Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Automatyzacja procesów biznesowych przy pomocy Robota AUTOMADE
Analiza procesów biznesowych Klienta i identyfikowanie możliwości automatyzacji
Projektowanie i implementacja procesów w Robocie AUTOMADE, testowanie ich i wdrażanie u Klienta
Tworzenie dokumentacji
Bezpośrednia współpraca z działem deweloperskim (m.in. w zakresie wprowadzania nowych funkcjonalności, raportowania błędów, a także poznania „od środka” działania robota)
Kontakt z Klientem w zakresie potwierdzania wymagań biznesowych
Automatyzacja procesów biznesowych przy pomocy Robota AUTOMADE
Analiza procesów biznesowych Klienta i identyfikowanie możliwości automatyzacji
Projektowanie i implementacja procesów w Robocie AUTOMADE, testowanie ich i wdrażanie u Klienta
Tworzenie dokumentacji
Bezpośrednia współpraca z działem deweloperskim (m.in. w zakresie wprowadzania nowych funkcjonalności, raportowania błędów, a także poznania „od środka” działania robota)
Kontakt z Klientem w zakresie potwierdzania wymagań biznesowych
Rozwój nowego biznesu, aktywne pozyskiwanie klientów z sektora Enterprise
Rozwój sprzedaży międzynarodowej - docelowo 50% czasu to praca z klientami zagranicznymi
Budowanie trwałych, długofalowych relacji z klientami, opartych na partnerstwie i zaufaniu
Identyfikacja możliwości optymalizacji procesów i proponowanie kompleksowych rozwiązań przynoszących wartość klientowi
Realizacja ustalonych celów sprzedażowych
Promowanie rozwiązań RPA/RDA i edukowanie rynku
Prowadzenie angażujących prezentacji, również na szczeblu C-level
Współpraca z inżynierami produktu i wdrożeń w celu zapewnienia atrakcyjności rynkowej produktu oraz szybkiego i skutecznego odpowiadania na potrzeby klientów i rynku
Specjalista ds. Automatyzacji i Robotyzacji Procesów Biznesowych (RPA)
Bagno 2, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza procesów biznesowych Klienta i identyfikowanie możliwości automatyzacji
Projektowanie i implementacja procesów w Robocie AUTOMADE, testowanie ich i wdrażanie u Klienta
Bieżący kontakt z Klientem w ramach prowadzonego projektu
Wsparcie powdrożeniowe i utrzymanie tworzonych automatyzacji
Tworzenie dokumentacji
Bezpośrednia współpraca z działem deweloperskim (m.in. w zakresie wprowadzania nowych funkcjonalności, raportowania błędów, a także poznania „od środka” działania robota)
Rozwój nowego biznesu, aktywne pozyskiwanie klientów z sektora Enterprise
Budowanie trwałych, długofalowych relacji z klientami, opartych na partnerstwie i zaufaniu
Identyfikacja możliwości optymalizacji procesów i proponowanie kompleksowych rozwiązań przynoszących wartość klientowi
Realizacja ustalonych celów sprzedażowych
Promowanie rozwiązań RPA/RDA i edukowanie rynku
Prowadzenie angażujących prezentacji, również na szczeblu C-level
Współpraca z inżynierami produktu i wdrożeń w celu zapewnienia atrakcyjności rynkowej produktu oraz szybkiego i skutecznego odpowiadania na potrzeby klientów i rynku
Automatyzacja procesów biznesowych przy pomocy Robota AUTOMADE
Analiza procesów biznesowych Klienta i identyfikowanie możliwości automatyzacji
Projektowanie i implementacja procesów w Robocie AUTOMADE, testowanie ich i wdrażanie u Klienta
Tworzenie dokumentacji
Bezpośrednia współpraca z działem deweloperskim (m.in. w zakresie wprowadzania nowych funkcjonalności, raportowania błędów, a także poznania „od środka” działania robota)
Kontakt z Klientem w zakresie potwierdzania wymagań biznesowych
Specjalista ds. Automatyzacji i Robotyzacji Procesów Biznesowych (RPA)
Bagno 2, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza procesów biznesowych Klienta i identyfikowanie możliwości automatyzacji
Projektowanie i implementacja procesów w Robocie AUTOMADE, testowanie ich i wdrażanie u Klienta
Bieżący kontakt z Klientem w ramach prowadzonego projektu
Wsparcie powdrożeniowe i utrzymanie tworzonych automatyzacji
Tworzenie dokumentacji
Bezpośrednia współpraca z działem deweloperskim (m.in. w zakresie wprowadzania nowych funkcjonalności, raportowania błędów, a także poznania „od środka” działania robota)
Rozwój nowego biznesu, aktywne pozyskiwanie klientów z sektora Enterprise
Budowanie trwałych, długofalowych relacji z klientami, opartych na partnerstwie i zaufaniu
Identyfikacja możliwości optymalizacji procesów i proponowanie kompleksowych rozwiązań, przynoszących wartość klientowi
Przygotowanie i prowadzenie angażujących prezentacji, również na szczeblu C-level
Realizacja ustalonych celów sprzedażowych
Współpraca z inżynierami produktu i wdrożeń w celu zapewnienia atrakcyjności rynkowej produktu oraz szybkiego i skutecznego odpowiadania na potrzeby klientów i rynku
Obsługa serwisów www, prowadzenie sekcji blogowej, współtworzenie profili Social Media i zarządzanie nimi
Przygotowanie i aktualizacja treści marketingowych (np. landing pages, newsletter, case studies, whitepaper, newsletter, mailingi)
Realizacja kampanii performance marketingowych z wykorzystaniem owned oraz paid media
Udział w organizacji eventów promocyjnych, webinarów, konferencji oraz prowadzenie projektów specjalnych, z wykorzystaniem Social Media i narzędzi digital
Współpraca z grafikami, agencjami reklamowymi, kreatywnymi, interaktywnymi, etc
Terminowa realizacja działań marketingowych, zgodnie z przyjętym harmonogramem
Raportowanie prowadzonych działań marketingowych, ze szczególnym zwróceniem uwagi na performance z wykorzystaniem analityki internetowej
Rozwój nowego biznesu, aktywne pozyskiwanie klientów z sektora Enterprise
Budowanie trwałych, długofalowych relacji z klientami, opartych na partnerstwie i zaufaniu
Identyfikacja możliwości optymalizacji procesów i proponowanie kompleksowych rozwiązań, przynoszących wartość klientowi
Przygotowanie i prowadzenie angażujących prezentacji, również na szczeblu C-level
Realizacja ustalonych celów sprzedażowych
Współpraca z inżynierami produktu i wdrożeń w celu zapewnienia atrakcyjności rynkowej produktu oraz szybkiego i skutecznego odpowiadania na potrzeby klientów i rynku
Zarządzanie pipeline sprzedaży partnerskiej, począwszy od aktywnego kontaktu z potencjalnymi partnerami, poprzez prowadzenie prezentacji, przygotowanie ofert, ustalanie warunków, negocjacje oraz onboarding i bieżącą obsługę partnerów AUTOMADE
Rozwijanie relacji z dotychczasowymi partnerami AUTOMADE, generowanie nowych okazji sprzedażowych, zwiększenie wartości sprzedaży
Realizacja planów sprzedażowych dla kanału partnerskiego
Rozwijanie kompetencji sprzedażowo-produktowych partnerów AUTOMADE poprzez prowadzenie prezentacji szkoleniowych i sprzedażowych/ webinarów/case studies
Wsparcie działań sprzedażowych realizowanych przez partnerów
Koordynacja projektów wdrożeniowych realizowanych dla klientów partnera
Implementacja strategii go-to market z wykorzystaniem narzędzi digital marketingu
Analiza Customer Journey, zarządzanie komunikacją na każdym z jej etapów: od budowania pozytywnego doświadczenia poprzez wsparcie procesów akwizycji, zaangażowania i utrzymania klienta
Prowadzenie projektów marketingowych wspierających budowanie wizerunku AUTOMADE i adaptację produktu na rynkach MSP i Enterprise
Planowanie i realizacja kampanii reklamowych, eventów, organizacja obecności na konferencjach, targach, webinarach, raportowanie i analiza przebiegu
Udział w przygotowywaniu contentu produktowego, materiałów marketingowych i edukacyjnych, w tym tekstów na stronie internetowej, case studies, whitepaper, filmów promocyjnych, mailingów, newslettera i wiele więcej
Realizacja działań w obszarze Social Media
Bliska współpraca z zespołem produktowym, sprzedażowym, customer care
Automatyzacja procesów biznesowych przy pomocy Robota AUTOMADE
Analiza procesów biznesowych Klienta i identyfikowanie możliwości automatyzacji
Projektowanie i implementacja procesów w Robocie AUTOMADE, testowanie ich i wdrażanie u Klienta
Tworzenie dokumentacji
Bezpośrednia współpraca z działem deweloperskim (m.in. w zakresie wprowadzania nowych funkcjonalności, raportowania błędów, a także poznania „od środka” działania robota)
Rozwój nowego biznesu, aktywne pozyskiwanie klientów z sektora Enterprise
Budowanie trwałych, długofalowych relacji z klientami, opartych na partnerstwie i zaufaniu
Identyfikacja możliwości optymalizacji procesów i proponowanie kompleksowych rozwiązań, przynoszących wartość klientowi
Przygotowanie i prowadzenie angażujących prezentacji, również na szczeblu C-level
Realizacja ustalonych celów sprzedażowych
Współpraca z inżynierami produktu i wdrożeń w celu zapewnienia atrakcyjności rynkowej produktu oraz szybkiego i skutecznego odpowiadania na potrzeby klientów i rynku