Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
diagnostycznych i leczniczych w środowisku pacjenta
- wykonywanie zabiegów wg zleceń lekarskich
- pobieranie krwi na badania na miejscu i w środowisku pacjenta
- pobieranie wymazów
- wykonywanie szczepień ochronnych
- przygotowywanie gabinetów lekarskich
pielęgniarskich do przyjęć
- wykonywanie świadczeń zapobiegawczych
diagnostycznych i leczniczych w środowisku pacjenta
- ustalanie diagnozy pielęgniarskiej w środowisku pacjenta
wprowadzanie danych do systemu
- prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
Zakres zadań:
1)pobieranie od pacjenta materiału biologicznego do badań laboratoryjnych;
2)wykonywanie czynności medycyny laboratoryjnej zgodnie ze standardami organizacyjnymi POCT;
3)wykonywanie czynności medycyny laboratoryjnej po uzyskaniu zgody na ich
a.wykonanie na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
4)branie udziału w postępowaniu diagnostycznym
profilaktycznym
monitorowaniu
b.terapii
w szczególności przez udokumentowany udział w procesie terapeutycznym
c.współpracując z lekarzem lub lekarzem dentystą leczącym pacjenta
a w razie
d.potrzeby z osobami wykonującymi inne zawody medyczne. Lekarz lub lekarz
e.dentysta leczący pacjenta decyduje o zakresie zleconych badań laboratoryjnych
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) praca z osobami dorosłymi na kinezyterapii z umiejętnością wykonywania zabiegów fizykoterapeutycznych
b) usprawnianie ruchowe pacjenta poprzez stosowanie uznanych metod leczniczych z zastosowaniem zasad indywidualizacji przypadku
c) wykonywanie zabiegów fizykalnych i hydroterapeutycznych
d) prowadzenie dokumentacji pacjenta zgodnie z wymogami NFZ (systematyczne
chronologiczne wpisy wykonanych procedur i czasu pracy z pacjentem)
e) współpraca z innymi członkami zespołu terapeutycznego
f) prowadzenie instruktażu pacjenta lub jego rodziny w celu usprawnienia w warunkach domowych
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) diagnozowanie logopedyczne pacjenta
b) prowadzenie terapii logopedycznej dostosowanej do wieku i potrzeb pacjenta
c) wczesna terapia logopedycza
d) prowadzenie dokumentacji pacjenta zgodnie z wymogami NFZ (systematyczne
chronologiczne wpisy wykonanych procedur i czasu pracy z pacjentem)
e) współpraca z innymi członkami zespołu terapeutycznego
f) prowadzenie instruktażu pacjenta lub jego rodziny w celu usprawnienia w warunkach domowych
referent/specjalista ds administracji i zamówień publicznych
Toruń
Wygasła: 31.03.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Kompleksowe przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na dostawy
w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych;
Przygotowywanie dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
tzn. między innymi: ogłoszeń
specyfikacji warunków zamówienia
projektów wyjaśnień
odpowiedzi
wykluczania wykonawcy
odrzucenia oferty
wyboru najkorzystniejszej oferty
a także przygotowywania wniosków o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego kompleksowe dokumentowanie;
Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień na dostawy
usługi nie objęte ustawą Prawo zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Prowadzenie rejestru umów i rejestru zamówień dotyczących zakupu towarów i usług;
Sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach
Sporządzanie zamówień
przyjmowanie towaru
sporządzanie rozdzielników wg miejsc użytkowania oraz opisywanie faktur
Monitoring zużycia mediów (energia elektryczna
energia cieplna)
Sporządzanie dokumentów związanych z gospodarką środkami trwałymi OT-przyjęcie środka trwałego
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Przychodni
Zastępstwo w zapewnieniu pracy Sekretariatu Dyrektora (płynnego przebiegu dokumentów wewnętrznych oraz dokumentów wychodzących z MPS)
Prowadzenie rejestru faktur i ich dystrybucja
Nadzór nad eksploatacją
konserwacją
przeglądami i naprawami sprzętu medycznego
Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji z komórek organizacyjnych do składnicy akt
Zabezpieczenie i prowadzenie pełnej ewidencji przejętej dokumentacji archiwalnej
Przygotowywanie do przekazania i przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego
Sporządzanie rocznego sprawozdania z działalności składnicy akt i stanu dokumentacji
Wykonywanie innych czynności mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie obowiązków zleconych przez przełożonego