Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
udział w konsultacjach technicznych przy realizacji projektu
udział w procesie przygotowania harmonogramu, przeprowadzenie projektu do końca realizacji przedmiotu umowy
bieżąca kontrola prowadzonych prac, nadzór nad realizacją projektu - odpowiedzialność za: terminowość, zarządzanie budżetem, realizację założonego planu pracy, pracę zespołu projektowego, dokumentację, działania powykonawcze
koordynacja prac, zbieranie i dystrybucja informacji spływających od poszczególnych zespołów i działów współpracujących przy realizacji projektu
odpowiednie motywowanie członków zespołu projektowego
prowadzenie dokumentacji związanej z projektem
współpraca z działem handlowym w zakresie przygotowywania kosztorysów
współpraca z działem logistyki w zakresie dostaw towarów i materiałów niezbędnych do realizacji projektu
bieżące raportowanie dotyczące prowadzonego projektu
poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia oraz optymalny wybór dostawców krajowych i zagranicznych
prowadzenie negocjacji oraz uzgadnianie warunków współpracy z dostawcami, tj. cen, minimalnej partii dostawy, czas realizacji, jakość czy warunki płatności
zarządzanie danymi zakupowymi w systemie ERP
nadzór nad terminowością realizacji zamówień
budowanie oraz utrzymywanie relacji z dostawcami w zakresie realizacji zamówień, monitorowanie dostępności i zmienności cen
monitorowanie zagrożeń w obszarze łańcucha dostaw i współpraca z zespołem przy opracowywaniu planów korygujących
zapewnianie wsparcia technicznego i organizacyjnego dla pozostałych działów firmy w zakresie dokonywanych zakupów
prowadzenie projektów zakupowych, np.: make or buy, zmiana technologii czy dostawcy
przeprowadzanie analiz w celu opracowywania i optymalizacji strategii zakupowych dla poszczególnych grup towarów i surowców
wykonywanie prac montażowych zgodnie z dokumentacją techniczną 2D oraz modelami 3D
montaż oraz instalacja produkowanych urządzeń dla klientów firmy (na hali montażowej, oraz u klienta)
wykonywanie na zlecenie klienta generalnych remontów maszyn (pełne remonty maszyn u klienta lub w warsztacie firmy
realizacja usług uruchomieniowych, serwisowych, demontaż i montaż maszyn i urządzeń w celu wykonania prac serwisowych i modernizacyjnych ( na hali montażowej, oraz u klienta)
Kreowanie, wdrażanie i realizacja strategii działań HR wspierającej realizację strategii biznesowej firmy, w zgodzie misją i wartościami organizacji (w obszarze rekrutacji, rozwoju, komunikacji wewnętrznej, relacji itd.)
Kreowanie, wdrażanie, realizacja oraz monitorowanie procesów z zakresu polityki personalnej, m.in. proces rekrutacji, adaptacji, proces rozwoju oraz oceny kompetencji, ścieżki rozwojowe pracowników czy optymalizacja zatrudnienia itp
Kreowanie, wdrażanie i realizacja polityki rekrutacji i Employer Brandingu
Prowadzenie procesu rekrutacji dla poszczególnych działów firmy
Kompleksowa opieka nad procesem wdrożenia nowych pracowników do organizacji
Współtworzenie, wdrażanie i monitorowanie systemów wynagrodzeń i siatki płac
Współpraca w obszarze HR z kadrą menadżerską firmy
Tworzenie i monitoring budżetu w oparciu o plan zatrudnienia, wynagrodzeń i szkoleń
Budowanie procesu komunikacji w całej organizacji oraz wspieranie efektywnego przepływu informacji
Prowadzenie działań mających na celu usprawnienie komunikacji wewnętrznej
Dbanie o komunikację między pracownikami i rozwiązywanie kryzysów. Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów pracowniczych
Aktywny udział w budowaniu zaangażowania pracowników oraz zwiększeniu efektywności całej organizacji
Organizacja szkoleń i programów rozwojowych
Odpowiedzialność za realizację wskaźników z zakresu HR
Rozwój i zarządzanie siatką benefitów pozapłacowych
Współtworzenie polityki marketingowej firmy w Polsce i za granicą
Współtworzenie i wdrażanie działań marketingowych wspierających sprzedaż
Tworzenie contentu wspierającego kampanie marketingowe oraz działania sprzedażowe
Opracowywanie i dystrybucja treści, artykułów, case studies, oraz materiałów marketingowo – sprzedażowych
Tworzenie kampanii newsletterowych, ustalenie promocji, analiza rezultatów
Opieka nad firmową stroną internetowa i firmowymi profilami
Realizacja działań w prasie i mediach społecznościowych, m.in. FB, LinkedIn, Twitter i innych,
Działania związane z pozyskaniem leadów, realizowanie wybranych działań przedsprzedażowych,
Organizacja i współprowadzenie eventów wspierających sprzedaż (targi, konferencji, webinary, summity)
Analiza i raportowanie przebiegu i efektów działań marketingowych oraz monitorowanie i optymalizowanie prowadzonych działań na podstawie analizy danych
Ścisła współpraca z działem sprzedaży w sprawach wprowadzania nowości produktowych
Budowanie świadomości marki na zewnątrz organizacji
Współpraca z agencjami marketingowymi przy prowadzeniu kampanii reklamowych
prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy i nieobecności pracowników, wprowadzanie danych do systemu,
naliczanie, sporządzanie i dekretacja listy płac, naliczanie zobowiązań z tyt. podatku PIT,
sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych I innych dokumentów kadrowych,
nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi i kontrolnymi pracowników,
prowadzenie oraz archiwizacja akt osobowych pracowników,
zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz wyrejestrowanie z ubezpieczeń osób,
sporządzanie deklaracji i raportów określonych w przepisach ZUS z tyt. zawartych umów z osobami wykonującymi pracę na podstawie zawieranych przez Spółkę umów,
wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i o zarobkach,
naliczanie i uzgadnianie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
Współtworzenie polityki marketingowej firmy w Polsce i za granicą
Współtworzenie i wdrażanie działań marketingowych wspierających sprzedaż
Tworzenie contentu wspierającego kampanie marketingowe oraz działania sprzedażowe
Opracowywanie i dystrybucja treści, artykułów, case studies, oraz materiałów marketingowo – sprzedażowych
Tworzenie kampanii newsletterowych, ustalenie promocji, analiza rezultatów
Opieka nad firmową stroną internetowa i firmowymi profilami,
Realizacja działań w prasie i mediach społecznościowych, m.in. FB, LinkedIn, Twitter i innych,
Działania związane z pozyskaniem leadów, realizowanie wybranych działań przedsprzedażowych,
Organizacja i współprowadzenie eventów wspierających sprzedaż (targi, konferencji, webinary, summity)
Analiza i raportowanie przebiegu i efektów działań marketingowych oraz monitorowanie i optymalizowanie prowadzonych działań na podstawie analizy danych
Ścisła współpraca z działem sprzedaży w sprawach wprowadzania nowości produktowych
Budowanie świadomości marki na zewnątrz organizacji
Współpraca z agencjami marketingowymi przy prowadzeniu kampanii reklamowych
nadzór nad prawidłowością funkcjonowania i wykorzystywania sprzętu komputerowego i systemów informatycznych w firmie,
wsparcie techniczne użytkowników i efektywne zarządzanie obsługą serwisową dla pracowników, prowadzenie szkoleń dla użytkowników,
zgłaszanie i obsługa awarii oprogramowania komputerowego we współpracy z zewnętrznymi dostawcami, wnioskowanie o wprowadzenie zmian w oprogramowaniu,
weryfikacja potrzeb firmy w kontekście wdrażania nowych systemów informatycznych,
zgłaszanie i nadzór nad usuwaniem awarii związanych z działaniem usług telekomunikacyjnych takich jak telefonia stacjonarna, komórkowa, VoIP oraz łącz dostępowych do sieci Internet,
uczestniczenie w rozwoju i wprowadzaniu nowych technologii informatycznych