Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wykonywanie zadań produkcyjnych, nadzór i koordynacja pracy na maszynach typu CNC / ATL
Przezbrajanie wskazanych maszyn: zmiana narzędzi, zmiana referencji,
Programowanie wskazanych maszyn: wprowadzanie nowych referencji i ustawień procesowych
Regulacje wskazanych maszyn: modyfikacja parametrów/procesów celem uzyskania wyrobu zgodnego z wymaganiami jakościowymi
Nadzór nad aspektami jakościowymi – FPO/LPO kontrola i reakcja na wyniki jakościowe, zarządzanie materiałem niezgodnym, odbiór maszyny po usunięciu awarii,
Organizacja pracy na wyznaczonych stanowiskach – przekazywanie pracy na kolejną zmianę, szkolenie współpracowników w ramach nowych uruchomień i/lub modyfikacji, aktywne uczestniczenie w rozwiązywaniu bieżących problemów produkcyjnych,
Raportowanie produkcji w systemie wewnętrznym
Zgłaszanie awarii w systemie wewnętrznym
Utrzymywanie kultury 5S na wyznaczonych stanowiskach, nadzór nad prawidłowa segregacją odpadów
Wykonywanie zadań produkcyjnych, nadzór i koordynacja pracy na maszynach typu CNC / ATL
Przezbrajanie wskazanych maszyn: zmiana narzędzi, zmiana referencji,
Programowanie wskazanych maszyn: wprowadzanie nowych referencji i ustawień procesowych
Regulacje wskazanych maszyn: modyfikacja parametrów/procesów celem uzyskania wyrobu zgodnego z wymaganiami jakościowymi
Nadzór nad aspektami jakościowymi – FPO/LPO kontrola i reakcja na wyniki jakościowe, zarządzanie materiałem niezgodnym, odbiór maszyny po usunięciu awarii,
Organizacja pracy na wyznaczonych stanowiskach – przekazywanie pracy na kolejną zmianę, szkolenie współpracowników w ramach nowych uruchomień i/lub modyfikacji, aktywne uczestniczenie w rozwiązywaniu bieżących problemów produkcyjnych,
Raportowanie produkcji w systemie wewnętrznym
Zgłaszanie awarii w systemie wewnętrznym
Utrzymywanie kultury 5S na wyznaczonych stanowiskach, nadzór nad prawidłowa segregacją odpadów
Development, selection, and implementation of a robust ESG -Purchasing Management System including support for PCF and LCA in cooperation with Global ESG-Team
The System should be the best-in-class ESG-LCA System (Software) to manage efficiently Scope 3 of TI, to achieve the ESG Target of 30% Co2 reduction in 2030 on Scope3
Manage and update and implement changes to the Sustainable PUR policy, Sourcing Committee and Risk assessment on ESG Topics, to ensure compliance to our ESG Targets, QMS acc. To IATF 16949
ESG -requirements to meet Scope 3 Target in 2030 need to be part of Component and Supplier Strategy for Commodities and advanced technologies
Develop ESG-KPI and Targets for the Suppliers on their Scope 1&2 to match the Science Based Target to reach the 2030 Co2 Goal
Organize the collection of all relevant Data through the Supplier Portal of the supply base:
Assist collecting data from suppliers for GHG sustainability goals, identify gaps and address with suppliers
ESG strategy: Vision, action plan, certificates, external ESG ranking and their carbon emission data on TI FS products supplied
Integration of Capital Goods in ESG-Strategy in cooperation with global Capital Equipment purchasing Director and Manufacturing engineering
Integration of CBAM requirements in TI Systems to meet future reporting criteria and integrate into Sourcing Process for EU
In this role you will provide guidance across multiple regions and levels of the organization, integrating responsible Sourcing standards and ESG/sustainable purchasing methodologies
Manage stakeholders and partner with senior level internal stakeholders to align on priorities and needs
Interfaces with key procurement contacts to share progress, develop dashboards, and escalate issues as needed
Support external reporting as assigned, providing key metrics and outcomes to ESG/sustainability reporting and regulatory filings
Development, selection, and implementation of a robust ESG -Purchasing Management System including support for PCF and LCA in cooperation with Global ESG-Team
The System should be the best-in-class ESG-LCA System (Software) to manage efficiently Scope 3 of TI, to achieve the ESG Target of 30% Co2 reduction in 2030 on Scope3
Manage and update and implement changes to the Sustainable PUR policy, Sourcing Committee and Risk assessment on ESG Topics, to ensure compliance to our ESG Targets, QMS acc. To IATF 16949
ESG -requirements to meet Scope 3 Target in 2030 need to be part of Component and Supplier Strategy for Commodities and advanced technologies
Develop ESG-KPI and Targets for the Suppliers on their Scope 1&2 to match the Science Based Target to reach the 2030 Co2 Goal
Organize the collection of all relevant Data through the Supplier Portal of the supply base:
Assist collecting data from suppliers for GHG sustainability goals, identify gaps and address with suppliers
ESG strategy: Vision, action plan, certificates, external ESG ranking and their carbon emission data on TI FS products supplied
Integration of Capital Goods in ESG-Strategy in cooperation with global Capital Equipment purchasing Director and Manufacturing engineering
Integration of CBAM requirements in TI Systems to meet future reporting criteria and integrate into Sourcing Process for EU
In this role you will provide guidance across multiple regions and levels of the organization, integrating responsible Sourcing standards and ESG/sustainable purchasing methodologies
Manage stakeholders and partner with senior level internal stakeholders to align on priorities and needs
Interfaces with key procurement contacts to share progress, develop dashboards, and escalate issues as needed
Support external reporting as assigned, providing key metrics and outcomes to ESG/sustainability reporting and regulatory filings
Work directly with department leadership and EHS Subject Matter Experts to understand and maintain focus on their analytics needs, including critical metrics and key performance indicators, and deliver actionable insights to relevant decision makers
Develop data tracking tools, provide status updates, and formulate reports
Mine and compile qualitative and quantitative analyses of program data to be used in annual reports, reports to leadership, and other surveys
Create and maintain rich interactive visualizations through data interpretation and analysis, with reporting components from multiple data sources
Evaluate internal systems for efficiency, problems, and inaccuracies. Develop and maintain protocols for handling, processing, and verifying data
Prepare clear and concise reports summarizing findings, trends, and recommendations for EHS leadership, safety committees, and other stakeholders
Create visualizations and dashboards to present safety and environmental data in an understandable and actionable format for leadership and safety personnel
Work with cross-functional teams to design and implement safety and environmental initiatives, awareness campaigns, and educational programs
Work directly with department leadership and EHS Subject Matter Experts to understand and maintain focus on their analytics needs, including critical metrics and key performance indicators, and deliver actionable insights to relevant decision makers.
Develop data tracking tools, provide status updates, and formulate reports.
Mine and compile qualitative and quantitative analyses of program data to be used in annual reports, reports to leadership, and other surveys.
Create and maintain rich interactive visualizations through data interpretation and analysis, with reporting components from multiple data sources.
Evaluate internal systems for efficiency, problems, and inaccuracies. Develop and maintain protocols for handling, processing, and verifying data.
Prepare clear and concise reports summarizing findings, trends, and recommendations for EHS leadership, safety committees, and other stakeholders.
Create visualizations and dashboards to present safety and environmental data in an understandable and actionable format for leadership and safety personnel.
Work with cross-functional teams to design and implement safety and environmental initiatives, awareness campaigns, and educational programs.
Work directly with department leadership and EHS Subject Matter Experts to understand and maintain focus on their analytics needs, including critical metrics and key performance indicators, and deliver actionable insights to relevant decision makers
Develop data tracking tools, provide status updates, and formulate reports
Mine and compile qualitative and quantitative analyses of program data to be used in annual reports, reports to leadership, and other surveys
Create and maintain rich interactive visualizations through data interpretation and analysis, with reporting components from multiple data sources
Evaluate internal systems for efficiency, problems, and inaccuracies. Develop and maintain protocols for handling, processing, and verifying data
Prepare clear and concise reports summarizing findings, trends, and recommendations for EHS leadership, safety committees, and other stakeholders
Create visualizations and dashboards to present safety and environmental data in an understandable and actionable format for leadership and safety personnel
Work with cross-functional teams to design and implement safety and environmental initiatives, awareness campaigns, and educational programs
koordynacja wprowadzenia nowego projektu na poziomie Zakupów (komponenty),
prowadzenie/koordynacja procesu Early Supplier Involvement (ESI),
koncentracja na realizacji planu powierzonego projektu (budżetu oraz gotowości komponentów), prowadzenie działań proaktywnych w celu osiągnięcia założeń projektu,
utrzymanie procesów w sposób zgodny z globalnymi procedurami spełniające wymagania IATF
koordynacja wprowadzenia nowego projektu na poziomie Zakupów (komponenty),
prowadzenie/ koordynacja procesu Early Supplier Involvement (ESI),
koncentracja na realizacji planu powierzonego projektu (budżetu oraz gotowości komponentów), prowadzenie działań proaktywnych w celu osiągnięcia założeń projektu,
utrzymanie procesów w sposób zgodny z globalnymi procedurami spełniające wymagania IATF.
wycena kosztu BOMu nowego projektu,
koordynacja wprowadzenia nowego projektu na poziomie Zakupów (komponenty),
prowadzenie/ koordynacja procesu Early Supplier Involvement (ESI),
koncentracja na realizacji planu powierzonego projektu (budżetu oraz gotowości komponentów), prowadzenie działań proaktywnych w celu osiągnięcia założeń projektu,
utrzymanie procesów w sposób zgodny z globalnymi procedurami spełniające wymagania IATF.
nadzór nad właściwą wyceną magazynów poprzez aktywny udział w wycenianiu pozycji magazynowych oraz zarządzaniu kosztami standardowymi; wyjaśnianie ewentualnych problemów z BOM
kontakt z klientami zewnętrznymi w zakresie płatności, spornych lub przeterminowanych należności
przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących należności przeterminowanych
kalkulacja rezerw, w tym na zmiany ceny; slow moving / obsolete
wsparcie w zakresie sporządzanie Cashflow
analizy sprzedażowe, prognozy, budżet i późniejsza weryfikacja z danymi bieżącymi
branie udziału w projektach budżetów krótko- i średnioterminowych
sporządzanie innych analiz i raportów finansowych na zamknięcie miesiąca
nadzór nad właściwą wyceną magazynów poprzez aktywny udział w wycenianiu pozycji magazynowych oraz zarządzaniu kosztami standardowymi; wyjaśnianie ewentualnych problemów z BOM
kontakt z klientami zewnętrznymi w zakresie płatności, spornych lub przeterminowanych należności;
przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących należności przeterminowanych;
kalkulacja rezerw, w tym na zmiany ceny; slow moving / obsolete
wsparcie w zakresie sporządzanie Cashflow
analizy sprzedażowe, prognozy, budżet i późniejsza weryfikacja z danymi bieżącymi
branie udziału w projektach budżetów krótko- i średnioterminowych
sporządzanie innych analiz i raportów finansowych na zamknięcie miesiąca,
Do głównych zadań Magazyniera należy obsługa produkcji oraz organizacja wysyłki wyrobów gotowych zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik Utrzymania Ruchu
Jasin (pow. poznański)
Wygasła: 23.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Do głównych zadań Technika Utrzymania Ruchu należą naprawy oraz analizy układów mechanicznych, pneumatyki oraz sterowań elektrycznych, co w efekcie pozwala na utrzymanie ciągłości pracy parku maszynowego
przeprowadzanie kontroli warunków pracy, przestrzegania przepisów i zasad BHP oraz bieżące informowanie przełożonego o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
przygotowywanie informacji niezbędnych do sporządzania rocznej analizy ze stanu BHP,
opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących BHP na poszczególnych stanowiskach pracy,
ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy,
współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami,
zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań BHP w stosownych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych,
współpracowanie z laboratoriami upoważnionymi do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych,
prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,
udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,
uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji BHP,
współpracowanie z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie szkoleń w dziedzinie BHP
koordynacja wprowadzenia nowego projektu na poziomie Zakupów (komponenty),
prowadzenie/ koordynacja procesu Early Supplier Involvement (ESI),
koncentracja na realizacji planu powierzonego projektu (budżetu oraz gotowości komponentów), prowadzenie działań proaktywnych w celu osiągnięcia założeń projektu,
utrzymanie procesów w sposób zgodny z globalnymi procedurami spełniające wymagania IATF
przeprowadzanie kontroli warunków pracy, przestrzegania przepisów i zasad BHP oraz bieżące informowanie przełożonego o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
przygotowywanie informacji niezbędnych do sporządzania rocznej analizy ze stanu BHP,
opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących BHP na poszczególnych stanowiskach pracy,
ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy,
współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami,
zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań BHP w stosownych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych,
współpracowanie z laboratoriami upoważnionymi do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych,
prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,
udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,
uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji BHP,
współpracowanie z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie szkoleń w dziedzinie BHP
przeprowadzanie kontroli warunków pracy, przestrzegania przepisów i zasad BHP oraz bieżące informowanie przełożonego o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
przygotowywanie informacji niezbędnych do sporządzania rocznej analizy ze stanu BHP,
opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących BHP na poszczególnych stanowiskach pracy,
ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy,
współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami,
zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań BHP w stosownych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych,
współpracowanie z laboratoriami upoważnionymi do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych,
prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,
udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,
uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji BHP,
współpracowanie z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie szkoleń w dziedzinie BHP
Inżynier ds. symulacji wtrysku tworzyw sztucznych / Mold Flow Analysis
Bielsko-Biała
Wygasła: 25.05.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inżynier ds. symulacji NVH / Noise Vibration Harshness Simulations Engineer
Bielsko-Biała
Wygasła: 25.05.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inżynier ds. symulacji CFD / Computational Fluid Dynamics Simulation Engineer
Bielsko-Biała
Wygasła: 25.05.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Program Manager z językiem niemieckim
Bestwińska 143, Bielsko-Biała
Wygasła: 22.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Wdrażanie procesu AQP dla nowych uruchomień, zmian produktu/procesu/dostawcy
Kierowanie zespołem projektowym od momentu otrzymania RFQ do pełnego uruchomienia projektu i rozliczenia wyników finansowych zgodnie z zasadami AQP/APQP
Koordynacja przebiegu uruchomienia projektów między firmą TI FS a klientem tak aby zapewnić skuteczne i terminowe uruchomienie
Opracowywanie harmonogramów wdrożeniowych i nadzorowanie przebiegu wdrożenia oraz realizacji zadań w zespole
Prowadzenie przeglądów projektów (MS Review) i raportowanie zgodnie z procedurami TI FS oraz klienta
Realizacja zadań wynikających ze specyficznych wymagań klienta
Współpraca w ramach struktur EU/ Corporate z zespołami Advance Technology, Działem Komercyjnym, Działem Zakupów, Działem Inżynierii
Prowadzenie działań jakościowych w projektach realizowanych u dostawców zgodnie z wymaganiami firmy (w tym zatwierdzenia PPAP, obsługa reklamacji)
Audytowanie dostawców, certyfikacja / udział w procesie zatwierdzania dostawców z uwzględnieniem planu ciągłego doskonalenia
Tworzenie, wspieranie i egzekwowanie od dostawców planu poprawy i/lub usprawnień
Wprowadzenie dostawców w fazę APQP i zapewnienie ciągłego wsparcia aż do uruchomienia dostaw seryjnych, koordynowanie zmian inicjowanych przez dostawców
Ocena poziomu dojrzałości dostawcy poprzez badanie FMEA, planu kontroli, matrycy kompetencji, instrukcji, itp
odpowiedzialność za uruchamianie projektu na zakładzie: proces AQP,
odpowiedzialność za wprowadzanie zmian w projektach i procesach seryjnych: PLM (proces change management),
odpowiedzialność za projekty „intercompany” (wewnętrzne i zewnętrzne),
prowadzenie ewidencji zawierającej dane o zmianach, harmonogramie wprowadzenia i statusie projektów,
identyfikacja zmian krytycznych oraz zagrożeń i ryzyk dotyczących uruchomień, eskalacja działań dla zadań opóźnionych lub zagrożonych, wspieranie PM w koordynacji akcji,
uczestniczenie w przeglądach AQP organizowanych przez PM, zapraszanie na te spotkania zespołów dedykowanych do projektu,
prowadzenie „action plan” dla nowych uruchomień,
przygotowywanie statusu KPI dla AQP, miesięczne przeglądy z managerami zakładu,
działania prewencyjne z wykorzystaniem Lessons Learned & Yokotenów,
rozpowszechnianie i zapewnianie realizacji projektów zgodnie z wymaganiami klientów uwzględniając CSR - zgodnie z matrycą projektów,
zaangażowanie w szkolenia nowych pracowników z obszaru change management i AQP,
przestrzeganie przepisów i zasad BHP w szczególności:
a. organizowanie, przestrzeganie i prowadzenie pracy w sposób zabezpieczający pracowników przed wypadkami przy pracy, zdarzeniami potencjalnie wypadkowymi i chorobami zawodowymi,
b. organizowanie stanowisk pracy zgodnie z wymaganiami BHP,
c. egzekwowanie od pracowników przestrzegania przepisów i zasad BHP,
d. natychmiastowe reagowanie na zgłoszenia pracowników zdarzeń potencjalnie wypadkowych,
e. koordynacja ewakuacją biura,
utrzymanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością i Systemu Zarządzania Środowiskiem
Prowadzenie działań jakościowych w projektach realizowanych u dostawców zgodnie z wymaganiami firmy ( w tym zatwierdzenia PPAP, obsługa reklamacji)
Audytowanie dostawców, certyfikacja / udział w procesie zatwierdzanie dostawców z uwzględnieniem planu ciągłego doskonalenia
Tworzenie, wspieranie i egzekwowanie od dostawców planu poprawy i/lub usprawnień
Wprowadzenie dostawców w fazę APQP i zapewnienie ciągłego wsparcia aż do uruchomienia dostaw seryjnych, koordynowanie zmian inicjowanych przez dostawców
Ocena poziomu dojrzałości dostawcy poprzez badanie FMEA, planu kontroli, matrycy kompetencji, instrukcji, itp
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu wtrysku zgodnie z obowiązującymi standardami i dokumentacją,
Kontrola i utrzymywanie optymalnego poziomu produktywności (kluczowe wskaźniki: bezpieczeństwo, jakość, wydajność),
Analiza efektywności wykorzystania parku maszynowego, podnoszenie wydajności pracy oraz dostosowywanie wydajności do potrzeb produkcyjnych,
Podnoszenie kompetencji załogi m.in. prowadzenie szkoleń technicznych, szkolenie operatorów i ustawiaczy maszyn wtryskowych w zakresie wprowadzonych usprawnień;
Współpraca przy optymalizacji layout-ów linii produkcyjnych,
Ścisła kooperacja z pozostałymi działami w firmie,
Nadzór nad efektywnością wdrożonych systemów jakościowych i operacyjnych
Wdrażanie procesu AQP dla nowych uruchomień, zmian produktu/procesu/dostawcy.
Kierowanie zespołem projektowym od momentu otrzymania RFQ do pełnego uruchomienia projektu i rozliczenia wyników finansowych zgodnie z zasadami AQP/APQP
Koordynacja przebiegu uruchomienia projektów między firmą TI FS a klientem tak aby zapewnić skuteczne i terminowe uruchomienie
Opracowywanie harmonogramów wdrożeniowych i nadzorowanie przebiegu wdrożenia oraz realizacji zadań w zespole
Prowadzenie przeglądów projektów (MS Review) i raportowanie zgodnie z procedurami TI FS oraz klienta
Realizacja zadań wynikających ze specyficznych wymagań klienta
Współpraca w ramach struktur EU/ Corporate z zespołami Advance Technology, Działem Komercyjnym, Działem Zakupów, Działem Inżynierii.
Wdrażanie procesu AQP dla nowych uruchomień, zmian produktu/procesu/dostawcy
Kierowanie zespołem projektowym od momentu otrzymania RFQ do pełnego uruchomienia projektu i rozliczenia wyników finansowych zgodnie z zasadami AQP/APQP
Koordynacja przebiegu uruchomienia projektów między firmą TI FS a klientem tak aby zapewnić skuteczne i terminowe uruchomienie
Opracowywanie harmonogramów wdrożeniowych i nadzorowanie przebiegu wdrożenia oraz realizacji zadań w zespole
Prowadzenie przeglądów projektów (MS Review) i raportowanie zgodnie z procedurami TI FS oraz klienta
Realizacja zadań wynikających ze specyficznych wymagań klienta
Współpraca w ramach struktur EU/ Corporate z zespołami Advance Technology, Działem Komercyjnym, Działem Zakupów, Działem Inżynierii