Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (959)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 959 )
Demand Planner
Warszawa
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie planów i prognoz sprzedaży na podstawie historii, trendów, danych handlowych oraz spotkań z Key Account Managerami
Weryfikacja prognoz sprzedaży oraz identyfikacja obszarów stanowiących potencjalne zagrożenie ich realizacji dla poszczególnych produktów, kanałów, klientów
Monitorowanie i analiza danych sprzedażowych, trendów, sezonowości oraz efektów promocji
Przygotowywanie planu sprzedaży dla różnych horyzontów czasowych (średnio i długo-okresowe)
Rozpoznawanie przyczyn odchyleń w prognozach sprzedaży - ocenianie wyników przeszłych prognoz
Bieżąca współpraca z grupą wybranych klientów kluczowych i partnerów handlowych w zakresie procesów customer service
Współpraca z Działem Marketingu i Sprzedaży, w tym czynny udział w projektach optymalizacyjnych obszar planowania sprzedaży
Nawiązywanie i rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami – sieci handlowe w Polsce i dedykowanym regionie (Europa Zachodnia, Środkowa i Południowa)
Negocjowanie umów handlowych i warunków współpracy oraz utrzymywanie dobrych relacji z powierzonymi klientami
Odpowiedzialność za cały proces sprzedaży (od pierwszego kontaktu z klientem do realizacji zamówienia we współpracy z Działem Logistyki i Supply Chain)
Prognozowanie sprzedaży oraz analiza realizacji planów w stosunku do założeń
Sporządzanie raportów i zestawień na bieżące potrzeby wewnętrzne oraz klientów
Monitorowanie terminowości realizacji zobowiązań klientów
Bliska współpraca z działami marketingu oraz NPD w celu odpowiedniego dopasowania oferty produktowej do potrzeb klientów
Ścisła współpraca z kadrą zarządzającą w zakresie długofalowych planów inwestycyjnych
Nawiązywanie i rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami – sieci handlowe w Polsce i dedykowanym regionie (Europa Zachodnia, Środkowa i Południowa)
Negocjowanie umów handlowych i warunków współpracy oraz utrzymywanie dobrych relacji z powierzonymi klientami
Odpowiedzialność za cały proces sprzedaży (od pierwszego kontaktu z klientem do realizacji zamówienia we współpracy z Działem Logistyki i Supply Chain)
Prognozowanie sprzedaży oraz analiza realizacji planów w stosunku do założeń
Sporządzanie raportów i zestawień na bieżące potrzeby wewnętrzne oraz klientów
Monitorowanie terminowości realizacji zobowiązań klientów
Bliska współpraca z działami marketingu oraz NPD w celu odpowiedniego dopasowania oferty produktowej do potrzeb klientów
Ścisła współpraca z kadrą zarządzającą w zakresie długofalowych planów inwestycyjnych
Nawiązywanie i rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami – sieci handlowe w Polsce i dedykowanym regionie (Europa Zachodnia, Środkowa i Południowa)
Negocjowanie umów handlowych i warunków współpracy oraz utrzymywanie dobrych relacji z powierzonymi klientami
Odpowiedzialność za cały proces sprzedaży (od pierwszego kontaktu z klientem do realizacji zamówienia we współpracy z Działem Logistyki i Supply Chain)
Prognozowanie sprzedaży oraz analiza realizacji planów w stosunku do założeń
Sporządzanie raportów i zestawień na bieżące potrzeby wewnętrzne oraz klientów
Monitorowanie terminowości realizacji zobowiązań klientów
Bliska współpraca z działami marketingu oraz NPD w celu odpowiedniego dopasowania oferty produktowej do potrzeb klientów
Ścisła współpraca z kadrą zarządzającą w zakresie długofalowych planów inwestycyjnych
Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad pracą kilkuosobowego zespołu księgowości
Prowadzenie ksiąg rachunkowych kilku podmiotów w grupie kapitałowej zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego
Miesięczne, kwartalne, roczne zamkniecie ksiąg rachunkowych oraz sporządzanie sprawozdań finansowych
Sporządzanie deklaracji podatkowych JPK-VAT, CIT, podatek od nieruchomości oraz innych wymaganych przepisami prawa
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, banki, instytucje finansowe, broker ubezpieczeniowy) oraz Biegłym Rewidentem w trakcie badania sprawozdań finansowych
Przygotowanie zestawień, raportów, analiz na potrzeby Zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz współtworzenie wewnętrznych procedur
Samodzielne tworzenie różnorodnych modeli finansowych, prognoz i scenariuszy dotyczących spółek oraz przedsięwzięć inwestycyjnych
Przygotowywania analiz efektywności inwestycji oraz Due Diligence biznesowe/finansowe – celem wsparcia menedżerów na wszelkich etapach procesu inwestycyjnego
Sporządzanie analiz wskaźnikowych na podstawie sprawozdań finansowych, baz danych, etc
Przygotowywanie analiz finansowo-biznesowych dotyczących wybranych aspektów działalności Grupy - w tym analizy otoczenia rynkowego i konkurencyjnego
Przygotowywanie raportów zbiorczych i prezentacji dla kluczowego kierownictwa oraz zarządu,
Wsparcie zarządu w strategicznym rozwoju biznesu oraz dywersyfikacji działalności Grupy
Udział w rozwoju projektów farm wiatrowych i/lub PV w Polsce od strony formalnej od etapu zabezpieczania terenów pod inwestycje do etapu przekazania do zespołu konstrukcyjno-budowlanego
Udział w przygotowaniu harmonogramu inwestycji, monitorowanie postępów realizacji, bieżąca kontrola inwestycji
Inicjacja i koordynowanie procedur planistycznych, środowiskowych, przyłączeniowych i budowalnych związanych z realizowaną inwestycją
Monitorowanie decyzji urzędowych i procedur administracyjnych prowadzonych inwestycji
Zapewnienie odpowiedniego poziomu komunikacji ze wszystkimi stronami zaangażowanymi w projekty
Udział w rozwoju projektów farm wiatrowych i/lub PV w Polsce od strony formalnej od etapu zabezpieczania terenów pod inwestycje do etapu przekazania do zespołu konstrukcyjno-budowlanego
Udział w przygotowaniu harmonogramu inwestycji, monitorowanie postępów realizacji, bieżąca kontrola inwestycji
Inicjacja i koordynowanie procedur planistycznych, środowiskowych, przyłączeniowych i budowalnych związanych z realizowaną inwestycją
Monitorowanie decyzji urzędowych i procedur administracyjnych prowadzonych inwestycji
Zapewnienie odpowiedniego poziomu komunikacji ze wszystkimi stronami zaangażowanymi w projekty
Udział w rozwoju projektów farm wiatrowych i/lub PV w Polsce od strony formalnej od etapu zabezpieczania terenów pod inwestycje do etapu przekazania do zespołu konstrukcyjno-budowlanego
Udział w przygotowaniu harmonogramu inwestycji, monitorowanie postępów realizacji, bieżąca kontrola inwestycji
Inicjacja i koordynowanie procedur planistycznych, środowiskowych, przyłączeniowych i budowalnych związanych z realizowaną inwestycją
Monitorowanie decyzji urzędowych i procedur administracyjnych prowadzonych inwestycji
Zapewnienie odpowiedniego poziomu komunikacji ze wszystkimi stronami zaangażowanymi w projekty
Head of Controlling - Kierownik Działu Kontrolingu
Warszawa
Wygasła: 02.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Kompleksowa odpowiedzialność za dział kontrolingu finansowego
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem kontrolerów
Prowadzenie dokumentacji finansowej zgodnie z aktualnymi standardami IFRS
Przygotowywanie cyklicznych analiz oraz raportów finansowych na potrzeby Zarządu w Polsce, Zarządu w centrali regionalnej oraz na potrzeby zewnętrznych udziałowców
Wspieranie poszczególnych komórek biznesowych w zakresie analiz dotyczących inwestycji, kosztów i dochodowości
Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań w zakresie automatyzacji procesów raportowania
Przygotowywanie planów finansowych, budżetowania oraz rozwijanie procesów modelowania finansowego
Przeprowadzanie analiz jakości portfela w różnych przekrojach; diagnozowanie niezgodności z założeniami polityki kredytowej,
Wsparcie przy opracowywaniu nowych i modyfikowaniu istniejących zasad i parametrów oceny ryzyka kredytowego
Współbudowanie narzędzi analitycznych wspierających szacowanie rezerw celowych i innych w obszarze polityki kredytowej
Pomiar i cykliczny monitoring ryzyka kredytowego, w tym kalkulacja rezerw lokalnych oraz grupowych, wyliczenie i monitoring wskaźników, monitoring sytuacji ekonomiczno-finansowej klientów
Tworzenie raportów na temat ryzyka kredytowego
Monitorowanie poziomu jakości danych oraz modelu zarządzania ryzykiem kredytowym
Ensuring the accurate and timely delivery of payrolls in Poland and other countries in Central & Eastern Europe
Collecting, analyzing and managing the data flow between the company and a payroll vendor
Partnering with other global team members and vendors to create effective solutions
Evaluating current systems, developing and recommending policies and procedures to ensure that payroll is accurately prepared and distributed in a timely manner
Providing project management support for payroll processes
Assisting with internal and external audit to ensure the integrity of the payroll information
Building relationships with local payroll providers and key points of contact across the processes
Keeping track of internal vendor KPI’s
Responding to escalations regarding the vendor performance and leading the process of performance improvement including meetings and negotiations as required
Supporting the management of payroll vendor selection and market research activities
Supporting the Payroll Team regarding the vendor management matters
Ensuring the accurate and timely delivery of payrolls in Poland and other countries in Central & Eastern Europe
Collecting, analyzing and managing the data flow between the company and a payroll vendor
Partnering with other global team members and vendors to create effective solutions
Evaluating current systems, developing and recommending policies and procedures to ensure that payroll is accurately prepared and distributed in a timely manner
Providing project management support for payroll processes
Assisting with internal and external audit to ensure the integrity of the payroll information
Building relationships with local payroll providers and key points of contact across the processes
Keeping track of internal vendor KPI’s
Responding to escalations regarding the vendor performance and leading the process of performance improvement including meetings and negotiations as required
Supporting the management of payroll vendor selection and market research activities
Supporting the Payroll Team regarding the vendor management matters
Ensuring the accurate and timely delivery of payrolls in Poland and other countries in Central & Eastern Europe
Collecting, analyzing and managing the data flow between the company and a payroll vendor
Partnering with other global team members and vendors to create effective solutions
Evaluating current systems, developing and recommending policies and procedures to ensure that payroll is accurately prepared and distributed in a timely manner
Providing project management support for payroll processes
Assisting with internal and external audit to ensure the integrity of the payroll information
Building relationships with local payroll providers and key points of contact across the processes
Keeping track of internal vendor KPI’s
Responding to escalations regarding the vendor performance and leading the process of performance improvement including meetings and negotiations as required
Supporting the management of payroll vendor selection and market research activities
Supporting the Payroll Team regarding the vendor management matters
Rozwój projektów farm wiatrowych i/lub PV w Polsce od strony formalnej, technicznej i finansowej od etapu zabezpieczania terenów pod inwestycje do etapu przekazania do zespołu konstrukcyjno-budowlanego
Koordynacja współpracy z partnerami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi zespołami projektowymi ds. wyceny, komercjalizacji oraz inżynierii
Rozpoznawanie oraz zabezpieczenie terenów pod lokalizację farm wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Inicjacja i koordynowanie procedur planistycznych, środowiskowych, przyłączeniowych i budowalnych związanych z realizowaną inwestycją
Monitorowanie decyzji urzędowych i procedur administracyjnych prowadzonych inwestycji
Zapewnienie odpowiedniego poziomu komunikacji ze wszystkimi stronami zaangażowanymi w projekty
Rozwój projektów farm wiatrowych i/lub PV w Polsce od strony formalnej, technicznej i finansowej od etapu zabezpieczania terenów pod inwestycje do etapu przekazania do zespołu konstrukcyjno-budowlanego
Koordynacja współpracy z partnerami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi zespołami projektowymi ds. wyceny, komercjalizacji oraz inżynierii
Rozpoznawanie oraz zabezpieczenie terenów pod lokalizację farm wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Inicjacja i koordynowanie procedur planistycznych, środowiskowych, przyłączeniowych i budowalnych związanych z realizowaną inwestycją
Monitorowanie decyzji urzędowych i procedur administracyjnych prowadzonych inwestycji
Zapewnienie odpowiedniego poziomu komunikacji ze wszystkimi stronami zaangażowanymi w projekty
Zapewnienie ciągłości działania i utrzymania infrastruktury technicznej (hardware / software)
Zarządzanie Zespołem IT ServiceDesk (I oraz II linia wsparcia)
Opracowywanie i realizacja planów strategicznych i taktycznych dotyczących wsparcia, rozbudowy i aktualizacji systemów i rozwiązań infrastrukturalnych oraz informatycznych
Zarządzanie monitoringiem wewnętrznym oraz kontrolą dostępu
Zapewnienie efektywnego wsparcia pracowników w zakresie serwisu HelpDesk oraz utrzymania systemów IT
Identyfikowanie ryzyka w zakresie IT
Współpraca z liderami jednostek biznesowych i kierownictwem w roli zaufanego partnera biznesowego w obszarze IT
Utrzymywanie kontaktu z zewnętrznymi serwisami dostawców i producentów IT
Bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości / ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości,
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych oraz organizacja prac bilansowych umożliwiających prawidłowe zamkniecie roku obrachunkowego. Mile widziana znajomość IFRS,
Sporządzanie miesięcznych raportów wyników dla Zarządu,
Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych,
Obliczanie podatków w firmie oraz sporządzanie deklaracji podatkowych za poszczególne okresy sprawozdawcze tj. PIT, CIT, VAT, JPK, podatek akcyzowy, podatki lokalne,
Reprezentowanie firmy wobec Urzędów Państwowych i innych instytucji (ZUS, US, banki, itp.),
Współpraca z bankami, firmami ubezpieczeniowymi, leasingowymi w zakresie pozyskiwania i obsługi źródeł finansowania,
Odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym,
Odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych,
Bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgowych,
Dekretowanie i kwalifikacja podatkowa dokumentów,
Analiza umów zawieranych przez firmy, odpowiedzialność za realizację obowiązków z nich wynikających,
Dokonywanie przelewów bankowych,
Nadzór i weryfikacja miesięcznego rozliczenia płac
Rozliczanie produkcji oraz dekretowanie dokumentów związanych z gospodarką magazynową,
Nadzór nad środkami trwałymi, analiza nakładów inwestycyjnych,
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
Ensuring the accurate and timely delivery of payrolls in Poland and other countries in Central & Eastern Europe
Collecting, analyzing and managing the data flow between the company and a payroll vendor
Partnering with other global team members and vendors to create effective solutions
Evaluating current systems, developing and recommending policies and procedures to ensure that payroll is accurately prepared and distributed in a timely manner
Providing project management support for payroll processes
Assisting with internal and external audit to ensure the integrity of the payroll information
Building relationships with local payroll providers and key points of contact across the processes
Keeping track of internal vendor KPI’s
Responding to escalations regarding the vendor performance and leading the process of performance improvement including meetings and negotiations as required
Supporting the management of payroll vendor selection and market research activities
Supporting the Payroll Team regarding the vendor management matters
Ensuring the accurate and timely delivery of payrolls in Poland and other countries in Central & Eastern Europe
Collecting, analyzing and managing the data flow between the company and a payroll vendor
Partnering with other global team members and vendors to create effective solutions
Evaluating current systems, developing and recommending policies and procedures to ensure that payroll is accurately prepared and distributed in a timely manner
Providing project management support for payroll processes
Assisting with internal and external audit to ensure the integrity of the payroll information
Building relationships with local payroll providers and key points of contact across the processes
Keeping track of internal vendor KPI’s
Responding to escalations regarding the vendor performance and leading the process of performance improvement including meetings and negotiations as required
Supporting the management of payroll vendor selection and market research activities
Supporting the Payroll Team regarding the vendor management matters
Ensuring the accurate and timely delivery of payrolls in Poland and other countries in Central & Eastern Europe
Collecting, analyzing and managing the data flow between the company and a payroll vendor
Partnering with other global team members and vendors to create effective solutions
Evaluating current systems, developing and recommending policies and procedures to ensure that payroll is accurately prepared and distributed in a timely manner
Providing project management support for payroll processes
Assisting with internal and external audit to ensure the integrity of the payroll information
Building relationships with local payroll providers and key points of contact across the processes
Keeping track of internal vendor KPI’s
Responding to escalations regarding the vendor performance and leading the process of performance improvement including meetings and negotiations as required
Supporting the management of payroll vendor selection and market research activities
Supporting the Payroll Team regarding the vendor management matters
Budowanie narzędzi do kalkulowania ofert handlowych dla oferowanych na rynku modeli samochodów
Analiza poszczególnych pozycji kosztowych niezbędnych do ustalenia ostatecznej oferty sprzedaży kontraktów finansowych (kredyt, leasing, najem)
Monitorowanie i zarządzanie wartościami pojazdów na rynku polskim (cenniki, rabaty, opcje wyposażenie itp.) na potrzeby komitetu wartości rezydualnych (RV)
Procesowanie specjalnych kalkulacji i rekalkulacji dla wszystkich grup pojazdów
Wspieranie działu sprzedaży w aktywnościach sprzedażowych i negocjacyjnych
Planning and implementation of PR programmes communication strategy for agency clients
Managing projects covering corporate communication and identity, media relations within dedicated market sector
Day to day engagement with clients, other stakeholders and suppliers
Developing and maintenance maintaining of relationships with Polish print, broadcast and online media at local and national level Preparation and editing of press releases, advertising & marketing materials, multimedia presentations, reports and reviews
Zapewnienie prawidłowej obsługi umów sprzedaży gazu ziemnego w oparciu o współpracę z operatorami systemów przesyłu i dystrybucji paliwa gazowego
Administrowanie, wprowadzanie oraz kontrola danych systemowych wymaganych przez operatorów przesyłu i dystrybucji gazu
Współpraca z operatorami systemów dystrybucyjnych oraz przedstawicielami klientów przemysłowych w zakresie rozliczeń przesyłanego gazu, w tym uzgadnianie raportów miesięcznych
Przygotowywanie zestawień, analiz i przedstawianie ich wyników w postaci raportów
Udział w przygotowaniu sprawozdań i raportów wymaganych przez regulatorów rynku (Urząd Regulacji Energetyki, itd.)
Współpraca z dedykowanymi zespołami obsługi klienta w zagranicznej centrali firmy
Zapewnienie prawidłowej obsługi umów sprzedaży gazu ziemnego w oparciu o współpracę z operatorami systemów przesyłu i dystrybucji paliwa gazowego
Administrowanie, wprowadzanie oraz kontrola danych systemowych wymaganych przez operatorów przesyłu i dystrybucji gazu
Współpraca z operatorami systemów dystrybucyjnych oraz przedstawicielami klientów przemysłowych w zakresie rozliczeń przesyłanego gazu, w tym uzgadnianie raportów miesięcznych
Przygotowywanie zestawień, analiz i przedstawianie ich wyników w postaci raportów
Udział w przygotowaniu sprawozdań i raportów wymaganych przez regulatorów rynku (Urząd Regulacji Energetyki, itd.)
Współpraca z dedykowanymi zespołami obsługi klienta w zagranicznej centrali firmy
Zapewnienie prawidłowej obsługi umów sprzedaży gazu ziemnego w oparciu o współpracę z operatorami systemów przesyłu i dystrybucji paliwa gazowego
Administrowanie, wprowadzanie oraz kontrola danych systemowych wymaganych przez operatorów przesyłu i dystrybucji gazu
Współpraca z operatorami systemów dystrybucyjnych oraz przedstawicielami klientów przemysłowych w zakresie rozliczeń przesyłanego gazu, w tym uzgadnianie raportów miesięcznych
Przygotowywanie zestawień, analiz i przedstawianie ich wyników w postaci raportów
Udział w przygotowaniu sprawozdań i raportów wymaganych przez regulatorów rynku (Urząd Regulacji Energetyki, itd.)
Współpraca z dedykowanymi zespołami obsługi klienta w zagranicznej centrali firmy
Zarządzania kilkuosobowym zespołem Specjalistów HR
Zapewnienie poprawności prowadzenia procesów kadrowo-płacowych w sklepie (prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczenie czasu pracy, przygotowanie listy płac)
Nadzór nad realizacją procesów rekrutacji na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie
Zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu integracji pracowników
Wsparcie i koordynowanie polityki szkoleń i rozwoju pracowników
Udział w projektach HR wprowadzanych w sieci
Dbałość o dobrą atmosferę i komunikację w sklepie
Współpraca z menedżerami sklepu i centrali we wdrażaniu nowych rozwiązań HR
Budowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz
Bieżąca analiza wskaźników HR, wprowadzanie działań w celu ich poprawy
Zarządzania kilkuosobowym zespołem Specjalistów HR
Zapewnienie poprawności prowadzenia procesów kadrowo-płacowych w sklepie (prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczenie czasu pracy, przygotowanie listy płac)
Nadzór nad realizacją procesów rekrutacji na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie
Zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu integracji pracowników
Wsparcie i koordynowanie polityki szkoleń i rozwoju pracowników
Udział w projektach HR wprowadzanych w sieci
Dbałość o dobrą atmosferę i komunikację w sklepie
Współpraca z menedżerami sklepu i centrali we wdrażaniu nowych rozwiązań HR
Budowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz
Bieżąca analiza wskaźników HR, wprowadzanie działań w celu ich poprawy