Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista ds. polityki informacyjnej działań śródmiejskich
plac Kolegiacki 17, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 21.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie działań z zakresu promocji i komunikacji dotyczącej projektów związanych z rewitalizacją i rozwojem śródmieścia, w tym m.in.: redagowanie tekstów i informacji prasowych, obsługa mediów społecznościowych i strony internetowej www.poznan.pl/odnowa, udział w konsultacjach społecznych i innych działaniach promocyjnych dotyczących zamierzeń rewitalizacyjnych, obsługa korespondencji z mieszkańcami i przedsiębiorcami
realizacja projektów związanych z rewitalizacją i rozwojem śródmieścia, w tym m.in.: udział w przygotowaniu i wdrażaniu działań w zakresie kultury, edukacji, integracji aktywizacji i partycypacji społecznej, prowadzenie działań zmierzających do uporządkowania niezagospodarowanych działek miejskich w śródmieściu
realizacja procesu udzielania dotacji na realizację zadań publicznych dotyczących rewitalizacji i rozwoju śródmieścia
1. Wywiezienie odpadów komunalnych oraz odpadów medycznych
2. Wywiezienie brudnego asortymentu / bielizna pościelowa, ręczniki, podkłady, koce, odzież osobista mieszkańców / do magazynu brudnej bielizny oraz odbiór z magazynu czystej bielizny
3. Utrzymywanie porządku i czystości otoczenia mieszkańców – pokoi, łazienek, toalet, korytarzy, klatek schodowych oraz pomieszczeń przynależnych do części mieszkalnej
4. Wykonywanie czynności porządkowych wg harmonogramu takich jak:
- mycie okien,
- mycie i dezynfekcja powierzchni sanitarnych, kafelków ściennych i podłogowych,
sanitariatów oraz poręczy,
- ścieranie kurzu, mycie szaf, szafek, półek i innych mebli wyposażeniowych,
- opróżnianie i segregowanie śmieci oraz wywóz do odpowiednich pojemników,
- zmiana firan i zasłon,
- uzupełnianie i stałe doglądanie dozowników do mydła, pojemników do papieru
toaletowego
5. Sprzątanie powierzchni płaskich, gabinetu medycznej pomocy doraźnej oraz pokoju socjalnego
6. Pomoc w praniu odzieży osobistej mieszkańców
7. Dostarczenie oraz podanie posiłków mieszkańcom w pokojach
8. Zbieranie naczyń po posiłkach oraz odpadów pokonsumpcyjnych
9. Utrzymywanie w czystości sprzętu i narzędzi pracy na stanowisku prac
Osoba zatrudniona na stanowisku strażnika straży miejskiej wykonywać będzie zadania związane z zapewnieniem porządku i bezpieczeństwa w Poznaniu poprzez legitymowanie, pouczanie, nakładanie mandatów karnych, zgłaszanie uwag, przyjmowanie interwencji od mieszkańców, zabezpieczanie imprez, uroczystości i ochronę obiektów komunalnych
od 4570 do 5484 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Robotnik gospodarczy
Ugory 18, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
1. Stały nadzór nad siecią elektryczną, wodno-kanalizacyjną, gazową - stosownie do posiadanych uprawnień,
2. Utrzymanie w sprawności sprzętów, urządzeń mechanicznych i stała ich konserwacja,
3. Konserwacja, malowanie, drobne prace remontowe, usuwanie usterek w pomieszczeniach służbowych, łazienkach oraz pokojach mieszkańców, w tym przekazywanie przełożonemu informacji o stwierdzonych usterkach, awariach i potrzebie konserwacji pogwarancyjnej,
Utrzymanie bieżącej czystości na terenie DPS i sprzątanie go - obejmuje teren zielony, drogi i place wewnętrzne, chodnik przed DPS przy ul. Ugory, w zimie odśnieżanie
Pełnienie obowiązków portiera, w tym m.in
a) pełnienie obowiązków służbowych w portierni zgodnie z ustalonym harmonogramem
b) obsługa centralki i telefonu w portierni
c) kontrolowanie ruchu osób nie będących pracownikami i mieszkańcami DPS, monitorowanie ruchu mieszkańców i pracowników DPS
d) utrzymanie bieżącej czystości wokół portierni
Zastępowanie pracownika pralni, w tym:
a) przyjmowanie do prania i wydawanie bielizny i odzieży, pranie i prasowanie bielizny i odzieży
b) współpraca z pralnią zewnętrzną – ewidencjonowanie, wydawanie brudnych i przyjmowanie czystych oddanych do prania rzeczy
Zastępstwo kierowcy, w tym:
a) wykonywanie wyjazdów służbowych na zlecenie swojego przełożonego, zgodnie z harmonogramem wyjazdów
analizowanie procesów w Wydziale pod kątem automatyzacji
poszukiwanie nowych technologii, działania na rzecz rozwoju usług cyfrowych i wdrażanie technik informatycznych wspierających pracę Wydziału
bieżące analizowanie rynku narzędzi do automatyzacji
współpraca przy koordynowaniu procesu digitalizacji dokumentów Wydziału
doskonalenie informatycznych narzędzi zarządczych dla kadry kierowniczej Wydziału
przygotowanie i koordynowanie wdrożenia automatycznych księgowań oraz doręczeń elektronicznych
aktualizowanie Biuletynu Informacji Publicznej, udział w prowadzeniu wortalu podatkowego na stronie internetowej Miasta oraz publikowanie informacji o Wydziale w mediach społecznościowych Miasta
prowadzenie polityki informacyjnej i szkoleń wewnętrznych dotyczących nowych narzędzi
koordynowanie wdrożenia zasad dostępności cyfrowej w działaniach Wydziału
ds .gospodarowania nieruchomościami i kontroli wykorzystania nieruchomości
Jana Spychalskiego 34, Wilda, Poznań
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami:
prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania nieruchomościami Zakładu oddanymi w trwały zarząd lub powierzonymi oraz będącymi we władaniu Zakładu,
prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem praw i obowiązków wynikających trwałego zarządu do nieruchomości i powierzenia, w tym oddanie nieruchomości w najem lub dzierżawę,
przygotowywanie projektu umów najmu i dzierżawy nieruchomościami pozostającymi w gestii Działu,
raportowanie o stanie nieruchomości Zakładu,
załatwianie spraw związanych z wykonawstwem robót w zakresie odbudowy, modernizacji i remontów budowli i urządzeń wodnych
1. Wywiezienie odpadów komunalnych oraz odpadów medycznych
2. Wywiezienie brudnego asortymentu / bielizna pościelowa, ręczniki, podkłady, koce, odzież osobista mieszkańców / do magazynu brudnej bielizny oraz odbiór z magazynu czystej bielizny
3. Utrzymywanie porządku i czystości otoczenia mieszkańców – pokoi, łazienek, toalet, korytarzy, klatek schodowych oraz pomieszczeń przynależnych do części mieszkalnej
4. Wykonywanie czynności porządkowych wg harmonogramu takich jak:
- mycie okien,
- mycie i dezynfekcja powierzchni sanitarnych, kafelków ściennych i podłogowych,
sanitariatów oraz poręczy,
- ścieranie kurzu, mycie szaf, szafek, półek i innych mebli wyposażeniowych,
- opróżnianie i segregowanie śmieci oraz wywóz do odpowiednich pojemników,
- zmiana firan i zasłon,
- uzupełnianie i stałe doglądanie dozowników do mydła, pojemników do papieru
toaletowego
5. Sprzątanie powierzchni płaskich, gabinetu medycznej pomocy doraźnej oraz pokoju socjalnego
6. Pomoc w praniu odzieży osobistej mieszkańców
7. Dostarczenie oraz podanie posiłków mieszkańcom w pokojach
8. Zbieranie naczyń po posiłkach oraz odpadów pokonsumpcyjnych
9. Utrzymywanie w czystości sprzętu i narzędzi pracy na stanowisku prac
poszukiwanie źródeł dodatkowego finansowania, w tym pochodzących ze środków pomocowych UE, na realizację zadań inwestycyjnych
aplikowanie o ww. środki finansowe, w tym przygotowanie wniosków o dofinansowanie, oraz obsługa całości procesu rozliczania przyznanego dofinansowania
udział w realizacji projektów społecznych i inwestycyjnych prowadzonych przez Biuro, w tym udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej oraz w pracach komisji przetargowych
współpraca z jednostkami uczestniczącymi w planowaniu, realizowaniu i monitorowaniu projektów
prowadzenie doradztwa wewnętrznego w zakresie korzystania z funduszy unijnych
Specjalista ds. zarządzania użytkownikami baz danych
plac Kolegiacki 17, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 05.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zakładanie i usuwanie kont użytkowników baz danych
nadawanie, modyfikacja i odbieranie wymaganych uprawnień do poszczególnych aplikacji użytkownikom baz danych wraz z weryfikacją niezbędnych upoważnień
zakładanie i usuwanie kont pocztowych użytkowników
aktualizowanie w systemie informatycznym struktury organizacyjnej poszczególnych jednostek organizacyjnych Urzędu celem zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów
kontrola zgodności liczby posiadanych przez Urząd licencji w stosunku do nadanych uprawnień do systemów informatycznych
udział w aktualizacji „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru miasta Poznania”
realizacja projektów optymalizacji kosztów zakupu energii elektrycznej, ciepła i gazu, w tym m. in. przygotowywanie dokumentacji przetargowej, monitorowanie realizacji umów i efektów wdrażanych działań
udział w realizacji innych projektów dotyczących zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
w tym związanych z wykorzystaniem alternatywnych źródeł energii (OZE)
prowadzenie działań doradczych, edukacyjnych oraz informacyjno–promocyjnych w obszarze gospodarki energetycznej Miasta oraz OZE
prowadzenie działań związanych z obsługą Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków
prowadzenie strony internetowej Oddziału Energetyki Miejskiej
prowadzenie spraw związanych z administracją architektoniczno-budowlaną, między innymi w zakresie decyzji administracyjnych związanych z budową, rozbiórką, projektami budowlanymi, oraz rozstrzygania zgłoszeń związanych z budową, robotami budowlanymi, sposobem użytkowania budynku
obsługa skarg i wniosków w tym udzielanie informacji o toku postępowania administracyjnego prowadzonych spraw
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik ds. utrzymania dróg
Wilczak 17, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 24.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bieżąca ocena stanu technicznego nawierzchni dróg, pasa drogowego
opiniowanie projektów inwestycyjnych oraz określanie warunków
współpraca z Radami Osiedli oraz innymi wydziałami i jednostkami miejskimi
prowadzenie ewidencji dróg (dzienniki objazdów, zestawienia ilościowe)
określenie zabiegów utrzymaniowych, zlecanie ich wykonania i nadzór
Specjalista ds. rozliczeń podatkowych od osób fizycznych
plac Kolegiacki 17, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 04.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie spraw :
związanych z obsługą wypłat z tytułu umów cywilno-prawnych, nagród, stypendiów i ekwiwalentów dla kontrahentów zewnętrznych – m.in.: diet radnych, samorządów osiedlowych, stażystów, stypendystów
z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych dla pracowników Urzędu i kontrahentów zewnętrznych - prowadzenie dokumentacji podatkowej, wydawanie zaświadczeń, sporządzanie deklaracji podatkowych, współpraca z Urzędem Skarbowym
w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych - m.in.: zasiłki chorobowe, macierzyńskie, opiekuńcze, współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
Osoba zatrudniona na stanowisku strażnika straży miejskiej wykonywać będzie zadania związane z zapewnieniem porządku i bezpieczeństwa w Poznaniu poprzez legitymowanie, pouczanie, nakładanie mandatów karnych, zgłaszanie uwag, przyjmowanie interwencji od mieszkańców, zabezpieczanie imprez, uroczystości i ochronę obiektów komunalnych
od 4570 do 5484 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Opiekun / Opiekunka osób starszych
Ugory 18, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
ETAT1
wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem higieny mieszkańców,
pomaganie mieszkańcom w czynnościach dnia codziennego, kąpieli oraz ubieraniu i rozbieraniu, zmianie bielizny osobistej i odzieży, higiena jamy ustnej, czesanie, obcinanie paznokci, pampersowanie, balsamowanie, ścielenie łóżka, wydawanie posiłków, karmienie, dokarmianie i dopajanie mieszkańców między posiłkami,
wymiana pościeli i ręczników,
porządkowanie szaf ubraniowych i stolików przyłóżkowych,
pomoc mieszkańcowi w z zakresie aktywnego spędzania czasu wolnego (rozwijanie zainteresowań, udział w organizowanych wyjazdach, wycieczkach, udział w imprezach kulturalno - oświatowych)
aktywizowanie mieszkańca do zwiększenia samodzielności życiowej
ETAT 2
umawianie oraz uczestniczenie w wyjazdach mieszkańców do lekarzy specjalistów
współpraca z lekarzem pierwszego kontaktu
współpraca z aptekami w celu zamawiania leków
wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem higieny mieszkańców,
pomaganie mieszkańcom w czynnościach dnia codziennego, kąpieli oraz ubieraniu i rozbieraniu, zmianie bielizny osobistej i odzieży, higiena jamy ustnej, czesanie, obcinanie paznokci, pampersowanie, balsamowanie, ścielenie łóżka, wydawanie posiłków, karmienie, dokarmianie i dopajanie mieszkańców między posiłkami,
pomoc mieszkańcowi w z zakresie aktywnego spędzania czasu wolnego (rozwijanie zainteresowań, udział w organizowanych wyjazdach, wycieczkach, udział w imprezach kulturalno - oświatowych)
aktywizowanie mieszkańca do zwiększenia samodzielności życiowej
wdrażanie systemów informatycznych wspomagających elektroniczny obieg dokumentów oraz elektroniczne zarządzanie dokumentacją (EZD) w jednostkach organizacyjnych Urzędu i Miasta poprzez:
ustalanie potrzeb, wymagań i preferencji dotyczących koniecznych rozwiązań informatycznych
współpracę z wykonawcami systemów informatycznych w zakresie wspólnej realizacji analizy funkcjonalnej
modelowanie i optymalizację istniejących procesów informacyjnych
weryfikację prowadzonej przez wykonawców dokumentacji realizowanych prac
monitorowanie harmonogramu prac wdrożeniowych
udział w testowaniu prototypu wdrażanego oprogramowania i opracowywanie listy jego modyfikacji
realizacja projektów informatycznych we współpracy z wewnętrznym działem programistów
nadzór nad wdrożonymi w Urzędzie i miejskich jednostkach organizacyjnych systemami informatycznymi wspomagającymi elektroniczny obieg dokumentów w Mieście
prowadzenie spraw związanych z ochroną powierzchni ziemi, m.in.: prowadzenie wykazu potencjalnych historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi, wydawanie opinii dotyczących zanieczyszczenia gruntów rolnych, przygotowywanie decyzji dla podmiotów korzystających ze środowiska i osób fizycznych, których działalność negatywnie oddziałuje na środowisko, przygotowywanie elementów pozwolenia zintegrowanego, opracowywanie opinii merytorycznych w sprawach np. raportów o oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach itp., przyjmowanie i analiza wyników badań gleby i ziemi
prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami, m.in.: wydawanie zezwoleń na wytwarzanie, zbieranie lub przetwarzanie odpadów oraz decyzji nakazujących usunięcie odpadów, przygotowywanie opinii w sprawie wniosków dotyczących gospodarki odpadami, udział w kontrolach związanych z miejscem zbierania/przetwarzania odpadów, opracowywanie opinii merytorycznych w ramach np. raportów oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach itp
prowadzenie spraw o charakterze interwencyjnym, związanych z ochroną powierzchni ziemi i gospodarką odpadami, w tym m.in.: przetwarzanie informacji o substancjach stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska, aktualizacja bazy azbestowej, wizje lokalne w terenie wraz z dokumentacją, stymulowanie współpracy z innymi jednostkami, informowanie Centrum Zarządzania Kryzysowego Miasta Poznania o zagrożeniach dla środowiska w związku z odpadami lub skażeniami gruntu
realizowanie projektów usprawniających obieg dokumentów, realizację zadań i organizację Wydziału Podatków i Opłat, w tym m.in.:
analizowanie procesów w Wydziale pod kątem automatyzacji
poszukiwanie nowych technologii, działania na rzecz rozwoju usług cyfrowych i wdrażanie technik informatycznych wspierających pracę Wydziału
bieżące analizowanie rynku narzędzi do automatyzacji
współpraca przy koordynowaniu procesu digitalizacji dokumentów Wydziału
doskonalenie informatycznych narzędzi zarządczych dla kadry kierowniczej Wydziału
przygotowanie i koordynowanie wdrożenia automatycznych księgowań oraz doręczeń elektronicznych
aktualizowanie Biuletynu Informacji Publicznej, udział w prowadzeniu wortalu podatkowego na stronie internetowej Miasta oraz publikowanie informacji o Wydziale w mediach społecznościowych Miasta
prowadzenie polityki informacyjnej i szkoleń wewnętrznych dotyczących nowych narzędzi
koordynowanie wdrożenia zasad dostępności cyfrowej w działaniach Wydziału
Specjalista ds. zarządzania użytkownikami baz danych
plac Kolegiacki 17, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 01.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zakładanie i usuwanie kont użytkowników baz danych
nadawanie, modyfikacja i odbieranie wymaganych uprawnień do poszczególnych aplikacji użytkownikom baz danych wraz z weryfikacją niezbędnych upoważnień
zakładanie i usuwanie kont pocztowych użytkowników
aktualizowanie w systemie informatycznym struktury organizacyjnej poszczególnych jednostek organizacyjnych Urzędu celem zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów
kontrola zgodności liczby posiadanych przez Urząd licencji w stosunku do nadanych uprawnień do systemów informatycznych
Osoba zatrudniona na stanowisku operatora elektronicznych monitorów ekranowych wykonywać będzie zadania związane z obserwacją, wykrywaniem, klasyfikowaniem zdarzeń w zakresie naruszania ładu, porządku i bezpieczeństwa publicznego oraz inicjowaniem zapobiegawczych działań prewencyjnych i interwencyjnych właściwych służb
od 4270 do 5124 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. systemów telekomunikacyjnych
plac Kolegiacki 17, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 18.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
nadzór nad funkcjonowaniem i rozbudową systemu telefonii przewodowej oraz systemów ściśle z nim współpracujących tj. CallCenter, Faxserwer, taryfikacja
przygotowywanie i nadzór nad dokumentacją dotyczącą ww. systemów, w tym także przygotowywanie dokumentacji przetargowej
nadzór nad poprawnym działaniem systemu taryfikacyjnego
nadzorowanie prac serwisowych, zgodnie z umowami oraz instrukcjami obsługi i eksploatacji
opisywanie merytoryczne faktur w zakresie dostaw i usług telekomunikacyjnych
zgłaszanie szkód i współpraca z brokerem ubezpieczeniowym w tym zakresie
Specjalista ds. rozliczeń podatkowych od osób fizycznych
plac Kolegiacki 17, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 18.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie spraw :
związanych z obsługą wypłat z tytułu umów cywilno-prawnych, nagród, stypendiów i ekwiwalentów dla kontrahentów zewnętrznych – m.in.: diet radnych, samorządów osiedlowych, stażystów, stypendystów
z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych dla pracowników Urzędu i kontrahentów zewnętrznych - prowadzenie dokumentacji podatkowej, wydawanie zaświadczeń, sporządzanie deklaracji podatkowych, współpraca z Urzędem Skarbowym
w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych - m.in.: zasiłki chorobowe, macierzyńskie, opiekuńcze, współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
przygotowywanie projektów pism oraz informacji dotyczących interpretacji i stosowania przepisów prawa podatkowego oraz w zakresie należności publicznoprawnych dochodzonych przez administracyjny organ egzekucyjny lub komornika sądowego
przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta w zakresie podatków i opłat
przygotowywanie pism procesowych oraz projektów umów w zakresie działania organów podatkowych
analizowanie akt oraz przygotowywanie projektów decyzji w sprawach wymagających interpretacji przepisów prawa podatkowego
pomoc prawna w zakresie stosowania przepisów prawa upadłościowego i naprawczego oraz pomocy publicznej
analizowanie akt w sprawach dłużników, poszukiwanie i proponowanie rozwiązań w dochodzeniu należności podatkowych
składanie pozwów i środków odwoławczych w postępowaniach sądowych w celu dochodzenia należności
Specjalista ds. zatwierdzeń i odbiorów organizacji ruchu
plac Kolegiacki 17, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 24.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie spraw związanych z wnioskami zewnętrznymi dotyczącymi organizacji i bezpieczeństwa ruchu oraz zatwierdzaniem i odbiorem czasowych i stałych organizacji ruchu dla dróg publicznych, w tym:
rozpatrywanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu
opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych
wspieranie zarządzającego ruchem przy przygotowaniu, wdrażaniu i ewaluacji Systemu Wspierającego Zarządzanie Ruchem
nadzór nad realizacją zadań z zakresu zarządzania ruchem
współpraca z jednostkami m.in.: Zarządem Dróg Miejskich, Zarządem Transportu Miejskiego, Komendą Miejską Policji w Poznaniu
przygotowywanie projektów pism oraz informacji dotyczących interpretacji i stosowania przepisów prawa podatkowego oraz w zakresie należności publicznoprawnych dochodzonych przez administracyjny organ egzekucyjny lub komornika sądowego
przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta w zakresie podatków i opłat
przygotowywanie pism procesowych oraz projektów umów w zakresie działania organów podatkowych
analizowanie akt oraz przygotowywanie projektów decyzji w sprawach wymagających interpretacji przepisów prawa podatkowego
pomoc prawna w zakresie stosowania przepisów prawa upadłościowego i naprawczego oraz pomocy publicznej
analizowanie akt w sprawach dłużników, poszukiwanie i proponowanie rozwiązań w dochodzeniu należności podatkowych
składanie pozwów i środków odwoławczych w postępowaniach sądowych w celu dochodzenia należności
udział w aktualizacji „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru miasta Poznania”
realizacja projektów optymalizacji kosztów zakupu energii elektrycznej, ciepła i gazu, w tym m. in. przygotowywanie dokumentacji przetargowej, monitorowanie realizacji umów i efektów wdrażanych działań
udział w realizacji innych projektów dotyczących zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
w tym związanych z wykorzystaniem alternatywnych źródeł energii (OZE)
prowadzenie działań doradczych, edukacyjnych oraz informacyjno–promocyjnych w obszarze gospodarki energetycznej Miasta oraz OZE
prowadzenie działań związanych z obsługą Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków
prowadzenie strony internetowej Oddziału Energetyki Miejskiej
1. Wywiezienie odpadów komunalnych oraz odpadów medycznych
2. Wywiezienie brudnego asortymentu / bielizna pościelowa, ręczniki, podkłady, koce, odzież osobista mieszkańców / do magazynu brudnej bielizny oraz odbiór z magazynu czystej bielizny
3. Utrzymywanie porządku i czystości otoczenia mieszkańców – pokoi, łazienek, toalet, korytarzy, klatek schodowych oraz pomieszczeń przynależnych do części mieszkalnej
4. Wykonywanie czynności porządkowych wg harmonogramu takich jak:
- mycie okien,
- mycie i dezynfekcja powierzchni sanitarnych, kafelków ściennych i podłogowych,
sanitariatów oraz poręczy,
- ścieranie kurzu, mycie szaf, szafek, półek i innych mebli wyposażeniowych,
- opróżnianie i segregowanie śmieci oraz wywóz do odpowiednich pojemników,
- zmiana firan i zasłon,
- uzupełnianie i stałe doglądanie dozowników do mydła, pojemników do papieru
toaletowego
5. Sprzątanie powierzchni płaskich, gabinetu medycznej pomocy doraźnej oraz pokoju socjalnego
6. Pomoc w praniu odzieży osobistej mieszkańców
7. Dostarczenie oraz podanie posiłków mieszkańcom w pokojach
8. Zbieranie naczyń po posiłkach oraz odpadów pokonsumpcyjnych
9. Utrzymywanie w czystości sprzętu i narzędzi pracy na stanowisku prac
Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji zatrudnią na umowę zlecenie osoby do pracy przy sprzątaniu obiektu krytej pływalni – Oddział Kasprowicza - Pływalnia Rataje, os. Piastowskie 55a w Poznaniu
Praca polega między innymi na utrzymaniu porządku i czystości posadzek oraz ścian w holu, szatniach i pozostałych pomieszczeniach obiektu krytej pływalni RATAJE,
Więcej informacji pod nr tel.: 501 503 874 lub 572 344 982
prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami, w tym m.in. wydawanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów oraz zezwoleń na zbieranie lub przetwarzanie odpadów
przyjmowanie, prowadzenie i rozpatrywanie spraw o charakterze interwencyjnym, związanych z gospodarką odpadami oraz ochroną powierzchni ziemi
organizowanie, prowadzenie lub udział w wizjach lokalnych w terenie zakończonych protokołem
udział w kontrolach instalacji i obiektów w zakresie spełniania wymagań określonych w przepisach ochrony środowiska dotyczących przetwarzania i/lub zbierania odpadów
przygotowanie opinii merytorycznych m.in. w zakresie raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz przygotowanie części dotyczącej gospodarki odpadami do pozwolenia zintegrowanego
współpraca przy prowadzeniu publicznie dostępnego wykazu w zakresie gospodarki odpadami oraz udzielanie informacji
stymulowanie współpracy w działaniach na rzecz gospodarki odpadami oraz ochrony powierzchni ziemi
wkładek i innych zamknięć
- przegląd urządzeń wodno-kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania w pomieszczeniach nie objętych sprzątaniem tj. piwnic i innych pomieszczeń pomocniczych
- naprawa i wymiana armatury wodnej
- przegląd oraz naprawa mebli i okien korytarzowych
- udział w translokacjach
- wymiana oświetlenia
przeprowadzanie audytów wewnętrznych w Urzędzie i miejskich jednostkach organizacyjnych zgodnie z przepisami regulującymi audyt w jednostkach sektora finansów publicznych, standardami kontroli zarządczej oraz wewnętrznymi przepisami Urzędu
udział w przygotowywaniu planu audytu oraz sprawozdania z jego realizacji
wykonywanie czynności doradczych
współpraca z audytorami zewnętrznymi, instytucjami kontrolnymi oraz organizacjami audytorów wewnętrznych
opiniowanie planów rzeczowo-finansowych spółek prawa handlowego
sporządzanie opinii o sprawozdaniach finansowych spółek prawa handlowego oraz miejskich instytucji kultury
monitorowanie sytuacji ekonomiczno-finansowej spółek z udziałem Miasta
opiniowanie pod względem ekonomicznym koncepcji dokapitalizowania spółek z udziałem Miasta oraz wyposażania w składniki majątkowe fundacji, stowarzyszeń oraz innych osób prawnych
opracowywanie lub opiniowanie pod względem ekonomicznym koncepcji przekształceń własnościowych lub organizacyjnych miejskich jednostek organizacyjnych
opracowywanie lub opiniowanie założeń ekonomicznych dla nowych podmiotów, których celem jest realizacja zadań własnych i zleconych gminy, w formie spółek prawa handlowego
Osoba zatrudniona na stanowisku strażnika straży miejskiej wykonywać będzie zadania związane z zapewnieniem porządku i bezpieczeństwa w Poznaniu poprzez legitymowanie, pouczanie, nakładanie mandatów karnych, zgłaszanie uwag, przyjmowanie interwencji od mieszkańców, zabezpieczanie imprez, uroczystości i ochronę obiektów komunalnych
od 3920 do 4704 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. uchwały krajobrazowej
plac Kolegiacki 17, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 18.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udział w egzekucji administracyjnych obowiązków o charakterze niepieniężnym, wynikających z ustaw: Prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących
sporządzanie projektów aktów administracyjnych oraz pism
przeprowadzanie wizji lokalnych w terenie
prowadzenie prac zmierzających do wdrożenia uchwały krajobrazowej, jej realizacja i monitoring
przygotowanie i prowadzenie inwentaryzacji nośników reklamowych, małej architektury i ogrodzeń w oprogramowaniach opartych o rozwiązania gisowe
sporządzanie materiałów sprawozdawczych i opracowań analitycznych
poszukiwanie źródeł dodatkowego finansowania, w tym pochodzących ze środków pomocowych UE, na rea-lizację zadań inwestycyjnych
aplikowanie o ww. środki finansowe, w tym przygotowanie wniosków o dofinansowanie, oraz obsługa całości procesu rozliczania przyznanego dofinansowania
udział w realizacji projektów inwestycyjnych prowadzonych przez Biuro, w tym udział w przygotowaniu do-kumentacji przetargowej oraz w pracach komisji przetargowych
współpraca z jednostkami uczestniczącymi w planowaniu, realizowaniu i monitorowaniu projektów
prowadzenie doradztwa wewnętrznego w zakresie korzystania z funduszy unijnych
realizacja zadań przyjętych na mocy porozumienia między Wojewodą Wielkopolskim a Miastem Poznań w zakresie ochrony zabytków:
przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i zaświadczeń określonych w ustawie
nadzorowanie prowadzonych badań konserwatorskich, architektonicznych, prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych i innych działań, związanych z zabytkami
podejmowanie działań, upowszechniających wiedzę o zabytkach
prowadzenie dokumentacji zabytków
współpraca z innymi organami administracji publicznej w zakresie ochrony zabytków
poszukiwanie źródeł dodatkowego finansowania, w tym pochodzących ze środków pomocowych UE, na realizację zadań inwestycyjnych
aplikowanie o ww. środki finansowe, w tym przygotowanie wniosków o dofinansowanie, oraz obsługa całości procesu rozliczania przyznanego dofinansowania
udział w realizacji projektów inwestycyjnych prowadzonych przez Biuro, w tym udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej oraz w pracach komisji przetargowych
współpraca z jednostkami uczestniczącymi w planowaniu, realizowaniu i monitorowaniu projektów
prowadzenie doradztwa wewnętrznego w zakresie korzystania z funduszy unijnych
przygotowywanie projektów pism oraz informacji dotyczących interpretacji i stosowania przepisów prawa podatkowego oraz w zakresie należności publicznoprawnych dochodzonych przez administracyjny organ egzekucyjny lub komornika sądowego
przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta w zakresie podatków i opłat
przygotowywanie pism procesowych oraz projektów umów w zakresie działania organów podatkowych
analiza akt oraz przygotowywanie projektów decyzji w sprawach wymagających interpretacji przepisów prawa podatkowego
pomoc prawna w zakresie stosowania przepisów prawa upadłościowego i naprawczego oraz pomocy publicznej
analiza akt w sprawach dłużników, poszukiwanie i proponowanie rozwiązań w dochodzeniu należności podatkowych
składanie pozwów i środków odwoławczych w postępowaniach sądowych w celu dochodzenia należności
Osoba zatrudniona na stanowisku strażnika straży miejskiej wykonywać będzie zadania związane z zapewnieniem porządku i bezpieczeństwa w Poznaniu poprzez legitymowanie, pouczanie, nakładanie mandatów karnych, zgłaszanie uwag, przyjmowanie interwencji od mieszkańców, zabezpieczanie imprez, uroczystości i ochronę obiektów komunalnych
od 3520 do 4224 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Główny Specjalista ds. projektów w zakresie analiz ekonomicznych restrukturyzacji i przekształceń spółek prawa handlowego
Za Bramką 1, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 27.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Samodzielne prowadzenie spraw z zakresu analiz ekonomicznych przekształceń własnościowych i restrukturyzacji, w tym min.:
przygotowywanie projektów indywidualnych rozwiązań dotyczących przystępowania do spółek i występowania Miasta ze spółek, obrotu akcjami i udziałami, podwyższenia lub obniżenia kapitału oraz likwidacji i przekształceń spółek
opracowywanie założeń ekonomicznych dla nowych podmiotów realizujących zadania własne i zlecone gminy, działających w formie spółek prawa handlowego, koniecznych do przygotowania projektów zarządzeń Prezydenta, projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miasta
opracowywanie, prowadzenie i opiniowania koncepcji dokapitalizowania lub wycofania kapitału spółek z udziałem Miasta
kierowanie i udział w pracach zespołów projektowych
udział w tworzeniu analiz stanu systemu gospodarki odpadami dla miasta Poznania, śledzenie zmian
w funkcjonowaniu analogicznych systemów w innych miastach oraz sporządzanie analiz porównawczych
współpraca przy opracowywaniu projektów wieloletnich strategii i planów gospodarowania odpadami
w Mieście
weryfikacja umów dot. gospodarowania odpadami pod kątem zgodności ich zapisów z przyjętymi przez Miasto założeniami w tym obszarze
udział w obliczaniu poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych kierowanych do składowania
opracowywanie danych statystycznych dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi
Specjalista ds. ocen oddziaływania i pozwoleń zintegrowanych
Gronowa 22, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 13.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie projektu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, w tym:
weryfikacja formalna wniosków, kart informacyjnych przedsięwzięcia oraz raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko
współprowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oceny oddziaływania na środowisko
sporządzanie projektów dotyczących między innymi: wniosków o wydanie opinii w sprawie zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko, postanowień w sprawie obowiązku przeprowadzenia postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko, wniosków o wydanie uzgodnienia przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać na środowisko, opinii w sprawie warunków zabudowy i projektów budowlanych dla inwestycji, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na podstawie wniosku, karty informacyjnej przedsięwzięcia lub raportu, pozwoleń zintegrowanych
organizowanie, prowadzenie lub udział w wizjach lokalnych w terenie
Przygotowywanie projektu zintegrowanych pozwoleń emisyjnych, w tym:
sprawdzanie formalne i merytoryczne wniosków dotyczących pozwoleń zintegrowanych i zmian pozwoleń
współprowadzenie postępowań w sprawie zintegrowanych pozwoleń emisyjnych
współpraca przy przeglądach instalacji posiadających zintegrowane pozwolenia emisyjne
współpraca z właściwymi merytorycznie stanowiskami i wydziałami oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozwoleń emisyjnych
poszukiwanie źródeł dodatkowego finansowania, w tym pochodzących ze środków pomocowych UE, na realizację zadań inwestycyjnych
aplikowanie o ww. środki finansowe, w tym przygotowanie wniosków o dofinansowanie, oraz obsługa całości procesu rozliczania przyznanego dofinansowania
udział w realizacji projektów inwestycyjnych prowadzonych przez Biuro, w tym udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej oraz w pracach komisji przetargowych
współpraca z jednostkami uczestniczącymi w planowaniu, realizowaniu i monitorowaniu projektów
prowadzenie doradztwa wewnętrznego w zakresie korzystania z funduszy unijnych
udział w prowadzeniu postępowań i przygotowywaniu projektów decyzji administracyjnych w zakresie czasowego odebrania zwierząt domowych dotychczasowym właścicielom lub opiekunom
prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem na terenie Miasta interwencyjnej opieki weterynaryjnej nad rannym i chorym ptactwem oraz drobnymi wolnożyjącymi ssakami fauny krajowej oraz prowadzenie cyklicznych kontroli ośrodka leczenia i rehabilitacji dzikich zwierząt przy Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu
udział w przygotowaniu projektu corocznego Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt w Poznaniu oraz realizacja zadań z tego obszaru
udział w realizacji programów miejskich Kejter też poznaniak i Koci okrągły stół oraz w przygotowaniu akcji Wiosenne Porządki i Sprzątanie Świata
wsparcie organizacji powszechnej akcji deratyzacyjnej
udział w prowadzeniu postępowań i przygotowywaniu projektów decyzji administracyjnych w zakresie czasowego odebrania zwierząt domowych dotychczasowym właścicielom lub opiekunom
prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem na terenie Miasta interwencyjnej opieki weterynaryjnej nad rannym i chorym ptactwem oraz drobnymi wolnożyjącymi ssakami fauny krajowej oraz prowadzenie cyklicznych kontroli ośrodka leczenia i rehabilitacji dzikich zwierząt przy Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu
udział w przygotowaniu projektu corocznego Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt w Poznaniu oraz realizacja zadań z tego obszaru
udział w realizacji programów miejskich Kejter też poznaniak i Koci okrągły stół oraz w przygotowaniu akcji Wiosenne Porządki i Sprzątanie Świata
wsparcie organizacji powszechnej akcji deratyzacyjnej
udział w aktualizacji „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru miasta Poznania”
realizacja projektów optymalizacji kosztów zakupu energii elektrycznej, ciepła i gazu, w tym m. in. przygotowywanie dokumentacji przetargowej, monitorowanie realizacji umów i efektów wdrażanych działań
udział w realizacji innych projektów dotyczących zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
w tym związanych z wykorzystaniem alternatywnych źródeł energii (OZE)
prowadzenie działań doradczych, edukacyjnych oraz informacyjno–promocyjnych w obszarze gospodarki energetycznej Miasta oraz OZE
prowadzenie strony internetowej Oddziału Miejskiego Energetyka
Główny specjalista ds. projektów w zakresie analiz ekonomicznych restrukturyzacji i przekształceń spółek prawa handlowego
Za Bramką 1, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 17.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Samodzielne prowadzenie spraw z zakresu analiz ekonomicznych przekształceń własnościowych i restrukturyzacji, w tym min.:
• przygotowywanie projektów indywidualnych rozwiązań dotyczących przystępowania do spółek i występowania Miasta ze spółek, obrotu akcjami i udziałami, podwyższenia lub obniżenia kapitału oraz likwidacji i przekształceń spółek
• opracowywanie założeń ekonomicznych dla nowych podmiotów realizujących zadania własne i zlecone gminy, działających w formie spółek prawa handlowego, koniecznych do przygotowania projektów zarządzeń Prezydenta, projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miasta
• opracowywanie, prowadzenie i opiniowania koncepcji dokapitalizowania lub wycofania kapitału spółek z udziałem Miasta
• kierowanie i udział w pracach zespołów projektowych
opiniowanie planów rzeczowo-finansowych spółek prawa handlowego
sporządzanie opinii o sprawozdaniach finansowych spółek prawa handlowego oraz miejskich instytucji kultury
monitorowanie sytuacji ekonomiczno-finansowej spółek z udziałem Miasta
opiniowanie pod względem ekonomicznym koncepcji dokapitalizowania spółek z udziałem Miasta oraz wyposażania w składniki majątkowe fundacji, stowarzyszeń oraz innych osób prawnych
opracowywanie lub opiniowanie pod względem ekonomicznym koncepcji przekształceń własnościowych lub organizacyjnych miejskich jednostek organizacyjnych
opracowywanie lub opiniowanie założeń ekonomicznych dla nowych podmiotów, których celem jest realizacja zadań własnych i zleconych gminy, w formie spółek prawa handlowego
obsługa wniosków mieszkańców dotyczących inwestycji infrastrukturalnych (kanalizacja sanitarna, deszczowa, sieć wodociągowa, drogi, oświetlenie) w ramach inicjatyw lokalnych
monitorowanie realizacji ww. zadań inwestycyjnych, w tym wizje lokalne
uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych zrealizowanych robót, sporządzanie dokumentów OT dotyczących nowo wybudowanej infrastruktury
kompletowanie i przekazywanie materiałów do naliczenia opłat adiacenckich
współpraca z Zarządem Komunalnych Zasobów Lokalowych przy realizacji programu „Przyjazne Podwórko”
przygotowywanie projektów pism oraz informacji dotyczących interpretacji i stosowania przepisów prawa podatkowego oraz w zakresie należności publicznoprawnych dochodzonych przez administracyjny organ egzekucyjny lub komornika sądowego
przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta w zakresie podatków i opłat
przygotowywanie pism procesowych oraz projektów umów w zakresie działania organów podatkowych
analiza akt oraz przygotowywanie projektów decyzji w sprawach wymagających interpretacji przepisów prawa podatkowego
pomoc prawna w zakresie stosowania przepisów prawa upadłościowego i naprawczego oraz pomocy publicznej
analiza akt w sprawach dłużników, poszukiwanie i proponowanie rozwiązań w dochodzeniu należności podatkowych
składanie pozwów i środków odwoławczych w postępowaniach sądowych w celu dochodzenia należności
Zapewnienie sprawności technicznej sygnalizacji świetlnych, urządzeń ITS, elektrycznych urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz instalacji elektrycznych w obiektach inżynierskich i budynkach Zarządu Dróg Miejskich
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik ds. rachuby i płac (k/m)
Wilczak 17, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 18.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
sporządzanie list wynagrodzeń pracowników
sporządzanie deklaracji rozliczeń składek społecznych, funduszu pracy i ubezpieczeń zdrowotnego, PPK, PFRON
sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej wypłaty wynagrodzeń i zasiłków finansowanych ze środków ZUS
sporządzanie deklaracji podatkowych dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych
monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, regulacjach dotyczących tematyki ubezpieczeń społecznych i przekładanie ich na codzienną praktykę
1) wykonywanie zadań z zakresu spraw organizacyjno-administracyjnych, w tym przygotowywanie regulaminów, instrukcji i innych dokumentów wewnętrznych oraz przygotowywanie odpowiedzi na pisma, zapytania, interpelacje itd.;
2) wsparcie pracy dyrekcji Pracowni, w tym prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań, nadzór nad przygotowywaniem materiałów dla dyrekcji na spotkania – wspomaganie w wykonywaniu zadań pracownika na stanowisku ds. obsługi sekretariatu;
3) obsługa klientów w zakresie kompleksowej informacji na temat problematyki dotyczącej zagospodarowania przestrzennego Miasta Poznania zgodnie
z właściwością działalności MPU;
4) zamieszczanie danych w Geobazie Miasta Poznania (w tym umieszczanie danych
w zakresie rejestru mpzp);
5) zamieszczanie danych na stronie BIP UMP (w tym umieszczanie danych w zakresie projektów mpzp oraz działalności Pracowni);
6) wspomaganie procesu wykonywania wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz z dokumentów archiwalnych;
7) wsparcie przy prowadzeniu dokumentacji formalno-prawnej mpzp zgodnie z procedurą sporządzania/zmiany mpzp
udział w aktualizacji „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru miasta Poznania”
realizacja projektów optymalizacji kosztów zakupu energii elektrycznej, ciepła i gazu, w tym m. in. przygotowywanie dokumentacji przetargowej, monitorowanie realizacji umów i efektów wdrażanych działań
udział w realizacji innych projektów dotyczących zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
w tym związanych z wykorzystaniem alternatywnych źródeł energii (OZE)
prowadzenie działań doradczych, edukacyjnych oraz informacyjno–promocyjnych w obszarze gospodarki energetycznej Miasta oraz OZE
prowadzenie strony internetowej Oddziału Miejskiego Energetyka
współdziałanie z organami administracji rządowej w zakresie utrzymania urządzeń wodno-melioracyjnych na gruntach rolniczych, stanowiących własność miasta Poznania i Skarbu Państwa w zasobach miasta Poznania
nadzór nad melioracją gruntów przeznaczonych pod rodzinne ogródki działkowe oraz wnioskowanie o wprowadzenie nowych obiektów do planów melioracyjnych
uzgadnianie i opiniowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie rolnictwa z Miejską Pracownią Urbanistyczną
wykonywanie działań wynikających z „Planu operacyjnego ochrony przed powodzią dla miasta Poznania”
Główny Specjalista ds. strategii i programów klimatycznych
Gronowa 22A, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 09.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Koordynacja tworzenia strategii i programów klimatycznych, w tym m.in.:
analiza polskich i unijnych dokumentów i strategii w obszarze zmian klimatycznych
tworzenie niezbędnych dokumentów, programów, strategii w odpowiedzi na potrzeby Miasta w związku ze zmianami klimatycznymi oraz na potrzeby uczestnictwa w inicjatywach/porozumieniach/ konsorcjach krajowych i międzynarodowych
inicjowanie działań dotyczących eliminowania przyczyn zmian klimatycznych, w tym gospodarki niskoemisyjnej, przez tworzenie wytycznych i standardów dla Miasta i scenariuszy klimatycznych
koordynowanie i edukacji, konsultacji społecznych i partycypacyjnej współpracy mieszkańców, organizacji pozarządowych, jednostek miejskich i rad osiedli w opracowywaniu rozwiązań klimatycznych dla Miasta
analiza instrumentów ekonomicznych i inicjowanie wniosków o środki zewnętrzne na realizację zadań Oddziału Ochrony Klimatu
Główny specjalista ds. projektów w zakresie analiz ekonomicznych restrukturyzacji i przekształceń spółek prawa handlowego
Za Bramką 1, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 28.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Samodzielne prowadzenie spraw z zakresu analiz ekonomicznych przekształceń własnościowych i restrukturyzacji, w tym min.:
przygotowywanie projektów indywidualnych rozwiązań dotyczących przystępowania do spółek i występowania Miasta ze spółek, obrotu akcjami i udziałami, podwyższenia lub obniżenia kapitału oraz likwidacji i przekształceń spółek
opracowywanie założeń ekonomicznych dla nowych podmiotów realizujących zadania własne i zlecone gminy, działających w formie spółek prawa handlowego, koniecznych do przygotowania projektów zarządzeń Prezydenta, projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miasta
opracowywanie, prowadzenie i opiniowania koncepcji dokapitalizowania lub wycofania kapitału spółek z udziałem Miasta
kierowanie i udział w pracach zespołów projektowych
poszukiwanie źródeł dodatkowego finansowania, w tym pochodzących ze środków pomocowych UE,
na realizację zadań inwestycyjnych
aplikowanie o ww. środki finansowe, w tym przygotowanie wniosków o dofinansowanie oraz obsługa procesu rozliczania przyznanego dofinansowania
udział w realizacji projektów inwestycyjnych prowadzonych przez Biuro, w tym udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej oraz w pracach komisji przetargowych
współpraca z jednostkami uczestniczącymi w planowaniu, realizowaniu i monitorowaniu projektów
prowadzenie doradztwa wewnętrznego w zakresie korzystania z funduszy unijnych
Kierowanie pracą zespołu i realizacją zadań Oddziału,
koordynacja działań w ramach tworzenia i realizacji strategii oraz programów klimatycznych:
nadzór, formułowanie i aktualizacja planów i dokumentów strategicznych oraz sprawozdań z ich realizacji
nadzór nad tworzeniem scenariuszy klimatycznych miasta, w tym realizacja SECAPu na rzecz Porozumienia Burmistrzów EU na rzecz klimatu i energii
przygotowywanie działań normujących i edukacyjnych na rzecz obniżenia emisji CO2 w mieście
komunikacja i współpraca krajowa i międzynarodowa:
z przedsiębiorcami, wspólnotami, spółdzielniami mieszkaniowymi i innymi interesariuszami w zakresie inwentaryzacji emisji gazów cieplarnianych, edukacji, dobrych praktyk
z jednostkami miejskimi na rzecz opracowania standardów działań w celu ochrony klimatu
z Międzynarodowym Zrzeszeniem Społeczności Lokalnych i Regionalnych – Eurocities oraz miastami partnerskimi
monitorowanie realizacji działań adaptacyjnych Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu
przygotowywanie projektów pism oraz informacji dotyczących interpretacji i stosowania przepisów prawa podatkowego oraz w zakresie należności publicznoprawnych dochodzonych przez administracyjny organ egzekucyjny lub komornika sądowego
przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta w zakresie podatków i opłat
przygotowywanie pism procesowych oraz projektów umów w zakresie działania organów podatkowych
analiza akt oraz przygotowywanie projektów decyzji w sprawach wymagających interpretacji przepisów prawa podatkowego
pomoc prawna w zakresie stosowania przepisów prawa upadłościowego i naprawczego oraz pomocy publicznej
analiza akt w sprawach dłużników, poszukiwanie i proponowanie rozwiązań w dochodzeniu należności podatkowych
składanie pozwów i środków odwoławczych w postępowaniach sądowych w celu dochodzenia należności
poszukiwanie źródeł dodatkowego finansowania, w tym pochodzących ze środków pomocowych UE,
na realizację zadań inwestycyjnych
aplikowanie o ww. środki finansowe, w tym przygotowanie wniosków o dofinansowanie oraz obsługa procesu rozliczania przyznanego dofinansowania
udział w realizacji projektów inwestycyjnych prowadzonych przez Biuro, w tym udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej oraz w pracach komisji przetargowych
współpraca z jednostkami uczestniczącymi w planowaniu, realizowaniu i monitorowaniu projektów
prowadzenie doradztwa wewnętrznego w zakresie korzystania z funduszy unijnych