Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kontakt z klientami - będziesz odpowiadać klientom na wiadomości e-mailowe, odbierać telefony oraz czatować;
Wykonywanie tłumaczeń i korekt językowych – będziesz realizować tłumaczenia na potrzeby zespołu obsługi klienta lub innych w organizacji;
Współpraca z innymi zespołami - będziesz w kontakcie z zespołem produktowo-technologicznym czy marketingu (np. przekazując feedback klientów nt. naszych produktów oraz usług lub realizując tłumaczenia);
Raportowanie - przekażesz informację o zrealizowanych zadaniach oraz ich etapie
Kontakt z klientami - będziesz odpowiadał klientom na wiadomości e-mailowe, odbierał telefony oraz czatował;
Współpraca z innymi zespołami - będziesz w kontakcie z zespołem produktowo-technologicznym, sprzedaży oraz marketingu (np. przekazując feedback klientów nt. naszych produktów oraz usług);
Raportowanie - przekażesz informację o zrealizowanych zadaniach oraz ich etapie
Kontakt z klientami - będziesz odpowiadać klientom na wiadomości e-mailowe, odbierać telefony oraz czatować;
Wykonywanie tłumaczeń i korekt językowych – będziesz realizować tłumaczenia na potrzeby zespołu obsługi klienta lub innych w organizacji;
Współpraca z innymi zespołami - będziesz w kontakcie z zespołem produktowo-technologicznym czy marketingu (np. przekazując feedback klientów nt. naszych produktów oraz usług lub realizując tłumaczenia);
Raportowanie - przekażesz informację o zrealizowanych zadaniach oraz ich etapie
Kontakt z klientami - będziesz odpowiadać klientom na wiadomości e-mailowe, odbierać telefony oraz czatować;
Wykonywanie tłumaczeń i korekt językowych – będziesz realizować tłumaczenia na potrzeby zespołu obsługi klienta lub innych w organizacji;
Współpraca z innymi zespołami - będziesz w kontakcie z zespołem produktowo-technologicznym czy marketingu (np. przekazując feedback klientów nt. naszych produktów oraz usług lub realizując tłumaczenia);
Raportowanie - przekażesz informację o zrealizowanych zadaniach oraz ich etapie
Bieżące monitorowanie i raportowanie wyników sprzedażowych;
Analiza danych rynkowych dotyczących handlu pojazdami mechanicznymi, w szczególności w Sieci dealerskiej i Sieci komisowej;
Analiza otoczenia rynkowego w obszarze rynku motoryzacyjnego (szczególnie Sieć dealerska i komisowa), badania potrzeb podmiotów, analiza ich uwag i opinii;
Bieżące monitorowanie rynku obrotu pojazdami mechanicznymi, obserwowanie zmian, analiza konkurencji i otoczenia rynkowego;
Pozyskiwanie informacji o potrzebach podmiotów w Sieci dealerskiej i komisowej w zakresie oferowanych produktów;
Tworzenie programów motywacyjnych i lojalnościowych dla podmiotów Sieci dealerskiej i Sieci komisowej;
Aktywne promowanie i sprzedaż produktów oferowanych w Sieci dealerskiej i komisowej;
Prowadzenie szkoleń dla Podmiotów Sieci dealerskiej i Sieci komisowej w zakresie oferowanych produktów;
Teren działania „Polska Południowa”; województwa: śląskie + małopolskie + opolskie + dolnośląskie + świętokrzyskie + podkarpackie;
Znajomość social media (Facebook, Instagram, Whatsapp, Twitter) z możliwością wykorzystania w celu komunikacji z dealerami i komisami samochodowymi;
Bieżące monitorowanie i raportowanie wyników sprzedażowych;
Analiza danych rynkowych dotyczących handlu pojazdami mechanicznymi, w szczególności w Sieci dealerskiej i Sieci komisowej;
Analiza otoczenia rynkowego w obszarze rynku motoryzacyjnego (szczególnie Sieć dealerska i komisowa), badania potrzeb podmiotów, analiza ich uwag i opinii;
Bieżące monitorowanie rynku obrotu pojazdami mechanicznymi, obserwowanie zmian, analiza konkurencji i otoczenia rynkowego;
Pozyskiwanie informacji o potrzebach podmiotów w Sieci dealerskiej i komisowej w zakresie oferowanych produktów;
Tworzenie programów motywacyjnych i lojalnościowych dla podmiotów Sieci dealerskiej i Sieci komisowej;
Aktywne promowanie i sprzedaż produktów oferowanych w Sieci dealerskiej i komisowej;
Prowadzenie szkoleń dla Podmiotów Sieci dealerskiej i Sieci komisowej w zakresie oferowanych produktów;
Teren działania „Polska Południowa”; województwa: śląskie + małopolskie + opolskie + dolnośląskie + świętokrzyskie + podkarpackie;
Znajomość social media (Facebook, Instagram, Whatsapp, Twitter) z możliwością wykorzystania w celu komunikacji z dealerami i komisami samochodowymi;
Bieżące monitorowanie i raportowanie wyników sprzedażowych;
Analiza danych rynkowych dotyczących handlu pojazdami mechanicznymi, w szczególności w Sieci dealerskiej i Sieci komisowej;
Analiza otoczenia rynkowego w obszarze rynku motoryzacyjnego (szczególnie Sieć dealerska i komisowa), badania potrzeb podmiotów, analiza ich uwag i opinii;
Bieżące monitorowanie rynku obrotu pojazdami mechanicznymi, obserwowanie zmian, analiza konkurencji i otoczenia rynkowego;
Pozyskiwanie informacji o potrzebach podmiotów w Sieci dealerskiej i komisowej w zakresie oferowanych produktów;
Tworzenie programów motywacyjnych i lojalnościowych dla podmiotów Sieci dealerskiej i Sieci komisowej;
Aktywne promowanie i sprzedaż produktów oferowanych w Sieci dealerskiej i komisowej;
Prowadzenie szkoleń dla Podmiotów Sieci dealerskiej i Sieci komisowej w zakresie oferowanych produktów;
Teren działania „Polska Południowa”; województwa: śląskie + małopolskie + opolskie + dolnośląskie + świętokrzyskie + podkarpackie;
Znajomość social media (Facebook, Instagram, Whatsapp, Twitter) z możliwością wykorzystania w celu komunikacji z dealerami i komisami samochodowymi;
Bieżące monitorowanie i raportowanie wyników sprzedażowych;
Analiza danych rynkowych dotyczących handlu pojazdami mechanicznymi, w szczególności w Sieci dealerskiej i Sieci komisowej;
Analiza otoczenia rynkowego w obszarze rynku motoryzacyjnego (szczególnie Sieć dealerska i komisowa), badania potrzeb podmiotów, analiza ich uwag i opinii;
Bieżące monitorowanie rynku obrotu pojazdami mechanicznymi, obserwowanie zmian, analiza konkurencji i otoczenia rynkowego;
Pozyskiwanie informacji o potrzebach podmiotów w Sieci dealerskiej i komisowej w zakresie oferowanych produktów;
Tworzenie programów motywacyjnych i lojalnościowych dla podmiotów Sieci dealerskiej i Sieci komisowej;
Aktywne promowanie i sprzedaż produktów oferowanych w Sieci dealerskiej i komisowej;
Prowadzenie szkoleń dla Podmiotów Sieci dealerskiej i Sieci komisowej w zakresie oferowanych produktów;
Teren działania „Polska Południowa”; województwa: śląskie + małopolskie + opolskie + dolnośląskie + świętokrzyskie + podkarpackie;
Znajomość social media (Facebook, Instagram, Whatsapp, Twitter) z możliwością wykorzystania w celu komunikacji z dealerami i komisami samochodowymi;
Bieżące monitorowanie i raportowanie wyników sprzedażowych;
Analiza danych rynkowych dotyczących handlu pojazdami mechanicznymi, w szczególności w Sieci dealerskiej i Sieci komisowej;
Analiza otoczenia rynkowego w obszarze rynku motoryzacyjnego (szczególnie Sieć dealerska i komisowa), badania potrzeb podmiotów, analiza ich uwag i opinii;
Bieżące monitorowanie rynku obrotu pojazdami mechanicznymi, obserwowanie zmian, analiza konkurencji i otoczenia rynkowego;
Pozyskiwanie informacji o potrzebach podmiotów w Sieci dealerskiej i komisowej w zakresie oferowanych produktów;
Tworzenie programów motywacyjnych i lojalnościowych dla podmiotów Sieci dealerskiej i Sieci komisowej;
Aktywne promowanie i sprzedaż produktów oferowanych w Sieci dealerskiej i komisowej;
Prowadzenie szkoleń dla Podmiotów Sieci dealerskiej i Sieci komisowej w zakresie oferowanych produktów;
Teren działania „Polska Południowa”; województwa: śląskie + małopolskie + opolskie + dolnośląskie + świętokrzyskie + podkarpackie;
Znajomość social media (Facebook, Instagram, Whatsapp, Twitter) z możliwością wykorzystania w celu komunikacji z dealerami i komisami samochodowymi;
Bieżące monitorowanie i raportowanie wyników sprzedażowych;
Analiza danych rynkowych dotyczących handlu pojazdami mechanicznymi, w szczególności w Sieci dealerskiej i Sieci komisowej;
Analiza otoczenia rynkowego w obszarze rynku motoryzacyjnego (szczególnie Sieć dealerska i komisowa), badania potrzeb podmiotów, analiza ich uwag i opinii;
Bieżące monitorowanie rynku obrotu pojazdami mechanicznymi, obserwowanie zmian, analiza konkurencji i otoczenia rynkowego;
Pozyskiwanie informacji o potrzebach podmiotów w Sieci dealerskiej i komisowej w zakresie oferowanych produktów;
Tworzenie programów motywacyjnych i lojalnościowych dla podmiotów Sieci dealerskiej i Sieci komisowej;
Aktywne promowanie i sprzedaż produktów oferowanych w Sieci dealerskiej i komisowej;
Prowadzenie szkoleń dla Podmiotów Sieci dealerskiej i Sieci komisowej w zakresie oferowanych produktów;
Teren działania „Polska Południowa”; województwa: śląskie + małopolskie + opolskie + dolnośląskie + świętokrzyskie + podkarpackie;
Znajomość social media (Facebook, Instagram, Whatsapp, Twitter) z możliwością wykorzystania w celu komunikacji z dealerami i komisami samochodowymi;
Kontakt z klientami - będziesz odpowiadał klientom na wiadomości e-mailowe, odbierał telefony oraz czatował;
Współpraca z innymi zespołami - będziesz w kontakcie z zespołem produktowo-technologicznym, sprzedaży oraz marketingu (np. przekazując feedback klientów nt. naszych produktów oraz usług);
Raportowanie - przekażesz informację o zrealizowanych zadaniach oraz ich etapie
Pozyskiwanie zarówno kandydatów aktywnych, jak pasywnych z użyciem innowacyjnych metod sourcingu w branży IT i nie tylko
Przygotowywanie i publikacja nieszablonowych ogłoszeń oraz selekcjonowanie CV i organizowanie spotkań rekrutacyjnych
Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z uwzględnieniem nowych trendów i technologii
Podsumowywanie wyników projektów rekrutacyjnych i ofertowanie kandydatów
Przygotowywanie i nadzór nad realizacją prawidłowej dokumentacji związanej z procesem nawiązywania, trwania i rozwiązywania stosunku pracy (umowy o pracę, aneksy, porozumienia, wypowiedzenia) i umów cywilnoprawnych
Przygotowywanie zestawień, statystyk związanych z zatrudnieniem (urlopy pracownicze, ewidencje, zwolnienia lekarskie itp.)
Tworzenie i wdrażanie procesów HR (np. proces badania satysfakcji kandydatów, oceny pracownicze, itp.)
Obsługa spraw administracyjnych w zakresie HR (dbałość o kompletność dokumentacji, o spełnianie wymogów KP, itp.)
Współpraca i wsparcie menadżerów i pracowników w zakresie zagadnień HR
Współpraca z zewnętrznym biurem kadrowym
Dbanie o pozytywny wizerunek pracodawcy na zewnątrz i wewnątrz organizacji
Młodszy doradca klienta e-commerce z językiem angielskim
Obywatelska 128/152, Polesie, Łódź
Wygasła: 21.12.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Kontakt z klientami - będziesz odpowiadać klientom na wiadomości e-mailowe, odbierać telefony oraz czatować;
Wykonywanie tłumaczeń i korekt językowych – będziesz realizować tłumaczenia na potrzeby zespołu obsługi klienta lub innych w organizacji;
Współpraca z innymi zespołami - będziesz w kontakcie z zespołem produktowo-technologicznym czy marketingu (np. przekazując feedback klientów nt. naszych produktów oraz usług lub realizując tłumaczenia);
Raportowanie - przekażesz informację o zrealizowanych zadaniach oraz ich etapie
Kontakt z klientami - będziesz odpowiadał klientom na wiadomości e-mailowe, odbierał telefony oraz czatował;
Współpraca z innymi zespołami - będziesz w kontakcie z zespołem produktowo-technologicznym, sprzedaży oraz marketingu (np. przekazując feedback klientów nt. naszych produktów oraz usług);
Raportowanie - przekażesz informację o zrealizowanych zadaniach oraz ich etapie
Kontakt z klientami - będziesz odpowiadał klientom na wiadomości e-mailowe, odbierał telefony oraz czatował;
Współpraca z innymi zespołami - będziesz w kontakcie z zespołem produktowo-technologicznym, sprzedaży oraz marketingu (np. przekazując feedback klientów nt. naszych produktów oraz usług);
Raportowanie - przekażesz informację o zrealizowanych zadaniach oraz ich etapie
Bieżące monitorowanie i raportowanie wyników sprzedażowych;
Analiza danych rynkowych dotyczących handlu pojazdami mechanicznymi, w szczególności w Sieci dealerskiej i komisowej;
Analiza otoczenia rynkowego w obszarze rynku motoryzacyjnego (szczególnie Sieć dealerska i komisowa), badania potrzeb podmiotów, analiza ich uwag i opinii;
Bieżące monitorowanie rynku obrotu pojazdami mechanicznymi, obserwowanie zmian, analiza konkurencji i otoczenia rynkowego;
Pozyskiwanie informacji o potrzebach podmiotów w Sieci dealerskiej i komisowej w zakresie oferowanych produktów;
Tworzenie programów motywacyjnych i lojalnościowych dla podmiotów Sieci dealerskiej i komisowej;
Aktywne promowanie i sprzedaż produktów oferowanych w Sieci dealerskiej i komisowej;
Prowadzenie szkoleń dla Podmiotów Sieci dealerskiej i komisowej w zakresie oferowanych produktów;
Kontakt z klientami - będziesz odpowiadać klientom na wiadomości e-mailowe, odbierać telefony oraz czatować;
Współpraca z innymi zespołami - będziesz w kontakcie z zespołem produktowo-technologicznym, sprzedaży oraz marketingu (np. przekazując feedback klientów nt. naszych produktów oraz usług);
Raportowanie - przekażesz informację o zrealizowanych zadaniach oraz ich etapie
Będziesz zbierał i definiował wymagania biznesowe dla naszych produktów;
Będziesz działał jako główny przedstawiciel klienta zewnętrznego i wewnętrznego i koordynował merytorycznie realizację prac z zespołem, który tworzy oprogramowanie;
Będziesz współtworzył rekomendacje nowych funkcji produktowych i brał udział w tworzeniu mapy drogowej produktu;
Będziesz analizował dane, wyciągał wnioski, identyfikował miejsca zmian produktu, ustalał priorytety i zarządzał Product Backlogiem;
Będziesz zbierał i definiował wymagania biznesowe dla naszych produktów;
Będziesz działał jako główny przedstawiciel klienta zewnętrznego i wewnętrznego i koordynował merytorycznie realizację prac z zespołem, który tworzy oprogramowanie;
Będziesz współtworzył rekomendacje nowych funkcji produktowych i brał udział w tworzeniu mapy drogowej produktu;
Będziesz analizował dane, wyciągał wnioski, identyfikował miejsca zmian produktu, ustalał priorytety i zarządzał Product Backlogiem;
Będziesz zbierał i definiował wymagania biznesowe dla naszych produktów;
Będziesz działał jako główny przedstawiciel klienta zewnętrznego i wewnętrznego i koordynował merytorycznie realizację prac z zespołem, który tworzy oprogramowanie;
Będziesz współtworzył rekomendacje nowych funkcji produktowych i brał udział w tworzeniu mapy drogowej produktu;
Będziesz analizował dane, wyciągał wnioski, identyfikował miejsca zmian produktu, ustalał priorytety i zarządzał Product Backlogiem;
Będziesz zbierał i definiował wymagania biznesowe dla naszych produktów;
Będziesz działał jako główny przedstawiciel klienta zewnętrznego i wewnętrznego i koordynował merytorycznie realizację prac z zespołem, który tworzy oprogramowanie;
Będziesz współtworzył rekomendacje nowych funkcji produktowych i brał udział w tworzeniu mapy drogowej produktu;
Będziesz analizował dane, wyciągał wnioski, identyfikował miejsca zmian produktu, ustalał priorytety i zarządzał Product Backlogiem;
Będziesz zbierał i definiował wymagania biznesowe dla naszych produktów
Będziesz działał jako główny przedstawiciel klienta zewnętrznego i wewnętrznego i koordynował merytorycznie realizację prac z zespołem, który tworzy oprogramowanie
Będziesz współtworzył rekomendacje nowych funkcji produktowych i brał udział w tworzeniu mapy drogowej produktu
Będziesz analizował dane, wyciągał wnioski, identyfikował miejsca zmian produktu, ustalał priorytety i zarządzał Product Backlogiem
Utrzymanie oraz rozwój Procesu Zarządzania Sprzętem w organizacji (audyt, zakup, stany magazynowe, wymiana, wycofanie);
Bieżące wsparcie pracowników firmy w obszarze IT: rozwiązywanie problemów technicznych związanych z aplikacjami, sieciami, systemami oraz sprzętem komputerowym;
Instalacja i konfiguracja oprogramowania sprzętu IT;
Utrzymanie wewnętrznych usług IT (np. poczta e-mail);
Zapewnienie bezpiecznej i wydajnej pracy infrastruktury IT;
Udział w projektach rozwoju infrastruktury oraz narzędzi (np. migracja do Chmury)
Uczestniczenie w cyklu rozwoju oprogramowania jako część zespołu Scrumowego;
Aktywny udziału w projektach w zakresie procesu testowego;
Analiza, dekompozycja a także szacowanie zadań do wykonania;
Analiza i opracowywanie dokumentacji projektowej;
Tworzenie planów, przypadków i scenariuszy testowych;
Rozwój specyfikacji testów, przygotowywanie danych testowych;
Podgrywanie aplikacji w GIT/GITLab;
Konfigurowanie i utrzymywanie środowiska testowego oraz baz danych;
Wykonywanie testów manualnych i automatycznych;
Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych testów;
Aktywna analiza procesu testowego i automatyzacja wybranych obszarów testów;
Wspieranie programistów w analizie i naprawie defektów;
Komunikacja z klientem wewnętrznym, aby upewnić się, że oprogramowanie odpowiada jego potrzebom i zapewnienie wsparcia w pisaniu scenariuszy i ich realizacji;
Współpraca z pozostałymi członkami zespołu (backend/frontend, testerzy, analitycy);
Utrzymanie oraz rozwój Procesu Zarządzania Sprzętem w organizacji (audyt, zakup, stany magazynowe, wymiana, wycofanie);
Bieżące wsparcie pracowników firmy w obszarze IT: rozwiązywanie problemów technicznych związanych z aplikacjami, sieciami, systemami oraz sprzętem komputerowym;
Instalacja i konfiguracja oprogramowania sprzętu IT;
Utrzymanie wewnętrznych usług IT (np. poczta e-mail);
Zapewnienie bezpiecznej i wydajnej pracy infrastruktury IT;
Udział w projektach rozwoju infrastruktury oraz narzędzi
Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych testów;
W planach tworzenie i utrzymanie testów automatycznych (Selenium, (webdriver), Postman);
Wspieranie programistów w analizie i naprawie defektów;
Konfigurowanie i utrzymanie środowiska testowego;
Wspieranie Lidera we wdrażaniu usprawnień;
Komunikacja z klientem wewnętrznym, aby upewnić się, że oprogramowanie odpowiada potrzebom klienta i zapewnienie wsparcia w pisaniu scenariuszy UAT i ich realizacji;
Uczestniczenie w cyklu rozwoju oprogramowania jako część zespołu Scrumowego;
Współpraca z pozostałymi członkami zespołu (backend, frontend, testerzy, analitycy);
Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych testów;
W planach tworzenie i utrzymanie testów automatycznych (Selenium, (webdriver), Postman);
Wspieranie programistów w analizie i naprawie defektów;
Konfigurowanie i utrzymanie środowiska testowego;
Wspieranie Lidera we wdrażaniu usprawnień;
Komunikacja z klientem wewnętrznym, aby upewnić się, że oprogramowanie odpowiada potrzebom klienta i zapewnienie wsparcia w pisaniu scenariuszy UAT i ich realizacji;
Uczestniczenie w cyklu rozwoju oprogramowania jako część zespołu Scrumowego;
Współpraca z pozostałymi członkami zespołu (backend, frontend, testerzy, analitycy);
Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych testów;
W planach tworzenie i utrzymanie testów automatycznych (Selenium, (webdriver), Postman);
Wspieranie programistów w analizie i naprawie defektów;
Konfigurowanie i utrzymanie środowiska testowego;
Wspieranie Lidera we wdrażaniu usprawnień;
Komunikacja z klientem wewnętrznym, aby upewnić się, że oprogramowanie odpowiada potrzebom klienta i zapewnienie wsparcia w pisaniu scenariuszy UAT i ich realizacji;
Uczestniczenie w cyklu rozwoju oprogramowania jako część zespołu Scrumowego;
Współpraca z pozostałymi członkami zespołu (backend, frontend, testerzy, analitycy);