Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (183)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 183 )
Radca Prawny
Warszawa
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Obsługa prawna Spółki w zakresie bieżącej działalności Spółki i spółek portfelowych, funduszy inwestycyjnych zamkniętych, których częścią zarządza PFR Nieruchomości S.A
Obsługa korporacyjna spółki – opiniowanie projektów i regulacji wewnętrznych Spółki. Przygotowanie umów, wzorów, regulaminów związanych z obowiązującymi przepisami prawa
Przygotowywanie projektów uchwał i innych dokumentów korporacyjnych, weryfikacja ich zgodności z przepisami wewnętrznymi oraz powszechnie obowiązującym prawem
Obsługa prawna z zakresu przepisów prawa pracy
Monitorowanie zmian legislacyjnych w zakresie prowadzonej przez spółkę działalności
Współpraca z organami administracji publicznej i sądami oraz z zewnętrznymi kancelariami prawnymi
Wsparcie prawne przy wykonywaniu obowiązków informacyjnych PFR Nieruchomości S.A
Wsparcie prawne wewnętrznych jednostek organizacyjnych
Obsługa prawna Spółki w zakresie bieżącej działalności Spółki lub spółek portfelowych i funduszy inwestycyjnych zamkniętych, których częścią zarządza PFR Nieruchomości S.A
Obsługa korporacyjna spółki – opiniowanie projektów i regulacji wewnętrznych Spółki. Przygotowanie umów, wzorów, regulaminów związanych z obowiązującymi przepisami prawa
Przygotowywanie projektów uchwał i innych dokumentów korporacyjnych spółek celowych i weryfikacja ich zgodności z przepisami wewnętrznymi oraz powszechnie obowiązującym prawem
Obsługa prawna w procesie inwestycyjnym oraz transakcyjnym na rynku nieruchomości, w tym również z zakresu kodeksu spółek handlowych. Sporządzane dokumentacji transakcyjnej, w tym porozumień inwestycyjnych. Przygotowanie i negocjowanie umów nabycia nieruchomości, umów i dokumentów towarzyszących
Współpraca z funduszem inwestycyjnym zamkniętym oraz towarzystwem funduszy inwestycyjnych
Współpraca z organami administracji publicznej i sądami oraz z zewnętrznymi kancelariami prawnymi
Wsparcie prawne przy wykonywaniu obowiązków informacyjnych PFR Nieruchomości S.A
Wsparcie prawne wewnętrznych jednostek organizacyjnych
Obsługa prawna Spółki w zakresie bieżącej działalności Spółki lub spółek portfelowych i funduszy inwestycyjnych zamkniętych, których częścią zarządza PFR Nieruchomości S.A
Obsługa korporacyjna spółki – opiniowanie projektów i regulacji wewnętrznych Spółki. Przygotowanie umów, wzorów, regulaminów związanych z obowiązującymi przepisami prawa
Przygotowywanie projektów uchwał i innych dokumentów korporacyjnych spółek celowych i weryfikacja ich zgodności z przepisami wewnętrznymi oraz powszechnie obowiązującym prawem
Obsługa prawna w procesie inwestycyjnym oraz transakcyjnym na rynku nieruchomości, w tym również z zakresu kodeksu spółek handlowych. Sporządzane dokumentacji transakcyjnej, w tym porozumień inwestycyjnych. Przygotowanie i negocjowanie umów nabycia nieruchomości, umów i dokumentów towarzyszących
Współpraca z funduszem inwestycyjnym zamkniętym oraz towarzystwem funduszy inwestycyjnych
Współpraca z organami administracji publicznej i sądami oraz z zewnętrznymi kancelariami prawnymi
Wsparcie prawne przy wykonywaniu obowiązków informacyjnych PFR Nieruchomości S.A
Wsparcie prawne wewnętrznych jednostek organizacyjnych
Ujawnianie i zapobieganie naruszaniu przez Spółkę obowiązków wynikających z: przepisów prawa regulujących jej działalność, dobrych praktyk, ładu korporacyjnego
Kontrola i identyfikacja niezgodności, ocena oraz monitorowanie i raportowanie ryzyka braku zgodności działalności Spółki z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi, standardami rynkowymi, dobrymi praktykami oraz raportowaniem ryzyka operacyjnego
Badanie i regularna ocena adekwatności i skuteczności przyjętego systemu działalności nadzoru zgodności z prawem
Budowanie świadomości compliance oraz tworzenie kultury postępowania zgodnie z prawem i normami wewnętrznymi w organizacji
Weryfikacja przestrzegania standardów etycznych Spółki
Weryfikacja przestrzegania zasad postępowania w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
Weryfikacja przestrzegania standardów etycznych Spółki
Przeprowadzanie wstępnych i okresowych szkoleń w zakresie systemu zgodności oraz systemu przeciwdziałania korupcji, nieprawidłowościom i nadużyciom w celu budowania świadomości
Koordynacja działań związanych ze zgłoszeniami sygnalistów
Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zgodności
Współpraca z zewnętrznymi podmiotami kontrolującymi
Wprowadzenie zadań związanych z regulacją KYC – Poznaj swojego klienta
Koordynacja procesu weryfikacji z listami sankcyjnymi
Obsługa kancelaryjna, administracyjna i logistyczna Spółki
Obsługa głównej linii telefonicznej Spółki
Obsługa i dystrybucja poczty elektronicznej spływającej do sekretariatu
Obsługa i nadzór nad przesyłkami kurierskimi w firmie
Obsługa sekretarska spotkań Zarządu
Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej/ wychodzącej i zapewnienie jej sprawnego obiegu w firmie
Administrowanie wdrożonymi systemami i aplikacjami w obszarze administracyjnym, w tym rezerwacją sal konferencyjnych
Opieka nad salami konferencyjnymi, przygotowanie sal konferencyjnych na uprzednio zgłoszone cykliczne spotkania wewnętrzne oraz spotkania z osobami z zewnątrz
Rejestracja spływających faktur w systemie eb2b
Tworzenie i aktualizacja rejestrów dokumentacji w ramach procesów archiwizowania dokumentacji papierowej
Archiwizacja dokumentacji budowlanej - przyjmowanie, wydawanie dokumentacji z archiwum
Weryfikowanie i potwierdzanie kompletności przekazywanej dokumentacji w ramach procesów odbiorowych
Tworzenie struktury i administrowanie plikami dokumentacji elektronicznej - obsługa wewnętrznych i zewnętrznych baz archiwizacyjnych Eksternal, Share Point, listy SP
Aktualizacja zasobów elektronicznych dokumentacji procesu inwestycyjnego w tym kodowanie plików zgodnie z przyjętą strukturą
Ujawnianie i zapobieganie naruszaniu przez Spółkę obowiązków wynikających z przepisów prawa regulujących jej działalność, dobrych praktyk, ładu korporacyjnego
Kontrola i identyfikacja niezgodności, ocena oraz monitorowanie i raportowanie ryzyka braku zgodności działalności Spółki z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi, standardami rynkowymi, dobrymi praktykami oraz raportowaniem ryzyka operacyjnego
Badanie i regularna ocena adekwatności i skuteczności przyjętego systemu działalności nadzoru zgodności z prawem
Budowanie świadomości compliance oraz tworzenie kultury postępowania zgodnie z prawem i normami wewnętrznymi w organizacji
Weryfikacja przestrzegania standardów etycznych Spółki
Weryfikacja przestrzegania zasad postępowania w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
Weryfikacja przestrzegania standardów etycznych Spółki
Przeprowadzanie wstępnych i okresowych szkoleń w zakresie systemu zgodności oraz systemu przeciwdziałania korupcji, nieprawidłowościom i nadużyciom w celu budowania świadomości
Koordynacja działań związanych ze zgłoszeniami sygnalistów
Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zgodności
Współpraca z zewnętrznymi podmiotami kontrolującymi
Wprowadzenie zadań związanych z regulacją KYC – Poznaj swojego klienta
Koordynacja procesu weryfikacji z listami sankcyjnymi
Współpraca przy opiniowaniu dokumentacji projektowej z zakresu architektury na poszczególnych etapach procesu projektowania
Współpraca przy opracowaniu wytycznych technicznych do projektowania w procesie przygotowania inwestycji
Analiza weryfikacji projektowej pod względem wprowadzenia nowych wytycznych technicznych oraz ich aktualizacja w projekcie (optymalizacje kosztowe, doświadczenia projektowe, realizacyjne)
Udział w opracowaniu standardu inwestycji i koordynacja założeń przyjętych na etapie przygotowania inwestycji w trakcie jej realizacji
Obsługa prawna bieżącej działalności Spółki w zakresie opiniowania i przygotowywania dokumentów korporacyjnych
Obsługa prawna w procesie inwestycyjnym oraz transakcyjnym na rynku nieruchomości, w tym również z zakresu kodeksu spółek handlowych
Sporządzanie dokumentacji transakcyjnej, w tym porozumień inwestycyjnych. Przygotowanie i negocjowanie umów nabycia nieruchomości, umów i dokumentów towarzyszących
Współpraca z funduszem inwestycyjnym zamkniętym oraz towarzystwem funduszy inwestycyjnych
Wsparcie prawne w zakresie opracowywania projektów wewnętrznych aktów prawnych Spółki przygotowanych przez pozostałe jednostki organizacyjne
Poprawne i terminowe wystawianie faktur rozliczeniowych (faktur sprzedaży, korekt do faktur, not odsetkowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
Parametryzacja umów najmu
Obsługa zapytań i zgłoszeń Najemcy telefonicznie i emailowowo
Wyjaśnianie rozliczeń z Najemcami
Rozliczanie reklamacji
Rejestracja zdarzeń w dedykowanym systemie
Negocjowanie porozumień w zakresie realizacji płatności i ich monitorowanie
Wsparcie techniczne w zakresie odbioru i obsługi nieruchomości,
Prowadzenie korespondencji i archiwizacja dokumentacji technicznej i dowodowej w sprawach związanych z gwarancjami i obsługą techniczną nieruchomości w tym wykonawstwo zastępcze,
Weryfikacja jakości wykonanych prac i nadzór nad procesem usuwania usterek zgłaszanych zarówno na etapie odbioru, jak i w późniejszej eksploatacji,
Tworzenie wycen i harmonogramów robót, raportowanie ich realizacji oraz odbiór jakościowy prowadzonych prac,
Kontrola i nadzór nad prawidłowością i kompletnością dokumentacji technicznej budynków przejmowanych do zarządzania i komercjalizacji,
Weryfikacja poprawności wykonania elementów nieruchomości zgłaszanych do odbioru, w tym odbiór lokali mieszkalnych i usługowych oraz części wspólnych osiedli na etapie przekazania nieruchomości do zarządzania i komercjalizacji
Obsługa prawna Spółek celowych w zakresie prowadzonej działalności
Sporządzanie i opiniowanie projektów dokumentów korporacyjnych Spółek Celowych
Współpraca z urzędami i innymi podmiotami zewnętrznymi w ramach zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Spółek Celowych z portfeli inwestycyjnych funduszy
Realizacja obowiązków informacyjnych Spółki w ramach obowiązujących regulaminów i procedur
Bieżąca obsługa w zakresie: archiwizacji, przygotowania dokumentów w sprawach sądowych i pism wewnętrznych, pozyskiwania brakujących informacji i dokumentów w sprawach wewnętrznych
Sporządzanie zleceń finansowych do opłat sądowych, pełnomocnictw oraz innych niezbędnych opłat związanych z realizacją zadań
Prowadzenie rejestrów: uchwał organów spółek, rejestru pożyczek i obligacji, umów kosztowych, pism wychodzących z biura prawnego
Tworzenie i aktualizacja rejestrów dokumentacji w ramach procesów archiwizowania dokumentacji budowlanej
Archiwizacja i wydawanie dokumentacji z archiwum
Weryfikowanie i potwierdzanie kompletności przekazywanej dokumentacji w ramach procesów odbiorowych
Tworzenie struktury i administrowanie plikami dokumentacji elektronicznej - obsługa wewnętrznych i zewnętrznych bazach archiwizacyjnych Eksternal, Share Point, listy SP
Aktualizacja zasobów elektronicznych dokumentacji procesu inwestycyjnego w tym kodowanie plików zgodnie z przyjętą strukturą
Specjalista ds. Obsługi Organów Statutowych Spółki
Warszawa
Wygasła: 13.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa organizacyjna i logistyczna organów statutowych Spółki i innych kolegialnych, w tym: koordynacja przygotowania i prowadzenia posiedzeń; przygotowywanie porządków obrad oraz projektów dokumentów na posiedzenia organów korporacyjnych spółki; weryfikacja projektów uchwał organów,
przygotowywanie i redagowanie pism, protokołów, prezentacji, zestawień i raportów na potrzeby organów statutowych,
nadzorowanie obiegu uchwał,
prowadzenie rejestru i bieżąca aktualizacja regulacji wewnętrznych obowiązujących w Spółce
Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki w zakresie wdrażania oraz realizacji polityki zgodności (compliance) oraz powiązanych procedur wewnętrznych
Budowanie świadomości compliance oraz tworzenie kultury postępowania zgodnie z prawem i normami wewnętrznymi organizacji
Weryfikacja i usprawnianie procesów dotyczących zapewnienia zgodności działań z prawem i procedurami wewnętrznymi oraz normami obowiązującymi w organizacji
Opiniowanie i aktualizowanie regulacji wewnętrznych
Prowadzenie wewnętrznych kontroli, współpraca z audytorem wewnętrznym, monitorowanie wewnętrznych procedur i nadzór nad ich przestrzeganiem
Wdrażanie i realizacja procesów identyfikacji konfliktów interesów
Nadzór nad przepływem informacji poufnych
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych, przygotowywanie prezentacji i materiałów szkoleniowych
Współpraca z zewnętrznymi podmiotami kontrolującymi
Sporządzanie pism i prowadzenie bieżącej korespondencji
Kontrola i opisywanie dokumentów kosztowych w obszarze utrzymania nieruchomości
Aktualizacja cenników mediów dla wynajmowanych lokali mieszkalnych i usługowych
Wyliczanie łącznych kosztów zużycia mediów (zimna woda, ciepła woda, energia cieplna) w lokalach mieszkalnych i usługowych oraz w częściach wspólnych nieruchomości
Monitorowanie i bieżąca aktualizacja rejestru kosztów utrzymania nieruchomości, w tym wysokości opłaty eksploatacyjnej na nieruchomości w danym roku budżetowym. Przekazywanie danych z rejestru, w tym rezerw kosztowych do właściwej jednostki organizacyjnej
Sporządzanie deklaracji i korekt podatku od nieruchomości
Sporządzanie deklaracji i korekt dotyczących opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Weryfikacja i dokonywanie opłat za zajęcie pasa drogowego i innych opłat publiczno-prawnych
Opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym,
Opracowywanie i wdrożenie procedur potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczania inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenia wszystkich ewidencji księgowych, przygotowywania sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych,
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP), nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych oraz nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
Poprawne i terminowe wystawianie faktur rozliczeniowych (faktur sprzedaży, korekt do faktur, not odsetkowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi
Parametryzacja umów najmu
Wyjaśnianie rozliczeń, obsługa zapytań i zgłoszeń Najemcy telefonicznie i mailowo
Rozliczanie reklamacji
Negocjowanie porozumień w zakresie realizacji płatności i ich monitorowanie
Obsługa prawna i doradztwo prawne na rzecz spółek grupy kapitałowej z uwzględnieniem sporządzania i opiniowania umów związanych z realizacją inwestycji budowlanych, w tym umów o roboty budowlane i o prace projektowe
Sporządzanie dokumentacji transakcyjnej, w tym porozumień inwestycyjnych
Przygotowanie i zarządzanie umowami i dokumentami w procesie inwestycyjnym, w tym również z zakresu kodeksu spółek handlowych
Branie udziału w transakcjach nieruchomościowych, w tym przygotowanie i negocjowanie umów nabycia nieruchomości, umów i dokumentów towarzyszących
Współpraca z funduszem inwestycyjnym zamkniętym oraz towarzystwem funduszy inwestycyjnych
Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki w zakresie wdrażania oraz realizacji polityki zgodności (compliance) oraz powiązanych procedur wewnętrznych
Budowanie świadomości compliance oraz tworzenie kultury postępowania zgodnie z prawem i normami wewnętrznymi organizacji
Weryfikacja i usprawnianie procesów dotyczących zapewnienia zgodności działań z prawem i procedurami wewnętrznymi oraz normami obowiązującymi w organizacji
Opiniowanie i aktualizowanie regulacji wewnętrznych
Prowadzenie wewnętrznych kontroli, współpraca z audytorem wewnętrznym, monitorowanie wewnętrznych procedur i nadzór nad ich przestrzeganiem
Wdrażanie i realizacja procesów identyfikacji konfliktów interesów
Nadzór nad przepływem informacji poufnych
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych, przygotowywanie prezentacji i materiałów szkoleniowych
Współpraca z zewnętrznymi podmiotami kontrolującymi
Sporządzanie pism i prowadzenie bieżącej korespondencji