Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (7)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 7 )
Specjalista / Specjalistka ds. PR i komunikacji
Aleja 3 Maja 2, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapraszamy do naszego rozwijającego się Działu Promocji!
Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalistki lub Specjalisty ds. PR i Komunikacji, która będzie wspierała Dział Promocji w planowaniu, organizowaniu i przeprowadzaniu promocji tytułów wydawnictwa przede wszystkim w zakresie współpracy z dziennikarzami i influencerami oraz organizacji wydarzeń promocyjnych
Miejsce pracy: Warszawa – praca stacjonarna, z możliwością okazjonalnej pracy zdalnej
Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze 40 godzin tygodniowo
Wynagrodzenie: nie mniejsze niż 6000 zł brutto, ustalone indywidualnie w zależności od doświadczenia i umiejętności
Zakres obowiązków:
- opracowywanie i realizacja strategii działań promocyjnych i marketingowych w mediach tradycyjnych i internetowych,
- dbanie o obecność tytułów i autorów wydawnictwa w przestrzeni medialnej (poszukiwanie możliwości wywiadów i recenzji),
- prowadzenie systematycznej komunikacji promocyjnej z dziennikarzami i influencerami, informowanie ich o nowościach i dystrybucja egzemplarzy recenzenckich,
- organizowanie działań mających na celu budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z mediami i influencerami,
- monitorowanie mediów tradycyjnych i internetu pod kątem wzmianek o tytułach wydawnictwa i archiwizacja materiałów recenzyjnych,
- organizowanie i koordynowanie wydarzeń promocyjnych offline i online (spotkania autorskie, warsztaty z ilustratorami, targi książki, festiwale, live’y, webinary etc),
- współpraca z twórcami i koordynacja wydarzeń z ich udziałem,
- współpraca z instytucjami kulturalnymi – nawiązywanie kontaktów, planowanie i organizowanie wspólnych działań promocyjnych,
- planowanie wydatków i efektywne zarządzanie budżetem,
- bieżący kontakt z czytelnikami i współpraca z zespołem przy innych działaniach promocyjnych
Zainteresowanych pracą z nami prosimy o przesłanie CV w formacie PDF oraz krótkiej wideoprezentacji. Powinna ona trwać maksymalnie 2 minuty i zawierać podstawowe informacje o kandydacie lub kandydatce, w tym odpowiedź na pytanie: „Dlaczego jest to praca dla Ciebie?”. Nagranie może być smartfonowej jakości, wykonane w domowych warunkach. Sugerujemy przesłanie go za pomocą WeTransfera lub innych platform do przekazywania plików
Prosimy również o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych oraz innych informacji zawartych w załączonych dokumentach w celach obecnych, jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych”
W temacie maila prosimy wpisać: Rekrutacja PR I KOMUNIKACJA
Z wybranymi osobami skontaktujemy się do 9 stycznia 2024
Specjalista / Specjalistka ds. social mediów i marketingu cyfrowego
Aleja 3 Maja 2, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapraszamy do naszego prężnie rozwijającego się Działu Promocji!
Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalistki lub Specjalisty ds. Social Mediów i Marketingu Internetowego, która będzie wspierała Dział Promocji w planowaniu, organizowaniu i przeprowadzaniu promocji tytułów wydawnictwa przede wszystkim w zakresie prowadzenia profili wydawniczych w social mediach oraz opracowywania kampanii reklamowych w internecie
Miejsce pracy: Warszawa – praca stacjonarna
Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze 40 godzin tygodniowo lub współpraca B2B
Wynagrodzenie: nie mniejsze niż 6000 zł brutto, ustalone indywidualnie w zależności od doświadczenia i umiejętności
Zakres obowiązków:
- tworzenie strategii i planu obecności Wydawnictwa w mediach społecznościowych,
- zarządzanie profilami wydawnictwa w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, TikTok, i stałe ich rozwijanie,
- systematyczne tworzenie angażujących treści dotyczących tytułów i działań promocyjnych wydawnictwa,
- opracowywanie atrakcyjnych materiałów wizualnych i audiowizualnych we współpracy z działem graficznym,
- planowanie, tworzenie i monitorowanie płatnych kampanii marketingowych w mediach społecznościowych i w środowisku Google,
- monitorowanie i analiza ruchu na stronie internetowej i w mediach społecznościowych i dążenie do zwiększenia aktywności odbiorców (między innymi działania SEO, SEM, etc),
- śledzenie trendów w marketingu cyfrowym i mediach społecznościowych,
- planowanie wydatków i efektywne zarządzanie budżetem,
- bieżący kontakt z czytelnikami i współpraca z zespołem przy innych działaniach promocyjnych
Zainteresowanych pracą z nami prosimy o przesłanie CV w formacie PDF oraz krótkiej wideoprezentacji. Powinna ona trwać maksymalnie 2 minuty i zawierać podstawowe informacje o kandydacie lub kandydatce, w tym odpowiedź na pytanie: „Dlaczego jest to praca dla Ciebie?”. Nagranie może być smartfonowej jakości, wykonane w domowych warunkach. Sugerujemy przesłanie go za pomocą WeTransfera lub innych platform do przekazywania plików
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych oraz innych informacji zawartych w załączonych dokumentach w celach obecnych, jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych”
W temacie maila prosimy wpisać: Rekrutacja SOCIAL MEDIA
Z wybranymi osobami skontaktujemy się do 9 stycznia 2024
Wydawnictwo Dwie Siostry poszukuje doświadczonej KSIĘGARKI / doświadczonego KSIĘGARZA do firmowej księgarni dziecięcej na warszawskim Powiślu
Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało prowadzenie księgarni, w tym:
– bezpośrednia obsługa klientów (polecanie i sprzedaż książek, doradzanie czytelnikom, obsługa niewielkiej części kawiarnianej),
– dbanie o ofertę księgarni (wybór wartościowych i atrakcyjnych tytułów, terminowe sprowadzanie nowości),
– zarządzanie asortymentem i zapasami, sporządzanie zamówień, prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
– kreatywne prowadzenie profili księgarni w mediach społecznościowych i dbanie
o promocję miejsca,
– współorganizowanie i koordynacja programu spotkań z dziećmi oraz spotkań autorskich w księgarni,
– przygotowywanie wniosków dotyczących pozyskiwania grantów i dofinansowań na działalność kulturalną księgarni,
– utrzymywanie w księgarni przyjaznej, kulturalnej atmosfery, w tym utrzymywanie porządku i dbanie o atrakcyjną ekspozycję książek oraz wystrój wnętrza
Wydawnictwo Dwie Siostry poszukuje doświadczonej KSIĘGARKI / doświadczonego KSIĘGARZA do firmowej księgarni dziecięcej na warszawskim Powiślu
Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało prowadzenie księgarni, w tym:
– bezpośrednia obsługa klientów (polecanie i sprzedaż książek, doradzanie czytelnikom, obsługa niewielkiej części kawiarnianej),
– dbanie o ofertę księgarni (wybór wartościowych i atrakcyjnych tytułów, terminowe sprowadzanie nowości),
– zarządzanie asortymentem i zapasami, sporządzanie zamówień, prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
– kreatywne prowadzenie profili księgarni w mediach społecznościowych i dbanie
o promocję miejsca,
– współorganizowanie i koordynacja programu spotkań z dziećmi oraz spotkań autorskich w księgarni,
– przygotowywanie wniosków dotyczących pozyskiwania grantów i dofinansowań na działalność kulturalną księgarni,
– utrzymywanie w księgarni przyjaznej, kulturalnej atmosfery, w tym utrzymywanie porządku i dbanie o atrakcyjną ekspozycję książek oraz wystrój wnętrza
Wydawnictwo Dwie Siostry – niezależna oficyna wydawnicza o ugruntowanej pozycji – poszukuje doświadczonego pracownika ds. organizacyjno-administracyjnych do pracy stacjonarnej w redakcji w Warszawie
Zadania na tym stanowisku będą obejmowały m.in.:
· dbałość o prawidłową organizację oraz funkcjonowanie biura (sporządzanie, obieg i archiwizowanie biurowych dokumentów papierowych i elektronicznych, odbieranie telefonów, dystrybucja korespondencji, zaopatrzenie),
· współpracę z księgowością, informatykiem oraz kadrami,
· nadzór i usprawnianie komunikacji pomiędzy działami,
· pomoc w przygotowaniu wydarzeń organizowanych przez firmę,