Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (29)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 29 )
Content Creator
Pamiątkowa 2, Wilda, Poznań
Wygasła: 17.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wypracowywanie koncepcji i tworzenie contentu do social media Klientów (z naciskiem na content foto i video na Instagram i TikTok)
udział w tworzeniu i rozwijaniu strategii obecności w social media Klientów
śledzenie trendów i nowości oraz ich przekładanie na bieżące działania dla Klientów
monitorowanie i analiza działań konkurencji
udział w realizacji wielokanałowych projektów marketingowych przy współpracy z innymi osobami z Działu Social Media, a także z Działem Digital Marketingu, Kreacji, PR czy SEO
moderowanie profili social media Klientów Agencji (głównie Facebook, Instagram, LinkedIn) – odpowiadanie na wiadomości prywatne, komentarze, wzmianki oraz zachęcanie do interakcji i angażowanie społeczności
sygnalizowanie sytuacji potencjalnie kryzysowych i udział w zarządzaniu nimi
analiza skuteczności prowadzonych działań i przedstawianie swoich rekomendacji
tworzenie treści (także na Social Media), opracowywanie komunikacji oraz dostarczanie pomysłów, po których Ty czujesz dumę, Accounci ulgę, a Klient zadowolenie
współpraca z Działem Graficznym, tak aby treści grały z grafiką, a grafika z treściami
śledzenie (fajnych!) trendów w digitalu na nieco głębszym poziomie niż obserwowanie Make Life Harder, a także ich adaptacja do tworzenia treści i działań komunikacyjnych
dbanie o spójność treści na prowadzonych platformach komunikacyjnych
dumne reprezentowanie podejścia *jakość przed ilością*
współtworzenie i egzekucja strategii komunikacji dla Klientów Agencji
planowanie i realizacja bieżących działań PR dla Klientów Agencji (w tym media relations, współpraca z influencerami, komunikacja wewnętrzna i działania employer brandingowe)
wsparcie Klientów w prowadzeniu działań z zakresu komunikacji kryzysowej
bieżący kontakt z Klientami Agencji i rozwijanie relacji z nimi
analiza efektywności prowadzonych działań i raportowanie
udział w realizacji wielokanałowych projektów PR-owych oraz marketingowych przy współpracy z Działem Kreacji, SEO, SEM, Social Media i podwykonawcami
moderowanie profili social media Klientów Agencji (głównie Facebook, Instagram, LinkedIn) – odpowiadanie na wiadomości prywatne i komentarze oraz zachęcanie do interakcji
sygnalizowanie sytuacji potencjalnie kryzysowych i udział w zarządzaniu nimi
analiza skuteczności prowadzonych działań i przedstawianie swoich rekomendacji
współtworzenie i egzekucja strategii komunikacji dla Klientów Agencji
planowanie i realizacja bieżących działań PR dla Klientów Agencji (w tym inicjowanie i utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami oraz reprezentowanie Klientów w komunikacji z mediami, aktywności z zakresu komunikacji wewnętrznej i employer brandingu czy influencer marketingu)
wsparcie Klientów w prowadzeniu działań z zakresu komunikacji kryzysowej
udział w planowaniu i rozliczaniu budżetów wykonywanych projektów
analiza efektywności prowadzonych działań i raportowanie
bieżący kontakt z Klientami Agencji i rozwijanie relacji z nimi
udział w realizacji wielokanałowych projektów PR-owych oraz marketingowych przy współpracy z Działem Kreacji, SEO, SEM, Social Media i podwykonawcami
współtworzenie i egzekucja strategii komunikacji dla Klientów Agencji
planowanie i realizacja bieżących działań PR dla Klientów Agencji (w tym inicjowanie i utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami oraz reprezentowanie Klientów w komunikacji z mediami, aktywności z zakresu komunikacji wewnętrznej i employer brandingu czy influencer marketingu)
wsparcie Klientów w prowadzeniu działań z zakresu komunikacji kryzysowej
udział w planowaniu i rozliczaniu budżetów wykonywanych projektów
analiza efektywności prowadzonych działań i raportowanie
bieżący kontakt z Klientami Agencji i rozwijanie relacji z nimi
udział w realizacji wielokanałowych projektów PR-owych oraz marketingowych przy współpracy z Działem Kreacji, SEO, SEM, Social Media i podwykonawcami
prowadzenie działań marketingu 360: ATL, BTL, digital (z dużym naciskiem na social media) projektu marketingowego dla jednego z naszych Klientów - jednej z największych firm z branży fashion w Europie
umiejętność przekładania wypracowanej strategii na koncepcję komunikacji we współpracy z wszystkimi działami agencji
skuteczna egzekucja działań: tworzenie i praca na harmonogramach i budżetach, koordynacja pracy zespołu projektowego, kontakt z zewnętrznymi dostawcami (media, powierzchnie reklamowe itd.)
monitorowanie efektywności prowadzonych działań oraz przygotowywanie i analiza raportów, dbanie o realizację wyznaczonych celów
rozwijanie relacji i utrzymywanie kontaktu z Klientem, rekomendowanie najlepszych rozwiązań
prowadzenie projektu marketingowego (z dużym naciskiem na social media) z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla naszego Klienta – spółki IT należącej do jednej z największych firm z branży fashion-tech w Europie
rozwijanie relacji i utrzymywanie kontaktu z Klientem, rekomendowanie najlepszych rozwiązań
śledzenie trendów w branży i ich adaptowanie w prowadzonych działaniach współpraca ze wszystkimi działami Agencji, czynny udział w budowaniu strategii i tworzeniu koncepcji kreatywnych działań online i offline zarządzanie budżetem i harmonogramem projektów
monitorowanie efektywności prowadzonych działań oraz przygotowywanie i analiza raportów
moderowanie profili social media Klientów Agencji (w języku polskim i angielskim) – odpowiadanie na wiadomości i komentarze, aktywizowanie i animowanie społeczności, bieżące sygnalizowanie sytuacji potencjalnie kryzysowych
opracowywanie i bieżąca aktualizacja dokumentów Q&A
bieżąca analiza efektywności prowadzonych działań, raportowanie i przedstawianie swoich sugestii i rekomendacji