Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Sprzątanie pokoi hotelowych i przestreni wspólnych
od 3 010 do 3 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Recepcjonista / Recepcjonistka
Gdańsk
Wygasła: 27.01.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres obowiązków i odpowiedzialności:
Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości poprzez:
· udzielanie informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych
· uprzejme powitanie, przyjmowanie i żegnanie gości
· kierowanie gości do właściwych miejsc lub osób
· jeżeli gość musi czekać na przygotowanie pokoju poinformowanie o orientacyjnym czasie oczekiwania, zaproponowanie przyjęcia bagażu, napoi zimnych lub gorących
· reagowanie na skargi klientów i w miarę możliwości niezwłoczne eliminowanie ich
· przyjmowanie zleceń, próśb od gości i realizowanie ich (m.in. budzenie gości na życzenie)
· udzielanie informacji w zakresie usług lokalnych (oferowanych przez hotel) oraz
dodatkowych (dyżurów lekarzy, aptek, z
zakresu komunikacji, usług przewodników, usług rekreacyjnych, imprez kulturalnych i sportowych)
Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych)
Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z gościem terminu pobytu w hotelu
Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi,: czystych i wymagających posprzątania, wolnych pokoi i przewidzianych do zwolnienia
Obsługa: centrali telefonicznej, faksu, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera, oraz innych urządzeń biurowych
Zgłaszanie i odnotowanie w zeszycie „usterki” braków i uszkodzeń wynikłych z użytkowania lub spowodowanych przez gości
Przekazywanie danych dotyczących przewidywanego obłożenia działowi gastronomii oraz służby pięter
Koordynowanie oraz nadzorowanie pracy służby pięter
Prawidłowe i szczegółowe przekazywanie dyżuru zmiennikowi w formie pisemnej (zeszyt zmian) i ustnej
Przekazywanie kierownikowi hotelu wszelkich uwag gości dotyczących hotelu, zapytań grupowych
Prowadzenie dokumentacji i archiwum recepcji (sporządzanie zestawień wyżywienia, zestawień pracy służby pięter, raportów kasowych, rejestr informacji o gościu, wpłacie zaliczek, zrealizowanych rezerwacjach, rezygnacji z rezerwacji, pocztowej książki nadawczej, hotelowej książki pocztowej)
Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji