Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (3 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 3 )
Asystent/ka Biura
Jasna 14, Gliwice
Wygasła: 28.09.2022
umowa o pracę
umowa zlecenie
Obowiązki:
Obsługa recepcji,
Wsparcie w obsłudze administracyjnej biura,
Wsparcie przy organizacji spotkań,
Ewidencjonowanie, wysyłka i przyjmowanie korespondencji oraz przesyłek,
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w biurze, w tym wsparcie rozliczania i obiegu faktur,
Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z Współpracownikami oraz Pracownikami,
Dbałość o zaopatrzenie biura (zakupy spożywcze itp.),
Pomoc w realizacji i organizowaniu eventów firmowych i integracji,
Sprawdzanie i serwisowanie sprzętu,
Tworzenie oraz pilnowanie stanów magazynowych,
Dbałość o estetykę biura,
Inne prace o charakterze biurowym i wspierającym bieżące funkcjonowanie firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Content Specialist
Jasna 14, Gliwice
Wygasła: 28.09.2022
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Zlecanie i nadzór artystyczny i jakościowy nad procesem powstawania zawartości do gry
Finalizacja zawartości gry używając wcześniej przygotowanych półproduktów
Umieszczanie i zapewnienie działania zawartości w docelowej aplikacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. HR i administracji
Jasna 14, Gliwice
Wygasła: 29.05.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie bieżących spraw administracyjno - kadrowych
Współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie obsługi księgowo - kadrowej
Ewidencja kosztów i wystawianie faktur sprzedaży
Dokonywanie oraz kontrola płatności firmowych
Obsługa kontrahentów
Przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonej działalności
Organizacja i obsługa delegacji służbowych pracowników firmy (rezerwacje lotów, hoteli, etc.)
Nadzór nad rozrachunkami firmowymi, przygotowywanie raportów i sprawozdań
Sporządzanie umów i aneksów
Prowadzenie akt osobowych i ewidencji czasu pracy zgodnie z wymogami Kodeksu Pracy
Przygotowanie list do wypłaty wynagrodzeń
Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych
Współpraca ze służbą BHP i monitorowanie medycyny pracy
Rozliczanie urlopów
Administracja w zakresie obsługi świadczeń pozapłacowych
Koordynacja i dbanie o właściwy przepływ dokumentacji firmowych pomiędzy działami
Dbanie o estetykę biura i wizerunek firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne