał; utrzymanie w należytym stanie sanitarnym łazienek w obiektach ICK; dbanie o należyty stan sprzętu i narzędzi przeznaczonych do utrzymania
czystości
dbanie o racjonalne zużycie materiałów oraz środków czystości
schodów klatek schodowych; pastowanie podłóg 1 raz w tygodniu lub w razie bieżących potrzeb; mycie drzwi
klamek
biurek
regałów nie rzadziej jednak jak raz tygodniu; mycie okien 1 raz na kwartał; utrzymanie w należytym stanie sanitarnym łazienek w obiektach ICK; dbanie o należyty stan sprzętu i narzędzi przeznaczonych do utrzymania
czystości
dbanie o racjonalne zużycie materiałów oraz środków czystości
schodów klatek schodowych; pastowanie podłóg 1 raz w tygodniu lub w razie bieżących potrzeb; mycie drzwi
klamek
biurek
regałów nie rzadziej jednak jak raz tygodniu; mycie okien 1 raz na kwartał; utrzymanie w należytym stanie sanitarnym łazienek w obiektach ICK; dbanie o należyty stan sprzętu i narzędzi przeznaczonych do utrzymania
czystości
dbanie o racjonalne zużycie materiałów oraz środków czystości
Prowadzenie rachunkowości jednostek zgodnie z obowiązującymi przepisami.
1. Sporządzanie sprawozdań budżetowych
finansowych i statystycznych.
2. Czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu finansowo-księgowego.
3. Zapewnienie prawidłowości rozliczeń w tym m.in. dotacji podmiotowej oraz celowych od organizatora.
4. Prowadzenie i nadzorowanie rozliczeń do ZUS i US.
5. Sporządzanie deklaracji do US PIT 11
PIT - 4
CIT.
6. Prowadzenie rejestru ewidencji zakupu i sprzedaży VAT
rozliczenia VAT
wysyłka JPK;
7. Prowadzenie spraw związanych z obsługą Pracowniczych Planów Kapitałowych.
8. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
9. Sprawowanie kontroli nad rozliczeniem sprzedaży ewidencjonowanej za pomocą kasy fiskalnej
terminala
płatniczego i systemu sprzedaży biletów.
10. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości
wydawanych
przez Dyrektora (Polityka rachunkowości).
11. Opracowywanie projektów planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania.
12. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz
kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
13. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej.
14. Przestrzeganie zapisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej.
15. Nadzorowanie prawidłowego stosowania ustawy Prawa zamówieniach publicznych.
16. Sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
planu i sprawozdawczości
funduszu
przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa.
17. Rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów.
18. Przygotowywanie i rozliczenie inwentaryzacji.
19. Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
20. Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą.
21. Odpowiedzialność za pracę związaną z działalnością finansowo-księgową jednostki.
22. Nadzór nad zawieranymi umowami cywilnoprawnymii prowadzenie ich obsługi księgowej.
23. Przygotowywanie sprawozdań do GUS-u
Prowadzenie rachunkowości jednostek zgodnie z obowiązującymi przepisami.
1. Sporządzanie sprawozdań budżetowych
finansowych i statystycznych.
2. Czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu finansowo-księgowego.
3. Zapewnienie prawidłowości rozliczeń w tym m.in. dotacji podmiotowej oraz celowych od organizatora.
4. Prowadzenie i nadzorowanie rozliczeń do ZUS i US.
5. Sporządzanie deklaracji do US PIT 11
PIT - 4
CIT.
6. Prowadzenie rejestru ewidencji zakupu i sprzedaży VAT
rozliczenia VAT
wysyłka JPK;
7. Prowadzenie spraw związanych z obsługą Pracowniczych Planów Kapitałowych.
8. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
9. Sprawowanie kontroli nad rozliczeniem sprzedaży ewidencjonowanej za pomocą kasy fiskalnej
terminala
płatniczego i systemu sprzedaży biletów.
10. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości
wydawanych
przez Dyrektora (Polityka rachunkowości).
11. Opracowywanie projektów planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania.
12. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz
kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
13. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej.
14. Przestrzeganie zapisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej.
15. Nadzorowanie prawidłowego stosowania ustawy Prawa zamówieniach publicznych.
16. Sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
planu i sprawozdawczości
funduszu
przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa.
17. Rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów.
18. Przygotowywanie i rozliczenie inwentaryzacji.
19. Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
20. Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą.
21. Odpowiedzialność za pracę związaną z działalnością finansowo-księgową jednostki.
22. Nadzór nad zawieranymi umowami cywilnoprawnymii prowadzenie ich obsługi księgowej.
23. Przygotowywanie sprawozdań do GUS-u
schodów klatek schodowych; pastowanie podłóg 1 raz w tygodniu lub w razie bieżących potrzeb; mycie drzwi
klamek
biurek
regałów nie rzadziej jednak jak raz
tygodniu; mycie okien 1 raz na kwartał; utrzymanie w należytym stanie sanitarnym łazienek w obiektach ICK;
Dbanie o należyty stan sprzętu i narzędzi przeznaczonych do utrzymania czystości
dbanie o racjonalne zużycie materiałów oraz środków czystości
Pracownik do spraw pozyskiwania środków zewnętrznych
Iława
Wygasła: 24.01.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Wyszukiwanie informacji o konkursach na realizację zadań kulturalnych oraz inwestycyjnych finansowanych ze źródeł zewnętrznych. Analiza dokumentacji konkursowej. Planowanie imprez oraz innych działań zgodnych z tematem danego konkursu
zgodnie z wytycznymi.
Bieżąca współpraca z instytucjami dotującymi - w zakresie składania wniosków
jak również podczas całego procesu realizacji dotowanego projektu
aż do rozliczenia;
Działania promocyjne zadań realizowanych w zakresie projektu. Kontrola zgodności realizacji działań w komórkach współpracujących przy realizacji
projektu pod kątem zgodności z umową dofinansowania.
Kontrola prawidłowego wydatkowania środków.
Sporządzanie umów z wykonawcami. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji poszczególnych działań w projekcie. Rozliczenie końcowe projektu
przygotowywanie dokumentacji sprawozdawczej:
merytorycznej i rozliczeniowej. Działania ewaluacyjne projektu
scenicznego;
przygotowanie i obsługa urządzeń oświetleniowych;
przygotowanie i obsługa sprzętu scenicznego; budowa i przygotowanie sprzętu scenicznego; budowa i przygotowanie sceny; montaż zadaszeń scenicznych;