Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Obsługa klientów indywidualnych ze szczególnym uwzględnieniem klientów korzystających z usługi doradztwa inwestycyjnego,
Współpraca z innymi wydziałami operującymi w ramach Departamentu Klientów Indywidualnych: Wydział Doradztwa Inwestycyjnego, Wydział Rozwoju Oferty Produktowej, Wydział Rozwoju Sieci Sprzedaży,
Współpraca z sieciami sprzedaży funkcjonującymi w formule AFI (agenta firmy inwestycyjnej),
Czynny udział w procesach wdrożeniowych projektów rozwojowych,
Praca w zespole zajmującym się procesem rozliczeniowym transakcji na krajowych oraz zagranicznych instrumentach finansowych w obrocie zorganizowanym, zawieranych na rzecz klientów instytucjonalnych. Zakres obowiązków w zakresie obsługi zawartych transakcji obejmuje między innymi alokacje, raportowanie, uzgodnienia parametrów do rozliczeń, reklamacje
Bezpośrednie wsparcie dla maklerów z departamentu rynku wtórnego (trading na rynkach regulowanych). Współpraca z departamentami rozliczeń oraz księgowości, a także z instytucjami zewnętrznymi ze szczególnym uwzględnieniem banków depozytariuszy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista/ka w zespole Middle Office
Próżna 9, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 17.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca w zespole zajmującym się procesem rozliczeniowym transakcji na krajowych oraz zagranicznych instrumentach finansowych w obrocie zorganizowanym, zawieranych na rzecz klientów instytucjonalnych. Zakres obowiązków w zakresie obsługi zawartych transakcji obejmuje między innymi alokacje, raportowanie, uzgodnienia parametrów do rozliczeń, reklamacje
Bezpośrednie wsparcie dla maklerów z departamentu rynku wtórnego (trading na rynkach regulowanych). Współpraca z departamentami rozliczeń oraz księgowości, a także z instytucjami zewnętrznymi ze szczególnym uwzględnieniem banków depozytariuszy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent /-ka Biura
Próżna 9, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 25.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
bieżąca obsługa sekretariatu,
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie,
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
wsparcie administracyjne dla pracowników,
obsługa spotkań biznesowych i organizacja podróży służbowych,
Praca w zespole zajmującym się procesami rozliczeniowymi transakcji zawartych w obrocie zorganizowanym i poza obrotem zorganizowanym na rynku krajowym i rynkach zagranicznych, dla klientów dla których biuro prowadzi rachunki papierów wartościowych
Zakres obowiązków w zakresie: rozliczania transakcji zawartych na rynku krajowym i na rynkach zagranicznych, zdarzeń korporacyjnych, obsługi operacji na papierach, obsługi podatkowej związanej z prowadzonymi rachunkami papierów wartościowych
Współpraca z departamentami: rynków kapitałowych, rynku wtórnego, klienta indywidualnego i księgowości, a także z instytucjami zewnętrznymi ze szczególnym uwzględnieniem Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych
ocena merytoryczna i formalno-prawna dokumentów źródłowych (faktur zakupu, not księgowych, rozliczeń pracowniczych, umów itp.);
wystawianie faktur sprzedażowych;
księgowanie dokumentów źródłowych, w szczególności faktur sprzedaży, faktur zakupu, rozliczeń pracowniczych i wyciągów bankowych przy wykorzystaniu programów i narzędzi informatycznych stosowanych przez Spółkę;
przygotowywanie płatności w systemie bankowym do autoryzacji przez osoby upoważnione;
prowadzenie ewidencji środków trwałych;
analiza rozrachunków oraz uzgadnianie kont rozrachunkowych;
przygotowywanie raportów na potrzeby raportowania wewnętrznego i zewnętrznego w oparciu o dane księgowe (KNF, GUS, inne instytucje zewnętrzne);
pomoc w przygotowywaniu sprawozdań finansowych Spółki;
wykonywanie innych czynności związanych z okresowymi zamykaniem księgowo-finansowym oraz rozliczeniami podatkowymi
Praca w zespole zajmującym się procesem rozliczeniowym transakcji na krajowych oraz zagranicznych instrumentach finansowych w obrocie zorganizowanym, zawieranych na rzecz klientów instytucjonalnych
Zakres obowiązków w zakresie obsługi zawartych transakcji obejmuje między innymi: alokacje, raportowanie, uzgodnienia parametrów do rozliczeń, reklamacje
Bezpośrednie wsparcie dla maklerów z departamentu rynku wtórnego (trading na rynkach regulowanych)
Współpraca z departamentami rozliczeń oraz księgowości, a także z instytucjami zewnętrznymi ze szczególnym uwzględnieniem banków depozytariuszy