Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (44)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 44 )
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
plac Wolności 1, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 30.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym zapytań ofertowych oraz postępowań w trybie ustawowym;
przygotowanie ogłoszeń kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz do Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w bazie danych TED (Tenders Electronic Daily), obsługa platformy e-Zamówienia;
prowadzenie rejestru zamówień publicznych;
sporządzanie protokołów postępowań, wraz z załącznikami oraz ich przechowywanie;
udział w pracach komisji przetargowych, udział w przygotowaniu planu postępowań i jego aktualizacji;
udział w sporządzaniu corocznych sprawozdań, wymaganych przepisami ustawy Pzp, kierowanych do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych;
współpraca z kancelarią prawną oraz kierownikami i pracownikami jednostek organizacyjnych NFM w ramach planowanych i prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
monitorowanie stanu technicznego, dokonywanie niezbędnych przeglądów serwisowych i rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów;
bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych ( instalacje: niskoprądowe, oświetleniowe, wentylacyjne, klimatyzacyjne, systemy p.poż);
wykonywanie prac konserwacyjno-serwisowych urządzeń niskoprądowych;
utrzymanie we właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, wentylacji, sieci oraz pomieszczeń;
monitorowanie stanu technicznego i obsługa Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem budynku BMS w zakresie: Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Kontroli Dostępu (KD), Systemu Telewizji Dozorowej (CCTV/IP);
monitorowanie stanu technicznego i obsługa zintegrowanego systemu BMS w zakresie: sterowania systemem klimatyzacji i wentylacji, sterowania oświetleniem;
posługiwanie się dokumentacją techniczną instalacji wewnątrz budynku w zakresie realizowanych prac;
dokumentowanie zrealizowanych prac;
koordynowanie prac realizowanych przez zewnętrzne firmy serwisowe;
wykonywanie drobnych prac remontowych z zakresu malowania, tynkowania, hydrauliki, naprawy uszkodzonych mebli, zamków itp.;
zamawianie w porozumieniu z przełożonym odpowiedniej ilości i rodzaju materiałów niezbędnych do wykonania powierzonych zadań;
prowadzenie bieżących spraw związanych z obsługą techniczną NFM, optymalizacja kosztów utrzymania technicznego obiektu;
udział w procesie realizacji inwestycji i remontów siedziby NFM;
prowadzenie dokumentacji wszystkich w/w zagadnień zgodnie i w trybie z ustawą o zamówieniach publicznych;
wykonywanie innych niezbędnych prac do właściwego funkcjonowania obiektu zleconych przez Przełożonego
redakcja, korekta i adjustacja tekstów muzycznych oraz publikacji NFM,
współpraca przy procesie powstawania oraz korekta wydawnictw i publikacji, książek, materiałów reklamowych i promocyjnych, współpraca z autorami merytorycznymi, tłumaczami, grafikami oraz licencjodawcami,
terminowa realizacja planów wydawniczych,
wspieranie komunikacji wewnętrznej projektów,
współpraca przy realizacji działań z zakresu komunikacji służących zwiększaniu zaangażowania melomanów w działalność instytucji,
obsługa gości w punktach gastronomicznych NFM, w tym sporządzanie i serwowanie napojów alkoholowych i bezalkoholowych
optymalne wykorzystanie sprzętów gastronomicznych
racjonalna gospodarka surowcami i utrzymywanie wyznaczonego FC, minimalizowanie strat
realizacja czynności, zgodnie z zasadami ergonomicznymi, bezpieczeństwa i higieny oraz PPOŻ
przestrzeganie czasie i miejscu wykonywania zleconych zadań zasad GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej), GMP (Dobrej Praktyki Wytwarzania)
obsługa gości w stroju galowym, adekwatnym do miejsca i okoliczności – zgodnie ze standardami uzgodnionymi z NFM
prowadzenie ewidencjonowanie i rozliczanie sprzedaży, w tym obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, generowanie raportów dziennych, związanych z zamknięciem kasy po zakończonym dniu realizacji czynności zlecenia, tworzenie dokumentu przekazania kasy i rozliczenia sprzedaży
współpraca z pracownikami lub współpracownikami NFM w celu obsługi gości, zgodnie z przyjętymi standardami dla tego typu działalności
utrzymanie jakości i porządku w punktach gastronomicznych NFM
przygotowywanie odpowiednio wyposażonych punktów gastronomicznych do wydarzeń
wykonywanie innych czynności, niezbędnych do realizacji zleconych zadań w celu zapewnienia prawidłowej obsługi punktów gastronomicznych
uczestniczenie w szkoleniach z zakresu obsługi widza, pierwszej pomocy, BHP oraz PPOŻ, jeśli takowe są organizowane przez NFM
przestrzegania zasad BHP i PPOŻ, w tym: zaznajomienia się z drogami ewakuacyjnymi oraz zgłaszania NFM zauważonych usterek w obiekcie
ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych w celu podnoszenia jakości funkcjonowania punktów gastronomicznych w NFM
naliczanie płac w zakresie umów o pracę, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;
rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło, sprawdzanie rachunków pod względem formalno – rachunkowym;
terminowe naliczanie i odprowadzanie wpłat do PPK, informowanie pracowników o ich prawach w związku z PPK, przyjmowanie oświadczeń woli od pracowników, prawidłowe przechowywanie dokumentacji związanej z PPK;
naliczanie i wypłata honorariów zagranicznych;
nadzór nad ewidencją czasu pracy pracowników;
obsługa programu PŁATNIK;
wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego OPTIMA;
przygotowywanie niezbędnych zaświadczeń dla pracowników oraz zleceniobiorców/wykonawców;
przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo-płacowych;
zgłaszanie umów o dzieło do ZUS (RUD);
prowadzenie spraw dotyczących obowiązkowego ubezpieczenia pracowników delegowanych, przygotowanie wniosków o wydanie zaświadczenia A1 oraz karty EKUZ;
przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwum;
prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem nieruchomościami, m.in. nadzór nad codziennym funkcjonowaniem nieruchomości, koordynowanie prac technicznych, weryfikacja dokumentacji formalno – prawnej oraz technicznej dotyczącej nieruchomości;
prowadzenie harmonogramu przeglądów i konserwacji systemów oraz urządzeń;
kompleksowe prowadzenie umów z zakresu zarządzania i obsługi nieruchomości;
tworzenie raportów zużycia mediów oraz optymalizacja kosztów zużycia mediów;
współpraca z kontrahentami, egzekwowanie realizacji postanowień umownych;
ścisła współpraca z pozostałymi osobami odpowiedzialnymi za administrowanie nieruchomością w szczególności z kierownictwem;
sporządzanie zamówień na materiały i usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu;
porządkowanie, archiwizacja oraz dbanie o sprawny obieg dokumentów;
prowadzenie korespondencji, przygotowanie pism;
dbanie o przestrzeganie przepisów BHP oraz p.poż.;
prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji we współpracy z działem zamówień publicznych;
pozyskiwanie ofert od podwykonawców;
prowadzenie dokumentacji wszystkich w/w zagadnień zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych
kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym zapytań ofertowych oraz postępowań w trybie ustawowym
przygotowanie ogłoszeń kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz do Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w bazie danych TED (Tenders Electronic Daily), obsługa platformy e-Zamówienia
prowadzenie rejestru zamówień publicznych
sporządzanie protokołu postępowania wraz z załącznikami oraz jego przechowywanie
udział w pracach komisji przetargowych, udział w przygotowaniu planu postępowań i jego aktualizacji,
udział w sporządzaniu corocznych sprawozdań, wymaganych przepisami ustawy Pzp, kierowanych do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych
współpraca z kancelarią prawną oraz kierownikami i pracownikami jednostek organizacyjnych NFM w ramach planowanych i prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
zarządzanie działem finansów i kontrolingu, w szczególności w zakresie:
nadzoru nad planowaniem budżetów poszczególnych działów i projektów artystycznych oraz koordynacja ich realizacji;
tworzenia raportów i analiz odchyleń zrealizowanych przychodów i kosztów w porównaniu do budżetu/planu;
oceny i doradztwa – pomocy w realizacji funkcji kierowniczych i wspomaganie decyzji menedżerskich poprzez analizę przychodów i kosztów;
audytu wewnętrznego – prowadzenia kontroli wewnętrznej;
proponowania działań dotyczących optymalizacji i efektywności realizacji zadań NFM;
nadzorowania procesu dekretacji dokumentów pod kątem potrzeb budżetowania;
prowadzenia rejestru zawieranych umów oraz wynikających z nich dokumentów rozliczeniowych;
nadzoru nad wydatkowaniem i rozliczeniem środków w związku z realizacją projektów finansowanych przez odrębne instytucje;
raportowania wynikającego z rozliczeń dotacji celowych i dofinansowań z odrębnych instytucji;
sporządzania raportów w zakresie działalności merytorycznej NFM do jednostek współprowadzących;
opracowania planów merytorycznych NFM na kolejne lata działalności oraz przedkładania ich do jednostek współprowadzących;
pozyskiwania potencjalnych źródeł finansowania z zakresu środków publicznych
oraz aplikowania o granty w ramach dostępnych programów dofinansowania oraz monitorowania rozliczania i nadzoru nad właściwą realizacją umów;
monitorowania zapotrzebowania komórek organizacyjnych Forum w zakresie inwestycji i projektów obejmującego zarówno sprzęt niezbędny do wykonywania projektów,
jak i zakres rzeczowy, który może być sfinansowany z odpowiednio dobranego do potrzeb źródła finansowania ze środków publicznych;
udział w opracowywaniu planów finansowych instytucji, analiz finansowych, raportów, zestawień i sprawozdań;
rozliczanie środków z programów samorządowych, państwowych i unijnych oraz rozliczanie projektów;
doskonalenie procesów finansowych, w tym systemu planowania i budżetowania;
zarządzanie działem finansów i kontrolingu, w szczególności w zakresie:
nadzoru nad planowaniem budżetów poszczególnych działów i projektów artystycznych oraz koordynacja ich realizacji;
tworzenia raportów i analiz odchyleń zrealizowanych przychodów i kosztów w porównaniu do budżetu/planu;
oceny i doradztwa – pomocy w realizacji funkcji kierowniczych i wspomaganie decyzji menedżerskich poprzez analizę przychodów i kosztów;
audytu wewnętrznego – prowadzenia kontroli wewnętrznej;
proponowania działań dotyczących optymalizacji i efektywności realizacji zadań NFM;
nadzorowania procesu dekretacji dokumentów pod kątem potrzeb budżetowania;
prowadzenia rejestru zawieranych umów oraz wynikających z nich dokumentów rozliczeniowych;
nadzoru nad wydatkowaniem i rozliczeniem środków w związku z realizacją projektów finansowanych przez odrębne instytucje;
raportowania wynikającego z rozliczeń dotacji celowych i dofinansowań z odrębnych instytucji;
sporządzania raportów w zakresie działalności merytorycznej NFM do jednostek współprowadzących;
opracowania planów merytorycznych NFM na kolejne lata działalności oraz przedkładania ich do jednostek współprowadzących;
pozyskiwania potencjalnych źródeł finansowania z zakresu środków publicznych oraz aplikowania o granty w ramach dostępnych programów dofinansowania oraz monitorowania rozliczania i nadzoru nad właściwą realizacją umów;
monitorowania zapotrzebowania komórek organizacyjnych Forum w zakresie inwestycji i projektów obejmującego zarówno sprzęt niezbędny do wykonywania projektów, jak i zakres rzeczowy, który może być sfinansowany z odpowiednio dobranego do potrzeb źródła finansowania ze środków publicznych;
udział w opracowywaniu planów finansowych instytucji, analiz finansowych, raportów, zestawień i sprawozdań;
rozliczanie środków z programów samorządowych, państwowych i unijnych oraz rozliczanie projektów;
doskonalenie procesów finansowych, w tym systemu planowania i budżetowania;
Koordynator Zespołu ds. oświetlenia i projekcji video
plac Wolności 1, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 14.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Opracowywanie planów pracy zespołu
Rozliczanie pracy zespołu, zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu pracy
Udzielanie podległym pracownikom informacji i wytycznych w zakresie realizacji przydzielonych zadań oraz nadzorowanie właściwego i terminowego wykonania przez pracowników obowiązków służbowych
Organizowanie oraz nadzorowanie przygotowania niezbędnego sprzętu do realizacji wydarzeń
Planowanie i realizacja zakupów sprzętu oraz kontrola bieżących wydatków zespołu
Wkład merytoryczny w przygotowywaniu dokumentów związanych z zajmowanym stanowiskiem oraz przydzielonymi zadaniami
Obsługa techniczna wydarzeń w zakresie oświetlenia i projekcji video
Bieżące przeglądy i konserwacja sprzętu, kontrola sprawności technicznej
Współpraca z innymi działami i zespołami Narodowego Forum Muzyki oraz współpraca z jednostkami oraz dostawcami zewnętrznymi
rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów,
bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych ( instalacje: niskoprądowe, oświetleniowe, wentylacyjne, klimatyzacyjne, systemy ppoż),
wykonywanie prac konserwacyjno-serwisowych,
prowadzenie dokumentacji wszystkich w/w zagadnień zgodnie i w trybie z ustawą o zamówieniach publicznych,
opracowywanie dokumentacji do przetargów,
nadzorowanie prac serwisowych realizowanych przez ekipy zewnętrzne
rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów,
bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych ( instalacje: niskoprądowe, oświetleniowe, wentylacyjne, klimatyzacyjne, systemy p.poż.),
wykonywanie prac konserwacyjno-serwisowych,
utrzymanie w właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, wentylacji, sieci oraz pomieszczeń,
prowadzenie dokumentacji wszystkich w/w zagadnień zgodnie i w trybie z ustawą o zamówieniach publicznych,
opracowywanie dokumentacji do przetargów,
nadzorowanie prac serwisowych realizowanych przez ekipy zewnętrzne
wykonywanie czynności administracyjno – organizacyjnych dotyczących przygotowania i realizacji projektu,
prowadzenie negocjacji z artystami, agencjami artystycznymi, wydawcami materiałów nutowych, celem ustalenia szczegółów współpracy i sporządzenia stosownych umów,
prowadzenie dokumentacji prowadzonych projektów oraz korespondencji z partnerami,
ścisła współpraca z koordynatorami festiwali/projektów
współpraca realizacyjna z pozostałymi działami NFM
przygotowanie budżetu wydarzenia, jego monitorowanie i rozliczenie
nadzór nad przebiegiem kolejnych etapów przygotowań oraz nad realizacją samego wydarzenia,
wykonanie wszelkich dodatkowych czynności, które zapewnią poprawną realizację projektów zleconych przez przełożonego
rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów,
bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych ( instalacje: niskoprądowe, oświetleniowe, wentylacyjne, klimatyzacyjne, systemy p.poż.),
wykonywanie prac konserwacyjno-serwisowych,
utrzymanie w właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, wentylacji, sieci oraz pomieszczeń,
prowadzenie dokumentacji wszystkich w/w zagadnień zgodnie i w trybie z ustawą o zamówieniach publicznych,
opracowywanie dokumentacji do przetargów,
nadzorowanie prac serwisowych realizowanych przez ekipy zewnętrzne
wsparcie administracyjno-biurowe zespołu ds. zamówień publicznych,
udział w komisjach przetargowych w charakterze protokolanta,
przygotowanie projektów części dokumentacji,
pomoc przy wprowadzaniu i przesyłaniu on-line ogłoszeń na platformie e-zamówienia oraz do Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w bazie danych TED (Tenders Electronic Daily),
pomoc przy sporządzaniu corocznych sprawozdań, wymaganych przepisami ustawy, kierowanych do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych i innych instytucji,
współpraca z pracownikami jednostek organizacyjnych Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego w ramach planowanych i prowadzonych postępowań o zamówienie publiczne,
analiza riderów technicznych pod kątem oświetlenia, nagłośnienia, mechaniki i obsługi sceny oraz wszelkich aspektów mających wpływ na zrealizowanie projektów;
przekazywanie informacji oraz współpraca z pracownikami zespołów oświetlenia, nagłośnienia oraz mechaniki i obsługi sceny, a także wszelkimi innymi osobami mającymi wpływ na zrealizowanie projektów;
nadzorowanie i koordynowanie prac zgodnie z harmonogramem;
opracowywanie dokumentów niezbędnych do właściwego zrealizowania i rozliczenia projektów