Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zapewnienie szkoleń, wsparcia i możliwości rozwoju bezpośrednim podwładnym
Koordynacja opracowywania i utrzymywania procedur dotyczących odchyleń (niezgodności) i skarg klientów zgodnie z odpowiednimi wytycznymi dotyczącymi opieki zdrowotnej (np. cGMP, UE GDP, UE GMP) oraz normami ISO 9001/ISO 13495
Koordynacja dochodzeń i opracowywania planów działań dla odchyleń i skarg klientów poprzez udzielanie wskazówek dotyczących usprawnień
Konsolidacja, analiza i identyfikacja wspólnych trendów w programach dotyczących odchyleń i skarg
Przedstawienie podsumowania wyników oraz, w miarę stosowności, złożenie rekomendacji kierownictwu wyższego szczebla
Komunikowanie rekomendacji odpowiednim zespołom jakości w celu ostatecznego przetworzenia zmian, jeśli jest to wymagane
Opracowanie systemu identyfikacji, ciągłego monitorowania, analizowania i przeglądania Programu Odchyleń i Skarg Klientów
Ocena i zatwierdzenie zmian związanych ze wszystkimi stosownymi procesami i projektami
Ocena wszystkich danych związanych z utworzonymi zmianami i skuteczne komunikowanie kroków następczych z różnymi interesariuszami
Udzielanie wskazówek i koordynacja dla swojego zespołu oraz organizacja regularnych szkoleń związanych z odchyleniami (niezgodnościami) i skargami
Uczestnictwo w regularnych spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych oraz przeglądach zarządzania dla obszaru odpowiedzialności
Monitoruje i udziela wskazówek zespołowi w zakresie przestrzegania wymagań regulacyjnych UPS Healthcare dla lokalizacji/kraju (np. GMP, GDP, cGMP)
Koordynuje i wdraża strategię jakościową
Ustanawia jasne procesy śledzenia i zarządzania wskaźnikami kluczowymi efektywności (KPI) oraz rocznymi celami dla KQI dla QA i wszystkich jego obszarów
Zapewnia szkolenia, wsparcie oraz możliwości rozwoju bezpośrednim raportującym
Opracowuje zestaw kryteriów dla wskaźników jakości (np. odchyleń, zmian kontroli, szkoleń), aby pomóc w analizie trendów wydajnościowych
Monitoruje i udziela wskazówek zespołowi w zakresie przestrzegania wymagań regulacyjnych UPS Healthcare dotyczących lokalizacji/kraju (np. GMP, GDP, ICH) wewnętrznym działom
Zarządza przeglądami Systemu Zarządzania Jakością i wspiera zbieranie danych, analizę oraz śledzenie otwartych działań KPI
Zapewnia ciągłe wsparcie Zespołowi w zakresie metodologii doskonalenia procesów i optymalizacji raportowania
Ustanawia strategiczne punkty odniesienia dla miar wydajnościowych
Wykorzystuje narzędzia oceny do zbierania danych z Systemu Zarządzania Jakością
Opracowuje procesy wprowadzania nowych pracowników, tworzy skuteczny plan szkoleń
Tworzy i opracowuje materiały szkolenioweych oraz narzędzia wprowadzające nowych pracowników
Zarządza skutecznością pilotażu szkolenia oraz ocenia możliwości wykorzystania materiałów szkoleniowych
Wykorzystuje narzędzia oceny do zbierania danych z elektronicznego Systemu Zarządzania Jakością
Projektuje standardowe raporty w celu zapewnienia, że kluczowe wskaźniki efektywności szkoleń są mierzalne, oceniane i komunikowane kierownictwu ds. zapewnienia jakości
Zapewnienie szkoleń, wsparcia i możliwości rozwoju bezpośrednim podwładnym
Koordynacja opracowywania i utrzymywania procedur dotyczących odchyleń (niezgodności) i skarg klientów zgodnie z odpowiednimi wytycznymi dotyczącymi opieki zdrowotnej (np. cGMP, UE GDP, UE GMP) oraz normami ISO 9001/ISO 13495
Koordynacja dochodzeń i opracowywania planów działań dla odchyleń i skarg klientów poprzez udzielanie wskazówek dotyczących usprawnień
Konsolidacja, analiza i identyfikacja wspólnych trendów w programach dotyczących odchyleń i skarg
Przedstawienie podsumowania wyników oraz, w miarę stosowności, złożenie rekomendacji kierownictwu wyższego szczebla
Komunikowanie rekomendacji odpowiednim zespołom jakości w celu ostatecznego przetworzenia zmian, jeśli jest to wymagane
Opracowanie systemu identyfikacji, ciągłego monitorowania, analizowania i przeglądania Programu Odchyleń i Skarg Klientów
Ocena i zatwierdzenie zmian związanych ze wszystkimi stosownymi procesami i projektami
Ocena wszystkich danych związanych z utworzonymi zmianami i skuteczne komunikowanie kroków następczych z różnymi interesariuszami
Udzielanie wskazówek i koordynacja dla swojego zespołu oraz organizacja regularnych szkoleń związanych z odchyleniami (niezgodnościami) i skargami
Uczestnictwo w regularnych spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych oraz przeglądach zarządzania dla obszaru odpowiedzialności
Rozwijanie i koorydynowanie programu zarządzającego odstępstwami od ustalonych norm jakości oraz skargami klientów, zgodnie z polityką jakości UPS Healthcare oraz Standardowymi Procedurami Operacyjnymi
Nadzór i aktualizowanie programu w obszarze procedur dotyczących odstępstw od ustalonych norm jakości i skarg klientów zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi opieki zdrowotnej (np. cGMP, EU PKB, EU GMP) i normami ISO 9001/ISO 13495
Tworzenie strategii działania w celu zarządzania skargami klientów oraz odstępstwami od ustalonych norm jakości
Analizowanie i identyfikowanie trendów w zarządzaniu odstępstwami od ustalonych norm jakości oraz reklamacjami
Koordynowanie pracy zespołu
Zapewnianie swojemu zespołowi szkoleń, wsparcia i możliwości rozwoju
Przestrzeganie odpowiednich procedur operacyjnych i instrukcji systemu jakości;
Przeprowadzanie na bieżąco inwentaryzacji ciągłych koniecznych dla prawidłowego procesu wydań;
Realizowanie zleceń z uwzględnieniem jak najwyższej jakości przygotowania (zgodność serii , ilości, terminu ważności, opakowania i zabezpieczenia na czas transportu);
Kontrola dokumentów wydań i dokumentów przewozowych;
Podejmowanie działań w strefie zwrotów na podstawie decyzji podjętych przez osoby upoważnione;
Dbałość o prawidłowe składowanie towaru;
Zabezpieczenie zgodnie z wymogami bezpieczeństwa przesyłek paczkowych i paletowych;
Wydawanie przesyłek do dystrybucji;
Udział w inwentaryzacjach rocznych towaru składowanego w magazynie;
Kompleksowa obsługa logistyczna Klientów zgodnie z ustalonymi zasadami, ze szczególnym uwzględnieniem jakości i terminowości wykonywanych zadań oraz kolejnością wyjazdu tras
Przestrzeganie odpowiednich procedur operacyjnych i instrukcji systemu jakości
Przeprowadzanie na bieżąco inwentaryzacji ciągłych koniecznych dla prawidłowego procesu wydań
Zarządzanie dokumentacją w podziale na Klientów i operacje magazynowe
Przygotowywanie raportów dotyczących operacji logistycznych oraz raportów jakościowych zgodnie z ustalonym harmonogramem
dokumenty PZ, PZZ, WZ, WZZ, PMM oraz FV
Wyjaśnianie ewentualnych różnic podczas wydań towaru
Utrzymywanie porządku na terenie obiektu podczas operacji magazynowej oraz po jej zakończeniu
Wydawanie przesyłek do dystrybucji
Udział w inwentaryzacjach rocznych towaru składowanego w magazynie
Specjalista ds. Klientów Kluczowych (National Account Executive) - segment Healthcare
Błonie
Wygasła: 22.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja założonego planu sprzedaży
Przygotowanie i realizacja planu wizyt zgodnie z obowiązującymi zasadami
Opracowywanie indywidualnych ofert na podstawie informacji uzyskanych od klientów, zawieranie umów z klientami wg ustalonego wzoru
Profesjonalne prowadzenie spotkań handlowych ze stałymi i potencjalnymi kluczowymi klientami zgodnie z obowiązującymi standardami pracy w tym prowadzenie prezentacji dla klientów przedstawiających szczegóły opracowanych ofert oraz narzędzi handlowych stosowanych przez POLTRAF
Korzystanie z obowiązujących systemów raportowania sprzedaży oraz tworzenie i analiza raportów z wykonywanych zadań
Budowanie efektywnych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Przestrzeganie odpowiednich procedur operacyjnych systemu jakości
Wspieranie innych Pracowników Działu Sprzedaży w budowaniu strategii sprzedażowych
Analiza danych logistycznych klienta i przy pomocy systemow, modelowanie innowacyjnego i cost-effective łańcucha dostaw dla klientow z branży farmaceutycznej (warehousing and distribution solutions)
Challange today setup to build better future - przedstawienie zaleceń dotyczących możliwych zmian/ innowacji w zakesie procesów magazynowych, transportu, konfiguracji i kosztów
Przy pomocy systemow, przygotowanie i przedstawienie modelu finansowego w oparciu o okreslone parametry rozwiazania
Moving our world forward by delivering what matters - współpraca z zespołami rozwiązań technologicznych, transportowych i operacyjnych aby zbudowac najlepsze rozwiązanie dla klienta
Zarządzanie cyklem życia projektu (project management)
Koordynacja przepływu dokumentów w zakresie umów handlowych oraz dokumentów dotyczących wewnętrznej działalności spółki
Koordynowanie procesu podpisywania umów z podwykonawcami oraz partnerami handlowymi
Archiwizacja umów
Przygotowywanie zestawień dotyczących danych wynikających z poszczególnych Umów
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i sprawną komunikację wewnątrz firmy
Kontrola terminowości realizowania szkoleń Compliance przez Pracowników Spółki poprzez analizę wykresów/zestawień zrealizowanych szkoleń i informowanie pracowników o konieczności wykonania szkolenia
Koordynacja procesu archwizacji dokumentów poszczególnych działów firmy zgodnie z globalnymi procedurami Grupy UPS
Modelowanie europejskiego łańcucha dostaw dla branży farmaceutycznej;
Przygotowanie koncepcji logistyki dla klientów, przedstawienie zaleceń dotyczących możliwych zmian/ innowacji w zakresie procesów magazynowych, transportu, konfiguracji i kosztów;
Przygotowanie modelu finansowego w oparciu o określone parametry rozwiązania;
Współpraca z zespołami rozwiązań technologicznych, transportowych i operacyjnych, aby zapewnić kompleksowe rozwiązanie dla klientów;
Uczestnictwo w wewnętrznych oraz zewnętrznych spotkaniach w celu zbudowania najlepszego rozwiązania (głównie wideokonferencje);
Zarządzanie cyklem życia projektu (project management)
Koordynacja przepływu dokumentów w zakresie umów handlowych oraz dokumentów dotyczących wewnętrznej działalności spółki
Koordynowanie procesu podpisywania umów z podwykonawcami oraz partnerami handlowymi
Archiwizacja umów
Przygotowywanie zestawień dotyczących danych wynikających z poszczególnych Umów
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i sprawną komunikację wewnątrz firmy
Informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
Monitorowanie przestrzegania RODO, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych oraz polityk osobowych
Kontrola terminowości realizowania szkoleń Compliance przez Pracowników Spółki poprzez analizę wykresów/zestawień zrealizowanych szkoleń i informowanie pracowników o konieczności wykonania szkolenia
Zarządzanie pracą podległego Zespołu ekspedycji Błonie (około 20 pracowników)
Wraz z zespołem nadzór nad wykonaniem usługi transportowej przez Podwykonawców (około 40 kierowców), w tym między innymi wydanie przesyłek, rozliczenie przesyłek niedostarczonych, rozliczenie dokumentów zwrotnych, rozliczenie realizacji odbioru przesyłek, etc
Nadzór nad wszystkimi procesami operacji logistycznych w obszarze ekspedycji. Codzienne raportowanie wyników pracy ekspedycji
Organizowanie i nadzorowanie pracy podległych Pracowników
Prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie obowiązujących procedur jakościowych, operacyjnych oraz bezpieczeństwa i higieny w miejscu pracy
Przestrzeganie oraz nadzór nad przestrzeganiem przez podległy zespół obowiązujących procedur jakościowych i instrukcji operacyjnych
Prowadzenie rekrutacji na stanowiska w podległym zespole
Współudział w przygotowaniu planu wydatków dla podległego obszaru, kontrola realizacji oraz bieżąca praca nad optymalizacją wydatków jak i optymalizacją pracy ekspedycji
Przygotowanie i realizacja planu wizyt zgodnie z obowiązującymi zasadami
Opracowywanie indywidualnych ofert na podstawie informacji uzyskanych od klientów, zawieranie umów z klientami wg ustalonego wzoru
Profesjonalne prowadzenie spotkań handlowych ze stałymi i potencjalnymi klientami zgodnie z obowiązującymi standardami pracy w tym prowadzenie prezentacji dla klientów przedstawiających szczegóły opracowanych ofert oraz narzędzi handlowych stosowanych przez POLTRAF
Korzystanie z obowiązujących systemów raportowania sprzedaży oraz tworzenie i analiza raportów z wykonywanych zadań
Budowanie efektywnych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Przestrzeganie odpowiednich procedur operacyjnych systemu jakości
Wspieranie innych Pracowników Działu Sprzedaży w budowaniu strategii sprzedażowych