Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (35)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 35 )
Specjalista ds. Sprzedaży
Białystok
Wygasła: 22.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sprzedaż samochodów używanych w oddziale w Białymstoku
Codzienna praca z systemem CRM - rozbudowa i utrzymanie bazy klientów (70-80% kontaktów z Klientami prowadzone jest za pośrednictwem telefonu i e-maila)
Współpraca z firmami leasingowymi / kredytowymi
Ocena samochodów mało używanych i używanych po przyjeździe do showroomu w Białymstoku
Utrzymanie wysokiego zadowolenia klientów zgodnie z celami, wymaganiami i standardami wyznaczonymi przez Centralę
Osiągnięcie celów sprzedażowych samochodów używanych dla oddziału w Białymstoku
Odpowiedzialność za wyniki operacyjne oddziału
Analiza, korekta i działania usprawniające oddziału
Definiowanie odpowiedzialności i celów sprzedażowych dla Zespołu Sprzedaży w oddziale (ok. 7-8 osób)
Codzienny przegląd wyników pracowników sprzedaży oraz coaching i pomoc w osiąganiu celów sprzedażowych (za pośrednictwem programu CRM)
Podejmowanie okresowej i terminowej oceny wyników pracy handlowców
Zapewnienie przestrzegania właściwych procesów i procedur przez zespół sprzedażowy w zakresie pełnej dokumentacji związanej z rejestracją sprzedaży, finansowaniem, rozliczeniami samochodów i jazdami próbnymi
Zapewnienie, że zespół sprzedażowy poszukuje nowych potencjalnych klientów i monitoruje ich działania w celu zwiększenia sprzedaży
Zapewnienie, że zespół sprzedaży buduje i utrzymuje kompleksową bazę danych obecnych i potencjalnych klientów
Zapewnienie, że zespół sprzedaży posiada odpowiednią wiedzę o pojazdach oraz że uczestniczy on w okresowych szkoleniach w celu aktualizacji swojej wiedzy i umiejętności
Proponowanie działań mających na celu wzmocnienie wizerunku marki, uzyskanie akceptacji kierownictwa oraz wdrożenie schematów zwiększania sprzedaży w oddziale
Komunikowanie się ze swoimi odpowiednikami w innych oddziałach na terenie Europy
Zarządzanie personelem pracowników zatrudnionych w oddziale pod kątem ich obecność, punktualności, dyscypliny, dobrostanu
Administracja oddziałem w celu zapewnienia, że salon wystawowy oddziału, pojazdy, budynki i sklepy są utrzymywane w należytym stanie