Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (10)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 10 )
Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu
Puławska 366, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 20.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udział w planowaniu i kontrola budżetu marketingowego. Tworzenie rocznego budżetu w oparciu o cele lokalne i regionalne. Miesięczne planowanie wydatków i rozliczanie kosztów (weryfikacja prawidłowości i procesowanie faktur)
nadzór nad przygotowywaniem i obiegiem dokumentów (zewnętrznych i wewnętrznych): umowy, faktury, zamówienia itp
raportowanie aktywności działu (cykliczne plany działania i podsumowania realizacji w oparciu o własne i centralne formaty)
współpraca z domem mediowym w zakresie kampanii reklamowych (ustalenia warunków i budżetów kampanii, określenie celów kampanii i nadzór nad ich realizacją, rozliczanie kosztów i ewidencja dowodów realizacji)
współpraca z agencją social mediową w zakresie tworzenia i publikacji treści w mediach społecznościowych
współpraca z centralą, agencjami lokalnymi, partnerami biznesowymi i działami firmy w zakresie organizacji wspólnych aktywności i imprez marketingowych
udział w planowaniu i kontrola budżetu marketingowego (tworzenie rocznego budżetu w oparciu o cele lokalne i regionalne, miesięczne planowanie wydatków i rozliczanie kosztów)
raportowanie aktywności i tworzenie prezentacji (miesięczne plany i bieżące raporty aktywności marketingowych, plany wprowadzania nowych modeli wraz z celami dla każdej kampanii, itp.)
współpraca z domem mediowym w zakresie kampanii reklamowych (ustalenia warunków i budżetów kampanii, określenie celów kampanii i nadzór nad ich realizacją, rozliczanie kosztów i ewidencja dowodów realizacji)
współpraca z agencją social mediową w zakresie tworzenia i publikacji treści w mediach społecznościowych
współpraca z centralą oraz partnerami biznesowymi w zakresie wspólnych aktywności marketingowych
wdrażanie i monitorowanie standardów wizualizacyjnych wśród istniejących dealerów Kia w podległym regionie (pomorskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie)
aktywne uczestnictwo w zakresie tworzenia programów wspierających aktywności i funkcjonowanie punktów dealerskich
nadzór nad procesami sprzedaży i obsługi klientów
realizacja celów sprzedażowych w regionie
monitorowanie wskaźników satysfakcji klienta w zakresie kontaktu z dealerem (DCSI) oraz wdrażanie i realizacja programów doskonalenia
wdrażanie, nadzór i szkolenia z zakresu systemów Kia w punktach dealerskich (Auto Team, CRM, K-Des, Mystery Shopper, Moto Trendy-Samar, Business Management, DCSI)