Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Lider Zmiany to osoba, która jest odpowiedzialna za kierowanie procesem operacyjnym w przedsiębiorstwie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: kierowanie procesem pakowania, przygotowania załadunków, kontrola i zapewnienie zgodności z obowiązującymi standardami, organizacja pracy i zarządzanie podległym zespołem pracowników, doskonalenie środowiska pracy pod kątem efektywności i bezpieczeństwa, a także wspieranie wdrażania nowych projektów
Twój zakres obowiązków:
• Zarządzanie i koordynowanie prac podległego personelu (6-12 operatorów na zmianę, 2-12 kierowców)
• Ścisły nadzór i kontrola realizacji procesów przygotowania załadunków w zakresie terminowości, wydajności, jakości i efektywności
• Zapewnienie dobrych relacji w zespole m.in. poprzez motywowanie i wspieranie pracowników oraz podnoszenie ich kompetencji
• Dbanie o bezpieczeństwo pracy swoje i podległego zespołu operatorów i kierowców, zapewnienie przestrzegania instrukcji pracy przez podległe zespoły, przepisów i procedur wewnętrznych
• Zapewnienie przestrzegania wymogów systemu zarządzania jakością HACCP, przez podległy zespół
• Bieżące rozwiązywanie problemów operacyjnych i pracowniczych
• Inicjowanie oraz wspieranie w projektów dotyczących optymalizacji procesów operacyjnych, wspieranie wdrażania nowych rozwiązań technologicznych oraz rozwiązywanie sytuacji kryzysowych w tym eskalacja niezgodności
• Poszukiwanie usprawnień w podległym obszarze oraz diagnozowanie powstałych problemów celem ich eliminacji/minimalizacji negatywnego wpływu na klienta
• Raportowanie i analizy zgodności z obowiązującymi procedurami
• Odpowiedzialność za przyjmowanie towaru, identyfikację i weryfikację zgodności z dokumentacją dostaw w tym weryfikację dokumentacji dotyczącej przyjęcia materiału
• Odpowiedzialność za realizację zamówień klienta w określonych ilościach, terminach i asortymencie
Lider Zmiany to osoba, która jest odpowiedzialna za kierowanie procesem operacyjnym w przedsiębiorstwie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: kierowanie procesem pakowania, przygotowania załadunków, kontrola i zapewnienie zgodności z obowiązującymi standardami, organizacja pracy i zarządzanie podległym zespołem pracowników, doskonalenie środowiska pracy pod kątem efektywności i bezpieczeństwa, a także wspieranie wdrażania nowych projektów
Twój zakres obowiązków:
• Zarządzanie i koordynowanie prac podległego personelu (6-12 operatorów na zmianę, 2-12 kierowców)
• Ścisły nadzór i kontrola realizacji procesów przygotowania załadunków w zakresie terminowości, wydajności, jakości i efektywności
• Zapewnienie dobrych relacji w zespole m.in. poprzez motywowanie i wspieranie pracowników oraz podnoszenie ich kompetencji
• Dbanie o bezpieczeństwo pracy swoje i podległego zespołu operatorów i kierowców, zapewnienie przestrzegania instrukcji pracy przez podległe zespoły, przepisów i procedur wewnętrznych
• Zapewnienie przestrzegania wymogów systemu zarządzania jakością HACCP, przez podległy zespół
• Bieżące rozwiązywanie problemów operacyjnych i pracowniczych
• Inicjowanie oraz wspieranie w projektów dotyczących optymalizacji procesów operacyjnych, wspieranie wdrażania nowych rozwiązań technologicznych oraz rozwiązywanie sytuacji kryzysowych w tym eskalacja niezgodności
• Poszukiwanie usprawnień w podległym obszarze oraz diagnozowanie powstałych problemów celem ich eliminacji/minimalizacji negatywnego wpływu na klienta
• Raportowanie i analizy zgodności z obowiązującymi procedurami
• Odpowiedzialność za przyjmowanie towaru, identyfikację i weryfikację zgodności z dokumentacją dostaw w tym weryfikację dokumentacji dotyczącej przyjęcia materiału
• Odpowiedzialność za realizację zamówień klienta w określonych ilościach, terminach i asortymencie
Lider Zmiany to osoba, która jest odpowiedzialna za kierowanie procesem operacyjnym w przedsiębiorstwie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: kierowanie procesem pakowania, przygotowania załadunków, kontrola i zapewnienie zgodności z obowiązującymi standardami, organizacja pracy i zarządzanie podległym zespołem pracowników, doskonalenie środowiska pracy pod kątem efektywności i bezpieczeństwa, a także wspieranie wdrażania nowych projektów
Twój zakres obowiązków:
• Zarządzanie i koordynowanie prac podległego personelu (6-12 operatorów na zmianę, 2-12 kierowców)
• Ścisły nadzór i kontrola realizacji procesów przygotowania załadunków w zakresie terminowości, wydajności, jakości i efektywności
• Zapewnienie dobrych relacji w zespole m.in. poprzez motywowanie i wspieranie pracowników oraz podnoszenie ich kompetencji
• Dbanie o bezpieczeństwo pracy swoje i podległego zespołu operatorów i kierowców, zapewnienie przestrzegania instrukcji pracy przez podległe zespoły, przepisów i procedur wewnętrznych
• Zapewnienie przestrzegania wymogów systemu zarządzania jakością HACCP, przez podległy zespół
• Bieżące rozwiązywanie problemów operacyjnych i pracowniczych
• Inicjowanie oraz wspieranie w projektów dotyczących optymalizacji procesów operacyjnych, wspieranie wdrażania nowych rozwiązań technologicznych oraz rozwiązywanie sytuacji kryzysowych w tym eskalacja niezgodności
• Poszukiwanie usprawnień w podległym obszarze oraz diagnozowanie powstałych problemów celem ich eliminacji/minimalizacji negatywnego wpływu na klienta
• Raportowanie i analizy zgodności z obowiązującymi procedurami
• Odpowiedzialność za przyjmowanie towaru, identyfikację i weryfikację zgodności z dokumentacją dostaw w tym weryfikację dokumentacji dotyczącej przyjęcia materiału
• Odpowiedzialność za realizację zamówień klienta w określonych ilościach, terminach i asortymencie
Zapewnienie odpowiedniej asysty dla pasażerów potrzebujących opieki od czasu przyjazdu do portu lotniczego, w czasie odprawy pasażerskiej, w czasie procedur kontroli bezpieczeństwa aż do bezpiecznego zajęcia miejsca na pokładzie samolotu a także zapewnienie asysty po przylocie do portu lotniczego oraz w czasie odbierania bagażu
- Praca w charakterze pracownika obsługi pasażerskiej
- Zapewnienie asysty dla pasażerów z ograniczoną możliwością poruszania się
- Zapewnienie asysty dla pasażerów wymagających dodatkowej opieki
Lider Zmiany to osoba, która jest odpowiedzialna za kierowanie procesem operacyjnym w przedsiębiorstwie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: kierowanie procesem pakowania, przygotowania załadunków, kontrola i zapewnienie zgodności z obowiązującymi standardami, organizacja pracy i zarządzanie podległym zespołem pracowników, doskonalenie środowiska pracy pod kątem efektywności i bezpieczeństwa, a także wspieranie wdrażania nowych projektów
Twój zakres obowiązków:
• Zarządzanie i koordynowanie prac podległego personelu (6-12 operatorów na zmianę, 2-12 kierowców)
• Ścisły nadzór i kontrola realizacji procesów przygotowania załadunków w zakresie terminowości, wydajności, jakości i efektywności
• Zapewnienie dobrych relacji w zespole m.in. poprzez motywowanie i wspieranie pracowników oraz podnoszenie ich kompetencji
• Dbanie o bezpieczeństwo pracy swoje i podległego zespołu operatorów i kierowców, zapewnienie przestrzegania instrukcji pracy przez podległe zespoły, przepisów i procedur wewnętrznych
• Zapewnienie przestrzegania wymogów systemu zarządzania jakością HACCP, przez podległy zespół
• Bieżące rozwiązywanie problemów operacyjnych i pracowniczych
• Inicjowanie oraz wspieranie w projektów dotyczących optymalizacji procesów operacyjnych, wspieranie wdrażania nowych rozwiązań technologicznych oraz rozwiązywanie sytuacji kryzysowych w tym eskalacja niezgodności
• Poszukiwanie usprawnień w podległym obszarze oraz diagnozowanie powstałych problemów celem ich eliminacji/minimalizacji negatywnego wpływu na klienta
• Raportowanie i analizy zgodności z obowiązującymi procedurami
• Odpowiedzialność za przyjmowanie towaru, identyfikację i weryfikację zgodności z dokumentacją dostaw w tym weryfikację dokumentacji dotyczącej przyjęcia materiału
• Odpowiedzialność za realizację zamówień klienta w określonych ilościach, terminach i asortymencie