Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
opracowywanie i opiniowanie pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, umów, pełnomocnictw, uchwał organów Spółki, aktów wewnętrznych, ich aktualizacja oraz opracowywanie wersji jednolitych i wzorów,
aktywny udział i wsparcie we wdrażaniu najlepszych praktyk w Spółce,
sporządzanie opinii prawnych na potrzeby Spółki,
współpraca z działami wewnętrznymi Spółki oraz spółkami zależnymi przy tworzeniu dokumentacji wewnętrznej dla Grupy Kapitałowej,
nadzór nad obiegiem dokumentów prawnych w Spółce, weryfikacja kompletności dokumentów, terminów, tworzenie i aktualizacja wewnętrznych rejestrów, procedur, zbiorów dokumentów,
monitorowanie zmian w przepisach prawa dotyczących obszarów działalności Spółki i Grupy Kapitałowej,
opracowywanie i opiniowanie pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, umów, pełnomocnictw, uchwał organów Spółki, aktów wewnętrznych, ich aktualizacja oraz opracowywanie wersji jednolitych i wzorów,
aktywny udział i wsparcie we wdrażaniu najlepszych praktyk w Spółce,
sporządzanie opinii prawnych na potrzeby Spółki,
współpraca z działami wewnętrznymi Spółki oraz spółkami zależnymi przy tworzeniu dokumentacji wewnętrznej dla Grupy Kapitałowej,
nadzór nad obiegiem dokumentów prawnych w Spółce, weryfikacja kompletności dokumentów, terminów, tworzenie i aktualizacja wewnętrznych rejestrów, procedur, zbiorów dokumentów,
monitorowanie zmian w przepisach prawa dotyczących obszarów działalności Spółki i Grupy Kapitałowej,
przyjmowanie dostaw towarów i materiałów (w tym odzieży roboczej) do magazynu centralnego,
sprawdzanie każdej dostawy pod względem zgodności z zamówieniem i dokumentem dostawy, kwitowanie odbioru i bieżące przekazywanie informacji o dostawie samodzielnemu pracownikowi ds. zaopatrzeniowo-magazynowych,
przygotowywanie materiałów do wydania lub wysyłki na podstawie dokumentów RW,
bieżąca współpraca z kancelarią w zakresie przygotowywania i realizowania wysyłek pocztą kurierską,
osobiste realizowanie dostaw materiałów i towarów na promy transportem Spółki,
bieżące prace porządkowe w magazynie, dbałość o czystość w pomieszczeniu, segregowanie materiałów i towarów na regałach i na paletach,
bieżące sprawdzanie stanów magazynowych materiałów i towarów i informowanie o konieczności uzupełnienia zapasów,
osobiste dostarczanie wody mineralnej z magazynu do biura Zarządu,
osobiste dostarczanie papieru maszynowego z magazynu do biurowca,
osobisty udział w inwentaryzacjach przeprowadzanych w magazynie i w innych inwentaryzacjach przeprowadzanych przez służby Spółki,
Obsługa zapytań i zamówień: nadzorowanie całego procesu sprzedaży części zamiennych, rejestracja zapytań, wysyłanie ofert, przyjmowanie i przetwarzanie przychodzących zamówień w systemie,
Obsługa zapytań i zamówień w wybranym przez Armatora portalu/systemie,
Zarządzaniu dużymi zamówieniami remontowymi w ścisłej współpracy z Superintendentami w celu zorganizowania dostaw towaru zgodnie z harmonogramem remontowym Armatora,
Sprawdzanie modułu gospodarki materiałowej w celu potwierdzenia terminów dostaw do klientów,
Komunikowanie się z Kierownikami działów statkowych celem aktualizacji stanu zamówień,
Monitorowanie procesu zakupów, sprawdzanie czy materiały zostały zakupione, czy zostały zakupione od właściwego dostawcy, sprawdzanie alternatywnych źródeł problematycznych pozycji,
Współpraca z magazynami i logistyką, sprawdzanie statusu wysyłki, organizowanie odbiorów przez spedytorów sprawdzanie i wysyłanie dokumentów przewozowych,
Planowanie, raportowanie rozliczeń na potrzeby zarządzania finansami,
Usprawnianie procesów, zgłaszanie problemów systemowych i praca nad długoterminowymi rozwiązaniami, rozwiązywanie problemów, współpraca z innymi działami w celu znalezienia rozwiązań systemowych,
Wysyłanie przypomnień do dostawców, wykonywanie połączeń, naciskanie na terminową lub przyspieszoną dostawę
Obsługa zapytań i zamówień: nadzorowanie całego procesu sprzedaży części zamiennych, rejestracja zapytań, wysyłanie ofert, przyjmowanie i przetwarzanie przychodzących zamówień w systemie,
Obsługa zapytań i zamówień w wybranym przez Armatora portalu/systemie,
Zarządzaniu dużymi zamówieniami remontowymi w ścisłej współpracy z Superintendentami w celu zorganizowania dostaw towaru zgodnie z harmonogramem remontowym Armatora,
Sprawdzanie modułu gospodarki materiałowej w celu potwierdzenia terminów dostaw do klientów,
Komunikowanie się z Kierownikami działów statkowych celem aktualizacji stanu zamówień,
Monitorowanie procesu zakupów, sprawdzanie czy materiały zostały zakupione, czy zostały zakupione od właściwego dostawcy, sprawdzanie alternatywnych źródeł problematycznych pozycji,
Współpraca z magazynami i logistyką, sprawdzanie statusu wysyłki, organizowanie odbiorów przez spedytorów sprawdzanie i wysyłanie dokumentów przewozowych,
Planowanie, raportowanie rozliczeń na potrzeby zarządzania finansami,
Usprawnianie procesów, zgłaszanie problemów systemowych i praca nad długoterminowymi rozwiązaniami, rozwiązywanie problemów, współpraca z innymi działami w celu znalezienia rozwiązań systemowych,
Wysyłanie przypomnień do dostawców, wykonywanie połączeń, naciskanie na terminową lub przyspieszoną dostawę
Pełnomocnik ds. Floty Serwisowej Morskiej Energetyki Wiatrowej
zachodniopomorskie
Wygasła: 15.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kreowanie i realizacja polityki firmy w procesie realizacji inwestycji w zakresie floty serwisowej morskiej energetyki wiatrowej,
Zarządzanie projektami pozyskiwania i eksploatacji floty serwisowej morskiej energetyki wiatrowej,
Koordynacja realizacji projektów z zakresu floty serwisowej morskiej energetyki wiatrowej,
Współpraca, uzgodnienia i korespondencja z podmiotami realizującymi projekty z zakresu morskiej energetyki wiatrowej,
Weryfikacja dokumentacji projektów kontraktowych i technicznych z zakresu floty serwisowej morskiej energetyki wiatrowej,
Współpraca, uzgodnienia i korespondencja z podmiotami realizującymi budowę morskich farm wiatrowych,
Udział w konferencjach i seminariach związanych z morską energetyką wiatrową,
Opracowywanie raportów, prezentacji, analiz, opinii oraz innych materiałów roboczych, w tym na potrzeby Zarządu, dotyczących zagadnień z zakresu morskiej energetyki wiatrowej
obsługa zapytań i zamówień: nadzorowanie całego procesu sprzedaży części zamiennych, rejestracja zapytań, wysyłanie ofert,
zarządzanie dużymi zamówieniami remontowymi w ścisłej współpracy z
Superintendentami w celu zorganizowania dostaw towaru zgodnie z harmonogramem remontowym Armatora,
sprawdzenie modułu gospodarki materiałowej w celu potwierdzenia terminów dostaw do klientów
monitorowanie procesu zakupów, sprawdzanie czy materiały zostały zakupione, czy zostały zakupione od właściwego dostawcy, sprawdzanie alternatywnych źródeł problematycznych pozycji,
wysyłanie przypomnień do dostawców, wykonywanie połączeń, naciskanie na terminową lub przyspieszoną dostawę,
usprawnianie procesów, zgłaszanie problemów systemowych i praca nad długoterminowymi rozwiązaniami, współpraca z innymi działami w celu znalezienia rozwiązań systemowych