Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
prowadzenia ewidencji zgłaszanych wad w okresach gwarancji i rękojmi projektów realizowanych przez grupę;
utrzymywanie kontaktu z klientami w ramach przeprowadzanych czynności w postępowaniu z wadami;
klasyfikacja zgłoszonych wad pod kątem uznania ich zasadności;
przekazywanie informacji do generalnego wykonawcy i podwykonawców w ramach postępowania z wadami w okresie gwarancji i bieżący kontakt;
budowanie kontaktów z generalnym wykonawcą i firmami wykonawczymi celem zlecania napraw gwarancyjnych;
kontrola nad przebiegiem usuwania wad w obsłudze gwarantów bądź bezpośrednio zlecanych do generalnego wykonawcy i podwykonawców;
kontrola terminowości postępowań na każdym etapie po zgłoszeniu wady do jej podsumowania po naprawie;
prowadzenie bieżącego raportowania o stanie wad;
koordynacja procesu wyboru zarządcy nieruchomości dla danego projektu;
wsparcie techniczne procesów w Dziale Obsługi Klienta w zakresie serwisu gwarancyjnego - weryfikacja zasadności zgłaszanych usterek od strony technicznej/ udział w ważniejszych spotkaniach z podwykonawcami i Generalnym Wykonawcą, dotyczących usterek na inwestycjach;
wsparcie techniczne dla zespołu obsługi klienta: weryfikacje i negocjacje umów na serwisy i konserwację obiektów, udział w odbiorach i przeglądach lokatorskich, budowa bazy firm serwisowych i zarządzających nieruchomościami celem pozyskiwania do powierzania zarządu i administracji, bieżące wsparcie techniczne w kontaktach z klientami i wspólnotami;
organizowanie przetargów na podwykonawców zastępczych;
czynna współpraca z Działem Technicznym/ Działem Prawnym w zakresie procesów usuwania usterek i weryfikacji poprawności dokumentacji;