Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (86)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 86 )
Płatny staż w dziale Social Media
Konstruktorska 12, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 21.04.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Zapraszamy do naszego płatnego programu stażowego w dziale social media (ponad 30-osobowy zespół) – to szansa na prawdziwą naukę i rozwój w branży reklamowej
Obsługa topowych międzynarodowych platform do zarządzania marketingiem, komunikacją z klientami i automatyzacją np Salesforce Marketing Cloud, Adobe Experience Cloud, Synerise czy Braze (wszystkiego Cię nauczymy ;-))
Realizacja kampanii do bazy własnej naszych klientów kanałami email, SMS, MMS, web push, mobile push, in-app oraz działań on-site m.in wdrażania pop-upów, web layerów, rekomendacji opartych o AI, social proof'ów
Współprojektowanie i wdrażanie ścieżek Marketing Automation
Monitorowania KPI, tworzenie raportów, formułowanie rekomendacji i wniosków biznesowych
Współpraca z działami Client Service, IT oraz studiem graficznym
nadzorowanie i tworzenie contentu zgodnego ze strategią komunikacji marki dla największych polskich i międzynarodowych firm
przygotowywanie koncepcji kreatywnych i strategicznych do wdrożenia na kanałach social media (Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok, Twitter, LinkedIn)
kontakt i współpraca z klientem
monitoring działań oraz raportowanie przy użyciu takich narzędzi jak m.in. Sotrender
prowadzenie kampanii reklamowych i ich skuteczna optymalizacja (realizowanie KPI poprzez kampanie leadowe i wizerunkowe)
współpraca z grafikami, copywriterami oraz moderatorami
współtworzenie contentu zgodnego ze strategią komunikacji marki dla największych polskich i międzynarodowych firm
wsparcie w przygotowywaniu koncepcji kreatywnych i strategicznych do wdrożenia na kanałach social media (Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok, Twitter, LinkedIn)
kontakt i współpraca z klientem
monitoring działań oraz wsparcie przy raportowaniu
współpraca z grafikami, copywriterami oraz moderatorami
Współtworzenie contentu zgodnego ze strategią komunikacji marki dla największych polskich i międzynarodowych firm
Wsparcie w przygotowywaniu koncepcji kreatywnych i strategicznych do wdrożenia na kanałach social media (Facebook, Instagram, Pinterest, tiktok, Twitter, Linkedin)
Kontakt i współpraca z klientem
Monitoring działań oraz wsparcie przy raportowaniu
Współpraca z grafikami, copywriterami oraz moderatorami
Realizacja kampanii email, web push, mobile push, sms oraz działań on-site (rekomendacje, social proofy, pop-upy) w oparciu o topowe polskie i międzynarodowe platformy
Tworzenie strategii Marketing Automation i wdrażanie wieloetapowych, zaawansowanych ścieżek automatyzacji
Edukacja i dbanie o rozwój pracowników
Budowanie zaawansowanych segmentów na potrzeby realizacji kampanii, badanie zachowań użytkowników
Analityka – współtworzenie zaawansowanych raportów, dashboardów i metryk. Przeprowadzanie testów A/B/X i tworzenie rekomendacji
Współpraca z Project Managerami, studiem graficznym i front-end developerami
Udział w budowaniu trwałej relacji z klientami opartej na rozumieniu ich biznesów
Realizacja kampanii email, web push, mobile push, sms oraz działań on-site (rekomendacje, social proofy, pop-upy) w oparciu o topowe polskie i międzynarodowe platformy
Tworzenie strategii Marketing Automation i wdrażanie wieloetapowych, zaawansowanych ścieżek automatyzacji
Koordynacja prac 3-4 osobowego zespołu obsługującego część projektów z obszaru CRM i Marketing Automation
Edukacja i dbanie o rozwój pracowników
Budowanie zaawansowanych segmentów na potrzeby realizacji kampanii, badanie zachowań użytkowników
Analityka – współtworzenie zaawansowanych raportów, dashboardów i metryk. Przeprowadzanie testów A/B/X i tworzenie rekomendacji
Współpraca z Project Managerami, studiem graficznym i front-end developerami
Udział w budowaniu trwałej relacji z klientami opartej na rozumieniu ich potrzeb biznesowych
nadzorowanie i tworzenie contentu zgodnego ze strategią komunikacji marki dla największych polskich i międzynarodowych firm
przygotowywanie koncepcji kreatywnych i strategicznych do wdrożenia na kanałach social media (Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok, Twitter, LinkedIn)
kontakt i współpraca z klientem
monitoring działań oraz raportowanie przy użyciu takich narzędzi jak m.in. Sotrender
prowadzenie kampanii reklamowych i ich skuteczna optymalizacja (realizowanie KPI poprzez kampanie leadowe i wizerunkowe)
współpraca z grafikami, copywriterami oraz moderatorami
wsparcie procesu tworzenia rekomendacji mediowych dla klientów agencji (tj. mediaplanów oraz prezentacji) na podstawie przesłanych briefów i innych materiałów,
planowanie aktywności wizerunkowych oraz sprzedażowych online (w tym aktywności dla projektów e-commerce),
negocjowanie stawek oraz warunków współpracy z partnerami (m.in. z wydawcami WWW, sieciami reklamowymi i afiliacyjnymi, właścicielami baz e-mail),
przygotowywanie analiz, rekomendacji i prezentacji na potrzeby zespołu i klienta,
monitorowanie trendów rynkowych (m.in. w obszarze mediów i technologii), prowadzenie analiz rynku i konkurencji