Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Obsługa kluczowych klientów firmy oraz budowanie długookresowych relacji biznesowych - Region Polska Południowa (śląskie, podkarpackie, opolskie, małopolskie, dolnośląskie)
Realizacja planów sprzedażowych na powierzonym terenie oraz realizowanie celów jakościowych
Budowanie pozycji i wizerunku marki
Transfer wiedzy na temat produktów, marki, strategii. Współpraca z działem szkoleń
Ścisła współpraca z Działem Marketingu w ramach wypracowywania nowych rozwiązań i wartości dla Klientów oraz pozostałymi Działami Firmy (E-commerce, R&D, Produkcja)
Obsługa kluczowych klientów firmy oraz budowanie długookresowych relacji biznesowych - Region Polska Południowa (śląskie, podkarpackie, opolskie, małopolskie, dolnośląskie)
Realizacja planów sprzedażowych na powierzonym terenie oraz realizowanie celów jakościowych
Budowanie pozycji i wizerunku marki
Transfer wiedzy na temat produktów, marki, strategii. Współpraca z działem szkoleń
Ścisła współpraca z Działem Marketingu w ramach wypracowywania nowych rozwiązań i wartości dla Klientów oraz pozostałymi Działami Firmy (E-commerce, R&D, Produkcja)
Współtworzenie krótko i długoterminowej strategii pozycjonowania & komunikacji marki PHLOV
Współudział w prowadzeniu projektów marketingowych obejmujących cały "marketing bundle," takie jak wprowadzanie nowości produktowych, aktywacje konsumenckie oraz akcje promocyjne
Przygotowywanie raportów podsumowujących prowadzone projekty marketingowe wraz z rekomendacją kolejnych działań
Budowanie zaangażowania wokół marki poprzez współpracę z innymi działami
Ścisła współpraca z działami Sprzedaży B2B, Ecommerce oraz R&D
Bieżące monitorowanie i analiza rynku i konkurencji pod kątem innowacji i nowości produktowych, zmieniających się trendów oraz nowych zachowań konsumentów
Współpraca z agencjami PR i marketingowymi
Tworzenie briefów do tekstów PR & produktowych
Tworzenie krótkich komunikatów promocyjnych
Ścisła współpraca z agencją performance w celu bieżącej pracy przy kampaniach display
Współpraca z działem graficznym w celu tworzenia grafik do wykorzystania w kampaniach marketingowych i na platformach online przy użyciu systemów ASANA & TRELLO
Ścisła współpraca z agencją SEO w celu optymalizacji treści online i poprawy widoczności marki w wyszukiwarkach
Opracowywanie materiałów marketingowych, takich jak broszury, ulotki, prezentacje i materiały promocyjne
Opracowanie i realizacja krótko i długoterminowej strategii sprzedaży dla podległych marek w kanałach sprzedaży elektronicznej, realizowanych między innymi w sklepach internetowych własnych, zewnętrznych, wszelkich platformach sprzedażowych, programach afiliacyjnych
Zarządzanie budżetem reklamowym i rentownością sprzedaży portfela produktów oraz odpowiedzialność za osiąganie celów strategicznych i sprzedażowych w kanale e-commerce
Analiza i optymalizacja prowadzonych działań, z uwzględnieniem wskaźników konwersji oraz ROI
Współtworzenie i realizacja strategii SEO i SEM przy współpracy z podmiotami zewnętrznymi
Wdrożenie i usystematyzowanie norm związanych z obsługą klienta
Koordynacja pozostałych działań w zakresie zarządzania sklepami internetowymi (aktualizacja oferty produktowej, treści marketingowych, Content Marketing)
Koordynacja działań firm zewnętrznych: agencje marketingu internetowego, firmy pozycjonujące, softwarehouse, firmy logistyczne itp
Śledzenie trendów rynkowych i implementowanie nowoczesnych rozwiązań do sprzedaży online
Dbanie o funkcjonalności, treści, bezpieczeństwo i optymalizację strony
Poszukiwaniem możliwości dywersyfikacji kanałów sprzedaży online oraz budowanie i rozwijanie aplikacji
Bieżące opracowywanie wyników sprzedaży oraz raportów podsumowujących prowadzone projekty & kluczowe inicjatywy
Ścisła współpraca z Działem Marketingu w ramach wypracowywania nowych rozwiązań i wartości dla Klientów oraz pozostałymi Działami Firmy (Sprzedaży B2B, R&D, Produkcja)
Opracowanie i realizacja krótko i długoterminowej strategii sprzedaży dla podległych marek w kanałach sprzedaży elektronicznej, realizowanych między innymi w sklepach internetowych własnych, zewnętrznych, wszelkich platformach sprzedażowych, programach afiliacyjnych
Zarządzanie budżetem reklamowym i rentownością sprzedaży portfela produktów oraz odpowiedzialność za osiąganie celów strategicznych i sprzedażowych w kanale e-commerce
Koordynacja kampanii performance marketing realizowanych przez agencje zewnętrzne
Analiza i optymalizacja prowadzonych działań, z uwzględnieniem wskaźników konwersji oraz ROI
Współtworzenie i realizacja strategii SEO i SEM przy współpracy z podmiotami zewnętrznymi
Wdrożenie i usystematyzowanie norm związanych z obsługą klienta
Prowadzenie projektów nakierowanych na poprawę konwersji oraz web usability
Koordynacja pozostałych działań w zakresie zarządzania sklepami internetowymi (aktualizacja oferty produktowej, treści marketingowych, Content Marketing)
Koordynacja działań firm zewnętrznych: agencje marketingu internetowego, firmy pozycjonujące, softwarehouse, firmy logistyczne itp
Śledzenie trendów rynkowych i implementowanie nowoczesnych rozwiązań do sprzedaży online
Dbanie o funkcjonalności, treści, bezpieczeństwo i optymalizację strony
Budowaniem pozytywnych relacji biznesowych z potencjalnymi i aktualnymi partnerami firmy
Poszukiwaniem możliwości dywersyfikacji kanałów sprzedaży online oraz budowanie i rozwijanie aplikacji
Zarządzanie i rozwój podległego zespołu
Bieżące opracowywanie wyników sprzedaży oraz raportów podsumowujących prowadzone projekty & kluczowe inicjatywy
Ścisła współpraca z Działem Marketingu w ramach wypracowywania nowych rozwiązań i wartości dla Klientów oraz pozostałymi Działami Firmy (Sprzedaży B2B, R&D, Produkcja)
Opracowanie i realizacja krótko i długoterminowej strategii sprzedaży dla podległych marek na rynku polskim i zagranicznym
Planowanie sprzedaży i odpowiedzialność za realizację wyników i osiąganie celów strategicznych
Zarządzanie rentownością sprzedaży portfela produktów oraz odpowiedzialność za osiąganie celów strategicznych
Przygotowanie i zarządzanie budżetem,
Rekomendowanie inicjatyw i działań wspierających rozwój biznesu
Obsługa kluczowych klientów firmy
Budowanie i rozwijanie partnerstw strategicznych, pozyskiwanie nowych klientów
Opracowanie i realizacja kalendarza promocji i kluczowych inicjatyw handlowych per klient
Zarządzanie projektami i współpraca z innymi działami firmy w obszarze optymalizacji modelu współpracy z klientami
Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych i ich analiza, analiza rynku, konkurencji i trendów, identyfikowanie wyzwań biznesowych na rynku, proponowanie adekwatnych rozwiązań i działań
Dostosowanie procesu sprzedaży do wdrażanej strategii sprzedaży
Zarządzanie i koordynacja zespołu sprzedaży i procesów z nim związanych
Odpowiedzialność za rozwój osobisty i doskonalenie członków zespołu
Bieżące opracowywanie wyników sprzedaży oraz raportów podsumowujących prowadzone projekty & kluczowe inicjatywy u klientów
Ścisła współpraca z Działem Marketingu w ramach wypracowywania nowych rozwiązań i wartości dla Klientów oraz pozostałymi Działami Firmy (E-commerce, R&D, Produkcja)