Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Desktop Support Technician provides day-to-day desktop support, receives inbound calls, answer questions, troubleshoots and document steps performed to resolve challenges with hardware, software and application issues in a ticketing system
Tasks may include, but are not limited to:
Responding to client support requests
Contacting clients to find out the nature of the problem
Troubleshooting hardware and software issues
Installing and maintaining hardware and computer peripherals
Installing and upgrading operating systems and computer software
Troubleshooting networking and connection issues
Advising on software or hardware upgrades
Providing basic training on computer operation and management
- Odpowiadanie na prośby klientów o wsparcie.
- Kontaktowanie się z klientami w celu poznania natury problemu.
- Dojazd do klienta lub połączenie przez pulpit zdalny.
- Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem.
- Instalacja i konserwacja sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych.
- Instalacja i aktualizacja systemów operacyjnych oraz
- oprogramowań komputerowych
- Rozwiązywanie problemów z siecią i połączeniem.
- Doradztwo w zakresie aktualizacji
- Oprogramowania lub sprzętu.
- Zapewnienie podstawowego szkolenia z obsługi i zarządzania komputerem.
- Sporządzanie raportów pracy i zamawianie materiałów eksploatacyjnych
od 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Desktop Support Technician
Bielany Wrocławskie
Wygasła: 02.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Odpowiadanie na prośby klientów o wsparcie.
- Kontaktowanie się z klientami w celu poznania natury problemu.
- Dojazd do klienta lub połączenie przez pulpit zdalny.
- Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem.
- Instalacja i konserwacja sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych.
- Instalacja i aktualizacja systemów operacyjnych oraz oprogramowań komputerowych.
- Rozwiązywanie problemów z siecią i połączeniem.
- Doradztwo w zakresie aktualizacji oprogramowania lub sprzętu.
- Zapewnienie podstawowego szkolenia z obsługi i zarządzania komputerem.
- Sporządzanie raportów pracy i zamawianie materiałów eksploatacyjnych.
Praca w godz.: 9:00-18:00
pn-pt.
Oferta dostępna w sali H.
Kontakt z pracodawcą - evgenya@excis.com
od 7 500 do 7 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Deskop Support Technician/Technik wsparcia informatycznego
Kraków
Wygasła: 02.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Odpowiadanie na prośby klientów o wsparcie. Kontaktowanie się z klientami w celu poznania natury problemu. Dojazd do klienta lub połączenie przez pulpit zdalny. Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem. Instalacja i konserwacja sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych. Instalacja i aktualizacja systemów operacyjnych oraz oprogramowań komputerowych. Rozwiązywanie problemów z siecią i połączeniem. Doradztwo w zakresie aktualizacji oprogramowania lub sprzętu. Zapewnienie podstawowego szkolenia z obsługi i zarządzania komputerem. Sporządzanie raportów pracy i zamawianie materiałów eksploatacyjnych.
Godziny pracy: 9-18 pn-pt
Pracodawca jest również zainteresowany zatrudnieniem uchodźców
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Desktop Support Technician
Poznań
Wygasła: 01.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
-
od 8 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Desktop Support Technician
Poznań
Wygasła: 08.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
-
od 9 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Deskop Support Technician/Technik wsparcia informatycznego
Kraków
Wygasła: 02.07.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Odpowiadanie na prośby klientów o wsparcie. Kontaktowanie się z klientami w celu poznania natury problemu. Dojazd do klienta lub połączenie przez pulpit zdalny. Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem. Instalacja i konserwacja sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych. Instalacja i aktualizacja systemów operacyjnych oraz oprogramowań komputerowych. Rozwiązywanie problemów z siecią i połączeniem. Doradztwo w zakresie aktualizacji oprogramowania lub sprzętu. Zapewnienie podstawowego szkolenia z obsługi i zarządzania komputerem. Sporządzanie raportów pracy i zamawianie materiałów eksploatacyjnych.
Godziny pracy: 9-18 pn-pt
Pracodawca jest również zainteresowany zatrudnieniem uchodźców
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Desktop Technician - Technik IT
Kraków
Wygasła: 07.05.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Provide first/second level contact and problem resolution for customer issues
Work with Third Party Vendors to remediate complex AV issues as needed
Provide timely communication on issue status and resolution
Maintain ticket updates for all reported incidents
Install, upgrade, support and troubleshoot XP, Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 and Microsoft Office 2010, Cisco Jabber, another authorized desktop application
Should have basic knowledge of Mac operating system, to support Apple pc users
Install, upgrade, support and troubleshoot for printers, computer hardware
Performs general preventative maintenance tasks on computers, laptops, printers
Performs remedial repairs on Desktops, laptops, printers and any other authorized peripheral equipment
Use diagnostic tools to troubleshoot problems associated with network connectivity, and workstation hardware/software
Broad experience of IT with basic understanding of Networks, Servers, Audio/Visual, Smart Devices and Telecoms
This position requires the ability to work in a project-based environment requiring flexibility and teamwork. Performs other duties as assigned
- Odpowiadanie na prośby klientów o wsparcie.
- Kontaktowanie się z klientami w celu poznania natury problemu.
- Dojazd do klienta lub połączenie przez pulpit zdalny.
- Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem.
- Instalacja i konserwacja sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych.
- Instalacja i aktualizacja systemów operacyjnych oraz
- oprogramowań komputerowych
- Rozwiązywanie problemów z siecią i połączeniem.
- Doradztwo w zakresie aktualizacji
- oprogramowania lub sprzętu.
- Zapewnienie podstawowego szkolenia z obsługi i zarządzania komputerem.
- Sporządzanie raportów pracy i zamawianie materiałów eksploatacyjnych
od 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Deskop Support Technician/Technik wsparcia informatycznego
Kraków
Wygasła: 22.04.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Odpowiadanie na prośby klientów o wsparcie. Kontaktowanie się z klientami w celu poznania natury problemu. Dojazd do klienta lub połączenie przez pulpit zdalny. Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem. Instalacja i konserwacja sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych. Instalacja i aktualizacja systemów operacyjnych oraz oprogramowań komputerowych. Rozwiązywanie problemów z siecią i połączeniem. Doradztwo w zakresie aktualizacji oprogramowania lub sprzętu. Zapewnienie podstawowego szkolenia z obsługi i zarządzania komputerem. Sporządzanie raportów pracy i zamawianie materiałów eksploatacyjnych.
Godziny pracy: 9-18 pn-pt
Pracodawca jest również zainteresowany zatrudnieniem uchodźców