Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (9 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 9 )
Informatyk - Specjalista ds. wsparcia użytkownika - I i II linia wsparcia
Żegańska 1, Wawer, Warszawa
Wygasła: 26.04.2024
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania (ServiceDesk)
instalowanie oraz konfigurowanie dostępu do Internetu
znajomość programów do zdalnej pomocy technicznej: Teamviewer, RDP
przygotowywanie nowych stanowisk pracy - instalowanie i konfigurowanie sprzętu oraz oprogramowania
ewidencjonowanie sprzętu komputerowego oraz konserwowanie sprzętu komputerowego
rozwiązywanie problemów sprzętowych (komputery, drukarki, skaner itd.) i programowych
administracja kontami użytkowników oraz komputerów;
zarządzanie sprzętem IТ
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Informatyk - Specjalista ds. wsparcia użytkownika - I i II linia wsparcia
Żegańska 1, Wawer, Warszawa
Wygasła: 02.02.2024
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania (ServiceDesk)
instalowanie oraz konfigurowanie dostępu do Internetu
znajomość programów do zdalnej pomocy technicznej: Teamviewer, RDP,
przygotowywanie nowych stanowisk pracy - instalowanie i konfigurowanie sprzętu oraz oprogramowania
ewidencjonowanie sprzętu komputerowego oraz konserwowanie sprzętu komputerowego
rozwiązywanie problemów sprzętowych (komputery, drukarki, skaner itd.) i programowych;
administracja kontami użytkowników oraz komputerów;
zarządzanie sprzętem IТ;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Informatyk - Specjalista ds. wsparcia użytkownika - I i II linia wsparcia
Żegańska 1, Wawer, Warszawa
Wygasła: 12.11.2023
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania (ServiceDesk)
instalowanie oraz konfigurowanie dostępu do Internetu
znajomość programów do zdalnej pomocy technicznej: Teamviewer, RDP,
przygotowywanie nowych stanowisk pracy - instalowanie i konfigurowanie sprzętu oraz oprogramowania
ewidencjonowanie sprzętu komputerowego oraz konserwowanie sprzętu komputerowego
rozwiązywanie problemów sprzętowych (komputery, drukarki, skaner itd.) i programowych;
administracja kontami użytkowników oraz komputerów;
zarządzanie sprzętem IТ;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik informatyk
Żegańska 1, Wawer, Warszawa
Wygasła: 15.04.2023
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania (ServiceDesk)
instalowanie oraz konfigurowanie dostępu do Internetu
znajomość programów do zdalnej pomocy technicznej: Teamviewer, RDP,
przygotowywanie nowych stanowisk pracy - instalowanie i konfigurowanie sprzętu oraz oprogramowania
ewidencjonowanie sprzętu komputerowego oraz konserwowanie sprzętu komputerowego
rozwiązywanie problemów sprzętowych (komputery, drukarki, skaner itd.) i programowych;
administracja kontami użytkowników oraz komputerów;
zarządzanie sprzętem IТ;
każde dodatkowe umiejętności z zakresu IT mile widziane
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik informatyk
Żegańska 1, Wawer, Warszawa
Wygasła: 05.03.2023
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania (ServiceDesk)
instalowanie oraz konfigurowanie dostępu do Internetu
znajomość programów do zdalnej pomocy technicznej: Radmin,Teamviewer,RDP, LogMeIn
znajomość programów testowych : Hirens Boot Dvd, Hiren's BootCD
przygotowywanie nowych stanowisk pracy - instalowanie i konfigurowanie sprzętu oraz oprogramowania
ewidencjonowanie sprzętu komputerowego oraz konserwowanie sprzętu komputerowego
rozwiązywanie problemów sprzętowych (komputery, drukarki, skaner itd.) i programowych;
administracja kontami użytkowników oraz komputerów;
zarządzanie sprzętem IТ;
znajomość j. angielskiego i prawo jazdy kategorii B mile widziane
soba z niesprawnością w stopniu lekkim lub umiarkowanym mile widziana. (Uwaga: w firmie brak windy)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Informatyk
Żegańska 1, Wawer, Warszawa
Wygasła: 17.12.2022
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania (ServiceDesk)
instalowanie oraz konfigurowanie dostępu do Internetu
znajomość programów do zdalnej pomocy technicznej: Radmin,Teamviewer,RDP, LogMeIn
znajomość programów testowych : Hirens Boot Dvd, Hiren's BootCD
przygotowywanie nowych stanowisk pracy - instalowanie i konfigurowanie sprzętu oraz oprogramowania
ewidencjonowanie sprzętu komputerowego oraz konserwowanie sprzętu komputerowego
rozwiązywanie problemów sprzętowych (komputery, drukarki, skaner itd.) i programowych;
administracja kontami użytkowników oraz komputerów;
zarządzanie sprzętem IТ;
znajomość j. angielskiego i prawo jazdy kategorii B mile widziane
soba z niesprawnością w stopniu lekkim lub umiarkowanym mile widziana. (Uwaga: w firmie brak windy)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik informatyk - Help desk dział IT
Żegańska 1, Warszawa
Wygasła: 11.02.2022
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania (ServiceDesk)
instalowanie oraz konfigurowanie dostępu do Internetu
znajomość programów do zdalnej pomocy technicznej: Radmin,Teamviewer,RDP, LogMeIn
znajomość programów testowych : Hirens Boot Dvd, Hiren's BootCD
przygotowywanie nowych stanowisk pracy - instalowanie i konfigurowanie sprzętu oraz oprogramowania
ewidencjonowanie sprzętu komputerowego oraz konserwowanie sprzętu komputerowego
rozwiązywanie problemów sprzętowych (komputery, drukarki, skaner itd.) i programowych;
administracja kontami użytkowników oraz komputerów;
zarządzanie sprzętem IТ;
znajomość j. angielskiego i prawo jazdy kategorii B mile widziane
soba z niesprawnością w stopniu lekkim lub umiarkowanym mile widziana. (Uwaga: w firmie brak windy)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Support Technician - Technik Działu Wsparcia
mazowieckie
Wygasła: 05.10.2019
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik działu IT - Helpdesk
Warszawa
Wygasła: 27.10.2018
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne