Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (16)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 16 )
Asystent / Asystentka administracyjna biura
Kosiarzy 37, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 17.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Kogo szukamy?
Firma Interlab poszukuje ambitnej i dynamicznej osoby do pracy w dziale administracji. Jeżeli jesteś osobą komunikatywną, skrupulatną i potrafisz dobrze zarządzać przydzielonymi zadaniami – ta praca jest właśnie dla Ciebie!
Jakie będą Twoje codzienne zadania?
• Koordynowanie codziennej pracy biura
• Obsługa firmowej poczty elektronicznej
• Odbieranie połączeń telefonicznych, udzielanie podstawowych informacji lub przekierowywanie połączenia do odpowiedniego działu
• Współpraca z kurierami, zarządzanie przesyłkami
• Przyjmowanie urządzeń do serwisu
• Przygotowywanie dokumentów i zestawień zleconych przez przełożonych
• Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
• Archiwizacja umów
• Przygotowywanie sali konferencyjnej pod zaplanowane spotkania
• Kontrola stanu materiałów biurowych i produktów spożywczych oraz ich zamawianie
• Ścisła współpraca z działami wewnętrznymi firmy w celu optymalizacji procesów
Interlab Sp. z o.o. od ponad 35 lat zajmuje się dostarczaniem rozwiązań pomiarowych dla rynku telekomunikacyjnego, systemów czujnikowych bazujących na technologii światłowodowej oraz systemów i urządzeń do pomiarów fizjologicznych. W tym momencie poszukujemy pracownika, który aktywnie zajmie się pozyskiwaniem nowych klientów, przeprowadzaniem prezentacji produktowych, szkoleniami z ich obsługi a także budowaniem długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi
Kogo szukamy?
Firma Interlab poszukuje młodych i ambitnych osób na stanowisko przedstawiciela/przedstawicielki działu handlowego. Jeżeli lubisz świat technologii i nie boisz się uczyć nowych rzeczy – ta praca jest właśnie dla Ciebie!
Jakie będą Twoje codzienne zadania?
• Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych
• Przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji i materiałów informacyjnych
• Przeprowadzanie prezentacji sprzedażowych
• Doradztwo klientom w doborze optymalnych rozwiązań
Przedstawiciel handlowy B2B / Przedstawicielka handlowa B2B
Kosiarzy 37, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 16.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kogo szukamy?
Poszukujemy osób z predyspozycjami handlowymi i minimum 3 letnim doświadczeniem w handlu specjalistycznym, potrafiących łatwo nawiązywać kontakty oraz posiadających zmysł techniczny. Osób, niebojących się nowych technologii, posiadających zdolność samodzielnego poszukiwania i przyswajania wiedzy, posiadających determinację do realizacji założeń i osiągania celów sprzedażowych
Co będzie należało do twoich zadań?
• Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych, prezentacje rozwiązań technologicznych oraz ich możliwych zastosowań
• Przygotowywaniem ofert handlowych, prezentacji i materiałów informacyjnych
• Pomaganie klientom w doborze optymalnych rozwiązań do planowanych zastosowań
Poszukujemy osoby skrupulatnej, komunikatywnej oraz dobrze czującej się w tematach technicznych. Osoby, nie bojącej się nowych technologii, posiadającej zdolność samodzielnego poszukiwania i przyswajania wiedzy, rozwiązywania problemów, produktywnej oraz dobrze zarządzającej czasem
Co będzie należało do twoich zadań?
• Przygotowywanie ofert handlowych oraz wycen dla działu handlowego
• Przygotowywanie doborów produktowych pod kątem zapotrzebowania klienta
• Koordynacja terminowości działań pracowników działu handlowego
• Praca z systemem CRM i dbanie o obieg dokumentów
• Dbanie o terminowość realizacji dostaw
• Wsparcie pracowników działu handlowego w bieżących działaniach
Poszukujemy osoby skrupulatnej, komunikatywnej oraz dobrze czującej się w tematach technicznych. Osoby, nie bojącej się nowych technologii, posiadającej zdolność samodzielnego poszukiwania i przyswajania wiedzy, rozwiązywania problemów, produktywnej oraz dobrze zarządzającej czasem
Co będzie należało do twoich zadań?
• Przygotowywanie ofert handlowych oraz wycen dla działu handlowego
• Przygotowywanie doborów produktowych pod kątem zapotrzebowania klienta
• Koordynacja terminowości działań pracowników działu handlowego
• Praca z systemem CRM i dbanie o obieg dokumentów
• Dbanie o terminowość realizacji dostaw
• Wsparcie pracowników działu handlowego w bieżących działaniach
Poszukujemy dobrze zorganizowanej osoby do pracy z dokumentami, przyjmowania zgłoszeń i umawiania wizyt serwisowych, przygotowywania paczek oraz koordynowania wysyłek, przygotowywania dokumentacji. Wymagana jest znajomość języka angielskiego pozwalająca na płynną komunikacją mailową z kontrahentami zagranicznymi
Co będzie należało do twoich zadań?
• Obsługa telefoniczna i mailowa działu serwisu, przyjmowanie zgłoszeń serwisowych oraz umawianie terminów wykonania usług
• Prowadzenie dokumentacji serwisowej oraz wprowadzanie danych do systemu CRM
• Przyjmowanie urządzeń przychodzących do serwisu
• Przygotowywanie faktur i protokołów
• Przygotowywanie raportów dla zagranicznych kontrahentów
• Przygotowywanie oraz monitorowanie przesyłek wychodzących (paczki) do klientów
• Podstawowe wsparcie techniczne klientów zgłaszających się do serwisu (np. wysyłka mailowa instrukcji, oprogramowania, etc)
Poszukujemy dobrze zorganizowanej osoby do pracy z dokumentami, przyjmowania zgłoszeń i umawiania wizyt serwisowych, przygotowywania paczek oraz koordynowania wysyłek, przygotowywania dokumentacji. Wymagana jest znajomość języka angielskiego pozwalająca na płynną komunikacją mailową z kontrahentami zagranicznymi
Co będzie należało do twoich zadań?
• Obsługa telefoniczna i mailowa działu serwisu, przyjmowanie zgłoszeń serwisowych oraz umawianie terminów wykonania usług
• Prowadzenie dokumentacji serwisowej oraz wprowadzanie danych do systemu CRM
• Przyjmowanie urządzeń przychodzących do serwisu
• Przygotowywanie faktur i protokołów
• Przygotowywanie raportów dla zagranicznych kontrahentów
• Przygotowywanie oraz monitorowanie przesyłek wychodzących (paczki) do klientów
• Podstawowe wsparcie techniczne klientów zgłaszających się do serwisu (np. wysyłka mailowa instrukcji, oprogramowania, etc)
Poszukujemy osób z predyspozycjami handlowymi, potrafiących łatwo nawiązywać kontakty oraz posiadających zmysł techniczny. Osób, nie bojących się nowych technologii, posiadających zdolność samodzielnego poszukiwania i przyswajania wiedzy, posiadających determinację do realizacji założeń i osiągania celów sprzedażowych
Co będzie należało do twoich zadań?
• Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych, prezentacje rozwiązań technologicznych oraz ich możliwych zastosowań
• Przygotowywaniem ofert handlowych, prezentacji i materiałów informacyjnych
• Pomaganie klientom w doborze optymalnych rozwiązań do planowanych zastosowań
• Prowadzenie negocjacji handlowych
• Prowadzenie szkoleń po sprzedażowych
Jak wygląda proces sprzedaży?
Twoim zadaniem będzie samodzielne i aktywne poszukiwanie nowych kontaktów handlowych. W tym celu wykorzystujemy takie techniki jak między innymi cold calling / cold mailing oraz wspieramy nasze działania systemem CRM zintegrowanym z narzędziem do monitorowania wizyt na stronie internetowej, oraz narzędziem do monitoringu otwierania i zainteresowania klientów wysłanymi ofertami mailowymi. Stawiamy duży nacisk na sprzedaż bezpośrednią, więc kolejnym etapem po pozyskaniu kontaktu handlowego będzie przygotowanie oferty cenowej oraz próba umówienia spotkania i prezentacji oferowanego rozwiązania. Podczas wdrożenia, w prezentacjach technicznych będzie towarzyszył Ci doświadczony pracownik naszego działu handlowego. Po nawiązaniu relacji z klientem oraz odkryciu jego potrzeb produktowych, do twoich obowiązków będzie należało bieżące monitorowanie procesu decyzyjnego po stronie klienta, odpowiadanie na pytania i wątpliwości techniczne, pomoc w ewentualnym przygotowaniu różnego rodzaju dokumentacji technicznej i na końcu procesu realizacja dostawy oraz przeprowadzenie szkolenia produktowego po zrealizowanej dostawie
Dział handlowy w którym będziesz pracować składa się z dwóch doświadczonych handlowców, i podlega bezpośrednio pod jednego z członków zarządu naszej firmy. W pracy będziesz rozliczany z ilości pozyskanych kontaktów handlowych, ilości przeprowadzonych prezentacji oraz wartości zamkniętych sprzedaży w miesiącu