Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wyjazdy na trasach krótkich/kilkudniowe i wyjazdy na trasach długich od 2 do 3 tygodni. Kółka na powtarzalnych trasach.W praktyce około 21-26 dni w trasie
Wyjazdy na trasach krótkich/kilkudniowe i wyjazdy na trasach długich od 2 do 3 tygodni. Kółka na powtarzalnych trasach.W praktyce około 21-26 dni w trasie
Wyjazdy na trasach krótkich/kilkudniowe i wyjazdy na trasach długich od 2 do 3 tygodni
Kółka na powtarzalnych trasach
W praktyce około 21-26 dni w trasie
Wyjazdy na trasach krótkich/kilkudniowe i wyjazdy na trasach długich od 2 do 3 tygodni
Kółka na powtarzalnych trasach
W praktyce około 21-26 dni w trasie
Kontrolowanie dokumentów księgowych pod względem ich zgodności z ustawą o rachunkowości i prawem podatkowym,
Prowadzenie pełnej dokumentacji księgowej dotyczącej środków trwałych i realizowanych inwestycji, rozliczanie i weryfikacja nakładów inwestycyjnych na środki trwałe, wartości niematerialne i prawne oraz finansowy majątek trwały (aktywa trwałe),
Kontrolowanie opisów merytorycznych dokonywanych przez uprawnione osoby,
Sprawdzanie poprawności i kompletności realizowanej sprzedaży i naliczania kosztu własnego z kontami księgi głównej,
Księgowanie dokumentów księgowych,
Weryfikowanie poprawności zaksięgowanej listy płac i deklaracji ZUS i uzgadnianie sald kont księgowych dot. rozliczeń płacowych, składek ZUS i podatku od wynagrodzeń,
Prowadzenie pełnej dokumentacji księgowej dot. środków trwałych i realizowanych inwestycji
Kontrolowanie i uzgadnianie poprawności i kompletności księgowań dotyczących obrotu magazynowego pod kontem zgodności stanów magazynowych i zasadności sald kont magazynowych,
Prowadzenie terminarza płatności, dokonywanie przelewów i księgowanie wyciągów bankowych,
Bieżąca kontrola tworzonego w systemie rejestru VAT,
Wystawianie faktur sprzedaży i refaktur. Rozliczanie oraz monitoring należności i zobowiązań,
Przygotowanie danych potrzebnych do zamknięcia roku i audytu
Obsługa klienta, w tym obsługa kasy fiskalnej, terminali płatniczych, rozliczanie transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, wystawianie paragonów i faktur, oferowanie artykułów komplementarnych,
Wsparcie w nadzorowaniu pracy zespołu,
Budowanie pozytywnych relacji oraz obsługa klienta,
Aktualizowanie wiedzy o bieżących akcjach promocyjnych, wyprzedażowych i cen asortymentów,
Udział w zatowarowaniu sklepu, w tym udział w cyklicznych wymianach towaru ze zleceniobiorcami. Przyjmowania dostaw produktów komplementarnych. Dbanie o ekspozycję, oznaczanie (aktualizowanie cen i cenników asortymentu) i ułożenie towaru,
Kontrolowanie ilościowe i jakościowe dostarczonego na sklep towaru oraz zgodności cen artykułów komplementarnych,
Uczestniczenie w inwentaryzacjach,
Współuczestniczenie w otwarciach nowych sklepów, a także wsparcie innych sklepów w razie potrzeby organizacyjnej,
Wyjazdy na trasach krótkich/kilkudniowe i wyjazdy na trasach długich od 2 do 3 tygodni
Kółka na powtarzalnych trasach
W praktyce około 21-26 dni w trasie
Realizowanie planów zatrudnienia pracowników (zapewnienie optimum HR) w VIVE Group,
Prowadzenie procesów selekcji i rekrutacji nowych pracowników z zapewnieniem przyjętych standardów i przepisów RODO oraz administrowanie bazą kandydatów VIVE Group,
Przygotowanie, wdrożenie i koordynowanie procesu onboardingu nowego pracownika z uwzględnieniem wdrożenia kultury organizacyjnej opartej o wartości,
Organizowanie szkoleń i programów rozwoju kompetencji pracowników oraz kadry zarządzającej,
Współudział w planowaniu, wdrażaniu i realizowaniu programów pracowniczych, socjalnych, rozwojowych i motywacyjnych oraz pakietu Benefitów dla pracowników VIVE Group,
Bieżące raportowanie wskaźników HR (zatrudnienie, fluktuacja, absencja), rotacja, analizowanie danych oraz rekomendowanie rozwiązań i rekomendowanie rozwiązań,
Współpraca z Działami VIVE Group w celu zapewnienia realizacji procesu zatrudnienia, komunikacji oraz standardów w obszarze Employer Brandingu,
Współpracowanie z firmami zewnętrznymi (Agencje Pracy Tymczasowej, outsourcing pracowniczy) w zakresie zatrudniania pracowników zagranicznych i polskich,
Dokonywanie oceny kompetencji pracowników oraz rekomendowanie ścieżek awansów wewnętrznych- zgodnie z przyjętą polityką firmy,
Dokonywanie analizy rynku, zebranie ofert oraz finalizacja umów z podwykonawcami,
Weryfikacja i opisywanie faktur kosztowych w obszarze HR,
Przygotowywanie bieżących raportów, struktur i prezentacji na potrzeby VIVE Group,
Wsparcie w procesie budowania systemów wynagrodzeń i systemów motywacyjnych,
Wdrażanie nowoczesnych narzędzi pracy w obszarze HR pozwalające optymalizować procesy,
Udział w projektach i działaniach z obszaru miękkiego HR realizowanych z ramienia Działu Personalnego,
Koordynowanie procesu rekrutacji wewnętrznych oraz budowanie ścieżek rozwoju pracowników VG,
Udział w wydarzeniach medialnych promujących Pracodawcę na rynku pracy (Targi Pracy, Radiowa Giełda Pracy, itp.)
Wyjazdy na trasach krótkich/kilkudniowe i wyjazdy na trasach długich od 2 do 3 tygodni
Kółka na powtarzalnych trasach
W praktyce około 21-26 dni w trasie
Optymalizacja i automatyzacja procesów z wykorzystaniem najlepszych praktyk takich jak robotyka procesów biznesowych (RPA) czy sztuczna inteligencja (AI),
Współpraca z różnymi jednostkami, aby opracowywane procesy były skalowalne, efektywne i dostosowane do zmieniających się potrzeb w Organizacji,
Przygotowywanie rekomendacji biznesowych na podstawie przeprowadzonych analiz i raportów oraz ich dalsza implementacja,
Przygotowanie harmonogramu wdrożenia zmian w zdefiniowanych procesach,
Ocena efektywności procesów po ich wdrożeniu oraz identyfikowanie obszarów do dalszych udoskonaleń,
Przygotowanie raportów, prezentacji i dokumentacji dotyczącej prowadzonych transformacji procesów, w tym wyników rekomendacji i planów działań
-realizowanie planów produkcyjnych i jakościowych
-obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz okołoprodukcyjnych
-przestrzeganie ustalonej technologii i receptur produkcyjnych
od 3 850 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Operator wózka widłowego
Kielce
Wygasła: 22.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
wg. stanowiska
od 3 950 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista ds. Finansowych
Karola Olszewskiego 6, Kielce
Wygasła: 08.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wsparcie w obsłudze spółek VIVE Group w zakresie kredytów, pożyczek, rachunków bankowych, kart służbowych,
Współpraca z działem księgowości i kontrolingu w ramach wsparcia przy monitorowaniu procesów finansowych,
Analizowanie terminowości realizowanych płatności, struktury zobowiązań i należności, kontrola i uzgadnianie rozrachunków z odbiorcami i dostawcami,
Współpraca z zespołem w zakresie monitorowania stanu środków pieniężnych, zobowiązań i należności,
Wsparcie obszaru w prowadzeniu terminarza płatności, dokonywania przelewów i księgowania wyciągów bankowych
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy;
przygototwanie towaru do sprzedaży
dbanie o ekspozycję towaru
obsługa kasy fiskalnej
utrzymanie porządku w sklepie
Forma umowy: Umowa o pracę na okres próbny
nastepnie nieokreślony ( pracodawca jest zainteresowany długofalową współpraca)
Praca w równoważnym systemie czasu pracy.
Kontakt z pracodawcą:rekrutacja@vive.com.pl
Sala G
od 4 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Finansowo - Księgowych
Bagno 2, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie standardów w zakresie przygotowania umów oraz właściwy obieg dokumentacji finansowo – księgowej (w tym archiwizacja dokumentacji),
Przygotowywanie szczegółowych kosztorysów, zgodnie z dokumentacją projektową dla prowadzonych projektów społecznych,
Rozliczenie kosztów projektów społecznych,
Przygotowanie i realizacji przetargów i realizowanych projektów,
Zapewnienie realizacji obsługi księgowo – finansowej i wymaganych sprawozdań finansowych,
Tworzenie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej VIVE Group,
Planowanie i przygotowanie angażujących treści na potrzeby komunikacji wewnętrznej (m.in. komunikaty mailowe, intranet, gazetka firmowa dla pracowników),
Opracowanie materiałów EB spójnych z ze strategią / misją i wizją firmy,
Poszukiwanie, inicjowanie i wdrażanie rozwiązań budujących efektywną i angażującą komunikację wewnętrzną,
Współtworzenie oraz organizacja działań i inicjatyw budujących zaangażowanie pracowników (konkursy, imprezy integracyjne, dodatkowe działania CSR),
Zarządzanie zakładką kariera i profilem pracodawcy w różnych kanałach,
Budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobór odpowiednich działań i narzędzi,
Współpraca z marketingiem, grafikami oraz pozostałymi obszarami w celu zapewnienia spójnych działań komunikacyjnych i EB w organizacji,
Mierzenie i analiza skuteczności podjętych działań komunikacyjnych, Employer Brandingowych oraz inicjatyw nakierowanych na budowanie i zaangażowanie pracowników
Wdrażania i nadzorowanie polityki zrównoważonego rozwoju w VIVE Group,
Zapewnienie skutecznego nadzoru nad realizacją inicjatyw w zakresie ESG dla VIVE Grup,
Kierowanie zespołem i zarządzanie budżetem przeznaczonym na program zrównoważonego rozwoju,
Analiza trendów w dziedzinie ESG,
Przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu oraz ściśle współpracujących Działów VIVE Group,
Zapewnienie zgodności z regulacjami dotyczącymi zrównoważonego rozwoju i ESG, a także raportowanie ich wyników,
Wprowadzenie monitoringu regulacji prawnych obowiązujących i planowanych do wdrożenia w branży recyklingu tekstyliów i aspektów związanych z ESG,
Zarządzanie procesem raportowania danych niefinansowych/ESG,
Analiza i ocena zagadnień ESG, w tym kwestii środowiskowych, społecznych i zarządczych, które wpływają na działalność firmy oraz jej klientów,
Współpraca z interesariuszami zewnętrznymi, w tym klientami, inwestorami i organizacjami pozarządowymi, w celu rozwoju i wdrażania najlepszych praktyk związanych z ESG,
Udział w projektach cross funkcyjnych i inicjatywach związanych ze zrównoważonym rozwojem,
Ścisłą współpraca z Radą Dyrektorów i Zarządem VIVE Group
Wdrażania i nadzorowanie polityki zrównoważonego rozwoju w VIVE Group,
Zapewnienie skutecznego nadzoru nad realizacją inicjatyw w zakresie ESG dla VIVE Grup,
Kierowanie zespołem i zarządzanie budżetem przeznaczonym na program zrównoważonego rozwoju,
Analiza trendów w dziedzinie ESG,
Przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu oraz ściśle współpracujących Działów VIVE Group,
Zapewnienie zgodności z regulacjami dotyczącymi zrównoważonego rozwoju i ESG, a także raportowanie ich wyników,
Wprowadzenie monitoringu regulacji prawnych obowiązujących i planowanych do wdrożenia w branży recyklingu tekstyliów i aspektów związanych z ESG,
Zarządzanie procesem raportowania danych niefinansowych/ESG,
Analiza i ocena zagadnień ESG, w tym kwestii środowiskowych, społecznych i zarządczych, które wpływają na działalność firmy oraz jej klientów,
Współpraca z interesariuszami zewnętrznymi, w tym klientami, inwestorami i organizacjami pozarządowymi, w celu rozwoju i wdrażania najlepszych praktyk związanych z ESG,
Udział w projektach cross funkcyjnych i inicjatywach związanych ze zrównoważonym rozwojem,
Ścisłą współpraca z Radą Dyrektorów i Zarządem VIVE Group
przygotowanie i realizacja strategii w obszarze IT oraz nadzór nad całością IT w tym e-Commerce, cybersecurity, infrastruktura, helpdesk oraz aplikacje wspierające działanie obszarów biznesowych w Grupy VIVE,
zapewnienie ciągłości działania oraz rozwój systemów informatycznych – na rzecz realizacji strategii i planów biznesowych w Grupie VIVE,
realizacja projektów rozwojowych w obszarze IT w fazie analizy potrzeb, projektowania, implementacji, testowania oraz wdrożenia i utrzymania,
zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych zgodnie z regulacjami wewnętrznymi i obowiązującym prawem,
analiza obecnych i przyszłych potrzeb Grupy, rekomendowanie rozwiązań polepszających bezpieczeństwo infrastruktury i rozwój aplikacji,
przeprowadzanie analiz zmierzających do optymalnego dostosowania systemów informatycznych do potrzeb biznesowych Spółki,
zarządzanie incydentami oraz podejmowanie inicjatyw w celu przeciwdziałania zagrożeniom,
zarządzanie zespołem – wyznaczanie, monitorowanie i rozliczanie celów, motywowanie, rekrutacja, odpowiedzialność za rozwój zawodowy pracowników,
odpowiedzialność za opracowanie budżetu działu IT i kontrolę jego realizacji,
odpowiedzialność za terminowe realizowanie projektów przez dział IT,
odpowiedzialność za kontakt z dostawcami i zakupy sprzętu oraz usług informatycznych
przygotowanie i realizacja strategii w obszarze IT oraz nadzór nad całością IT w tym e-Commerce, cybersecurity, infrastruktura, helpdesk oraz aplikacje wspierające działanie obszarów biznesowych w Grupy VIVE,
zapewnienie ciągłości działania oraz rozwój systemów informatycznych – na rzecz realizacji strategii i planów biznesowych w Grupie VIVE,
realizacja projektów rozwojowych w obszarze IT w fazie analizy potrzeb, projektowania, implementacji, testowania oraz wdrożenia i utrzymania,
zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych zgodnie z regulacjami wewnętrznymi i obowiązującym prawem,
analiza obecnych i przyszłych potrzeb Grupy, rekomendowanie rozwiązań polepszających bezpieczeństwo infrastruktury i rozwój aplikacji,
przeprowadzanie analiz zmierzających do optymalnego dostosowania systemów informatycznych do potrzeb biznesowych Spółki,
zarządzanie incydentami oraz podejmowanie inicjatyw w celu przeciwdziałania zagrożeniom,
zarządzanie zespołem – wyznaczanie, monitorowanie i rozliczanie celów, motywowanie, rekrutacja, odpowiedzialność za rozwój zawodowy pracowników,
odpowiedzialność za opracowanie budżetu działu IT i kontrolę jego realizacji,
odpowiedzialność za terminowe realizowanie projektów przez dział IT,
odpowiedzialność za kontakt z dostawcami i zakupy sprzętu oraz usług informatycznych
Wdrażania i nadzorowanie polityki zrównoważonego rozwoju w VIVE Group,
Zapewnienie skutecznego nadzoru nad realizacją inicjatyw w zakresie ESG dla VIVE Grup,
Kierowanie zespołem i zarządzanie budżetem przeznaczonym na program zrównoważonego rozwoju,
Analiza trendów w dziedzinie ESG,
Przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu oraz ściśle współpracujących Działów VIVE Group,
Zapewnienie zgodności z regulacjami dotyczącymi zrównoważonego rozwoju i ESG, a także raportowanie ich wyników,
Wprowadzenie monitoringu regulacji prawnych obowiązujących i planowanych do wdrożenia w branży recyklingu tekstyliów i aspektów związanych z ESG,
Zarządzanie procesem raportowania danych niefinansowych/ESG,
Analiza i ocena zagadnień ESG, w tym kwestii środowiskowych, społecznych i zarządczych, które wpływają na działalność firmy oraz jej klientów,
Współpraca z interesariuszami zewnętrznymi, w tym klientami, inwestorami i organizacjami pozarządowymi, w celu rozwoju i wdrażania najlepszych praktyk związanych z ESG,
Udział w projektach cross funkcyjnych i inicjatywach związanych ze zrównoważonym rozwojem,
Ścisłą współpraca z Radą Dyrektorów i Zarządem VIVE Group
Wdrażania i nadzorowanie polityki zrównoważonego rozwoju w VIVE Group,
Zapewnienie skutecznego nadzoru nad realizacją inicjatyw w zakresie ESG dla VIVE Grup,
Kierowanie zespołem i zarządzanie budżetem przeznaczonym na program zrównoważonego rozwoju,
Analiza trendów w dziedzinie ESG,
Przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu oraz ściśle współpracujących Działów VIVE Group,
Zapewnienie zgodności z regulacjami dotyczącymi zrównoważonego rozwoju i ESG, a także raportowanie ich wyników,
Wprowadzenie monitoringu regulacji prawnych obowiązujących i planowanych do wdrożenia w branży recyklingu tekstyliów i aspektów związanych z ESG,
Zarządzanie procesem raportowania danych niefinansowych/ESG,
Analiza i ocena zagadnień ESG, w tym kwestii środowiskowych, społecznych i zarządczych, które wpływają na działalność firmy oraz jej klientów,
Współpraca z interesariuszami zewnętrznymi, w tym klientami, inwestorami i organizacjami pozarządowymi, w celu rozwoju i wdrażania najlepszych praktyk związanych z ESG,
Udział w projektach cross funkcyjnych i inicjatywach związanych ze zrównoważonym rozwojem,
Ścisłą współpraca z Radą Dyrektorów i Zarządem VIVE Group
Realizowanie planów zatrudnienia pracowników (zapewnienie optimum HR) w VIVE Group,
Prowadzenie procesów selekcji i rekrutacji nowych pracowników z zapewnieniem przyjętych standardów i przepisów RODO oraz administrowanie bazą kandydatów VIVE Group,
Przygotowanie, wdrożenie i koordynowanie procesu nowego pracownika w Grupie VIVE (koordynowanie procesów onboardingowych),
Współpraca z partnerami biznesowymi w celu identyfikacji potrzeb rekrutacyjnych, budowania profilów kompetencyjnych i osobowościowych kandydatów, redagowania i publikowania ogłoszeń,
Współpracowanie z Działami VIVE Group w celu zapewnienia realizacji procesu zatrudnienia, komunikacji oraz standardów w obszarze Employer Brandingu,
Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie zatrudniania pracowników zewnętrznych (Agencje Pracy Tymczasowej, outsourcing pracowniczy),
Bieżąca analiza lokalnego rynku pracy oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań pod kątem pozyskiwania talentów do organizacji,
Przygotowywanie raportów i zestawień statystycznych z obszaru wskaźników HR,
Współudział w realizowaniu Benefitów dla Pracowników VIVE Group,
Współpraca z zewnętrznymi firmami rekrutacyjnymi, uczelniami wyższymi, szkołami w zakresie pozyskiwania zasobów ludzkich do organizacji,
Udział w wydarzeniach medialnych promujących Pracodawcę na rynku pracy,
Uczestnictwo w projektach i działaniach HR realizowanych z ramienia Działu Personalnego
Obsługa klienta, w tym obsługa kasy fiskalnej, terminali płatniczych, rozliczanie transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, wystawianie paragonów i faktur, oferowanie artykułów komplementarnych,
Wsparcie w nadzorowaniu pracy zespołu,
Budowanie pozytywnych relacji oraz obsługa klienta,
Aktualizowanie wiedzy o bieżących akcjach promocyjnych, wyprzedażowych i cen asortymentów,
Udział w zatowarowaniu sklepu, w tym udział w cyklicznych wymianach towaru ze zleceniobiorcami. Przyjmowania dostaw produktów komplementarnych. Dbanie o ekspozycję, oznaczanie (aktualizowanie cen i cenników asortymentu) i ułożenie towaru,
Kontrolowanie ilościowe i jakościowe dostarczonego na sklep towaru oraz zgodności cen artykułów komplementarnych,
Uczestniczenie w inwentaryzacjach,
Współuczestniczenie w otwarciach nowych sklepów, a także wsparcie innych sklepów w razie potrzeby organizacyjnej,
Wsparcie przy prowadzeniu kontroli oraz inspekcji w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
Sporządzanie dokumentacji wypadkowej oraz nadzorowanie ich pod kątem formalno-prawnym,
Reagowanie na incydenty w podległych obszarach , raportowanie i rekomendacja działań naprawczych,
Kontrola warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przez pracowników VG, m.in. w sieci sklepów VG,
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług, w tym akredytowanymi laboratoriami badań środowiska pracy,
Prowadzenie szkoleń wstępnych,
Monitorowanie zaleceń organów nadzoru warunków pracy (np. PIP, PIS, PSP), oraz rekomendacji w obszarze BHP i bezpieczeństwa pożarowego wynikających z audytów jednostek zewnętrznych (ubezpieczyciele, interesariusze),
Przygotowywanie zestawień i raportów z zgodnie z realizowanymi obowiązkami na stanowisku pracy
Realizowanie sprzedaży na poziomie >300 mln zł netto,
Budowanie kompleksowych strategii sprzedażowych w tym MustWinBattles, planów sprzedażowych i budżetów oraz estymacji sprzedażowych z uwzględnieniem: offering & pricing mgt,
Pełna odpowiedzialność za obszar sprzedaży i/lub sprzedaży i marketingu (na poziomie P&L),
Budowanie jasnych i jakościowych (biznesowo) rekomendacji,
Prowadzenia projektów na rzecz maksymalizacji marży i zwiększenia efektywności sprzedażowej,
Budowanie systemów bonusowych, celów, wskaźników i ich skuteczne wdrożenie i realizacja,
Budowanie mocnych i efektywnych działów sprzedażowych w krótkiej i długiej perspektywie oraz stosowanie zaawansowanych narzędzi w budowaniu harmonijnej organizacji,
Budowanie planów rozwojowych w tym szkoleń dla pracowników,
Przeprowadzanie ocen osób bezpośrednio raportujących oraz mentoring współpracowników,
Prowadzenie rekrutacji oraz optymalizacji zatrudnienia w podległym obszarze
Realizowanie sprzedaży na poziomie >300 mln zł netto,
Budowanie kompleksowych strategii sprzedażowych w tym MustWinBattles, planów sprzedażowych i budżetów oraz estymacji sprzedażowych z uwzględnieniem: offering & pricing mgt,
Pełna odpowiedzialność za obszar sprzedaży i/lub sprzedaży i marketingu (na poziomie P&L),
Budowanie jasnych i jakościowych (biznesowo) rekomendacji,
Prowadzenia projektów na rzecz maksymalizacji marży i zwiększenia efektywności sprzedażowej,
Budowanie systemów bonusowych, celów, wskaźników i ich skuteczne wdrożenie i realizacja,
Budowanie mocnych i efektywnych działów sprzedażowych w krótkiej i długiej perspektywie oraz stosowanie zaawansowanych narzędzi w budowaniu harmonijnej organizacji,
Budowanie planów rozwojowych w tym szkoleń dla pracowników,
Przeprowadzanie ocen osób bezpośrednio raportujących oraz mentoring współpracowników,
Prowadzenie rekrutacji oraz optymalizacji zatrudnienia w podległym obszarze
Opracowanie i wdrażanie strategii sprzedażowej online, która uwzględnia cele biznesowe firmy,
Realizacja strategii firmy w oparciu o cele budżetowe,
Nadzorowanie i optymalizacja procesów e-commerce, rozwijanie platformy e-sklepu – dostosowanej do potrzeb klientów i pozwalającej na optymalizację procesów sprzedażowych oraz pełnienia funkcji edukującej w zakresie cyrkularnego obiegu odzieży,
Zarządzanie sprzedażą i komunikacją marketingową w oparciu o praktyczną znajomość narzędzi do orkiestracji i zarządzania w obszarze multichannel (kanały B2B oraz B2C online i offline),
Analiza rynku, trendów, konkurencji oraz identyfikacja grup(y) docelowej,
Budowanie relacji z klientami poprzez zapewnienie pozytywnych doświadczeń zakupowych i programy lojalnościowe,
Monitorowanie analityki internetowej – dane dotyczące ruchu na stronie, zachowań użytkowników,
Podejmowanie decyzji na podstawie analizy trendów i wyników sprzedażowych – sprawne zarządzanie ceną (polityka cenowa),
Opracowywanie strategii SEO i SEM,
Aktualizowanie oferty produktowej i poszukiwanie nowych rynków zbytu, współpraca z czołowymi marketplaces,
Współpraca i koordynacja działań działów i zespołów odpowiedzialnych za sprawne działanie platformy e-commerce jako środowiska edukacyjnego i zakupowego (Game4Planet),
Definiowanie i modyfikacja funkcjonalności platformy, wdrażanie innowacji technologicznych w dziedzinie e-commerce,
Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży Offline (B2C),
Budowanie efektywnego i kompetentnego zespołu e-commerce,
Dyspozycyjność do pracy na pełny etat i 100% zaangażowania w realizację powierzonych zadań
Opracowanie i wdrażanie strategii sprzedażowej online, która uwzględnia cele biznesowe firmy,
Realizacja strategii firmy w oparciu o cele budżetowe,
Nadzorowanie i optymalizacja procesów e-commerce, rozwijanie platformy e-sklepu – dostosowanej do potrzeb klientów i pozwalającej na optymalizację procesów sprzedażowych oraz pełnienia funkcji edukującej w zakresie cyrkularnego obiegu odzieży,
Zarządzanie sprzedażą i komunikacją marketingową w oparciu o praktyczną znajomość narzędzi do orkiestracji i zarządzania w obszarze multichannel (kanały B2B oraz B2C online i offline),
Analiza rynku, trendów, konkurencji oraz identyfikacja grup(y) docelowej,
Budowanie relacji z klientami poprzez zapewnienie pozytywnych doświadczeń zakupowych i programy lojalnościowe,
Monitorowanie analityki internetowej – dane dotyczące ruchu na stronie, zachowań użytkowników,
Podejmowanie decyzji na podstawie analizy trendów i wyników sprzedażowych – sprawne zarządzanie ceną (polityka cenowa),
Opracowywanie strategii SEO i SEM,
Aktualizowanie oferty produktowej i poszukiwanie nowych rynków zbytu, współpraca z czołowymi marketplaces,
Współpraca i koordynacja działań działów i zespołów odpowiedzialnych za sprawne działanie platformy e-commerce jako środowiska edukacyjnego i zakupowego (Game4Planet),
Definiowanie i modyfikacja funkcjonalności platformy, wdrażanie innowacji technologicznych w dziedzinie e-commerce,
Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży Offline (B2C),
Budowanie efektywnego i kompetentnego zespołu e-commerce,
Dyspozycyjność do pracy na pełny etat i 100% zaangażowania w realizację powierzonych zadań
Planowanie i organizowanie sprawnego funkcjonowania pracy Biura oraz Prezesa/Dyrektora, m.in. prowadzenia kalendarza, organizacja spotkań zewnętrznych i wewnętrznych oraz utrzymywanie kontaktu z partnerami biznesowymi,
Bieżąca współpraca i wymiana informacji z pozostałymi pracownikami w zakresie wspólnej obsługi obszaru oraz wzajemna zastępowalność w przypadku nieobecności członków zespołu w zakresie ich obowiązków,
Przygotowywanie raportów na potrzeby bieżącego funkcjonowania Biura (sprawozdania, zestawienia, analizy),
Projektowanie i realizowanie projektów graficznych oraz przygotowywanie prezentacji,
Tworzenie tekstów na różne potrzeby (m.in. ulotki, katalogi, plakaty, mailingi, elementy kampanii marketingowej, wpisy na social media),
Współpraca z agencjami reklamowymi, wydawnictwami, mediami, dostawcami usług,
Prowadzenie korespondencji i utrzymywanie kontaktu z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wykonywanych obowiązków (m.in. kancelaria prawna, biuro tłumaczeń, itp.),
Opracowywanie procedur i wewnętrznych regulacji na zlecenie Przełożonego oraz prowadzenie rejestru zarządzeń i procedur (w tym publikowanie zarządzeń i procedur),
Protokołowanie posiedzeń pracowników, prowadzenie rejestru protokołów oraz archiwizacja dokumentów,
Realizowanie planów zatrudnienia pracowników (zapewnienie optimum HR) w VIVE Group,
Prowadzenie procesów selekcji i rekrutacji nowych pracowników z zapewnieniem przyjętych standardów i przepisów RODO oraz administrowanie bazą kandydatów VIVE Group,
Przygotowanie, wdrożenie i koordynowanie procesu nowego pracownika w Grupie VIVE (koordynowanie procesów onboardingowych),
Współpraca z partnerami biznesowymi w celu identyfikacji potrzeb rekrutacyjnych, budowania profilów kompetencyjnych i osobowościowych kandydatów, redagowania i publikowania ogłoszeń,
Współpracowanie z Działami VIVE Group w celu zapewnienia realizacji procesu zatrudnienia, komunikacji oraz standardów w obszarze Employer Brandingu,
Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie zatrudniania pracowników zewnętrznych (Agencje Pracy Tymczasowej, outsourcing pracowniczy),
Bieżąca analiza lokalnego rynku pracy oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań pod kątem pozyskiwania talentów do organizacji,
Przygotowywanie raportów i zestawień statystycznych z obszaru wskaźników HR,
Współudział w realizowaniu Benefitów dla Pracowników VIVE Group,
Współpraca z zewnętrznymi firmami rekrutacyjnymi, uczelniami wyższymi, szkołami w zakresie pozyskiwania zasobów ludzkich do organizacji,
Udział w wydarzeniach medialnych promujących Pracodawcę na rynku pracy,
Uczestnictwo w projektach i działaniach HR realizowanych z ramienia Działu Personalnego
Współtworzenie strategii i koordynacja działań w obszarze PR,
Realizacja przyjętej strategii działań marketingowych,
Tworzenie „dobrych treści” komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz publikowanie ich zgodnie z przyjętym harmonogramem w mediach (w tym mediach społecznościowych),
Prowadzenie kampanii i działań aktywacyjnych, budujących zaangażowanie w social media oraz monitorowanie wskaźników prowadzonych działań,
Przygotowywanie treści materiałów informacyjnych,
Nawiązywanie kontaktów, współpraca i koordynowanie działań z dostawcami zewnętrznymi w zakresie PR,
Rekomendowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze komunikacji na podstawie analizy rynku,
Prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie prezentacji i analiza efektów prowadzonych działań
Nadzorowanie i optymalizacja procesów e-commerce, rozwijanie platformy e-sklepu – dostosowanej do potrzeb klientów i pozwalającej na optymalizację procesów sprzedażowych
Zarządzanie sprzedażą i komunikacją marketingową w oparciu o praktyczną znajomość narzędzi do orkiestracji/zarządzania konfiguracją
Realizacja strategii firmy w oparciu o cele budżetowe
Analiza rynku, trendów, konkurencji oraz identyfikacja grupy docelowej (w segmencie e-commerce)
Monitorowanie analityki internetowej – dane dotyczące ruchu na stronie, zachowań użytkowników
Opracowywanie strategii SEO i SEM
Aktualizowanie oferty produktowej i poszukiwanie nowych rynków zbytu
Współpraca i koordynacja działań działów i specjalistów odpowiedzialnych za sprawne działanie platformy e-commerce