Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (12)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 12 )
Sales Specialist
Wrocław
Wygasła: 25.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Chcemy powiększyć nasz zespół o proaktywną osobę, która umie poszukiwać i zdobywać nowych klientów, zarówno na rynkach zagranicznych (ok. 60%), jak i na rynku polskim (ok. 40%). Dołączając do DWG, pomożesz nam osiągać konkretne wyniki finansowe, przede wszystkim tworząc wartościowe, partnerskie i wieloletnie relacje z klientami
W DWG wykorzystasz swoje umiejętności, aby:
• Pozyskać dla nas kontakty biznesowe i budować trwałe relacje z klientami - na rynkach zagranicznych oraz na rynku polskim,
• Tworzyć lejek sprzedażowy, który działa. Wspólnie ustalimy oczekiwane wyniki z usług
z obszaru marketingu, designu, web developmentu oraz produktów własnych,
• Zbadać potrzeby, budować zaufanie i być cennym wsparciem dla naszych klientów
na każdym etapie współpracy z DWG,
• Prezentować oferty, prowadzić negocjacje i je finalizować,
• Budować fenomenalne relacje z naszymi klientami,
• Reprezentować firmę podczas zewnętrznych wydarzeń branżowych,
• Monitorować rynek i mieć oko na działania konkurencji
Tworzenie angażujących odbiorców treści na strony www
Kreowanie strategiczne treści do kampanii marketingowych, w oparciu o wyznaczone cele
Tworzenie treści dedykowanych do konkretnych kanałów komunikacji takich jak: Google Ads, Facebook, czy kampanie mailingowe
Współpraca z zewnętrznym zespołem copywriterów
Analizowanie materiałów briefujących, dostarczonych od klienta i wyciąganie z nich esencji najważniejszych i najbardziej potrzebnych informacji dla docelowego odbiorcy
Śledzenie zaangażowania odbiorców publikowanymi treściami na poszczególnych kanałach i realizowanie swoich pomysłów na ich strategiczny rozwój
Publikowanie stworzonych treści na kanałach social media, blogach lub pozostałych mediach, w oparciu o wcześniej stworzony harmonogram