1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. ENTERPRISE ADVISORS POLSKA sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ENTERPRISE ADVISORS POLSKA sp. z o.o.

KRAKÓW, UL. ARMII KRAJOWEJ 25

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (7) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 7 )

Specjalista ds. administracji

Półkole 46, Rząska (pow. krakowski)
Wygasła: 26.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organizowanie sprawnej pracy biura (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur);
  • Prowadzenie bieżących spraw biurowych - opracowywanie dokumentów do wysyłki; nadzór nad kalendarzem szkoleń; planowanie i nadzór nad realizacją szkoleń
  • Kompleksowa obsługa szkoleniowych projektów unijnych oraz komercyjnych w zakresie administracji;
  • Przygotowywanie i koordynacja procesu powstania i dystrybucji umów, załączników i innych dokumentów, współpraca z prawnikami;
  • Współpraca z księgowością, nadzór nad procesami związanymi z fakturowaniem, rozliczeniami oraz windykacją należności;
  • Dbałość o właściwe warunki przechowywania i archiwizowania dokumentów;
  • Sporządzanie ofert handlowych;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. administracji

Półkole 46, Rząska (pow. krakowski)
Wygasła: 28.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organizowanie sprawnej pracy biura (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur);
  • Prowadzenie bieżących spraw biurowych - opracowywanie dokumentów do wysyłki; nadzór nad kalendarzem szkoleń; planowanie i nadzór nad realizacją szkoleń
  • Kompleksowa obsługa szkoleniowych projektów unijnych oraz komercyjnych w zakresie administracji;
  • Przygotowywanie i koordynacja procesu powstania i dystrybucji umów, załączników i innych dokumentów, współpraca z prawnikami;
  • Współpraca z księgowością, nadzór nad procesami związanymi z fakturowaniem, rozliczeniami oraz windykacją należności;
  • Dbałość o właściwe warunki przechowywania i archiwizowania dokumentów;
  • Sporządzanie ofert handlowych;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. administracji

Półkole 46, Rząska (pow. krakowski)
Wygasła: 14.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organizowanie sprawnej pracy biura (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur);
  • Prowadzenie bieżących spraw biurowych - opracowywanie dokumentów do wysyłki; nadzór nad kalendarzem szkoleń; planowanie i nadzór nad realizacją szkoleń
  • Kompleksowa obsługa szkoleniowych projektów unijnych oraz komercyjnych w zakresie administracji;
  • Przygotowywanie i koordynacja procesu powstania i dystrybucji umów, załączników i innych dokumentów, współpraca z prawnikami;
  • Współpraca z księgowością, nadzór nad procesami związanymi z fakturowaniem, rozliczeniami oraz windykacją należności;
  • Dbałość o właściwe warunki przechowywania i archiwizowania dokumentów;
  • Sporządzanie ofert handlowych;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Kraków
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Aktywne pozyskiwanie nowych oraz obsługa wcześniej pozyskanych partnerów biznesowych
  • Poszukiwanie szans biznesowych, usprawnianie istniejących procesów i maksymalizacja osiągniętych efektów
  • Współpraca z działem marketingu, zespołem trenerskim, działem realizacji oraz działem prawnym
  • Realizacja wyznaczonych celów i kluczowych wskaźników we wszystkich obszarach odpowiedzialności
  • Bieżące prowadzenie notatek i zapisywanie danych w systemie klasy CRM
  • Prowadzenie negocjacji z Klientami
  • Organizacja i nadzór nad głównymi procesami oraz zapewnienie ich przebiegu zgodnie ze standardami firmy
  • Zarządzanie wieloma projektami realizowanymi dla klientów firmy
  • Delegowanie i rozliczanie z zadań współpracowników i podwykonawców odpowiedzialnych za realizację zleceń
  • Planowanie i budżetowanie sprzedaży
  • Monitorowanie działań konkurencji
  • Opracowywanie ofert
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. administracji

Armii Krajowej 25, Kraków
Wygasła: 06.01.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organizowanie sprawnej pracy biura (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur);
  • Prowadzenie bieżących spraw biurowych - opracowywanie dokumentów do wysyłki; nadzór nad kalendarzem szkoleń; planowanie i nadzór nad realizacją szkoleń
  • Kompleksowa obsługa szkoleniowych projektów unijnych oraz komercyjnych w zakresie administracji;
  • Przygotowywanie i koordynacja procesu powstania i dystrybucji umów, załączników i innych dokumentów, współpraca z prawnikami;
  • Współpraca z księgowością, nadzór nad procesami związanymi z fakturowaniem, rozliczeniami oraz windykacją należności;
  • Dbałość o właściwe warunki przechowywania i archiwizowania dokumentów;
  • Sporządzanie ofert handlowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Marketingu

Prądnicka 12, 30-002 Kraków, Polska
Wygasła: 28.08.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Kraków
Wygasła: 18.07.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie ENTERPRISE ADVISORS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.