Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (143)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 143 )
Magazynier
Warszawa
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
przyjmowanie dostaw towaru – wyładowywanie dostaw z aut ciężarowych
planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej i rozmieszczenia towarów – w magazynie muszą zmieścić się obecne towary oraz najbliższe dostawy. Magazynier powinien odpowiednio rozplanować układ produktów i jak najlepiej wykorzystać dostępną przestrzeń
rozkładanie towaru w magazynie – przenoszenie i/lub rozwożenie kartonów przez wiele godzin dziennie, dźwiganie produktów
oznaczanie kartonów i metkowanie produktów
przygotowywanie zamówień dla klientów
sprawdzanie zgodności przygotowanych do wysyłki towarów z fakturą
czynności związane z wysyłką towaru – pakowanie produktów według ustalonych procedur, oznaczanie i adresowanie przesyłek;
załadunek zamówień do aut dostawczych
obsługa urządzeń magazynowych - m.in. ręcznego wózka, mile widziane uprawnienia na wózek widłowy
sprawdzanie stanów magazynowych – to kompletowanie towaru, zgłaszanie uszkodzonych produktów do kierownika oraz ich usuwanie z magazynu
regularna inwentaryzacja magazynu
współpraca z innymi działami firmy, np. z działem sprzedaży, działem logistycznym czy działem zaopatrzenia
wspieranie pracy innych magazynierów – pomoc przy rozładunku i/lub załadunku towaru, konsultowanie dostaw i działań logistycznych
Central B2B Business Development Manager (Jabra B2B Solutions)
Warszawa
Wygasła: 03.04.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
team manager
Obowiązki:
Identify and cultivate new business opportunities within the EU & CIS regions, focusing on effective launch of the business, market expansion and revenue growth
Develop and execute comprehensive strategies to increase market penetration and brand awareness for Jabra B2B solutions
Establish and maintain strong relationships with key stakeholders, including partners, customers, and industry influencers
Conduct thorough market research to identify emerging trends, competitive landscapes, and potential growth opportunities
Lead the development and implementation of strategic marketing initiatives to support sales objectives and enhance brand visibility
Provide expert presales engineering support, including product demonstrations, and technical consultations
Monitor and analyze sales performance metrics, identify areas for improvement, and implement corrective measures as needed
Coordinate New Product Introduction (NPI) & Demand Generation (DG) activities
Represent ASBIS at industry events and conferences to build brand awareness and generate leads
Presentations and consultations on a product line for 2-tier partners and end users;
Selection of the optimal solution for the customer’s tasks, preparation of specifications, pricing, project management, preparation of tender requirements;
Participation in the organization and conduct of marketing and training events;
Drawing up competitive comparisons, explanatory notes, technical specifications;
Passing professional certification required for the distribution of hardware and software;
Presentations for partners and customers, participating in negotiations as a technical consultant
przyjmowanie dostaw towaru – wyładowywanie dostaw z aut ciężarowych;
planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej i rozmieszczenia towarów – w magazynie muszą zmieścić się obecne towary oraz najbliższe dostawy. Magazynier powinien odpowiednio rozplanować układ produktów i jak najlepiej wykorzystać dostępną przestrzeń;
rozkładanie towaru w magazynie – przenoszenie i/lub rozwożenie kartonów przez wiele godzin dziennie, dźwiganie produktów;
oznaczanie kartonów i metkowanie produktów;
przygotowywanie zamówień dla klientów;
sprawdzanie zgodności przygotowanych do wysyłki towarów z fakturą;
czynności związane z wysyłką towaru – pakowanie produktów według ustalonych procedur, oznaczanie i adresowanie przesyłek;
załadunek zamówień do aut dostawczych;
obsługa urządzeń magazynowych - m.in. ręcznego wózka, mile widziane uprawnienia na wózek widłowy;
sprawdzanie stanów magazynowych – to kompletowanie towaru, zgłaszanie uszkodzonych produktów do kierownika oraz ich usuwanie z magazynu;
regularna inwentaryzacja magazynu;
współpraca z innymi działami firmy, np. z działem sprzedaży, działem logistycznym czy działem zaopatrzenia;
wspieranie pracy innych magazynierów – pomoc przy rozładunku i/lub załadunku towaru, konsultowanie dostaw i działań logistycznych
przyjmowanie dostaw towaru – wyładowywanie dostaw z aut ciężarowych;
planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej i rozmieszczenia towarów – w magazynie muszą zmieścić się obecne towary oraz najbliższe dostawy. Magazynier powinien odpowiednio rozplanować układ produktów i jak najlepiej wykorzystać dostępną przestrzeń;
rozkładanie towaru w magazynie – przenoszenie i/lub rozwożenie kartonów przez wiele godzin dziennie, dźwiganie produktów;
oznaczanie kartonów i metkowanie produktów;
przygotowywanie zamówień dla klientów;
sprawdzanie zgodności przygotowanych do wysyłki towarów z fakturą;
czynności związane z wysyłką towaru – pakowanie produktów według ustalonych procedur, oznaczanie i adresowanie przesyłek;
załadunek zamówień do aut dostawczych;
obsługa urządzeń magazynowych - m.in. ręcznego wózka, mile widziane uprawnienia na wózek widłowy;
sprawdzanie stanów magazynowych – to kompletowanie towaru, zgłaszanie uszkodzonych produktów do kierownika oraz ich usuwanie z magazynu;
regularna inwentaryzacja magazynu;
współpraca z innymi działami firmy, np. z działem sprzedaży, działem logistycznym czy działem zaopatrzenia;
wspieranie pracy innych magazynierów – pomoc przy rozładunku i/lub załadunku towaru, konsultowanie dostaw i działań logistycznych
przyjmowanie dostaw towaru – wyładowywanie dostaw z aut ciężarowych;
planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej i rozmieszczenia towarów – w magazynie muszą zmieścić się obecne towary oraz najbliższe dostawy. Magazynier powinien odpowiednio rozplanować układ produktów i jak najlepiej wykorzystać dostępną przestrzeń;
rozkładanie towaru w magazynie – przenoszenie i/lub rozwożenie kartonów przez wiele godzin dziennie, dźwiganie produktów;
oznaczanie kartonów i metkowanie produktów;
przygotowywanie zamówień dla klientów;
sprawdzanie zgodności przygotowanych do wysyłki towarów z fakturą;
czynności związane z wysyłką towaru – pakowanie produktów według ustalonych procedur, oznaczanie i adresowanie przesyłek;
załadunek zamówień do aut dostawczych;
obsługa urządzeń magazynowych - m.in. ręcznego wózka, mile widziane uprawnienia na wózek widłowy;
sprawdzanie stanów magazynowych – to kompletowanie towaru, zgłaszanie uszkodzonych produktów do kierownika oraz ich usuwanie z magazynu;
regularna inwentaryzacja magazynu;
współpraca z innymi działami firmy, np. z działem sprzedaży, działem logistycznym czy działem zaopatrzenia;
wspieranie pracy innych magazynierów – pomoc przy rozładunku i/lub załadunku towaru, konsultowanie dostaw i działań logistycznych
przyjmowanie dostaw towaru – wyładowywanie dostaw z aut ciężarowych;
planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej i rozmieszczenia towarów – w magazynie muszą zmieścić się obecne towary oraz najbliższe dostawy. Magazynier powinien odpowiednio rozplanować układ produktów i jak najlepiej wykorzystać dostępną przestrzeń;
rozkładanie towaru w magazynie – przenoszenie i/lub rozwożenie kartonów przez wiele godzin dziennie, dźwiganie produktów;
oznaczanie kartonów i metkowanie produktów;
przygotowywanie zamówień dla klientów;
sprawdzanie zgodności przygotowanych do wysyłki towarów z fakturą;
czynności związane z wysyłką towaru – pakowanie produktów według ustalonych procedur, oznaczanie i adresowanie przesyłek;
załadunek zamówień do aut dostawczych;
obsługa urządzeń magazynowych - m.in. ręcznego wózka, mile widziane uprawnienia na wózek widłowy;
sprawdzanie stanów magazynowych – to kompletowanie towaru, zgłaszanie uszkodzonych produktów do kierownika oraz ich usuwanie z magazynu;
regularna inwentaryzacja magazynu;
współpraca z innymi działami firmy, np. z działem sprzedaży, działem logistycznym czy działem zaopatrzenia;
wspieranie pracy innych magazynierów – pomoc przy rozładunku i/lub załadunku towaru, konsultowanie dostaw i działań logistycznych
przyjmowanie dostaw towaru – wyładowywanie dostaw z aut ciężarowych;
planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej i rozmieszczenia towarów – w magazynie muszą zmieścić się obecne towary oraz najbliższe dostawy. Magazynier powinien odpowiednio rozplanować układ produktów i jak najlepiej wykorzystać dostępną przestrzeń;
rozkładanie towaru w magazynie – przenoszenie i/lub rozwożenie kartonów przez wiele godzin dziennie, dźwiganie produktów;
oznaczanie kartonów i metkowanie produktów;
przygotowywanie zamówień dla klientów;
sprawdzanie zgodności przygotowanych do wysyłki towarów z fakturą;
czynności związane z wysyłką towaru – pakowanie produktów według ustalonych procedur, oznaczanie i adresowanie przesyłek;
załadunek zamówień do aut dostawczych;
obsługa urządzeń magazynowych - m.in. ręcznego wózka, mile widziane uprawnienia na wózek widłowy;
sprawdzanie stanów magazynowych – to kompletowanie towaru, zgłaszanie uszkodzonych produktów do kierownika oraz ich usuwanie z magazynu;
regularna inwentaryzacja magazynu;
współpraca z innymi działami firmy, np. z działem sprzedaży, działem logistycznym czy działem zaopatrzenia;
wspieranie pracy innych magazynierów – pomoc przy rozładunku i/lub załadunku towaru, konsultowanie dostaw i działań logistycznych
build commercial excellence and execution within Key Accounts and ensure business goals and objectives are delivered
ensure continuous business development by implementing best-in-class sales methodologies, being personally involved in sales opportunities, and establishing professional relationships with key customers
develop and execute tactical implementation plans to achieve budgeted goals
continuously review and adapt the business priorities in relation to market needs, customer requirements, regulatory requirements, competition and own business objectives
identify and define customers’ needs and provide them with the appropriately tailored offers and solutions; ensure superior services are delivered
ensure effective customers and sales management – engage in business talks and negotiations, make offers, obtain profitable orders, report customers’ stocks and sales, etc
establish and maintain strong and long-term business relations with the relevant representatives of Key Accounts
monitor competitive landscape, market changes and dynamics
forecast and report results, trends and key activities
establish and develop effective cooperation with producers, distributors and external suppliers of the company
ensure credible and worthy representation of the company and take care of its good image
operate within the industry’s ethical standards and the compliance regulations of the company
Zapewnianie nieprzerwane i sprawne działanie centrum serwisowego (planowanie, organizacja, kontrola, motywowanie);
Organizowanie prac naprawczych, określanie zapotrzebowanie na części zamienne do naprawy i renowacji urządzeń;
Opracowywanie dokumentacji regulacyjnej i standardów pracy centrum napraw;
Wnioskowanie o części zamienne, materiały, narzędzia, kontroluje prawidłowość ich wydatkowania;
Monitorowanie przestrzegania ustawowych terminów naprawy/renowacji urządzeń oraz ich przygotowanie do dalszego przekazania do magazynu wyrobów gotowych;
Kontrola zgodności z jakością i terminowością napraw, przetwarzanie towarów przez centrum sortowania;
Będziesz głównie odpowiedzialna/y za komunikację marketingową dotyczącą naszych rozwiązań z zakresu systemów wideokonferencyjnych, ekranów interaktywnych oraz digital signage
kreowanie i wdrażanie komunikacji marketingowej skierowanej do Klientów B2B
tworzenie angażujących naszych Klientów treści oraz layoutów
pełna odpowiedzialność i kontrola nad kampaniami digitalowymi oraz kanałami social media i stronami internetowymi marek
przygotowywanie opisów premium do kart produktowych i prezentacji
Umiejętność pisana angażujących artykułów dotyczących rozwiązań IT
Będziesz głównie odpowiedzialna/y za komunikację marketingową dotyczącą naszych rozwiązań z zakresu systemów wideokonferencyjnych, ekranów interaktywnych oraz digital signage
kreowanie i wdrażanie komunikacji marketingowej skierowanej do Klientów B2B
tworzenie angażujących naszych Klientów treści oraz layoutów
pełna odpowiedzialność i kontrola nad kampaniami digitalowymi oraz kanałami social media i stronami internetowymi marek
przygotowywanie opisów premium do kart produktowych i prezentacji
Umiejętność pisana angażujących artykułów dotyczących rozwiązań IT
Participates in the creation of the company's development strategy in the country of business and is responsible for its implementation
Is responsible for achieving the company's financial performance (gross profit, net profit), using existing tools and introducing new ones
Determines priorities depending on the company's strategy, makes key decisions, controls the implementation of plans and budgets, is responsible for the team's results
Builds long-term and mutually beneficial relationships with clients and partners
Arries out budgeting, financial planning, ensuring the operational efficiency of the business: monitoring and evaluating the results of achieving
Carries out strategic and operational planning
Continuous improvement and improvement of customer experience
Searches for new opportunities, analyzes the market situation, studies its development trends
Forms a motivated and professional team
Creates, evaluates efficiency and optimizes business processes