Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
współpraca z zespołami projektowymi w celu zapewnienia, że nowe produkty spełniają ustalone standardy jakościowe,
przygotowywanie niezbędnej dokumentacji zapewniającej, że nowe produkty spełniają ustalone standardy jakościowe (instrukcje użytkownika, deklaracje i inne),
współpracowanie z niezależnymi laboratoriami zewnętrznymi, posiadającymi uprawnienia do wykonywania badań na zgodność z wymaganiami norm i innych istotnych warunków,
zarządzanie zmianą w obszarze informacji jakościowych (karta produktu, reklamacje, terminy ważności badań i inne),
opracowywanie, zlecanie i nadzorowanie przeprowadzanych końcowych kontroli jakości u dostawcy przed wysyłką,
opracowywanie, prowadzenie i nadzorowanie kontroli jakości po dostawie,
analizowanie i weryfikowanie reklamacji (wewnętrznych oraz zewnętrznych: od klientów oraz do dostawców),
opracowywanie, prowadzenie i nadzorowanie postępowania z problemami jakościowymi i reklamacjami w zakresie realizacji procesu oraz dokumentacji,
analizowanie występujących problemów jakościowych i wprowadzanie działań korygujących,
opracowywanie, przygotowywanie oraz nadzorowanie wskaźników jakościowych oraz ilościowych,
prowadzenie szkoleń wewnętrznych w kierunku budowania świadomości jakości wśród współpracowników,
uczestnictwo w dokonywaniu korekty katalogu w zakresie zgodności wyglądu oraz parametrów technicznych produktów,
analiza potrzeb zakupowych w oparciu o historię sprzedaży, trendy na rynku i wymagania klientów wewnętrznych,
współpraca z innymi działami organizacji w celu ustalenia przyszłych potrzeb zakupowych,
przygotowywanie we współpracy z innymi działami planu zakupów na potrzeby organizacji
przygotowywanie i przekazywanie informacji do działu sprzedaży, które są potrzebne do przygotowania kalkulacji oferty handlowej dla klienta końcowego
analiza kosztów zakupu i poszukiwanie sposobów na ich obniżanie
analiza rynku:
identyfikacja innowacji i nowych technologii w zakresie gadżetów reklamowych,
rozpoznanie rynku dostawców, produktów i usług pod kątem potrzeb (celów biznesowych) firmy i proponowanie optymalnych rozwiązań,
organizowanie bazy danych aktywnych i potencjalnych źródeł dostaw - tworzenie sieci strategicznych partnerów biznesowych w Azji,
zbieranie informacji rynkowej w zakresie gadżetów reklamowych,
określenie tendencji rozwojowych, sezonowości podaży i popytu w podległych kategoriach asortymentowych,
analizowanie współzależności zjawisk ekonomicznych wpływających na cenę,
badanie koniunktury rynkowej,
zarządzanie ryzykiem walutowym i finansowym związanym z transakcjami zagranicznymi,
prowadzenie szkoleń dla innych pracowników dotyczących gadżetów reklamowych w zakresie nowości w ofercie asortymentowej dostawców,
realizacja strategii zakupów podległej kategorii zakupowej:
określanie wpływu cech własnych wyrobu gotowego na cenę zakupu - formuły cenowe (z ang. CBD - Cost Break Down)
budowaniu dla potrzeb przedsiębiorstwa bazy wiedzy o rynku produktów oraz ich dostawców,
doskonalenie swojej wiedzy na temat rynku i trendów zakupowych w zakresie gadżetów reklamowych,
budowanie partnerskich relacji z dostawcami w oparciu o metodologię Strategicznego Zarządzania Dostawcami (z ang. SRM - Supplier Relationship Management),
ocena ryzyka związanego z wyborem dostawcy i wprowadzenie środków zapobiegawczych w celu jego minimalizacji,
realizacja procesu ofertowania przy wykorzystaniu narzędzi z zakresu e-procurement:
reprezentowanie organizacji w rozmowach techniczno-handlowych z dostawcami,
zapewnienie transparentności realizowanych procesów oraz podejmowanych decyzji,
analizowanie i porównywanie otrzymanych ofert,
opracowywanie rekomendacji w zakresie wyboru oferty oraz dostawcy,
negocjacja warunków współpracy (warunki handlowe, logistyczne, jakościowe oraz wybrane kwestie prawne) z wybranymi dostawcami,
kontraktowanie oraz implementacja dostawców w strukturze dostawców organizacji:
ustalanie finalnych warunków współpracy oraz ich formalizacja,
zlecanie dostaw towarów w oparciu o uzgodnione warunki oraz obowiązujące standardy,
zarządzanie zmianą oraz analiza jej wpływu na organizację
analiza potrzeb zakupowych w oparciu o historię sprzedaży, trendy na rynku i wymagania klientów wewnętrznych,
współpraca z innymi działami organizacji w celu ustalenia przyszłych potrzeb zakupowych,
przygotowywanie we współpracy z innymi działami planu zakupów na potrzeby organizacji
przygotowywanie i przekazywanie informacji do działu sprzedaży, które są potrzebne do przygotowania kalkulacji oferty handlowej dla klienta końcowego
analiza kosztów zakupu i poszukiwanie sposobów na ich obniżanie
analiza rynku:
identyfikacja innowacji i nowych technologii w zakresie gadżetów reklamowych,
rozpoznanie rynku dostawców, produktów i usług pod kątem potrzeb (celów biznesowych) firmy i proponowanie optymalnych rozwiązań,
organizowanie bazy danych aktywnych i potencjalnych źródeł dostaw - tworzenie sieci strategicznych partnerów biznesowych w Azji,
zbieranie informacji rynkowej w zakresie gadżetów reklamowych,
określenie tendencji rozwojowych, sezonowości podaży i popytu w podległych kategoriach asortymentowych,
analizowanie współzależności zjawisk ekonomicznych wpływających na cenę,
badanie koniunktury rynkowej,
zarządzanie ryzykiem walutowym i finansowym związanym z transakcjami zagranicznymi,
prowadzenie szkoleń dla innych pracowników dotyczących gadżetów reklamowych w zakresie nowości w ofercie asortymentowej dostawców,
realizacja strategii zakupów podległej kategorii zakupowej:
określanie wpływu cech własnych wyrobu gotowego na cenę zakupu - formuły cenowe (z ang. CBD - Cost Break Down)
budowaniu dla potrzeb przedsiębiorstwa bazy wiedzy o rynku produktów oraz ich dostawców,
doskonalenie swojej wiedzy na temat rynku i trendów zakupowych w zakresie gadżetów reklamowych,
budowanie partnerskich relacji z dostawcami w oparciu o metodologię Strategicznego Zarządzania Dostawcami (z ang. SRM - Supplier Relationship Management),
ocena ryzyka związanego z wyborem dostawcy i wprowadzenie środków zapobiegawczych w celu jego minimalizacji,
realizacja procesu ofertowania przy wykorzystaniu narzędzi z zakresu e-procurement:
reprezentowanie organizacji w rozmowach techniczno-handlowych z dostawcami,
zapewnienie transparentności realizowanych procesów oraz podejmowanych decyzji,
analizowanie i porównywanie otrzymanych ofert,
opracowywanie rekomendacji w zakresie wyboru oferty oraz dostawcy,
negocjacja warunków współpracy (warunki handlowe, logistyczne, jakościowe oraz wybrane kwestie prawne) z wybranymi dostawcami,
kontraktowanie oraz implementacja dostawców w strukturze dostawców organizacji:
ustalanie finalnych warunków współpracy oraz ich formalizacja,
zlecanie dostaw towarów w oparciu o uzgodnione warunki oraz obowiązujące standardy,
zarządzanie zmianą oraz analiza jej wpływu na organizację
Utrzymywanie długotrwałych relacji z dostawcami oraz poszukiwanie nowych, alternatywnych dostawców
Aktywne uczestniczenie w tworzeniu oferty katalogowej poprzez wyszukiwanie i proponowanie nowych produktów
Uczestnictwo w dokonywaniu korekty katalogu w zakresie zgodności wyglądu oraz parametrów technicznych produktów
Dokonywanie korekty katalogu w zakresie zgodności wyglądu oraz parametrów technicznych produktów
Monitorowanie oferty i działań konkurencji w celu analizy atrakcyjności oferty oraz rekomendowania ewentualnych zmian w produktach. Dbałość o dane w pliku do badania konkurencji
Dbałość o rzetelny przepływ informacji pomiędzy działami, dostarczenie wszelkich niezbędnych informacji na temat produktów do poszczególnych działów firmy
Tworzenie karty dostawcy oraz produktu. Bieżące uzupełnianie systemu VENDO w zakresie informacji o dostawcach, produktach. Zarządzanie informacją w VENDO
Tworzenie opisów dla produktów, zlecanie tłumaczeń, weryfikacja kompletności opisów produktów
Dbałość o gromadzenie oraz przechowywanie informacji [oferty od dostawców, cenniki] na dysku IMPORT
Uczestnictwo w ocenie jakości produktów, przy współpracy z Kontrolą Jakości
zamawianie produktów do oferty (ok 150 produktów rocznie) z uwzględnieniem kryteriów firmy (cenowymi, jakościowymi, zgodnymi z przepisami prawa m.in. CE, REACH, ROHS, własność intelektualna),
prowadzenie i koordynacja procesu negocjacji cen zakupu u dostawców, oraz prognozowanie cen nabycia,
układanie i akceptowanie planów zakupowych uwzględniających kryteria takie jak: stany magazynowe, sprzedaż towarów, terminy dostaw, plany sprzedażowe,
bieżąca współpraca z dostawcami z zagranicy i kraju, wybór optymalnych dostawców oraz utrzymywanie z nimi kontaktów w zakresie realizacji zamówień,
wybór firm spedycyjnych oraz negocjacje ze spedytorami,
monitorowanie przebiegu procesu reklamacyjnego z dostawcami,
zarządzanie sekcją jakości i napraw w tym nadzór nad procesem kontroli jakości po dostawie oraz reklamacji jakościowych od klientów,
zarządzaniem budżetem importowym,
monitorowanie wskaźników z obszaru zakupów, przygotowywanie raportów i analiz
zamawianie produktów do oferty (ok 150 produktów rocznie) z uwzględnieniem kryteriów firmy (cenowymi, jakościowymi, zgodnymi z przepisami prawa m.in. CE, REACH, ROHS, własność intelektualna),
prowadzenie i koordynacja procesu negocjacji cen zakupu u dostawców, oraz prognozowanie cen nabycia,
układanie i akceptowanie planów zakupowych uwzględniających kryteria takie jak: stany magazynowe, sprzedaż towarów, terminy dostaw, plany sprzedażowe,
bieżąca współpraca z dostawcami z zagranicy i kraju, wybór optymalnych dostawców oraz utrzymywanie z nimi kontaktów w zakresie realizacji zamówień,
wybór firm spedycyjnych oraz negocjacje ze spedytorami,
monitorowanie przebiegu procesu reklamacyjnego z dostawcami,
zarządzanie sekcją jakości i napraw w tym nadzór nad procesem kontroli jakości po dostawie oraz reklamacji jakościowych od klientów,
zarządzaniem budżetem importowym,
monitorowanie wskaźników z obszaru zakupów, przygotowywanie raportów i analiz