Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
informatyk
Kowary
Wygasła: 02.07.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
- świadczenie pomocy technicznej pracownikom urzędu;
- pisanie i aktualizowanie dokumentacji systemów stosowanych w Urzędzie;
- prowadzenie ewidencji sprzętu
oprogramowania i licencji;
- zarządzanie serwerami Windows oraz Linux Debian;
- zarządzanie środowiskiem Active Directory;
- zarządzanie systemem tworzenia kopii zapasowych aplikacji
plików i systemów operacyjnych;
- zarządzanie aplikacjami dziedzinowymi stosowanymi w Urzędzie Miejskim;
- zarządzanie i rozbudowa miejskiego systemu monitoringu;
- obsługa zewnętrznych systemów usługowych i utrzymanie ciągłości wymiany danych z systemami wewnętrznymi;
- serwis i konserwacja sprzętu komputerowego oraz drukarek;
- budowa i konserwacja infrastruktury sieciowej w urzędzie
instalacja i monitorowanie urządzeń sieciowych
prowadzenie dokumentacji dot. infrastruktury i zmian w niej następujących;
- utrzymanie ciągłości działania sprzętu
systemów i infrastruktury sieciowej
przywracanie po awarii;
- zakupy sprzętu
oprogramowania i usług w zgodzie z ustawą o zamówieniach publicznych i regulaminem zamówień publicznych;
- prowadzenie strony kowary.pl i Biuletynu Informacji Publicznej
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy pomocniczych i rozwoju
Kowary
Wygasła: 02.07.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
- pozyskiwanie informacji o możliwych do pozyskania środkach finansowych z funduszy unijnych i krajowych;
- przygotowywanie i występowanie z wnioskami do rady miejskiej w sprawie akceptacji propozycji projektowych ze wsparciem ze środków pomocowych z Unii Europejskiej i innych źródeł;
- wnioskowanie o środki zewnętrzne;
- współpraca z organizacjami lokalnymi w zakresie inicjowania i opracowywania wspólnych projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych;
- bieżąca sprawozdawczość
rozliczanie i pomoc przy realizacji projektów;
- inicjowanie działań naprawczych w okresie obowiązkowej trwałości realizowanych projektów;sprawozdawczość z realizowanych projektów w okresie ich obowiązkowej trwałości;
- współpraca z pracownikami urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie opracowywania programów rozwoju miasta i wieloletnich planów rozwoju lokalnego
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Zastępca Naczelnika Wydziału Rozwoju Miasta
Kowary
Wygasła: 20.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1) koordynacja działań z zakresu inwestycji i remontów
w tym dotyczących zarządzania drogami gminnymi;
2) nadzór nad właściwym przygotowywaniem kompleksowej dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
3) planowanie
przygotowanie
realizacja i odbiór inwestycji gminnych
remontów i modernizacji
uczestniczenie w nadzorach;
nadzorowanie i kontrolowanie spraw z zakresu utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego;
4) nadzorowanie w zakresie prawidłowości i terminowości robót prowadzonych w pasie drogowym stosownie do zezwoleń;
5) prowadzenie spraw związanych z budową
utrzymaniem i ochroną dróg gminnych i obiektów mostowych
w tym oznakowania dróg;
6) współpraca przy uzgadnianiu planów projektów zagospodarowania przestrzennego;
7) współpraca z Policją
Miejską Służbą Ratowniczą i Strażą Pożarną w sprawach bezpieczeństwa
ruchu drogowego
zarządzania kryzysowego;
8) nadzór nad realizacją zadań z zakresu ochrony przyrody
ochrony powietrza
ochrony przed hałasem
gospodarki wodnościekowej
ocen oddziaływania na środowisko
geologii
lasów
prawa łowieckiego
ochrony zwierząt
gospodarki odpadami
utrzymania porządku i czystości w mieście;
9) zadania związane z z umieszczaniem urządzeń obcych i zajmowaniem pasa drogowego
w tym wydawanie decyzji administracyjnych;
10) podejmowanie decyzji oraz wydawanie dyspozycji w granicach wynikających z zakresu działania wydziału;
11) przyjmowanie skarg
wniosków i zażaleń w zakresie administracji drogowej;
12) współpraca w zakresie udzielania zamówień publicznych w urzędzie i jednostkach organizacyjnych;
13) realizacja zadań wynikających z ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności architektonicznej
w tym wypełnianie obowiązków koordynatora ds. dostępności.
WIĘCEJ INFORMACJI DOT. OFERTY PRACY ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE: https://kowary.pl/nabory-na-stanowiska/
1) prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej w systemie finansowo-księgowym FKB+ dla jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego w Kowarach w zakresie wydatków
z zakresu zadań własnych
powierzonych
z zakresu zadań zleconych
z zakresu zadań finansowanych/współfinansowanych ze środków zewnętrznych tj.:
a) księgowa ewidencja kosztów i zaangażowania wydatków
b) kontrola formalno-rachunkowa;
c) dekretacja księgowa dowodów księgowych;
d) uzgadnianie kont ewidencyjnych.
2) prowadzenie obsługi finansowo-księgowej zadań inwestycyjnych realizowanych przez merytoryczne komórki organizacyjne Urzędu:
a) księgowa ewidencja kosztów i zaangażowania wydatków;
b) kontrola formalno-rachunkowa;
c) dekretacja księgowa dowodów księgowych;
d) uzgadnianie kont ewidencyjnych.
3) prowadzenie i ewidencja przychodów i rozchodów Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
4) prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej wpływów na rachunku wadi i zabezpieczeń.
5) prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej wadi i zabezpieczeń wniesionych w formie gwarancji bankowych.
6) prowadzenie i ewidencja wpływów na wyodrębnionym rachunku bankowym z tytułu dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami. Terminowe przekazywanie dochodów na rachunek bankowy Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz
w części przysługującej Gminie
na jej podstawowy rachunek bankowy.
Sporządzanie jednostkowych sprawozdań kwartalnych i rocznych Urzędu Miejskiego jako jednostki budżetowej w zakresie tych dochodów tj.:
a) sporządzanie sprawozdań Rb-27ZZ
Rb-ZN i innych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
b) przygotowywanie informacji do sprawozdawczości okresowej z zakresu dochodów budżetu państwa.
7) sporządzanie list wypłat wynagrodzeń z tytułu umów zleceń
umów o dzieło
zgłaszanie i wyrejestrowanie zleceniobiorców z ZUS
dokonywanie rozliczeń z US
sporządzanie deklaracji PIT
obsługa systemu kadrowopłacowego w tym zakresie.
WIĘCEJ INFORMACJI DOT. OFERTY PRACY ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE:
http://www.bip.kowary.pl/public/?id=51603&id_document=26571
1) Sprawdzenie wywiązywania się podatników z obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego:
a) kontrola powszechności i prawidłowości opodatkowania
b)kontrola zgodności informacji zawartych w deklaracjach (informacjach) ze stanem faktycznym.
2) Dokonywanie analizy i wyznaczanie planów do kontroli podmioty i przedmioty opodatkowania. prowadzenie kontroli podatkowej zgodnie z przepisami Działu VI ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa oraz rozdziału 5 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo Przedsiębiorców".
3) Prowadzenie kontroli podatkowej zgodnie z planem kontroli na dany rok podatkowy ustalanym wraz ze Skarbnikiem Miasta i zatwierdzonym przez Burmistrza Miasta Kowary.
4)Kontrola wywiązywania się podatników z obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego.
5) Sporządzanie sprawozdań i wniosków z przeprowadzonych kontroli podatkowych Burmistrzowi Miasta.
6) Prowadzenie kontroli podatkowej poza planem kontroli w uzasadnionych przypadkach.
7) Opracowywanie wniosków o wszczęcie postępowania w sprawach o przestępstwa i wykroczenia skarbowe ujawnione w toku kontroli podatkowych.
8) Stała aktualizacja bazy danych Systemu Naliczania Opłat za Użytkowanie Wieczyste Gruntów EGW+ przeznaczonego do naliczania opłat za użytkowanie wieczyste gruntów
tworzenia i drukowania decyzji dotyczących opłat rocznych oraz do prowadzenia wieloletniego archiwum.
9) Przyjmowanie
analiza i weryfikacja zaświadczeń o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności
zaświadczeń o wniesieniu opłaty jednorazowej z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
10) Przyjmowanie
analiza i weryfikacja zaświadczeń o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności
zaświadczeń o wniesieniu opłaty jednorazowej z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
11) Prowadzenie ewidencji księgowej opłat za wieczyste użytkowanie gruntów
opłaty przekształceniowej
jednorazowej opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w systemach finansowo-księgowych.
12) Współpraca z właściwymi rzeczowo wydziałami Urzędu w zakresie realizowanych zadań.
WIĘCEJ INFORMACJI DOT. OFERTY PRACY ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE:
http://www.bip.kowary.pl/public/?id=51603&id_document=26753
1) prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej w systemie finansowo-księgowym FKB+ dla jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego w Kowarach w zakresie wydatków
z zakresu zadań własnych
powierzonych
z zakresu zadań zleconych
z zakresu zadań finansowanych/współfinansowanych ze środków zewnętrznych tj.:
a) księgowa ewidencja kosztów i zaangażowania wydatków
b) kontrola formalno-rachunkowa;
c) dekretacja księgowa dowodów księgowych;
d) uzgadnianie kont ewidencyjnych.
2) prowadzenie obsługi finansowo-księgowej zadań inwestycyjnych realizowanych przez merytoryczne komórki organizacyjne Urzędu:
a) księgowa ewidencja kosztów i zaangażowania wydatków;
b) kontrola formalno-rachunkowa;
c) dekretacja księgowa dowodów księgowych;
d) uzgadnianie kont ewidencyjnych.
3) prowadzenie i ewidencja przychodów i rozchodów Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
4) prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej wpływów na rachunku wadi i zabezpieczeń.
5) prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej wadi i zabezpieczeń wniesionych w formie gwarancji bankowych.
6) prowadzenie i ewidencja wpływów na wyodrębnionym rachunku bankowym z tytułu dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami. Terminowe przekazywanie dochodów na rachunek bankowy Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz
w części przysługującej Gminie
na jej podstawowy rachunek bankowy.
Sporządzanie jednostkowych sprawozdań kwartalnych i rocznych Urzędu Miejskiego jako jednostki budżetowej w zakresie tych dochodów tj.:
a) sporządzanie sprawozdań Rb-27ZZ
Rb-ZN i innych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
b) przygotowywanie informacji do sprawozdawczości okresowej z zakresu dochodów budżetu państwa.
7) sporządzanie list wypłat wynagrodzeń z tytułu umów zleceń
umów o dzieło
zgłaszanie i wyrejestrowanie zleceniobiorców z ZUS
dokonywanie rozliczeń z US
sporządzanie deklaracji PIT
obsługa systemu kadrowopłacowego w tym zakresie.
WIĘCEJ INFORMACJI DOT. OFERTY PRACY ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE:
http://www.bip.kowary.pl/public/?id=51603&id_document=26571
1) Sprawdzenie wywiązywania się podatników z obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego:
a) kontrola powszechności i prawidłowości opodatkowania
b)kontrola zgodności informacji zawartych w deklaracjach (informacjach) ze stanem faktycznym.
2) Dokonywanie analizy i wyznaczanie planów do kontroli podmioty i przedmioty opodatkowania. prowadzenie kontroli podatkowej zgodnie z przepisami Działu VI ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa oraz rozdziału 5 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo Przedsiębiorców".
3) Prowadzenie kontroli podatkowej zgodnie z planem kontroli na dany rok podatkowy ustalanym wraz ze Skarbnikiem Miasta i zatwierdzonym przez Burmistrza Miasta Kowary.
4)Kontrola wywiązywania się podatników z obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego.
5) Sporządzanie sprawozdań i wniosków z przeprowadzonych kontroli podatkowych Burmistrzowi Miasta.
6) Prowadzenie kontroli podatkowej poza planem kontroli w uzasadnionych przypadkach.
7) Opracowywanie wniosków o wszczęcie postępowania w sprawach o przestępstwa i wykroczenia skarbowe ujawnione w toku kontroli podatkowych.
8) Stała aktualizacja bazy danych Systemu Naliczania Opłat za Użytkowanie Wieczyste Gruntów EGW+ przeznaczonego do naliczania opłat za użytkowanie wieczyste gruntów
tworzenia i drukowania decyzji dotyczących opłat rocznych oraz do prowadzenia wieloletniego archiwum.
9) Przyjmowanie
analiza i weryfikacja zaświadczeń o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności
zaświadczeń o wniesieniu opłaty jednorazowej z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
10) Przyjmowanie
analiza i weryfikacja zaświadczeń o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności
zaświadczeń o wniesieniu opłaty jednorazowej z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
11) Prowadzenie ewidencji księgowej opłat za wieczyste użytkowanie gruntów
opłaty przekształceniowej
jednorazowej opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w systemach finansowo-księgowych.
12) Współpraca z właściwymi rzeczowo wydziałami Urzędu w zakresie realizowanych zadań.
WIĘCEJ INFORMACJI DOT. OFERTY PRACY ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE:
http://www.bip.kowary.pl/public/?id=51603&id_document=26753
1) prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej w systemie finansowo-księgowym FKB+ dla jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego w Kowarach w zakresie wydatków
z zakresu zadań własnych
powierzonych
z zakresu zadań zleconych
z zakresu zadań finansowanych/współfinansowanych ze środków zewnętrznych tj.:
a) księgowa ewidencja kosztów i zaangażowania wydatków
b) kontrola formalno-rachunkowa;
c) dekretacja księgowa dowodów księgowych;
d) uzgadnianie kont ewidencyjnych.
2) prowadzenie obsługi finansowo-księgowej zadań inwestycyjnych realizowanych przez merytoryczne komórki organizacyjne Urzędu:
a) księgowa ewidencja kosztów i zaangażowania wydatków;
b) kontrola formalno-rachunkowa;
c) dekretacja księgowa dowodów księgowych;
d) uzgadnianie kont ewidencyjnych.
3) prowadzenie i ewidencja przychodów i rozchodów Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
4) prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej wpływów na rachunku wadi i zabezpieczeń.
5) prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej wadi i zabezpieczeń wniesionych w formie gwarancji bankowych.
6) prowadzenie i ewidencja wpływów na wyodrębnionym rachunku bankowym z tytułu dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami. Terminowe przekazywanie dochodów na rachunek bankowy Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz
w części przysługującej Gminie
na jej podstawowy rachunek bankowy.
Sporządzanie jednostkowych sprawozdań kwartalnych i rocznych Urzędu Miejskiego jako jednostki budżetowej w zakresie tych dochodów tj.:
a) sporządzanie sprawozdań Rb-27ZZ
Rb-ZN i innych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
b) przygotowywanie informacji do sprawozdawczości okresowej z zakresu dochodów budżetu państwa.
7) sporządzanie list wypłat wynagrodzeń z tytułu umów zleceń
umów o dzieło
zgłaszanie i wyrejestrowanie zleceniobiorców z ZUS
dokonywanie rozliczeń z US
sporządzanie deklaracji PIT
obsługa systemu kadrowopłacowego w tym zakresie.
WIĘCEJ INFORMACJI DOT. OFERTY PRACY ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE:
http://www.bip.kowary.pl/public/?id=51603&id_document=26571
1) zastępowanie Skarbnika Miasta podczas jego nieobecności
wykonywanie czynności Skarbnika Miasta w oparciu o upoważnienia wynikające z ustawy o finansach publicznych;
2) przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych z zakresu wykonywanych czynności;
3) nadzór nad przygotowywanymi projektami uchwał Rady w sprawie wysokości stawek podatków i opłat lokalnych;
4) nadzór nad właściwym opracowywaniem prognozy dochodów w zakresie podatków i opłat;
5) sprawowanie nadzoru nad dokonywaniem wymiaru i poboru podatków i opłat lokalnych;
6) dokonywanie bieżących i okresowych analiz windykacji podatków i opłat lokalnych;
7) nadzór nad badaniem prawidłowości informacji i deklaracji składanych przez podatników;
8) bieżąca kontrola wystawianych upomnień i tytułów wykonawczych.
WIĘCEJ INFORMACJI DOT. OFERTY PRACY ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE:
http://www.bip.kowary.pl/public/?id=51603&id_document=26570
od 5 500 do 7 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Referent ds. gospodarki przestrzennej, urbanistyki i architektury
Kowary
Wygasła: 31.05.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1) Nadzorowanie zgodności realizowanych i planowanych przedsięwzięć inwestycyjnych z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
2) Przygotowanie decyzji ustalających warunki zabudowy i zagospodarowania terenu dla zamierzeń inwestycyjnych;
3) Przygotowanie decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego;
4) Wydawanie wypisów
wyrysów
zaświadczeń i ustaleń z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
5) Opiniowanie projektów podziałów geodezyjnych;
6) Przygotowanie dla potrzeb urzędu planów regulacyjnych terenów do sprzedaży i ustaleń wytycznych dla przyszłej zabudowy;
7) Promocja zbywanych nieruchomości;
8) Opiniowanie funkcji nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży;
9) Prowadzenie postępowania administracyjnego w przypadku zmian punktowych w miejscowym planie przestrzennego zagospodarowania;
10) Koordynacja przedsięwzięć z zakresu poprawy estetyki miejskiej
ładu i porządku przestrzennego
ochrony krajobrazu;
11) Podejmowanie działań z zakresu promocji gminy;
12) Współdziałanie przy prowadzeniu inwestycji miejskich;
13) Prowadzenie korespondencji z zakresu spraw architektoniczno-budowlanych;
14) Prowadzenie całości spraw wynikających z zadań gminy w zakresie ochrony zabytków
w tym prowadzenie gminnej ewidencji zabytków
opracowywanie gminnych programów ochrony i konserwacji zabytków;
15) Prowadzenie spraw wynikających z ustaleń Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
Wydziału Budownictwa i Architektury Starostwa Powiatowego;
16) Pomoc inwestorom przy wyborze projektów
technologii i rozwiązaniach architektonicznych przedsięwzięć mieszkalnych i usługowych;
17) Przygotowywanie zarządzeń oraz obwieszczeń Burmistrza Miasta Kowary
projektów uchwał Rady Miejskiej;
18) Inicjowanie działań mających na celu realizację ustaleń strategii Rozwoju Gminy Kowary;
19) Wykonywanie zadań i czynności wynikających ze statutu gminy
regulaminu organizacyjnego i regulaminu pracy;
20) Prowadzenie postępowania przy sporządzaniu opracowań urbanistycznych i przygotowanie projektów uchwał w tym zakresie;
21) Uczestnictwo w pracach komisji koordynującej działania z zakresu ewidencjonowania obszarów chronionych i zagrożonych;
22) Prowadzenie rejestru wniosków o zmianę studium i planów przestrzennych oraz rejestrów wydawanych zaświadczeń i wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
23) Dbałość o ład architektoniczny i urbanistyczny gminy z obowiązkiem powiadamiania służb nadzoru budowlanego i służb konserwatorskich o przypadkach samowoli budowlanych
Podinspektor ds. księgowości i windykacji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Kowary
Wygasła: 31.05.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1) stała aktualizacja bazy danych właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi;
2) przyjmowanie
analiza i weryfikacja deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych;
3) prowadzenie ewidencji księgowej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w systemie GOK i WIP+;
4) prowadzenie syntetycznej ewidencji księgowej w systemie finansowo-księgowym FKB+ dla jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego w Kowarach w zakresie dochodów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
sum do wyjaśnienia;
5) przygotowywanie informacji do sprawozdań miesięcznych
kwartalnych o rocznych w zakresie GOK w tym: przygotowywanie informacji o udzielonych ulgach uznaniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami do sprawozdań Rb-27S;
6) monitorowanie terminu płatności należnych opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
7) prowadzenie analitycznej ewidencji dochodów opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w systemie GOK i WIP+;
8) windykacja dochodów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
9) przygotowywanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi;
10) realizacja innych zadań dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby;
11) współpraca z właściwymi rzeczowo wydziałami Urzędu w zakresie realizowanych zadań