Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (36)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 36 )
Community Specialist
Krakusa 11, Podgórze, Kraków
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Budowaniem i rozwojem społeczności: zadbasz zarówno o aktualnych oraz potencjalnych użytkowników naszych produktów (dyrektorów, nauczycieli, rodziców). Będziesz zarządzać m.in naszymi grupami na FB, współtworzyć KDPN (Klub Dyrektora Placówki Niepublicznej)
Organizacją corocznej konferencji EduExperience: najbliższa edycja już w październiku! W Twoich rękach będzie zorganizowanie konferencji od A (jak aktualizacja strony internetowej) do Z (jak zaplanowanie budżetu). Pozostałe litery alfabetu obejmują też M (jak wybór miejsca), P (jak wybór prelegentów, czy S (jak sprzedaż biletów). No a liter w alfabecie jeszcze trochę jest!
Organizacją i koordynowaniem meetup’ów w różnych miastach w Polsce: mamy za sobą kilka pierwszych spotkań z naszymi dyrektorami, które były bardzo wartościowe, więc chcemy więcej! I częściej!! 😎
Wsparciem w tematach, o których sami jeszcze nie mamy jeszcze zielonego pojęcia! 🙈 LiveKid rozwija się szybko i dynamicznie, dlatego z pewnością pojawią się dodatkowe projekty i tematy (np. pomoc przy webinarach, tworzenie treści marketigowych), w których będziemy prosić Cię o wsparcie. Nie chcemy ściemniać: elastyczność i transparencja u nas to podstawa!
Zarządzanie zespołem Obsługi Klienta: Twoim zadaniem będzie koordynacja pracy 5-7 osób, dbanie o ich rozwój, prowadzenie regularnych sesji feedback’owych, wsparcie merytoryczne oraz monitorowanie realizacji celów & KPI. Czyli w skrócie: bycie zaangażowanym liderem, który wspiera w realizacji celów
Bezpośrednia praca z naszymi klientami: po wdrożeniu w aplikację będziesz pracować operacyjnie i wspierać klientów w ich codziennych problemach. W naszym zespole praca blisko klientów jest niezbędna do dobrego zrozumienia procesów i efektywnego zarządzania zespołem 💪
Tworzenie i administrowanie dokumentacji dla klientów: będziesz przygotowywać umowy dla klientów, dbać o aktualność ich danych. Dodatkowo będziesz przygotowywać i monitorować protokoły (np. przekazanie sprzętu firmowego, niezbędne zgody i oświadczenia (np. RODO oraz związane z wewnętrznymi procedurami)
Rekrutacja i wdrożenie nowych pracowników w tematy firmowe: jako lider będziesz czynnie uczestniczyć w procesach rekrutacyjnych oraz zadbasz o sprawny i dobry onboarding i rozwój nowych LiveKid’owców w Twoim zespole 🥰
Wsparcie w tematach, o których sami jeszcze nie mamy jeszcze zielonego pojęcia! 🙈 LiveKid rozwija się szybko i dynamicznie, dlatego z pewnością pojawią się dodatkowe projekty i tematy, w których będziemy prosić Cię o wsparcie. Nie chcemy ściemniać: elastyczność i transparencja to u nas podstawa!
Zamykanie sprzedaży podczas prowadzenia prezentacji online dla potencjalnych Klientów, pokazując najlepsze rozwiązanie dla branży w Polsce: brzmi super, prawda? 😎
Przygotowywanie ofert oraz zawieraniem umów z Klientami: będziesz przygotowywał/a spersonalizowane oferty dla klientów,a następnie dopniesz wszelkie formalności (zakres i dane do umowy)
Nawiązywanie i budowanie długotrwałej relacji z Klientem: każdy z klientów jest dla nas bardzo ważny! Staramy się od samego początku zbudować zaufanie klientów co przekłada się na ich lojalność. Ważne dla nas jest aby klient czuł od pierwszego kontaktu, że ma w nas wsparcie
Uważamy, że jednostka nie zdziała tyle co zespół, więc współpraca z zespołem marketingu oraz Customer Success będzie stałym elementem Twojej pracy. Wspólna praca pozwala na efektywniejsze reagowanie na potrzeby klientów, lepsze zrozumienie ich oczekiwań i koordynację działań marketingowych z działaniami sprzedażowymi
We are looking for someone that will take full responsibility over the Polish market, including business & product strategy and all sales/CS operations. Your goal will be to win the market going far above 50% market share by running multi-product sales organisation. We want to grow x5 by delivering new products and services, therefor value. You will scale the Team, run and improve it on daily basis, set and execute commercial & product strategy. Direct reporting to CEO, very close relationship with CRO
Your objectives as CM:
1. Build and manage the revenue organisation to run it like a swiss..polish clock ;-)
2. Setting and executing commercial & multi-product strategy
3. Leadership - ultimately responsible for hiring, training and performance of 40-50 sales and customer success team members
4. Full ownership of Polish operations - work closely with CEO, CRO, People & Culture, Product & Engineering Teams
Your key results - let’s measure it:
1. Grow ARR with new Customer Acquisition and increase of ARPU
2. Keep the Churn low and CS & Product satisfaction high
3. Introduce new products, upsell current customer base
We are looking for someone that will take full responsibility over the Polish market, including business & product strategy and all sales/CS operations. Your goal will be to win the market going far above 50% market share by running multi-product sales organisation. We want to grow x5 by delivering new products and services, therefor value. You will scale the Team, run and improve it on daily basis, set and execute commercial & product strategy. Direct reporting to CEO, very close relationship with CRO
Your objectives as CM:
1. Build and manage the revenue organisation to run it like a swiss..polish clock ;-)
2. Setting and executing commercial & multi-product strategy
3. Leadership - ultimately responsible for hiring, training and performance of 40-50 sales and customer success team members
4. Full ownership of Polish operations - work closely with CEO, CRO, People & Culture, Product & Engineering Teams
Your key results - let’s measure it:
1. Grow ARR with new Customer Acquisition and increase of ARPU
2. Keep the Churn low and CS & Product satisfaction high
3. Introduce new products, upsell current customer base
Wprowadzanie nowych klientów do narzędzia billingowego: będziesz tworzyć nowe profile klientów w naszych systemach 🆕
Wprowadzanie zmian na istniejących subskrypcjach w narzędziu billingowym: aktualizacja istniejących subskrypcji zgodnie z wnioskami klientów lub zespołu sprzedaży oraz monitorowanie zmian w subskrypcjach i dbanie o ich poprawność 💻
Wystawianie faktur końcowych, proform, faktur korygujących oraz weryfikowanie wpłat klientów i aktualizowanie raportów
Organizowanie i nadzór działań windykacyjnych - współpraca z zespołem CS i zewnętrzną firmą windykacyjną w celu rozwiązania problemów związanych z płatnościami
Uważamy, że jednostka nie zdziała tyle co zespół, więc współpraca z zespołami Customer Success i Sales w Polsce, Hiszpanii i Meksyku w kwestiach związanych z billingiem (kontakt w języku polskim i angielskim) będzie stałym elementem Twojej pracy 🤝
Weryfikacja poprawności i zgodności danych w narzędziu billingowym i CRMie
Uzupełnianie danych w narzędziu bilingowym i CRM-ie - aktualizowanie informacji o klientach i transakcjach w naszych narzędziach i systemach będzie Twoim codziennym zadaniem, aby zachować dokładność i kompletność danych
Liczenie prowizji dla zespołu Sales i Customer Success - na podstawie ustalonych zasad i wyników sprzedaży lub obsługi klienta 💰
Przygotowywanie raportów z wpłat, zaległości itp. - będziesz tworzyć regularne raporty zawierające ważne wskaźniki finansowe, które pomagają monitorować kondycję finansową firmy 📊
Tworzenie atrakcyjnych, angażujących i skutecznych treści marketingowych: Twoim zadaniem będzie tworzenie różnych rodzajów treści, takich jak artykuły, posty na blogu, lead magnety, materiały reklamowe itp, które przyciągną uwagę naszych odbiorców i zachęcą ich do działania! 👌
Prowadzenie social mediów dla LiveKid: będziesz zarządzać profilami społecznościowymi LiveKid (np. na Facebooku, Instagramie, Linkedinie itp.) i angażować społeczność za pomocą interesujących i odpowiednich treści, aktywności, interakcji z obserwującymi itp
Dbanie o treści na stronie głównej LiveKid, a także podstronach związanych z dodatkowymi projektami. Ważne jest, aby treści były zgodne z wizerunkiem marki, aktualne i atrakcyjne dla odwiedzających
Optymalizacja i tworzenie treści pod kątem SEO: ważne dla nas jest żeby być bardziej widocznymi dla potencjalnych klientów
Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi: będziesz współpracować z nimi przy tworzeniu wspólnych treści, promocji i innych działań marketingowych
Monitorowanie wyników kampanii marketingowych i dostosowywanie strategii: będziesz analizować różne dane (np. wskaźniki konwersji, zaangażowanie klientów, ruch na stronie) i na ich podstawie proponować dalsze działania. 💪
Realizacja wyznaczonych celów (KPI): mamy plan działań marketingowych i nie zawahamy się go zrealizować! 😎
Obsługa klientów firmy: jesteś idealnym kandydatem jeżeli Twoje drugie imię to cierpliwość, a Twoje podejście do Dyrektorów i opanowanie będzie zapewniało ich, że są oni dla nas najważniejsi
Pomoc naszym klientom: zarówno w prostszych kwestiach jak dodanie zdjęć do aplikacji, jak i comiesięcznym rozliczaniu rachunków
Stałe wsparcie klientów przy wdrażaniu aplikacji: jeśli przechodziłeś/aś ze swoimi rodzicami/dziadkami przez proces zmiany telefonu z klawiaturą na smartfona i cechował Cię wtedy stoicki spokój, to na pewno odnajdziesz się w pracy z naszymi klientami
Nawiązywanie długotrwałych relacji z naszymi klientami: Twoje rozmowy będą na bardzo przyjacielskim poziomie, więc nie zdziw się kiedy Pani Dyrektor będzie z Tobą konsultowała wesele swojej córki. To w Twoich rękach będzie, jakie relacje zbudujesz z naszymi klientami ❤️
Rozwój produktu: pracując w zespole CS masz realny wpływ na rozwój aplikacji LiveKid. Możesz proponować swoje rozwiązania i zgłaszać pomysły zebrane od klientów. Dobrym pomysłom zawsze mówimy TAK! 💪
Dział CST łączy wszystkich ❤️Będziesz współpracować z niemal każdym w firmie
Zamykanie sprzedaży podczas prowadzenia prezentacji online dla potencjalnych Klientów, pokazując najlepsze rozwiązanie dla branży w Polsce: brzmi super, prawda? 😎
Przygotowywanie ofert oraz zawieranie umów z Klientami: będziesz przygotowywał/a spersonalizowane oferty dla klientów,a następnie dopniesz wszelkie formalności (zakres i dane do umowy)
Nawiązywaniem i budowaniem długotrwałej relacji z Klientem: każdy z klientów jest dla nas bardzo ważny! Staramy się od samego początku zbudować zaufanie klientów co przekłada się na ich lojalność. Ważne dla nas jest aby klient czuł od pierwszego kontaktu, że ma w nas wsparcie
Uważamy, że jednostka nie zdziała tyle co zespół, więc współpraca z zespołem marketingu oraz Customer Success będzie stałym elementem Twojej pracy. Wspólna praca pozwala na efektywniejsze reagowanie na potrzeby klientów, lepsze zrozumienie ich oczekiwań i koordynację działań marketingowych z działaniami sprzedażowymi
Tworzenie atrakcyjnych, angażujących i skutecznych treści marketingowych: Twoim zadaniem będzie tworzenie różnych rodzajów treści, takich jak artykuły, posty na blogu, lead magnety, materiały reklamowe itp, które przyciągną uwagę naszych odbiorców i zachęcą ich do działania! 👌
Prowadzenie social mediów dla LiveKid: będziesz zarządzać profilami społecznościowymi LiveKid (np. na Facebooku, Instagramie, Linkedinie itp.) i angażować społeczność za pomocą interesujących i odpowiednich treści, aktywności, interakcji z obserwującymi itp
Dbanie o treści na stronie głównej LiveKid, a także podstronach związanych z dodatkowymi projektami. Ważne jest, aby treści były zgodne z wizerunkiem marki, aktualne i atrakcyjne dla odwiedzających
Optymalizacja i tworzenie treści pod kątem SEO: ważne dla nas jest żeby być bardziej widocznymi dla potencjalnych klientów
Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi: będziesz współpracować z nimi przy tworzeniu wspólnych treści, promocji i innych działań marketingowych
Monitorowanie wyników kampanii marketingowych i dostosowywanie strategii: będziesz analizować różne dane (np. wskaźniki konwersji, zaangażowanie klientów, ruch na stronie) i na ich podstawie proponować dalsze działania. 💪
Realizacja wyznaczonych celów (KPI): mamy plan działań marketingowych i nie zawahamy się go zrealizować! 😎
Kontakt z placówkami opiekuńczymi (żłobki, przedszkola) i umawianie prezentacji online dla handlowców, podczas których prezentują najlesze rozwiązanie dla branży w Polsce
Nawiązywanie i budowanie długotrwałych relacji z Klientami, czasem zanim umówisz spotkanie, zdążysz wymienić się z Dyrektorem planami na wakacje
Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku
Współpraca z innymi działami, uważamy, że jednostka nie zdziała tyle co zespół, więc współpraca z Opiekunami Klienta i Marketingiem będzie stałym elementem Twojej pracy
Projektowanie i koordynowanie procesów związanych z rozwojem pracowników,
Ścisła współpraca z managerami w obszarze badania potrzeb zespołów i implementacji rozwiązań,
Tworzenie i koordynowanie kluczowych procesów w obszarze People&Culture (m.in. Performance Review, Employee Engagement, Exit Interview),
Umacnianie naszej kultury organizacyjnej, naszych wartości poprzez różne wewnętrzne inicjatywy,
Tworzenie i realizowanie nowych działań mających na celu integrację, wzrost i rozwój obecnego zespołu oraz przyciąganie nowych talentów, które mogą do Nas dołączyć,
Definiowanie strategii EVP i EB oraz tworzenie i pilnowanie procesów zatrudniania,
Pomoc członkom zespołu LiveKid w rozwijaniu ich umiejętności i kariery w organizacji
Projektowanie i koordynowanie procesów związanych z rozwojem pracowników,
Ścisła współpraca z managerami w obszarze badania potrzeb zespołów i implementacji rozwiązań,
Tworzenie i koordynowanie kluczowych procesów w obszarze People&Culture (m.in. Performance Review, Employee Engagement, Exit Interview),
Umacnianie naszej kultury organizacyjnej, naszych wartości poprzez różne wewnętrzne inicjatywy,
Tworzenie i realizowanie nowych działań mających na celu integrację, wzrost i rozwój obecnego zespołu oraz przyciąganie nowych talentów, które mogą do Nas dołączyć,
Definiowanie strategii EVP i EB oraz tworzenie i pilnowanie procesów zatrudniania,
Pomoc członkom zespołu LiveKid w rozwijaniu ich umiejętności i kariery w organizacji
zdalna obsługa hiszpańskich klientów firmy - jesteś idealnym kandydatem jeżeli Twoje drugie imię to cierpliwość, a Twoje podejście do Dyrektorów i opanowanie zapewnia ich, że są oni dla nas najważniejsi. Pomagamy naszym klientom zarówno w tak prostej kwestii jak dodanie zdjęć do aplikacji jak i comiesięcznym rozliczaniu rachunków,
stałe wsparcie klienta przy wdrażaniu narzędzia - jeśli przechodziłaś/eś ze swoimi rodzicami/dziadkami przez proces zmiany telefonu z klawiaturą na smartfona i cechował Cię wtedy stoicki spokój, to na pewno odnajdziesz się w pracy z naszymi klientami,
pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych użytkowników aplikacji oraz współpraca z działem IT,
nawiązywanie długotrwałych relacji z naszymi klientami - Twoje rozmowy będą na bardzo przyjacielskim poziomie, więc nie zdziw się kiedy Pani Dyrektor będzie z Tobą konsultowała wesele swojej córki. Pamiętaj jednak, że to od Ciebie zależy jakie relacje zbudujesz z klientami
Projektowanie i koordynowanie procesów związanych z rozwojem pracowników,
Ścisła współpraca z managerami w obszarze badania potrzeb zespołów i implementacji rozwiązań,
Tworzenie i koordynowanie kluczowych procesów w obszarze People&Culture (m.in. Performance Review, Employee Engagement, Exit Interview),
Umacnianie naszej kultury organizacyjnej, naszych wartości poprzez różne wewnętrzne inicjatywy,
Tworzenie i realizowanie nowych działań mających na celu integrację, wzrost i rozwój obecnego zespołu oraz przyciąganie nowych talentów, które mogą do Nas dołączyć,
Definiowanie strategii EVP i EB oraz tworzenie i pilnowanie procesów zatrudniania,
Pomoc członkom zespołu LiveKid w rozwijaniu ich umiejętności i kariery w organizacji
obsługa klientów firmy w godzinach 8:00- 16:30 - jesteś idealnym kandydatem jeżeli Twoje drugie imię to cierpliwość, a Twoje podejście do Dyrektorów i opanowanie zapewnia ich, że są oni dla nas najważniejsi. Pomagamy naszym klientom zarówno w tak prostej kwestii jak dodanie zdjęć do aplikacji jak i comiesięcznym rozliczaniu rachunków,
stałe wsparcie klienta przy wdrażaniu narzędzia - jeśli przechodziłaś/eś ze swoimi rodzicami/dziadkami przez proces zmiany telefonu z klawiaturą na smartfona i cechował Cię wtedy stoicki spokój, to na pewno odnajdziesz się w pracy z naszymi klientami,
pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych użytkowników aplikacji oraz współpraca z działem IT,
nawiązywanie długotrwałych relacji z naszymi klientami - Twoje rozmowy będą na bardzo przyjacielskim poziomie, więc nie zdziw się kiedy Pani Dyrektor będzie z Tobą konsultowała wesele swojej córki. Pamiętaj jednak, że to od Ciebie zależy jakie relacje zbudujesz z klientami
📞 pierwszy kontakt z potencjalnym klientem oraz wzbudzenie jego świadomości
💻 umawianie prezentacji online dla potencjalnych klientów, podczas których specjaliści do spraw sprzedaży prezentują najlepsze rozwiązanie dla branży w Polsce,
🤗 nawiązywanie i budowanie relacji z klientem, czasem zanim umówisz spotkanie, zdążysz wymienić się z Dyrektorem planami na wakacje 🌴
🤝 współpraca z innymi działami, uważamy, że jednostka nie zdziała tyle co zespół, więc współpraca z Opiekunami Klienta i Marketingiem będzie stałym elementem Twojej pracy
pierwszy kontakt z potencjalnym klientem oraz wzbudzenie jego świadomości
umawianie prezentacji online dla potencjalnych klientów, podczas których specjaliści do spraw sprzedaży prezentują najlepsze rozwiązanie dla branży w Polsce
nawiązywanie i budowanie relacji z klientem, czasem zanim umówisz spotkanie, zdążysz wymienić się z Dyrektorem planami na wakacje 🌴
współpraca z innymi działami, uważamy, że jednostka nie zdziała tyle co zespół, więc współpraca z Opiekunami Klienta i Marketingiem będzie stałym elementem Twojej pracy
📞 zdalna obsługa klientów firmy w godzinach 8:00- 16:30 • jesteś idealnym kandydatem jeżeli Twoje drugie imię to cierpliwość, a Twoje podejście do Dyrektorów i opanowanie zapewnia ich, że są oni dla nas najważniejsi. Pomagamy naszym klientom zarówno w tak prostej kwestii jak dodanie zdjęć do aplikacji jak i comiesięcznym rozliczaniu rachunków,
📱 stałe wsparcie klienta przy wdrażaniu narzędzia • jeśli przechodziłaś/eś ze swoimi rodzicami/dziadkami przez proces zmiany telefonu z klawiaturą na smartfona i cechował Cię wtedy stoicki spokój, to na pewno odnajdziesz się w pracy z naszymi klientami,
💻 pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych użytkowników aplikacji oraz współpraca z działem IT • jeżeli potrafisz przełożyć język IT na “nasze” i wyjaśnić to klientom - nie będzie dla Ciebie żadna trudność,
🤗 nawiązywanie długotrwałych relacji z naszymi klientami •Twoje rozmowy będą na bardzo przyjacielskim poziomie, więc nie zdziw się kiedy Pani Dyrektor będzie z Tobą konsultowała wesele swojej córki. Pamiętaj jednak, że to od Ciebie zależy jakie relacje zbudujesz z klientami
📞 pierwszy kontakt z potencjalnym klientem oraz wzbudzenie jego świadomości,
💻 umawianie prezentacji online dla potencjalnych klientów, podczas których specjaliści do spraw sprzedaży prezentują najlepsze rozwiązanie dla branży w Polsce,
🤗 nawiązywanie i budowanie relacji z klientem, czasem zanim umówisz spotkanie, zdążysz wymienić się z Dyrektorem planami na wakacje 🌴
🤝 współpraca z innymi działami, uważamy, że jednostka nie zdziała tyle co zespół, więc współpraca z Opiekunami Klienta i Marketingiem będzie stałym elementem Twojej pracy
Uczestnictwo w spotkaniach z klientami i prezentowanie możliwości systemu
Negocjacje, negocjacje i jeszcze raz negocjacje!
Jednostka nie zdziała tyle co zespół. Współpraca z Opiekunami Klienta i Marketingiem jest kluczowym elementem każdego dnia
Wsparcie klienta we wdrożeniu narzędzia
Jeśli masz doświadczenie, to zapewne będziesz miał też pomysły w jaki sposób dotrzeć do naszych przyszłych klientów… codziennie kombinujemy jak zrobić to jeszcze efektywniej