1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. FUNDACJA HABITAT FOR HUMANITY POLAND
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

FUNDACJA HABITAT FOR HUMANITY POLAND

WARSZAWA, UL. MOKOTOWSKA 55

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (81) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 81 )

Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

Grochowska 306, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 30.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zarządzanie Social Mediami fundacji
  • Planowanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych zgodnie z misją i celami Fundacji
  • Definiowanie kluczowych przekazów i wartości do komunikacji
  • Monitorowanie postępów w osiąganiu celów strategii komunikacyjnej i dostosowywanie działań do zmieniających się warunków
  • Redagowanie tekstów, artykułów, komunikatów prasowych oraz projektowanie materiałów graficznych
  • Koordynacja produkcji materiałów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Kreowanie treści i monitorowanie działań na platformach społecznościowych
  • Planowanie, koordynacja i promocja wydarzeń zgodnych z celami Fundacji
  • Współpraca z mediami, dziennikarzami i influencerami
  • Przygotowywanie wniosków o dotacje i granty oraz monitorowanie źródeł finansowania
  • Koordynacja działań związanych z organizacją wydarzeń i eventów Fundacji
  • Dążenie do osiągania celów strategicznych poprzez efektywną komunikację
  • Zapewnienie spójności komunikacyjnej wewnątrz organizacji oraz organizacja spotkań informacyjnych i szkoleń dotyczących komunikacji wewnętrznej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa

Grochowska 306, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 29.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Księgowanie dokumentów,
  • Bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,
  • Uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami,
  • Przygotowywanie przelewów bankowych,
  • Nadzór, rozliczanie i księgowanie zaliczek pracowniczych, podróży służbowych itp.,
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych,
  • Wsparcie w prowadzeniu portfela pożyczkowego Fundacji od strony księgowej,
  • Wsparcie przy sporządzaniu raportów wewnętrznych i zewnętrznych w Fundacji oraz sprawozdań finansowych,
  • Inne, doraźne czynności związane z księgowaniem dokumentów,
  • Zapewnienie prawidłowości sprawozdawczej wobec Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, KRS, urzędu skarbowego i innych instytucji,
  • Archiwizacja dokumentów finansowych zgodnie z politykami Fundacji,
  • Weryfikacja przychodzących faktur pod względem merytorycznym i formalnym,
  • Nadzór nad rozliczeniami oraz prawidłowym opisem dokumentów księgowych przez pracowników Fundacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Manager

Kozia 3/5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Współpraca z managerami w celu rozwoju i strategii działu HR zgodnie z celami organizacji
  • Wspieranie managerów w obszarze zarządzania i budowania efektywnych zespołów
  • Tworzenie i monitoring budżetu podległych zespołów
  • Realizacja strategii HR
  • Proponowanie, wdrażanie i prowadzenie planów rozwoju pracowników
  • Rozwój i zarządzanie siatką benefitów pozapłacowych
  • Dbanie o komunikację między pracownikami i rozwiązywanie konfliktów
  • Organizowanie i nadzór nad prowadzeniem dokumentacji pracowniczej
  • Nadzór nad zewnętrznym biurem rachunkowym odpowiedzialnym za tworzenie list płac
  • Analiza potrzeb rozwojowych, tworzenie ścieżek kariery
  • Uczestniczenie w realizacji polityki personalnej oraz strategii Employer Brandingowej fundacji,
  • Wspieranie budowania kultury organizacyjnej opartej na wartościach organizacji
  • Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań, narzędzi i procesów w obszarze HR
  • Inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań HR mających na celu podniesienie satysfakcji i zaangażowania pracowników
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. rzecznictwa (obszar polityki mieszkaniowej)

Kozia 3/5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.02.2024
pełny etat, dodatkowa / tymczasowa
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie, planowanie i realizacja wybranych elementów programu rzeczniczego HFH Poland
  • Planowanie i nadzór nad wskazanymi działaniami, zasobami oraz harmonogramami
  • Przygotowywanie oficjalnych stanowisk Fundacji do przekazania władzom publicznym, przekazywanych do zatwierdzenia przez Zarząd HFH Poland w wybranych obszarach merytorycznych
  • Tworzenie materiałów rzeczniczych, takich jak pisemne interwencje lub dokumenty dotyczące prac legislacyjnych i projektów ustaw, komunikaty prasowe, przemówienia i inne przekazy zewnętrzne
  • Udział w konferencjach, debatach, spotkaniach, prace w tematycznych grupach roboczych – prezentowanie stanowisk HFH Poland
  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami społecznymi, administracją publiczną, ekspertami i mediami
  • Wsparcie samorządów lokalnych lub organizacji pozarządowych poprzez dzielenie się wiedzą, treningi, szkolenia, webinaria, itp. w zakresie rozwiązań promowanych przez HFH Poland
  • Pomoc przy planowaniu i koordynacji przygotowań wydarzeń rzeczniczych, w tym wydarzeń organizowanych przez HFH Poland oraz udziału HFH Poland w wydarzeniach innych podmiotów
  • Przygotowywanie i udzielanie wywiadów, prowadzenie badań i interpretacja ich wyników
  • Raportowanie: wsparcie w przygotowywaniu raportów na temat działań rzeczniczych w Polsce
  • Przygotowywanie i prezentowanie stanowisk i informacji od HFH Poland do odbiorców zewnętrznych i wewnętrznych
  • Konsultacje w zakresie treści materiałów komunikacyjnych przygotowanych przez Specjalistę ds. Komunikacji i (w przypadku kontraktów) współpracującej agencji PR
  • Okresowe briefingi dla pracowników HFH Poland na temat głównych tematów związanych z działaniami rzeczniczymi HFH Poland
  • Dokumentowanie działań rzeczniczych i prowadzenie aktualnego rejestru partnerów HFH Poland w zakresie powierzonych działań rzeczniczych
  • Wykonywanie wszystkich niezbędnych zadań administracyjnych, pomoc we wprowadzaniu nowych praktykantów / pracowników i konsultantów oraz w razie potrzeby wykonywania innych zadań
  • Wspieranie prac przy ubieganiu się o środki finansowe na działania rzecznicze
  • Delegacje – udział w wydarzeniach lub spotkaniach poza siedzibą HFH Poland
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. rzecznictwa (obszar efektywności energetycznej)

Kozia 3/5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.02.2024
pełny etat, dodatkowa / tymczasowa
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie, planowanie i realizacja wybranych elementów programu rzeczniczego HFH Poland, zwłaszcza w kontekście dekarbonizacji i poprawy efektywności energetycznej budynków oraz ograniczenia ubóstwa energetycznego
  • Planowanie i nadzór nad wskazanymi działaniami, zasobami oraz harmonogramami
  • Przygotowywanie oficjalnych stanowisk Fundacji do przekazania władzom publicznym, przekazywanych do zatwierdzenia przez Zarząd HFH Poland w wybranych obszarach merytorycznych
  • Tworzenie materiałów rzeczniczych, takich jak pisemne interwencje lub dokumenty dotyczące prac legislacyjnych i projektów ustaw, komunikaty prasowe, przemówienia i inne przekazy zewnętrzne
  • Udział w konferencjach, debatach, spotkaniach, prace w tematycznych grupach roboczych – prezentowanie stanowisk HFH Poland
  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami społecznymi, administracją publiczną, ekspertami i mediami
  • Wsparcie samorządów lokalnych lub organizacji pozarządowych poprzez dzielenie się wiedzą, treningi, szkolenia, webinaria, itp. w zakresie rozwiązań promowanych przez HFH Poland
  • Pomoc przy planowaniu i koordynacji przygotowań wydarzeń rzeczniczych, w tym wydarzeń organizowanych przez HFH Poland oraz udziału HFH Poland w wydarzeniach innych podmiotów
  • Przygotowywanie i udzielanie wywiadów, prowadzenie badań i interpretacja ich wyników
  • Raportowanie: wsparcie w przygotowywaniu raportów na temat działań rzeczniczych w Polsce
  • Przygotowywanie i prezentowanie stanowisk i informacji od HFH Poland do odbiorców zewnętrznych i wewnętrznych
  • Konsultacje w zakresie treści materiałów komunikacyjnych przygotowanych przez Specjalistę ds. Komunikacji i (w przypadku kontraktów) współpracującej agencji PR
  • Okresowe briefingi dla pracowników HFH Poland na temat głównych tematów związanych z działaniami rzeczniczymi HFH Poland
  • Dokumentowanie działań rzeczniczych i prowadzenie aktualnego rejestru partnerów HFH Poland w zakresie powierzonych działań rzeczniczych
  • Wykonywanie wszystkich niezbędnych zadań administracyjnych, pomoc we wprowadzaniu nowych praktykantów / pracowników i konsultantów oraz w razie potrzeby wykonywania innych zadań
  • Wspieranie prac przy ubieganiu się o środki finansowe na działania rzecznicze
  • Delegacje – udział w wydarzeniach lub spotkaniach poza siedzibą HFH Poland
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Grants Manager

Grochowska 306, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Współpraca z Kierownikiem Programów w celu ciągłego ulepszania wewnętrznych systemów zarządzania dotacjami, ze szczególnym naciskiem na bazy danych projektów
  • Wdrożenie i utrzymanie skutecznych narzędzi do śledzenia dotacji, zobowiązań umownych oraz sprawozdań finansowych/opisowych
  • Regularne przeglądy i aktualizacje procesów zarządzania dotacjami w celu zapewnienia zgodności z najlepszymi praktykami branżowymi i wymogami darczyńców
  • Przeprowadzanie regularnych analiz wydatków projektowych w celu zidentyfikowania trendów, rozbieżności i możliwości optymalizacji kosztów
  • Zapewnianie wsparcia i wskazówek personelowi programu w kwestiach związanych z darczyńcami, w tym zasad, przepisów, budżetowania i zgodności
  • Organizowanie sesji szkoleniowych w celu budowania potencjału personelu programu w zakresie angażowania darczyńców, pisania wniosków i przygotowywania raportów
  • Reprezentowanie organizacji na spotkaniach darczyńców
  • Koordynowanie i opracowywanie wniosków i sprawozdań darczyńców w języku polskim i angielskim
  • Ścisła współpraca z zespołami programowymi w celu zapewnienia dokładnego i terminowego składania wniosków i raportów
  • Wspieranie działań zarządzana cyklem projektowym związanych z dotacjami, w tym koordynowanie przygotowań do spotkań otwierających, przeglądowych i zamykających granty
  • Zapewnienie kompleksowej cyfrowej i fizycznej archiwizacji całej dokumentacji związanej z dotacjami, w tym umów, aneksów, sprawozdań, komunikacji, protokołów posiedzeń i sprawozdań z wydatków
  • Przeprowadzanie okresowych audytów wewnętrznych i przeglądów w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy i wdrożenia ulepszeń
  • Wykonywanie dodatkowych obowiązki w zakresie zarządzania dotacjami delegowane przez bezpośredniego przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. rzecznictwa

Warszawa
Wygasła: 05.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie, planowanie i realizacja wybranych elementów programu rzeczniczego HFH Poland
  • Planowanie i nadzór nad wskazanymi działaniami, zasobami oraz harmonogramami
  • Przygotowywanie oficjalnych stanowisk Fundacji do przekazania władzom publicznym, przekazywanych do zatwierdzenia przez Zarząd HFH Poland w wybranych obszarach merytorycznych
  • Tworzenie materiałów rzeczniczych, takich jak pisemne interwencje lub dokumenty dotyczące prac legislacyjnych i projektów ustaw, komunikaty prasowe, przemówienia i inne przekazy zewnętrzne
  • Udział w konferencjach, debatach, spotkaniach, prace w tematycznych grupach roboczych – prezentowanie stanowisk HFH Poland
  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami społecznymi, administracją publiczną, ekspertami i mediami
  • Wsparcie samorządów lokalnych lub organizacji pozarządowych poprzez dzielenie się wiedzą, treningi, szkolenia, webinaria, itp. w zakresie rozwiązań promowanych przez HFH Poland
  • Pomoc przy planowaniu i koordynacji przygotowań wydarzeń rzeczniczych, w tym wydarzeń organizowanych przez HFH Poland oraz udziału HFH Poland w wydarzeniach innych podmiotów
  • Przygotowywanie i udzielanie wywiadów, prowadzenie badań i interpretacja ich wyników
  • Raportowanie: wsparcie w przygotowywaniu raportów na temat działań rzeczniczych w Polsce
  • Przygotowywanie i prezentowanie stanowisk i informacji od HFH Poland do odbiorców zewnętrznych i wewnętrznych
  • Konsultacje w zakresie treści materiałów komunikacyjnych przygotowanych przez Specjalistę ds. Komunikacji i (w przypadku kontraktów) współpracującej agencji PR
  • Okresowe briefingi dla pracowników HFH Poland na temat głównych tematów związanych z działaniami rzeczniczymi HFH Poland
  • Dokumentowanie działań rzeczniczych i prowadzenie aktualnego rejestru partnerów HFH Poland w zakresie powierzonych działań rzeczniczych
  • Wykonywanie wszystkich niezbędnych zadań administracyjnych, pomoc we wprowadzaniu nowych praktykantów / pracowników i konsultantów oraz w razie potrzeby wykonywania innych zadań
  • Wspieranie prac przy ubieganiu się o środki finansowe na działania rzecznicze
  • Delegacje – udział w wydarzeniach lub spotkaniach poza siedzibą HFH Poland
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Programs

Grochowska 306, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 04.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Developing a program strategy for HFH Poland, factoring in potential scenarios in the evolution of the conflict in Ukraine. Conduct in-depth analysis of national, regional and global context, trends, gaps, challenges and opportunities and contribute to regional strategy development for Habitat
  • Develop phase-out and sustainability plans for key initiatives launched during the early phase of the response
  • Conduct assessments with senior program staff and identify potential partners and location-specific models for expansion
  • Responsible for the country level strategic planning and the annual review process and contribute to the sustainable management of programs and projects
  • Develop proposals and concept notes and proactively engage with new donors to mobilize program resources
  • Provide leadership and strategic direction to the program team to effectively deliver the range of programing in compliance with donor and organizational policies
  • Set-up systems and processes to effectively manage the implementation of multiple grants
  • Support the program team to mainstream do-no-harm, gender and protection principles into all aspects of programming
  • Support the MEAL team including strengthening the feedback mechanism
  • Ensure program quality standards are met across the program portfolio, including in relation to safeguarding
  • Represent Habitat in external coordination forums and explore partnerships and ensure harmony within program plans
  • Maintain existing networks and develop new relationships with key stakeholders, including local authorities, partners and institutional and commercial donors
  • Constantly improve partnership practices by Habitat Poland through a regular and periodic assessment and capture lessons learned and good practices
  • Lead development of program staff competence through leadership, training and coaching support
  • Conduct annual staff performance reviews and provide regular and timely feedback on staff performance
  • Ensure that staff are well-supported and that workloads are manageable
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. wsparcia rodzin i administracji projektu

Grochowska 306, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 20.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Udział w koordynacji i zarządzaniu projektem związanymi z pomocą uchodźcom i migrantom z Ukrainy
  • Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji niezbędnej do realizacji projektu
  • Obsługa projektu zakwaterowania krótkoterminowego
  • Prowadzenie i uzupełnianie listy najczęściej zadawanych pytań
  • Zapewnienie terminowości i poprawności działań projektowych zgodnie z aktualizowanym planem pracy i terminami programu
  • Prowadzenie i aktualizacja bazy danych uczestników oraz otrzymanego przez nich dofinansowania usług, w tym: wsparcie pomocowe i dokumenty finansowe
  • Identyfikacja ryzyk dot. bezpieczeństwa oraz wsprarcie w zapewnieniu środków mitygacyjnych w celu zapewnienia bezpiecznej i dostosowanej pomocy beneficjentom
  • Wyszukiwania ofert mieszkaniowych na podstawie informacji zwrotnej od beneficjentów o ich potrzebach
  • Koordynacja z koordynatorem/ką wszystkich istotnych spraw związanych z programem krótkoterminowego zakwaterowania
  • Wizyty na dworcu wschodnim i w hostelu celem koordynacji działań w ramach zakwaterowania krótkoterminowego
  • Współpraca z norwegian refugee council (nrc) celem zakwaterowania osób w hostelu
  • Przygotowanie zestawień danych dotyczących projektów, monitorowanie i ocena
  • Tłumaczenia i korekta dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy/a Specjalista/ka ds. Zakupów

Grochowska 306, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 23.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie planów zakupu sprzętu, usług i dostaw
  • Przestrzeganie, opracowywanie i egzekwowanie zasad i procedur dotyczących zamówień publicznych
  • Kierowanie działaniami na rzecz promowania dobrych praktyk zakupowych w całej organizacji
  • Przeglądanie, porównywanie, analizowanie i zatwierdzanie produktów i usług, które mają zostać zakupione
  • Nadzór nad zarządzaniem zapasami i prowadzeniem dokumentacji
  • Nadzór nad utrzymaniem i aktualizacją informacji o dostawcach, takich jak kwalifikacje, terminy dostaw, asortyment produktów itp
  • Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami i negocjowanie umów
  • Badanie i ocena potencjalnych dostawców
  • Wdrażanie strategii identyfikacji i ograniczania ryzyka związanego z zakupami, w tym finansowego, operacyjnego i wizerunkowego
  • Przygotowywanie budżetów, analiz kosztów i raportów
  • Odpowiedzialność za zgodność z wymogami darczyńców zewnętrznych
  • Wsparcie i nadzór nad pracą zespołu ds. zakupów
  • Prowadzenie procesów zakupowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. Najmu Społecznego

Grochowska 306, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 16.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Realizacja procesu wyboru uczestników do Programu Najmu Społecznego (PNS) zgodnie z przyjętymi zasadami
  • Inicjowanie i podejmowanie działań w celu poprawy sytuacji życiowej uczestników PNS zgodne z ustalonymi standardami oraz wytycznymi zawartymi w dokumentach programu PSN (w tym przygotowanie Indywidualnych Planów Działania)
  • Wsparcie uczestników projektu zgodne z ustalonymi standardami oraz wytycznymi
  • Zasiedlanie mieszkań wynajętych w ramach PNS
  • Wyposażanie mieszkań zgodnie ze standardami organizacji
  • Zarządzanie najmem pozyskanych mieszkań, w tym zapewnienie adekwatnego poziomu usług dla właścicieli mieszkań
  • Profilaktyka ubóstwa i wykluczenia społecznego
  • Pomoc w uzyskaniu poradnictwa dot. możliwości rozwiązywania problemów oraz uzyskania pomocy realizowanej przez inne instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe, a także wspieranie w uzyskaniu pomocy
  • Dbanie o utrzymywanie wysokiego poziomu kompetencji i umiejętności merytorycznych poprzez udział w szkoleniach i superwizji zespołu
  • Współpraca z ewaluatorem programu w zakresie dostarczenia informacji o zadaniach zrealizowanych w ramach programu
  • Pośrednictwo w kontakcie między właścicielami a uczestnikami PNS
  • Tworzenie umów dla podnajemców według wzorów
  • Raportowanie postępów merytorycznych w projektach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Programs

Grochowska 306, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 08.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Program development
  • ✓ Play a lead role in developing a program strategy for HFH Poland for a 24-month period, factoring in potential scenarios in the evolution of the conflict in Ukraine. Contribute to Regional strategy development
  • ✓ Together with the program team, develop new intervention ideas to scale up the current response supporting refugees in Poland
  • ✓ Develop phase-out and sustainability plans for key initiatives launched during the early phase of the response
  • ✓ Conduct assessments with senior program staff and identify potential partners and location-specific models for expansion
  • ✓ Develop proposals and concept notes and proactively engage with new donors
  • Program implementation
  • ✓ Provide leadership and strategic direction to the program team to effectively deliver the range of programing in compliance with donor and organizational policies
  • ✓ Set-up systems and processes to effectively manage the implementation of multiple grants
  • ✓ Support the program team to mainstream do-no-harm and protection principles into all aspects of programming
  • ✓ Support the MEAL team to improve the MEAL system for Habitat Poland, including strengthening the community feedback mechanism in close collaboration with regional MEAL technical advisor
  • ✓ Ensure program quality standards are met across the program portfolio, including in relation to safeguarding
  • ✓ Review and sign off on donor reports to ensure the quality and breadth of work is captured
  • Leadership and representation
  • ✓ Line manage senior program functions including Project Managers, Sub-Office Manager, MEAL Advisor and Grants Manager
  • ✓ Recruit, hire, and oversee capacity building and orientation of all program team members
  • ✓ Represent Habitat in external coordination forums and explore partnerships and ensure harmony within program plans
  • ✓ Maintain existing networks and develop new relationships with key stakeholders, including local authorities, partners and institutional and commercial donors
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Agent/ka ds. pozyskiwania nieruchomości

Grochowska 306, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 11.10.2023
część etatu
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wyszukiwanie ofert mieszkań dla beneficjentów programu
  • Przesyłanie beneficjentom ofert mieszkań
  • Wsparcie rodzin w kontakcie z właścicielem (umówienie spotkania, oglądanie mieszkania, negocjacje) na ostatnim etapie, aż do podpisania umowy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik / Kierowniczka Dystrybucji

Łojewska 12, Targówek, Warszawa
Wygasła: 11.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Kontakt oraz spotkania z innymi organizacjami, partnerami, darczyńcami w celu dostarczenia darowizn rzeczowych Fundacji zgodnie ze statutem organizacji;
  • Zarządzanie dystrybucją, własnością Fundacji w postaci darowizn rzeczowych, zespołem dystrybucji, magazynami, dostępną flotą samochodową oraz firmami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za transport i logistykę;
  • Bliska współpraca z działem Fundrasingu, Programów Fundacji oraz ReStore oraz z organizacjami m.in. UNHCR w kwestiach dystrybucji i potrzeb organizacji w celu wsparcia ludzi w potrzebie;
  • Zbieranie danych oraz raportowanie: potrzeb innych organizacji, liczby otrzymanych i wydystrybuowanych przedmiotów;
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów i bieżąca aktualizacja systemu raportowania;
  • Nadzór nad procesami dystrybucji i ich aktualizacja;
  • Tworzenie budżetów oraz zarządzanie procesami zgodnie z zatwierdzonymi budżetami;
  • Nadzór nad przestrzeganiem bezpieczeństwa oraz zasad BHP i PPOŻ w magazynach;
  • Koordynacja związana ze sprawami administracyjnymi powierzchni magazynowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka pracy

Aleja Józefa Piłsudskiego 36, Dąbrowa Górnicza
Wygasła: 16.09.2023
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Spotkania z beneficjetnami, tworzenie Indywidualnej Ścieżki Zawodowej;
  • Przeprowadzanie testów umiejętności beneficjentów;
  • Szkolenia z tworzenia CV, wsparcie w wyborze kursów zawodowych;
  • Monitoring postępu pracy beneficjetów;
  • Korespondowanie z pracodawcami, spółdzielniami socjalnymi;
  • Konsultowanie zakładania działalności gospodarczej, spółek z.o.o itp., fundacji;
  • Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Dąbrowie Górniczej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy/a Kierownik/czka ds. Budowy i Remontów

Grochowska 306, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 21.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • ✓ Opracowanie, prowadzenie i rozwijanie programu remontowo-budowlanego, zgodnie z wizją i strategią HFH Polska
  • ✓ Koordynacja działań z innymi programami i działami w celu zapewnienia holistycznego i zintegrowanego wsparcia dla beneficjentów programu
  • ✓ Budowanie i utrzymywanie relacji z władzami lokalnymi, darczyńcami, organizacjami pozarządowymi, partnerami biznesowymi, w odniesieniu do działań projektowych
  • ✓ Reprezentowanie fundacji w krajowych i międzynarodowych wydarzeniach i mechanizmach koordynacji istotnych dla programu
  • ✓ Monitorowanie linii budżetowych oraz opracowanie potrzeb i planów wydatków
  • Prowadzenie sprawozdań wewnętrznych i zewnętrznych
  • ✓ Zapewnienie skutecznego bieżącego śledzenia produktów działań w stosunku do celów, jak również regularnego pomiaru wskaźników wyników, zapewniając udaną realizację projektu,
  • ✓ Zarządzanie i nadzorowanie zespołu remontowo-budowlanego w Warszawie oraz wsparcie techniczne pracowników w innych lokalizacjach
  • ✓ Zarządzanie procesem zlecania prac i usług zewnętrznym usługodawcom oraz nadzór nad wykonawcami;
  • Zapewnienie zgodności z procedurami wewnętrznymi i wymogami donatorów
  • W ramach wsparcia Ukrainy:
  • ✓ Rozwój i budowanie potencjału technicznego HFH dla projektów na Ukrainie
  • ✓ Identyfikacja i rozwój partnerstwa z ukraińskim społeczeństwem obywatelskim
  • ✓ Zarządzanie partnerami na Ukrainie wspierającymi inicjatywy odbudowy
  • ✓ Zarządzanie realizacją projektów budowlanych i renowacyjnych oraz wsparcie przy ocenach i ewaluacjach
  • ✓ Ustanowienie i wdrożenie programów zapewniania jakości. Wsparcie w tworzeniu propozycji programów budowy i renowacji mieszkań na Ukrainie
  • ✓ Udział w procesach technicznego due diligence partnerstwa z innymi liderami technicznymi w ramach HFHI
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik/czka Programu Najmu Społecznego

Dąbrowa Górnicza
Wygasła: 12.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Monitoring i nadzór nad realizacją programu PNS zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem i budżetem
  • Kierowanie zespołami Programu Najmu Społecznego w Gliwicach i Dąbrowie - budowanie i zarządzanie zespołów, podział pracy itp. (łącznie około 8 osób)
  • Koordynacja merytoryczna i organizacyjna prac partnerstwa organizacji pozarządowych oraz partnerów instytucjonalnych zawiązanych w ramach programu na rzecz rozwoju PNS
  • Zapewnienie prognozowania budżetu i alokacji projektów dla programów oraz współpraca z przełożonym w zarządzaniu ryzykiem finansowym i operacyjnym programów
  • Współpraca z wewnętrznym działem rzecznictwa w zakresie promocji koncepcji
  • Nadzór i koordynacja sprawozdawczości merytorycznej oraz finansowej programu
  • Koordynacja zadań w ramach projektów i grantów finansujących działalność
  • Bieżący monitoring realizacji działań oraz osiągania celów programowych
  • Regularna obserwacja realizacji wskaźników, zapewniająca pomyślną realizację projektów
  • Współpracy ze Specjalistą ds. bazy danych i rozliczeń celem zapewnienia możliwości śledzenia działań za pośrednictwem baz danych i rejestrów, w tym fizycznej i cyfrowej archiwizacji wszelkich środków weryfikacji
  • Współpraca z ewaluatorem programów w zakresie dostarczenia informacji o zadaniach zrealizowanych w ramach programu
  • Udział w tworzeniu sieci koalicjantów na rzecz programów
  • Dbanie o utrzymywanie wysokiego poziomu kompetencji i umiejętności merytorycznych poprzez wspieranie zespołu doradztwem technicznym, budowaniem potencjału i ciągłym coachingiem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. integracji i najmu społecznego

Dąbrowa Górnicza
Wygasła: 12.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wsparcie uczestników projektu zgodne z ustalonymi standardami oraz wytycznymi zawartymi w programie (rodziny Ukraińskie, polskie rodziny w trudnej sytuacji życiowej)
  • Opracowanie Indywidualnych Planów Działania (IPD) oraz wsparcie w ich realizacji
  • Udział w procesie wyboru beneficjentów zgodnie z kryteriami
  • Zarządzanie najmem pozyskanych mieszkań, w tym zapewnienie adekwatnego poziomu usług dla właścicieli mieszkań, zgodnie z obowiązującym standardem oraz doposażanie mieszkań
  • Współpraca z pozostałymi członkami zespołu: Kierownikiem, Asystentem Międzykulturowym, Asystentem Pracy, Agentem Nieruchomości
  • W razie potrzeby, współpraca z ewaluatorem programu w zakresie dostarczenia informacji o zadaniach zrealizowanych w ramach programu
  • Stała współpraca z jednostkami pomocowymi (np. Urząd Pracy, MOPS, Urząd Miasta Dąbrowa Górnicza) oraz NGO, które realizują programy aktywizacyjne na terenie miasta Dąbrowa Górnicza,
  • Dbanie o utrzymywanie wysokiego poziomu kompetencji i umiejętności merytorycznych poprzez udział w szkoleniach i superwizji zespołu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator fazy testów platformy internetowej

śląskie
Wygasła: 04.05.2023
część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • umieszczenie platformy na dedykowanym serwerze, połączenie ze stroną www Habitat;
  • przygotowanie i koordynowanie przeprowadzania fazy testów nowej platformy fundrainsingowej Budujemy Dobro;
  • wsparcie użytkowników, którzy będą testować narzędzie;
  • przeprowadzenie pisemnej ewaluacji z fazy testów;
  • przygotowania materiałów dotyczącej fazy implikacji narzędzia tj.: KPI, workplan, budżet;
  • stworzenie zarysu kampanii promocyjnej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik / Kierowniczka Programu Najmu Społecznego

Grochowska 306, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 07.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Monitoring i nadzór nad realizacją programu PNS zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem i budżetem
  • Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad zespołem PNS, w tym także nad superwizorem zewnętrznym
  • Koordynacja merytoryczna i organizacyjna prac partnerstwa organizacji pozarządowych oraz partnerów instytucjonalnych zawiązanego w ramach programu na rzecz rozwijania PNS
  • Zarządzanie procesem zlecania usług zewnętrznym usługodawcom i nadzór nad wykonawcami; stosowanie wewnętrznych procedur;
  • Zapewnienie prognozowania budżetu i alokacji projektów dla programu PNS oraz współpraca z przełożonym w zarządzaniu ryzykiem finansowym i operacyjnym programu PNS
  • Współpraca z Rzecznikami Habitat Poland w zakresie rzecznictwa najmu społecznego i promocji koncepcji Społecznej Agencji Najmu
  • Nadzór i koordynacja sprawozdawczości merytorycznej oraz finansowej programu PNS
  • Wsparcie Fundacji w zapewnieniu finansowania dla PNS w celu osiągnięcia stabilności finansowej
  • Ciągły monitoring realizacji działań oraz osiągania celów programowych, a także regularny monitoring realizacji wskaźników, zapewniające pomyślną realizację projektów
  • Zapewnienie możliwości śledzenia działań za pośrednictwem baz danych i rejestrów, w tym fizycznej i cyfrowej archiwizacji wszelkich środków weryfikacji przy współpracy ze specjalistą ds. bazy danych i rozliczeń
  • Udział w tworzeniu sieci koalicjantów na rzecz programu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator Infolinii mieszkaniowej

Grochowska 306, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 30.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Udzielanie konsultacji klientom dzwoniącym na Infolinię oraz prowadzenie ich spraw
  • Nadzór i koordynacja działań zespołu
  • Zarządzanie wydajnością i budowanie potencjału zespołu Infolinii
  • Opracowanie działań, zakresu i procedur programu w celu poprawy efektywności, jakości i wpływu
  • Opracowanie i aktualizacja wewnętrznych wytycznych w celu usprawnienia procesów i działań
  • Zarządzanie procesem zlecania prac i usług zewnętrznym usługodawcom oraz nadzorowanie wykonawców
  • Nadzorowanie i monitorowanie postępów w zakresie odpowiednich linii budżetowych związanych z działalnością programu
  • Poszukiwanie partnerów i organizacji do współpracy
  • Raportowanie i komunikacja z partnerami i Habitat for Humanity International
  • Opracowanie i wdrożenie mechanizmów skarg i informacji zwrotnych przy współpracy z CFM Officer
  • Opracowanie planu monitorowania i oceny, aby regularnie oceniać wpływ i jakość programu oraz mierzyć odpowiednie wskaźniki rezultatów
  • Opracowanie i utrzymanie baz danych i rejestrów działań
  • Reprezentowanie Habitat Poland w odpowiednich zewnętrznych mechanizmach koordynacyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Kierownik ds. Budowy i Remontów

Grochowska 306, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 11.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Opracowanie, prowadzenie i rozwijanie programu remontowo-budowlanego, zgodnie z wizją i strategią HFH Polska
  • Opracowanie Standardowych Procedur Operacyjnych, procesu i narzędzi Zapewnienia Jakości, wytycznych technicznych dotyczących realizacji projektów (np. przewodnik po renowacji, bezpieczeństwo budowy, itp.)
  • Koordynacja działań z innymi programami i działami w celu zapewnienia holistycznego i zintegrowanego wsparcia dla beneficjentów programu
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z władzami lokalnymi, darczyńcami, organizacjami pozarządowymi, partnerami biznesowymi, w odniesieniu do działań projektowych
  • Uczestnictwo w wydarzeniach partnerskich i networkingowych
  • Reprezentowanie Habitat Poland w krajowych i międzynarodowych wydarzeniach
  • Monitorowanie linii budżetowych oraz opracowanie potrzeb i planów wydatków; Prowadzenie sprawozdań wewnętrznych i zewnętrznych
  • Wspieranie rozwoju i prowadzenie wdrażania mechanizmów skarg i informacji zwrotnej dla działań projektowych w koordynacji z MEAL Managerem
  • Zapewnienie śledzenia działań poprzez bazy danych i rejestry, w tym fizyczną i cyfrową archiwizację wszelkich środków weryfikacji
  • Zarządzanie i nadzorowanie zespołu remontowo-budowlanego w Warszawie, w tym zarządzanie wynikami, rekrutacja pracowników i budowanie potencjału
  • Zarządzanie techniczne pracownikami w Gliwicach i innych lokalizacjach
  • Zarządzanie procesem zlecania prac i usług zewnętrznym usługodawcom oraz nadzór nad wykonawcami; stosowanie wewnętrznych procedur, negocjowanie umów i zamówień
  • Zapewnienie zgodności z procedurami wewnętrznymi i wymogami donatorów
  • Rozwój i budowanie potencjału technicznego HFH dla projektów na Ukrainie
  • Zarządzanie partnerami na Ukrainie wspierającymi inicjatywy odbudowy
  • Ustanowienie i wdrożenie programów zapewniania jakości. Wsparcie w tworzeniu propozycji programów budowy i renowacji mieszkań na Ukrainie
  • Udział w procesach technicznego due diligence partnerstwa z innymi liderami technicznymi w ramach HFHI
  • Inne obowiązki zlecone przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator/ka ds. Dystrybucji i Logistyki

Łojewska 12, Targówek, Warszawa
Wygasła: 10.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Koordynacja operacji magazynowych Fundacji;
  • Koordynacja działań związanych ze wsparciem uchodźców z Ukrainy we współpracy z innymi podmiotami Fundacji Habitat for Humanity Poland
  • Współpraca z innymi projektami Fundacji w kwestiach dostarczania wyposażenia oraz materiałów
  • Kontrola i nadzór stanów magazynowych;
  • Nadzór oraz konserwacja sprzętu wspierającego działania magazynowe;
  • Tworzenie harmonogramu odbiorów i dostaw wyposażenia;
  • Organizacja transportów na podstawie harmonogramów oraz towarowanie magazynów;
  • Odbiór przyjmowanych darowizn i weryfikacja zgodności według protokołów zdawczo - odbiorczych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. HR i Administracji

Kozia 3/5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • tworzenie i monitoring budżetu podległych zespołów
  • realizacja strategii HR,
  • organizowanie i zarządzanie procesem rekrutacyjnym
  • proponowanie, wdrażanie i prowadzenie planów rozwoju pracowników
  • rozwój i zarządzanie siatką benefitów pozapłacowych
  • dbanie o komunikację między pracownikami i rozwiązywanie kryzysów
  • organizowanie i nadzór nad prowadzeniem dokumentacji pracowniczej
  • Nadzór nad zewnętrznym biurem rachunkowym odpowiedzialnym za tworzenie list płac
  • Organizowanie i nadzorowanie sprawnego działania biura,
  • Tworzenie, wdrażanie i nadzór nad procedurami i politykami w zakresie przepływu dokumentów i funkcjonowania biura
  • Nadzorowanie procesów zakupowych w organizacji
  • Organizowanie i nadzór wsparcia IT w organizacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. najmu społecznego

Zwycięstwa 10, Gliwice
Wygasła: 03.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Realizacja procesu wyboru klientów do programu PSN, zgodnie z kryteriami
  • Inicjowanie i podejmowanie działań w celu poprawy sytuacji życiowej klientów PNS zgodne z ustalonymi standardami oraz wytycznymi zawartymi w dokumentach programu PSN (w tym przygotowanie Indywidualnych Planów Działania)
  • Pomoc w uzyskaniu poradnictwa dot. możliwości rozwiązywania problemów oraz uzyskania pomocy realizowanej przez inne instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe, a także wspieranie w uzyskaniu pomocy
  • Profilaktyka ubóstwa i wykluczenia społecznego
  • Prowadzenie obowiązującej w Programie dokumentacji
  • W razie potrzeby zarządzanie najmem pozyskanych mieszkań, w tym zapewnienie adekwatnego poziomu usług dla właścicieli mieszkań, zgodnie z obowiązującym standardem oraz doposażanie mieszkań
  • Współpraca z ewaluatorem programu w zakresie dostarczenia informacji o zadaniach zrealizowanych w ramach programu
  • Udział w tworzeniu sieci koalicjantów na rzecz programu
  • Dbanie o utrzymywanie wysokiego poziomu kompetencji i umiejętności merytorycznych poprzez udział w szkoleniach i superwizji zespołu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka pracy z rodziną

Grochowska 306, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 09.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Realizacja procesu wyboru klientów do programu PSN, zgodnie z kryteriami;
  • Inicjowanie i podejmowanie działań w celu poprawy sytuacji życiowej klientów PNS zgodne z ustalonymi standardami oraz wytycznymi zawartymi w dokumentach programu PSN (w tym przygotowanie Indywidualnych Planów Działania);
  • Pomoc w uzyskaniu poradnictwa dot. możliwości rozwiązywania problemów oraz uzyskania pomocy realizowanej przez inne instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe, a także wspieranie w uzyskaniu pomocy;
  • Profilaktyka ubóstwa i wykluczenia społecznego;
  • Prowadzenie obowiązującej w Programie dokumentacji;
  • W razie potrzeby zarządzanie najmem pozyskanych mieszkań, w tym zapewnienie adekwatnego poziomu usług dla właścicieli mieszkań, zgodnie z obowiązującym standardem oraz doposażanie mieszkań
  • Współpraca z ewaluatorem programu w zakresie dostarczenia informacji o zadaniach zrealizowanych w ramach programu
  • Udział w tworzeniu sieci koalicjantów na rzecz programu
  • Dbanie o utrzymywanie wysokiego poziomu kompetencji i umiejętności merytorycznych poprzez udział w szkoleniach i superwizji zespołu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. rzecznictwa

Kozia 3/5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie, planowanie i realizacja wybranych elementów programu rzeczniczego HFH Poland
  • Planowanie i nadzór nad wskazanymi działaniami, zasobami oraz harmonogramami
  • Przygotowywanie oficjalnych stanowisk Fundacji do przekazania władzom publicznym, przekazywanych do zatwierdzenia przez Zarząd HFH Poland w wybranych obszarach merytorycznych
  • Tworzenie materiałów rzeczniczych, takich jak pisemne interwencje lub dokumenty dotyczące prac legislacyjnych i projektów ustaw, komunikaty prasowe, przemówienia i inne przekazy zewnętrzne
  • Udział w konferencjach, debatach, spotkaniach, prace w tematycznych grupach roboczych – prezentowanie stanowisk HFH Poland
  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami społecznymi, administracją publiczną, ekspertami i mediami
  • Wsparcie samorządów lokalnych lub organizacji pozarządowych poprzez dzielenie się wiedzą, treningi, szkolenia, webinaria, itp. w zakresie rozwiązań promowanych przez HFH Poland
  • Pomoc przy planowaniu i koordynacji przygotowań wydarzeń rzeczniczych, w tym wydarzeń organizowanych przez HFH Poland oraz udziału HFH Poland w wydarzeniach innych podmiotów
  • Przygotowywanie i udzielanie wywiadów, prowadzenie badań i interpretacja ich wyników
  • Raportowanie: wsparcie w przygotowywaniu raportów na temat działań rzeczniczych w Polsce
  • Przygotowywanie i prezentowanie stanowisk i informacji od HFH Poland do odbiorców zewnętrznych i wewnętrznych
  • Konsultacje w zakresie treści materiałów komunikacyjnych przygotowanych przez Specjalistę ds. Komunikacji i (w przypadku kontraktów) współpracującej agencji PR
  • Okresowe briefingi dla pracowników HFH Poland na temat głównych tematów związanych z działaniami rzeczniczymi HFH Poland
  • Dokumentowanie działań rzeczniczych i prowadzenie aktualnego rejestru partnerów HFH Poland w zakresie powierzonych działań rzeczniczych
  • Wykonywanie wszystkich niezbędnych zadań administracyjnych, pomoc we wprowadzaniu nowych praktykantów / pracowników i konsultantów oraz w razie potrzeby wykonywania innych zadań
  • Wspieranie prac przy ubieganiu się o środki finansowe na działania rzecznicze
  • Delegacje – udział w wydarzeniach lub spotkaniach poza siedzibą HFH Poland
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalita/ka ds. Zakupów

Grochowska 306, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 12.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie planów zakupu sprzętu, usług i dostaw
  • Rozwijanie, przestrzeganie i egzekwowanie polityki i procedur zakupowych
  • Promowanie dobrych praktyk zakupowych w całej organizacji
  • Przeglądanie, porównywanie, analizowanie i zatwierdzanie produktów i usług, które mają być zakupione
  • Zarządzanie zapasami i utrzymywanie dokładnych rejestrów zakupów i cen
  • Utrzymywanie i aktualizacja informacji o dostawcach, takich jak kwalifikacje, terminy dostaw, asortyment produktów itp
  • Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami i negocjowanie umów
  • Badanie i ocena potencjalnych dostawców
  • Przygotowywanie budżetów, analiz kosztów i raportów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. Najmu Społecznego

Kozia 3/5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Zarządzanie najmem pozyskanych mieszkań, w tym zapewnienie adekwatnego poziomu usług dla właścicieli mieszkań, zgodnie z obowiązującym standardem
  • Realizacja procesu wyboru klientów do programu PSN, zgodnie z kryteriami
  • Wsparcie uczestników projektu zgodne z ustalonymi standardami oraz wytycznymi zawartymi w dokumentach programu PSN
  • Wyposażanie mieszkań zgodnie ze standardami organizacji
  • Współpraca z innymi członkami zespołu w zakresie rozwoju modelu pracy
  • W razie potrzeby, współpraca z ewaluatorem programu w zakresie dostarczenia informacji o zadaniach zrealizowanych w ramach programu
  • Udział w tworzeniu sieci koalicjantów na rzecz programu
  • Dbanie o utrzymywanie wysokiego poziomu kompetencji i umiejętności merytorycznych poprzez udział w szkoleniach i superwizji zespołu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Lider/ka zespołu pozyskiwania i zarządzania lokalami w Programie Najmu Społecznego (PNS)

Kozia 3/5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organizacja, nadzór oraz bieżąca kontrola nad pracą pracowników PNS w dziale pozyskiwania i zarządzania lokalami zgodnie z ustalonymi kryteriami i procedurami
  • Wspieranie i udzielanie konsultacji pracownikom PNS w zakresie zarządzania najmem, w tym rozwiązywania bieżących konfliktów na linii lokator-właściciel
  • Współpraca z działem wspierania najemców w celu sprawnej identyfikacji lokali oraz procesu ich zasiedlania, a w sytuacjach interwencyjnych - podejmowanie wspólnych działań z pracownikiem PNS
  • Motywowanie pracowników poprzez dostosowanie narzędzi pracy w ramach posiadanych możliwości i stworzenie atmosfery sprzyjającej współpracy
  • Przygotowywanie danych do sprawozdań i raportów z wykonania zadań merytorycznych w części dotyczącej realizowanych zadań na prośbę i zlecenie bezpośredniego przełożonego
  • Ciągły monitoring realizacji działań oraz osiągania celów programowych, a także regularny monitoring realizacji wskaźników, zapewniający pomyślną realizację projektów
  • Zapewnienie możliwości śledzenia działań za pośrednictwem baz danych i rejestrów, w tym fizycznej i cyfrowej archiwizacji wszelkich środków weryfikacji
  • W razie potrzeby, współpraca z ewaluatorem programu w zakresie dostarczenia informacji o zadaniach zrealizowanych w ramach programu
  • Dbanie o utrzymywanie wysokiego poziomu kompetencji i umiejętności merytorycznych poprzez udział w szkoleniach i superwizji
  • Wykonywanie innych obowiązków wskazanych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. bazy danych i rozliczeń

Kozia 3/5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Administrowanie bazą danych, rozwijanie i doskonalenie istniejących baz danych
  • Wprowadzanie do użytku nowych baz danych oraz wdrażanie zespołu PNS do ich umiejętnego używania
  • Współpraca z administratorem odpowiedzialnym za utrzymanie infrastruktury serwerowej i storagowej
  • Współpraca ze Starszym/szą Kierownikiem/czką ds. programów mieszkaniowych oraz Kierowniekiem/czką PNS w przygotowywaniu danych do raportowania i ewaluacji
  • Monitorowanie środowiska bazodanowego w zakresie dostępności, wydajności i efektywności
  • Prowadzenie rozliczeń (czynsze, kaucje, media) pomiędzy Fundacją a właścicielami mieszkań i najemcami w oparciu o bazy danych i Excela
  • Wsparcie zespołu PNS w bieżącej korespondencji z właścicielami mieszkań oraz wyjaśnień w zakresie rozliczeń i zmian z tytułu opłat za lokale
  • Zarządzanie i katalogowanie danych PNS - koordynacja obiegu dokumentów rozliczeniowych i administracyjnych oraz prowadzenie kartotek mieszkaniowych
  • Wsparcie pozostałych członków zespołu PNS w działaniach rozliczeniowo – administracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Lider/ka zespołu wsparcia najemców w Programie Najmu Społecznego (PNS)

Kozia 3/5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organizacja, nadzór oraz bieżąca kontrola nad pracą pracowników PNS w dziale wspierania najemców,
  • Kierowanie procesem rekrutacji, weryfikacji oraz kwalifikowania osób do udziału w PNS zgodnie z ustalonymi kryteriami i procedurami
  • Wspieranie i udzielanie konsultacji pracownikom PNS w zakresie tworzenia planów pracy w obszarze wsparcia najemców, zmierzających do rozwiązania rozpoznanych problemów klientów
  • Współpraca z działem pozyskiwania i zarządzania mieszkaniami w celu sprawnej identyfikacji lokali oraz procesu ich zasiedlania
  • Motywowanie pracowników poprzez dostosowanie narzędzi pracy w ramach posiadanych możliwości i stworzenie atmosfery sprzyjającej współpracy
  • Przygotowywanie danych do sprawozdań i raportów z wykonania zadań merytorycznych w części dotyczącej realizowanych zadań na prośbę i zlecenie bezpośredniego przełożonego
  • Ciągły monitoring realizacji działań oraz osiągania celów programowych, a także regularny monitoring realizacji wskaźników, zapewniający pomyślną realizację projektów
  • Zapewnienie możliwości śledzenia działań za pośrednictwem baz danych i rejestrów, w tym fizycznej i cyfrowej archiwizacji wszelkich środków weryfikacji przy współpracy ze specjalistą ds. bazy danych i rozliczeń
  • W razie potrzeby, współpraca z ewaluatorem programu w zakresie dostarczenia informacji o zadaniach zrealizowanych w ramach programu
  • Dbanie o utrzymywanie wysokiego poziomu kompetencji i umiejętności merytorycznych poprzez udział w szkoleniach i superwizji
  • Zapewnienie szybkiego przepływu informacji wewnątrz Zespołu
  • Wykonywanie innych obowiązków wskazanych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik / Kierowniczka Programu Najmu Społecznego (PNS)

Kozia 3/5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Monitoring i nadzór nad realizacją programu PNS zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem i budżetem; zarządzanie ryzykiem finansowym i operacyjnym programu PNS
  • Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad zespołem PNS, w tym także nad superwizorem zewnętrznym
  • Koordynacja merytoryczna i organizacyjna prac partnerstwa organizacji pozarządowych oraz partnerów instytucjonalnych zawiązanego w ramach programu na rzecz rozwijania PNS;
  • Zarządzanie procesem zlecania usług zewnętrznym usługodawcom i nadzór nad wykonawcami; stosowanie wewnętrznych procedur, negocjowanie umów i zleceń,
  • Monitorowanie i zwiększanie ilości zasobu mieszkaniowego zarządzanego przez PNS oraz w ramach najmu krótkoterminowego;
  • Współpraca z Rzecznikami Habitat Poland w zakresie rzecznictwa najmu społecznego i promocji koncepcji Społecznej Agencji Najmu;
  • Nadzór i koordynacja sprawozdawczości merytorycznej oraz finansowej programu PNS, wliczając najmem krótkoterminowy;
  • Wsparcie Fundacji w zapewnieniu finansowania dla PNS w celu osiągnięcia stabilności finansowej; Koordynacja zadań w ramach projektów i grantów finansujących działalność PNS;
  • Ciągły monitoring realizacji działań oraz osiągania celów programowych, a także regularny monitoring realizacji wskaźników, zapewniające pomyślną realizację projektów;
  • Zapewnienie możliwości śledzenia działań za pośrednictwem baz danych i rejestrów, w tym fizycznej i cyfrowej archiwizacji wszelkich środków weryfikacji przy współpracy ze specjalistą ds. bazy danych i rozliczeń
  • W razie potrzeby, współpraca z ewaluatorem programu w zakresie dostarczenia informacji o zadaniach zrealizowanych w ramach programu
  • Udział w tworzeniu sieci koalicjantów na rzecz programu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa

Grochowska 306, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 10.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych
  • Uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami, przygotowywanie przelewów bankowych
  • Nadzór, rozliczanie i księgowanie zaliczek pracowniczych, podróży służbowych itp
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych
  • Wsparcie w prowadzeniu portfela pożyczkowego Fundacji od strony księgowej
  • Wsparcie przy sporządzaniu raportów wewnętrznych i zewnętrznych w Fundacji oraz sprawozdań finansowych
  • Inne, doraźne czynności związane z księgowaniem dokumentów
  • Zapewnienie prawidłowości sprawozdawczej wobec Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, KRS, urzędu skarbowego i innych instytucji
  • Archiwizacja dokumentów finansowych zgodnie z politykami Fundacji
  • Weryfikacja przychodzących faktur pod względem merytorycznym i formalnym
  • Nadzór nad rozliczeniami oraz prawidłowym opisem dokumentów księgowych przez pracowników Fundacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. Rozliczeń Projektów

Lotników 83, Gliwice
Wygasła: 19.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie rozliczeń finansowych pomiędzy Fundacją a właścicielami mieszkań;
  • Bieżąca korespondencja z właścicielami mieszkań w zakresie rozliczeń
  • Zarządzanie i katalogowanie danych Programu Najmu Społecznego - prowadzenie kartotek mieszkaniowych;
  • Realizowanie zakupów wyposażenia mieszkań, zgodnie ze standardami Fundacji;
  • Koordynacja obiegu dokumentów rozliczeniowych i administracyjnych;
  • Monitorowanie stanu magazynowego artykułów do wyposażenia wnętrz;
  • Wsparcie pozostałych członków zespołu oddziału Gliwice w działaniach rozliczeniowo – administracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Fundraising Manager

Grochowska 306, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 18.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • pozyskiwanie partnerów biznesowych do współpracy;
  • utrzymywanie stałych relacji z szerokim gronem międzynarodowych partnerów biznesowych wspierających fundację;
  • Tworzenie ofert dla nowych i obecnych darczyńców. Regularne badanie potencjału pozyskania nowych możliwości finansowania (środki prywatne)
  • Zapewnienie wysokiej jakości materiałów informacyjnych dla darczyńców;
  • Zarządzanie i aktualizacja bazy darczyńców i sponsorów,
  • ścisła współpraca z biurami regionalnymi fundacji (Europa, USA) w zakresie realizacji świadczeń sponsorskich międzynarodowych partnerów biznesowych;
  • ustalanie warunków umów sponsorskich i nadzór nad realizacją założeń i zobowiązań wynikających z umów sponsorskich, prowadzenie sprawozdawczości;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. Raportowania Grantów

Grochowska 306, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 18.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Udział w procesie tworzenia wniosków grantowych;
  • Analiza ryzyka związanego z realizacją projektów;
  • Wsparcie w przygotowaniu budżetów i ich monitoring;
  • Raportowanie finansowe projektów;
  • Tworzenie, uzgadnianie i terminowe składanie raportów finansowych;
  • Uzgadnianie kont księgowych projektów;
  • Weryfikacja umów grantowych (m. in. obowiązkowy wkład finansowy, wymogi raportowania, budżet);
  • Udział w wyborze partnerów/dostawców w ramach realizowanego grantu oraz weryfikacja umów;
  • Przekazywanie zespołowi projektowemu kluczowych informacji dot. wymogów zawartych w realizowanej umowie;
  • Regularny nadzór i weryfikacja działań Fundacji oraz parterów pod kątem zgodności z wymaganiami donorów;
  • Wsparcie w rozwoju procedur, polityk i narzędzi;
  • Dostarczanie danych i wsparcie w wewnętrznych oraz zewnętrznych audytach projektowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Programmes

Kozia 3/5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 27.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
  • Provide leadership and strategic direction to the program team to effectively deliver the range of programing in compliance with donor and organizational policies;
  • Set-up systems and processes to effectively manage the implementation of multiple grants;
  • Support the program team to mainstream do-no-harm and protection principles into all aspects of programming;
  • Support the MEAL team to improve the MEAL system for Habitat Poland, including strengthening the community feedback mechanism in close collaboration with regional MEAL technical advisor;
  • Ensure program quality standards are met across the program portfolio, including in relation to safeguarding;
  • Review and sign off on donor reports to ensure the quality and breadth of work is captured;
  • Line manage senior program functions including Project Managers, Sub-Office Manager, MEAL Advisor and Grants Manager;
  • Recruit, hire, and oversee training and orientation of all program team members;
  • Play a lead role in developing a program strategy for HFH Poland for a 24 month period, factoring in potential scenarios in the evolution of the Ukraine conflict. Contribute to Regional strategy development;
  • Together with the program team, develop new intervention ideas to scale up the current response supporting refugees in Poland;
  • Develop phase-out and sustainability plans for key initiatives launched during the early phase of the response;
  • Conduct assessments with senior program staff and identify potential partners and location-specific models for expansion
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy/a Specjalista/ka ds. rekrutacji

Kozia 3/5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wsparcie menadżera w przygotowywaniu procesów rekrutacyjnych;
  • Kontakt z kandydatami;
  • Prowadzenie wybranych procesów rekrutacyjnych;
  • Kontakty z dostarczycielami systemów rekrutacyjnych;
  • Współtworzenie polityki personalnej organizacji;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. najmu społecznego

Gliwice
Wygasła: 28.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Rekrutacja uczestników do Programu Najmu Społecznego
  • Obsługa mieszkań, min. dbałość o stan lokali, Kontakt z właścicielami
  • Prowadzenie bieżących rozliczeń, monitoring płatności (czynsz, media)
  • Wsparcie uczestników Programu w podstawowym zakresie spraw
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator/ka projektów budowlanych

Lotników 83, Gliwice
Wygasła: 21.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Nadzór i koordynacja projektów remontowych lokali i budynków mieszkalnych;
  • Zarządzanie procesem zlecania prac i usług zewnętrznym usługodawcom i nadzór nad wykonawcami;
  • Stosowanie wewnętrznych polityk i procedur związanych z realizacją projektów remontowych
  • Koordynacja i przygotowanie sprawozdawczości projektowej;
  • Współpraca z beneficjentami projektów, wolontariuszami i podwykonawcami;
  • Raportowanie i komunikacja z partnerami oraz Habitat for Humanity International w języku angielskim (w mowie i na piśmie);
  • Planowanie i nadzór prac wolontariuszy, w tym delegowanie zadań, zakup materiałów budowlanych i środków ochronnych, instruktaż BHP, nadzór nad bezpieczeństwem na budowie; współpraca z Koordynatorem wolontariatu;
  • Wizytacje mieszkań/ domów zgłaszanych do remontów; przygotowanie wstępnych kosztorysów, notatek, rekomendacji;
  • Wykonywanie prostych prac fizycznych i wykończeniowych tj.: zakupy budowlane, noszenie mebli/ elementów wykończenia wnętrz, skręcanie mebli
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Manager ds. Komunikacji i Fundaraisingu - Szef działu

Warszawa
Wygasła: 08.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • zarządzanie zespołem Komunikacji i Fundraisingu, definiowanie celów, motywowanie pracowników, egzekwowanie i analiza wyników,
  • tworzenie i nadzór nad realizacją strategii komunikacji i fundraisingu we współpracy z biurem międzynarodowym fundacji, we wszystkich grupach interesariuszy,
  • odpowiedzialność za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną marki we wszystkich kanałach, nadzór nad spójnością komunikacji zgodnie ze standardami międzynarodowymi fundacji,
  • reprezentowanie fundacji przed sponsorami i darczyńcami, instytucjami zewnętrznymi i mediami, a także biurami regionalnymi fundacji (Europa, USA),
  • współpraca z agencjami reklamowymi, PRowymi, eventowymi oraz innymi podwykonawcami,
  • tworzenie i wdrażanie kampanii marketingowych, fundraisingowych, eventów, które obejmują wszystkie kanały komunikacji (media społecznościowe, TV, materiały drukowane, marketing bezpośredni), w celu pozyskiwania nowych darczyńców oraz utrzymywania obecnych darczyńców i sponsorów,
  • przygotowywanie analiz i rekomendacji dotyczących wyboru kolejnych partnerów biznesowych i przedsięwzięć dla fundacji;
  • zarządzanie budżetem działu, jego planowanie, kontrola i raportowanie do Zarządu oraz biura EMEA,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Fundraising Manager/ka ds. współpracy z biznesem

Warszawa
Wygasła: 08.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • pozyskiwanie partnerów biznesowych do współpracy;
  • utrzymywanie stałych relacji z szerokim gronem międzynarodowych partnerów biznesowych wspierających fundację;
  • tworzenie ofert dla nowych i obecnych darczyńców. Regularne badanie potencjału pozyskania nowych możliwości finansowania (środki prywatne)
  • zapewnienie wysokiej jakości materiałów informacyjnych dla darczyńców;
  • zarządzanie i aktualizacja bazy darczyńców i sponsorów,
  • ścisła współpraca z biurami regionalnymi fundacji (Europa, USA) w zakresie realizacji świadczeń sponsorskich międzynarodowych partnerów biznesowych;
  • ustalanie warunków umów sponsorskich i nadzór nad realizacją założeń i zobowiązań wynikających z umów sponsorskich, prowadzenie sprawozdawczości;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator/ka ds. Dystrybucji i Logistyki

Warszawa
Wygasła: 08.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • koordynacja operacji magazynowych Fundacji;
  • koordynacja działań związanych ze wsparciem uchodźców z Ukrainy we współpracy z innymi podmiotami Fundacji Habitat for Humanity Poland;
  • współpraca z innymi projektami Fundacji w kwestiach dostarczania wyposażenia oraz materiałów;
  • kontrola i nadzór stanów magazynowych;
  • nadzór oraz konserwacja sprzętu wspierającego działania magazynowe;
  • tworzenie harmonogramu odbiorów i dostaw wyposażenia;
  • organizacja transportów na podstawie harmonogramów oraz towarowanie magazynów;
  • odbiór przyjmowanych darowizn i weryfikacja zgodności według protokołów zdawczo – odbiorczych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. raportowania grantów

Warszawa
Wygasła: 24.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Udział w procesie tworzenia wniosków grantowych:
  • • Analiza ryzyka związanego z realizacją projektów
  • • Wsparcie w przygotowaniu budżetów
  • • Udział w procesie „Go/No-Go”
  • Raportowanie finansowe projektów:
  • • Tworzenie, uzgadnianie i terminowe składanie raportów finansowych
  • • Uzgadnianie kont księgowych projektów
  • Compliance:
  • • Weryfikacja umów grantowych (m. in. obowiązkowy wkład finansowy, wymogi raportowania, budżet)
  • • Udział w wyborze partnerów/dostawców w ramach realizowanego grantu oraz weryfikacja umów
  • • Przekazywanie zespołowi projektowemu kluczowych informacji dot. wymogów zawartych w realizowanej umowie
  • • Regularny nadzór i weryfikacja działań Fundacji oraz partnerów pod kątem zgodności z wymaganiami donorów
  • Dostarczanie danych i wsparcie w wewnętrznych oraz zewnętrznych audytach projektowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator/ka Administracji

Warszawa
Wygasła: 30.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • wsparcie administracyjne Zarządu
  • koordynowanie i realizacja wszystkich zadań związanych z prowadzeniem i utrzymaniem sprawnie funkcjonującego biura
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji i dokumentów w organizacji, w tym finansowych, zarządzanie korespondencją
  • wsparcie w procesach zakupowych
  • administracja lokalami i zarządzanie pojazdami Fundacji
  • administrowanie umowami Fundacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. raportowania grantów

Warszawa
Wygasła: 22.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Udział w procesie tworzenia wniosków grantowych:
  • • Analiza ryzyka związanego z realizacją projektów
  • • Wsparcie w przygotowaniu budżetów
  • • Udział w procesie „Go/No-Go”
  • Raportowanie finansowe projektów:
  • • Tworzenie, uzgadnianie i terminowe składanie raportów finansowych
  • • Uzgadnianie kont księgowych projektów
  • Compliance:
  • • Weryfikacja umów grantowych (m. in. obowiązkowy wkład finansowy, wymogi raportowania, budżet)
  • • Udział w wyborze partnerów/dostawców w ramach realizowanego grantu oraz weryfikacja umów
  • • Przekazywanie zespołowi projektowemu kluczowych informacji dot. wymogów zawartych w realizowanej umowie
  • • Regularny nadzór i weryfikacja działań Fundacji oraz partnerów pod kątem zgodności z wymaganiami donorów
  • Dostarczanie danych i wsparcie w wewnętrznych oraz zewnętrznych audytach projektowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. najmu społecznego

Warszawa
Wygasła: 21.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • rekrutacja uczestników do Programu Najmu Społecznego
  • obsługa mieszkań, min. dbałość o stan lokali, kontakt z właścicielami
  • prowadzenie bieżących rozliczeń, monitoring płatności (czynsz, media)
  • wsparcie uczestników Programu w podstawowym zakresie spraw
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Shelter Working Group Coordinator

Warszawa
Wygasła: 05.07.2022
full-time
umowa o pracę
manager / supervisor
Obowiązki:
  • 1. Coordinate with co-leads to facilitate the Shelter working group
  • This includes supporting responsibilities for coordination outlined by the Inter-Agency Standing Committee and agreed upon with UNHCR and the government in Poland. The Shelter Coordinator will work collaboratively with sector co-leads e.g. to:
  • • Provide impartial facilitation of the sector group and specific technical working groups. This includes facilitating meetings, taking notes, communicating to group participants, etc
  • • Coordinate with other sector groups when relevant (e.g. protection or cash working groups)
  • • Develop a shelter sector strategy through a participatory process with key stakeholders
  • • Develop a strong working relationship with government counterparts to ensure coordination
  • • Develop other key shelter sector documents – e.g. factsheets, mapping of capacities
  • • Support any sub-national sector or working groups or additional coordination efforts
  • • Ensure agreement and adherence to common technical standards between sector groups including among others Sphere minimum standards and the Core Humanitarian Standard -CHS
  • • Support the Shelter sector group with development of an information management strategy and mechanism to report and share information
  • • Support a transparent process to establish any common funding criteria
  • • Present publicly status updates and results of the works within the coordinated group, during meetings, conferences, etc
  • Furthermore, the Shelter Coordinator should leverage Habitat Poland’s expertise in housing and shelter to ensure that the working group focuses its finite capacity on key strategic areas for coordination
  • 2. Nurture partnerships with external agencies in support of Habitat Poland programs
  • The Habitat Poland team will partner with local and international organizations, private sector and the government to achieve its program objectives. The Shelter Coordinator will support developing relevant new partnership and nurturing existing ones
  • • Coordinate with Habitat Poland advocacy and program staff to stay abreast of key challenges, progress or changes in context
  • • Work with Habitat Poland staff to identify key responsibilities that would require partnership
  • • Network with possible organizations and stakeholders and create new relationships
  • • Maintain and nurture existing relationships. This could include progress monitoring, regular meetings, development of joint advocacy agendas, etc
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Manager/ka ds. Fundraisingu i Komunikacji

Warszawa
Wygasła: 02.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Opracowanie, prowadzenie i wdrożenie strategii pozyskiwania funduszy dla Fundacji;
  • Wsparcie w tworzeniu i wykonaniu planów fundraisingowych;
  • Inicjowanie i pozyskiwanie darczyńcami (korporacjami i fundacjami);
  • Zapewnienie wysokiej jakości sprawozdawczości dla Darczyńców;
  • Wsparcie w tworzeniu oferty dla nowych Darczyńców i regularne badanie potencjału pozyskania nowych możliwości finansowania;
  • Współpraca w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowanie związanych z planowanymi projektami;
  • Zarządzanie i koordynacja pracy Działu Fundraisingu i Komunikacji;
  • Tworzenie, rozwijanie i realizacja celów strategii oraz planu komunikacji;
  • Nadzór nad prowadzeniem strony internetowej oraz mediów społecznościowych;
  • Monitoring mediów i raportowanie;
  • Opracowywanie i publikacja prezentacji multimedialnych, artykułów i press kitów w języku polskim i angielskim;
  • Nadzorowanie produkcji materiałów reklamowych (różne media);
  • Kształtowanie i utrzymywanie relacji z mediami;
  • Koordynacja komunikacji z darczyńcami, biurem EMEA i innymi zainteresowanymi podmiotami;
  • Wsparcie Dyrektora Fundacji w komunikacji wewnętrznej i kontaktach z mediami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Fundraising Manager/ka

Warszawa
Wygasła: 02.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wyznaczanie i realizowanie planów fundraisingowych w oparciu o cele strategiczne;
  • Tworzenie ofert i pozyskiwanie środków od kluczowych donatorów: firm i fundacji korporacyjnych;
  • Inicjowanie i budowanie relacji z nowymi darczyńcami (korporacjami i fundacjami oraz darczyńcami indywidualnymi);
  • Utrzymanie jakościowej, stałej komunikacji pomiędzy darczyńcami a Fundacją, raportowanie działań;
  • Tworzenie oferty dla nowych darczyńców i regularne badanie potencjału pozyskania nowych możliwości finansowania z różnorodnych źródeł (środki prywatne i publiczne);
  • Zapewnienie wysokiej jakości materiałów informacyjnych dla darczyńców;
  • Zarządzanie i aktualizacja bazy darczyńców
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Program Manager

Warszawa
Wygasła: 02.07.2022
full-time
umowa o pracę
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Initiate and develop partnerships for affordable and accessible housing;
  • Maintain housing topics high in the public debate agenda;
  • Lead, plan and implement strategic programs of HFH Poland: advocacy, construction/rental, volunteering;
  • Oversee and coordinate departments, projects, resources and schedules;
  • Provide input and facilitate active engagement and consultation with HFH EMEA and HFH International;
  • Coordinate daily tasks of program department teams;
  • Support finding fundraising opportunities for Habitat for Humanity Poland initiatives
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Agent Nieruchomości

Warszawa
Wygasła: 01.07.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • pozyskiwanie mieszkań i domów na wynajem na terenie Warszawy i okolic dla rodzin z Ukrainy
  • ocena stanu mieszkań
  • negocjowanie warunków i formalna obsługa procesu wynajmu
  • prowadzenie dokumentacji najmu
  • utrzymywanie profesjonalnych relacji z Klientami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Rzecznik/ka Praw Mieszkaniowych

Warszawa
Wygasła: 19.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Głównym obowiązkiem tej osoby będzie wsparcie Działu Rzecznictwa w przygotowywaniu, promowaniu i wdrażaniu rekomendacji systemowego wsparcia mieszkaniowego (krótko- i długoterminowego), w tym dla osób przybywających z Ukrainy. Celem jest systemowa pomoc dużej grupie z problemami mieszkaniowymi
  • Zakres obowiązków:
  • • Prowadzenie, planowanie i realizacja wybranych elementów programu rzeczniczego HFH Poland,
  • • Przygotowywanie oficjalnych stanowisk Fundacji do przekazania władzom publicznym,
  • • Tworzenie materiałów rzeczniczych, takich jak pisemne interwencje lub dokumenty dotyczące prac legislacyjnych i projektów ustaw, komunikaty prasowe, przemówienia i inne przekazy zewnętrzne,
  • • Udział w konferencjach, debatach, spotkaniach, prace w tematycznych grupach roboczych – prezentowanie stanowisk HFH Poland oraz nawiązywanie relacji,
  • • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami społecznymi i administracją publiczną, ekspertami, mediami,
  • • Przygotowywanie i prezentowanie stanowisk i informacji od HFH Poland do odbiorców zewnętrznych i wewnętrznych,
  • • Dokumentowanie działań rzeczniczych i prowadzenie aktualnego rejestru partnerów HFH Poland w zakresie powierzonych działań rzeczniczych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator/ka projektów remontowo-budowlanych

Gliwice
Wygasła: 05.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Nadzór i koordynacja projektów remontowo-budowlanych lokali i budynków mieszkalnych;
  • Zarządzanie procesem zlecania prac i usług zewnętrznym usługodawcom i nadzór nad wykonawcami; stosowanie wewnętrznych procedur, negocjowanie umów i zleceń,
  • Poszukiwanie partnerstw, organizacja akcji remontowych i innych działań projektowych;
  • Koordynacja i przygotowanie sprawozdawczości projektowej;
  • Współpraca z beneficjentami projektów, wolontariuszami i podwykonawcami;
  • Raportowanie i komunikacja z partnerami oraz Habitat for Humanity International w języku angielskim (w mowie i na piśmie);
  • Planowanie i nadzór prac wolontariuszy, w tym delegowanie zadań, zakup materiałów budowlanych i środków ochronnych, instruktaż BHP, nadzór nad bezpieczeństwem na budowie; współpraca z Koordynatorem wolontariatu
  • Wizytacje mieszkań/ domów zgłaszanych do remontów; przygotowanie wstępnych kosztorysów, notatek, rekomendacji
  • Wykonywanie prostych prac fizycznych i wykończeniowych tj.: zakupy budowlane, noszenie mebli/ elementów wykończenia wnętrz, skręcanie mebli
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Shelter Coordinator

Warszawa
Wygasła: 04.06.2022
full-time
umowa o pracę
manager / supervisor
Obowiązki:
  • 1. Coordinate with co-leads to facilitate the Shelter working group
  • This includes supporting responsibilities for coordination outlined by the Inter-Agency Standing Committee and agreed upon with UNHCR and the government in Poland. The Shelter Coordinator will work collaboratively with sector co-leads e.g. to:
  • • Provide impartial facilitation of the sector group and specific technical working groups. This includes facilitating meetings, taking notes, communicating to group participants, etc
  • • Coordinate with other sector groups when relevant (e.g. protection or cash working groups)
  • • Develop a shelter sector strategy through a participatory process with key stakeholders
  • • Develop a strong working relationship with government counterparts to ensure coordination
  • • Develop other key shelter sector documents – e.g. factsheets, mapping of capacities
  • • Support any sub-national sector or working groups or additional coordination efforts
  • • Ensure agreement and adherence to common technical standards between sector groups including among others Sphere minimum standards and the Core Humanitarian Standard -CHS
  • • Support the Shelter sector group with development of an information management strategy and mechanism to report and share information
  • • Support a transparent process to establish any common funding criteria
  • • Present publicly status updates and results of the works within the coordinated group, during meetings, conferences, etc
  • Furthermore, the Shelter Coordinator should leverage Habitat Poland’s expertise in housing and shelter to ensure that the working group focuses its finite capacity on key strategic areas for coordination
  • 2. Nurture partnerships with external agencies in support of Habitat Poland programs
  • The Habitat Poland team will partner with local and international organizations, private sector and the government to achieve its program objectives. The Shelter Coordinator will support developing relevant new partnership and nurturing existing ones
  • • Coordinate with Habitat Poland advocacy and program staff to stay abreast of key challenges, progress or changes in context
  • • Work with Habitat Poland staff to identify key responsibilities that would require partnership
  • • Network with possible organizations and stakeholders and create new relationships
  • • Maintain and nurture existing relationships. This could include progress monitoring, regular meetings, development of joint advocacy agendas, etc
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Safeguarding Specialist

Warszawa
Wygasła: 27.05.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Establish and support the implementation of a safeguarding plan for the country office;
  • Represent Habitat in humanitarian settings such as the PSEA Network on safeguarding matters;
  • Coordinate and collaborate with other safeguarding and protection actors involved in the response;
  • Collaborate with and provide advice to key teams and/or departments within the national office to promote fulfillment of that safeguarding risk analysis, including risk identification and management strategies;
  • Partner with the MEAL, program teams and other areas to ensure the operation of a safeguarding complaints mechanism and provide awareness-raising around community reporting mechanisms to the people we intend to serve;
  • Act as a reporting avenue for safeguarding related issues, concerns or experiences and ensure all potential safeguarding misconducts are reported as per Habitat’s Safeguarding Policy;
  • With respect to safeguarding investigations, coordinate case management, and support fact-gathering as needed;
  • Manage safeguarding training delivery for the country office;
  • Collaborate with Human Resources to ensure onboarding and training is completed;
  • Support program teams in building partner capacity in the areas of safeguarding through assessments and definition of partner safeguarding strengthening plans
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy/a Specjalista/ka w Dziale Komunikacji i Fundraisingu

Warszawa
Wygasła: 27.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wsparcie w komunikacji i utrzymywaniu relacji z darczyńcami;
  • Wsparcie w prowadzeniu mediów społecznościowych;
  • Pomoc w przygotowaniu wydarzeń organizowanych przez Fundację;
  • Aktualizacja treści na stronę internetową o (z)realizowanych projektach;
  • Wsparcie w przygotowywaniu materiałów (fot, video, tekst) z działań projektowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Manager/ka ds. Fundraisingu i Komunikacji

Warszawa
Wygasła: 27.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Opracowanie, prowadzenie i wdrożenie strategii pozyskiwania funduszy dla Fundacji;
  • Wsparcie w tworzeniu i wykonaniu planów fundraisingowych;
  • Inicjowanie i pozyskiwanie darczyńcami (korporacjami i fundacjami);
  • Zapewnienie wysokiej jakości sprawozdawczości dla Darczyńców;
  • Wsparcie w tworzeniu oferty dla nowych Darczyńców i regularne badanie potencjału pozyskania nowych możliwości finansowania;
  • Współpraca w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowanie związanych z planowanymi projektami;
  • Zarządzanie i koordynacja pracy Działu Fundraisingu i Komunikacji;
  • Tworzenie, rozwijanie i realizacja celów strategii oraz planu komunikacji;
  • Nadzór nad prowadzeniem strony internetowej oraz mediów społecznościowych;
  • Monitoring mediów i raportowanie;
  • Opracowywanie i publikacja prezentacji multimedialnych, artykułów i press kitów w języku polskim i angielskim;
  • Nadzorowanie produkcji materiałów reklamowych (różne media);
  • Kształtowanie i utrzymywanie relacji z mediami;
  • Koordynacja komunikacji z darczyńcami, biurem EMEA i innymi zainteresowanymi podmiotami;
  • Wsparcie Dyrektora Fundacji w komunikacji wewnętrznej i kontaktach z mediami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Program Manager

Warszawa
Wygasła: 27.05.2022
full-time
umowa o pracę
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Initiate and develop partnerships for affordable and accessible housing;
  • Maintain housing topics high in the public debate agenda;
  • Lead, plan and implement strategic programs of HFH Poland: advocacy, construction/rental, volunteering;
  • Oversee and coordinate departments, projects, resources and schedules;
  • Provide input and facilitate active engagement and consultation with HFH EMEA and HFH International;
  • Coordinate daily tasks of program department teams;
  • Support finding fundraising opportunities for Habitat for Humanity Poland initiatives
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Fundraising Manager(ka)

Warszawa
Wygasła: 27.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wyznaczanie i realizowanie planów fundraisingowych w oparciu o cele strategiczne;
  • Tworzenie ofert i pozyskiwanie środków od kluczowych donatorów: firm i fundacji korporacyjnych;
  • Inicjowanie i budowanie relacji z nowymi darczyńcami (korporacjami i fundacjami oraz darczyńcami indywidualnymi);
  • Utrzymanie jakościowej, stałej komunikacji pomiędzy darczyńcami a Fundacją, raportowanie działań;
  • Tworzenie oferty dla nowych darczyńców i regularne badanie potencjału pozyskania nowych możliwości finansowania z różnorodnych źródeł (środki prywatne i publiczne);
  • Zapewnienie wysokiej jakości materiałów informacyjnych dla darczyńców;
  • Zarządzanie i aktualizacja bazy darczyńców
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Monitoring Evaluation Accountability and Learning Specialist

Warszawa
Wygasła: 10.05.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Support context, situation, vulnerability and needs assessments (design, data collection and data analysis)
  • Facilitate the development of response / specific project theories of change, logic models and/or results frameworks e.g. logical framework
  • Advise on indicator development (process, output and outcome)
  • Build MEAL into all fundraising efforts including concepts and proposals (narrative and budget)
  • Develop and implement data collection plans including output and indicator tracking
  • Conduct baselines and end lines
  • Design and implement contextually and culturally appropriate mechanisms to ensure accountability to affected people (sharing project information, two way communications, complaints and feedback mechanisms, opportunities for participation);
  • Lead / facilitate real time evaluative and learning activities
  • Develop and maintain information management system for MEAL data
  • Design and facilitate trainings on specific aspects of MEAL for colleagues, volunteers and partner organizations as required
  • Coordinate and liaise with MEAL counterparts in other organizations to plan and implement joint MEAL activities where appropriate and feasible e.g. assessments, monitoring, accountability mechanisms
  • Coordinate with MEAL counterparts within Habitat to share learning
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Rzecznik/ka Praw Mieszkaniowych

Warszawa
Wygasła: 11.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Głównym obowiązkiem tej osoby będzie wsparcie Działu Rzecznictwa w przygotowywaniu, promowaniu i wdrażaniu rekomendacji systemowego wsparcia mieszkaniowego (krótko- i długoterminowego), w tym dla osób przybywających z Ukrainy. Celem jest systemowa pomoc dużej grupie z problemami mieszkaniowymi
  • Zakres obowiązków:
  • • Prowadzenie, planowanie i realizacja wybranych elementów programu rzeczniczego HFH Poland,
  • • Przygotowywanie oficjalnych stanowisk Fundacji do przekazania władzom publicznym,
  • • Tworzenie materiałów rzeczniczych, takich jak pisemne interwencje lub dokumenty dotyczące prac legislacyjnych i projektów ustaw, komunikaty prasowe, przemówienia i inne przekazy zewnętrzne,
  • • Udział w konferencjach, debatach, spotkaniach, prace w tematycznych grupach roboczych – prezentowanie stanowisk HFH Poland oraz nawiązywanie relacji,
  • • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami społecznymi i administracją publiczną, ekspertami, mediami,
  • • Przygotowywanie i prezentowanie stanowisk i informacji od HFH Poland do odbiorców zewnętrznych i wewnętrznych,
  • • Dokumentowanie działań rzeczniczych i prowadzenie aktualnego rejestru partnerów HFH Poland w zakresie powierzonych działań rzeczniczych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. najmu społecznego

śląskie
Wygasła: 24.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • rekrutacja uczestników do Programu Najmu Społecznego
  • obsługa mieszkań, min. dbałość o stan lokali, kontakt z właścicielami, doposażanie mieszkań
  • prowadzenie bieżących rozliczeń, monitoring płatności (czynsz, media)
  • opcjonalnie wsparcie uczestników projektu w zakresie społeczno-socjalnym (sprawy codzienne i urzędowe)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Agent Nieruchomości

śląskie
Wygasła: 24.04.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Twoim głównym zadaniem będzie pozyskiwanie mieszkań w dużych miastach województwa śląskiego (m.in. Katowice, Gliwice, Rybnik) na rzecz wdrażanego przez Fundację Programu Najmu Społecznego dla rodzin z Ukrainy
  • Zakres zadań:
  • • pozyskiwanie mieszkań na wynajem z rynku komercyjnego oraz we współpracy z podmiotami publicznymi dla rodzin z Ukrainy
  • • ocena stanu mieszkań
  • • negocjowanie warunków i formalna obsługa procesu wynajmu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. najmu społecznego - Pracownik socjalny

Warszawa
Wygasła: 24.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • rekrutacja uczestników do Programu Najmu Społecznego
  • obsługa mieszkań, min. dbałość o stan lokali, kontakt z właścicielami
  • prowadzenie bieżących rozliczeń, monitoring płatności (czynsz, media)
  • wsparcie uczestników projektu w zakresie społeczno-socjalnym (sprawy codzienne i urzędowe)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

National Director

Kozia 3/5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.04.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
director
Obowiązki:
  • Strategy and Business Development;
  • Lead organizational strategy development and execution in alignment with HFHI’s global strategy and regional CEE/CIS Strategy;
  • Chair the management board meetings, ensure resolutions are implemented, and serve as liaison between the Supervisory board and the NO staff;
  • Develop and implement the organizational structure and a system of co-ordination within HFH Poland, including an effective and appropriate HR system in alignment with HFHI guidelines and national labour codes;
  • Supervise key staff in the performance of their duties by providing overall direction, motivation, support and implementation of HR systems;
  • Develop an effective and balanced portfolio of housing & shelter programs relevant to the affordable housing needs in Poland to achieve program scale, stability, and sustainability growth goals in alignment with Habitat for Humanity principles and core values;
  • Identify and develop partnerships with relevant housing stakeholders at national, regional and local level;
  • Lead the development and implementation of a resource development strategy together with HFHP staff and with support of HFHI;
  • Oversee the planning, implementation, and evaluation of annual resource development campaigns including deployment of systems, communications materials, and expansion initiatives;
  • Oversee volunteers engagement, including corporations, students and youth, international visitors, and faith groups;
  • Represent the organization in mass media and maintain effective relations with all stakeholders, including government officials, donors and sponsors, partners and homeowners, and the public at large;
  • Ensure organization’s compliance to national legal and tax requirements;
  • Ensure organization’s compliance to the National Affiliation Agreement and MoUs with HFHI;
  • Prepare a consolidated fiscal year budget, operational plan and schedule for the NO,, in accordance with the HFH Poland and HFHI EMEA strategy:
  • Monitor the implementation of all plans and budgets;
  • Ensure completeness, accuracy, and timely submission of quarterly financial report and monthly programmatic reports to HFHI EMEA;
  • Monitor the financial stability of the organization;
  • Fulfil reporting obligations required by Polish law;
  • Ensure efficient and effective portfolio management
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Manager ds. Operacyjnych

mazowieckie
Wygasła: 10.09.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Kierownik
od 6800 do 7300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager/ka Społecznej Agencji Najmu

Mokotowska 55
Wygasła: 04.11.2020
Pełny etat
Umowa na zastępstwo
Kierownik
od 5800 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager ds. Komunikacji i Fundraisingu

mazowieckie
Wygasła: 08.03.2020
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny/-a Księgowy/-a

mazowieckie
Wygasła: 18.08.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Program Manager

Mokotowska, 55
Wygasła: 18.08.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

ReStore Project Manager

Warszawa
Wygasła: 16.12.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Fundraiser

Warszawa
Wygasła: 05.12.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Construction Manager

Gliwice
Wygasła: 14.02.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Księgowości i HR

Warszawa
Wygasła: 13.06.2017
Specjalista
od 4000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. budowlanych

Gliwice
Wygasła: 30.01.2017
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. budowlanych

Gliwice, Katowice
Wygasła: 29.09.2016
Kierownik
od 4000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. projektów remontowo-budowlanych z uprawnieniami budowlanymi

Warszawa
Wygasła: 29.09.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

National Director of Poland

Warszawa
Wygasła: 07.04.2016
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Fundraiser

Warszawa
Wygasła: 09.07.2015
Specjalista
od 4000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie FUNDACJA "HABITAT FOR HUMANITY POLAND", podziel się opinią i pomóż innym.