Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (3 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 3 )
Customer Success Manager - Account Manager
Warszawa
Wygasła: 14.07.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pilnowaniem, by to co obiecamy zostało dowiezione „na pewno” i „na czas”
Komunikacją z „właścicielem” programów po stronie klienta oraz jego pracownikami (użytkownikami naszej platformy)
Przygotowywaniem cyklicznej, statusowej komunikacji i raportów z wyników prowadzonych programów
Doradzaniem klientowi w kwestiach dotyczących social mediów, treści, zarządzania programem
Prowadzeniem regularnych spotkań z klientem, zbieraniem feedbacku od użytkowników
Nadzorowanie i Project Management projektów contentowych (np. nagranie podcastów czy video w naszym studiu)
Pilnowaniem kalendarza „milestonów” z „roadmapy” ustalonej z klientem (😊 sorry Grammar nazi)
Animowanie programów, tak by utrzymywać zaangażowanie pracowników i KPI na zaplanowanym poziomie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Social Media Content Specialist
Warszawa
Wygasła: 19.06.2022
umowa o dzieło
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie contentu na naszą platformę w postaci postów do serwisów social mediach
Kontakt z naszymi klientami w zakresie przygotowania i akceptacji tworzonego contentu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pilnowaniem, by to co obiecamy zostało dowiezione „na pewno” i „na czas”
Komunikacją z „właścicielem” programów po stronie klienta oraz jego pracownikami (użytkownikami naszej platformy)
Przygotowywaniem cyklicznej, statusowej komunikacji i raportów z wyników prowadzonych programów
Doradzaniem klientowi w kwestiach dotyczących social mediów, treści, zarządzania programem
Prowadzeniem regularnych spotkań z klientem, zbieraniem feedbacku od użytkowników
Nadzorowanie i Project Management projektów contentowych (np. nagranie podcastów czy video w naszym studiu)
Pilnowaniem kalendarza „milestonów” z „roadmapy” ustalonej z klientem (😊 sorry Grammar nazi)
Animowanie programów, tak by utrzymywać zaangażowanie pracowników i KPI na zaplanowanym poziomie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne