Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
Radca prawny
Czesława Miłosza 13, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
W naszej firmie odpowiedzialny będziesz za:
• obsługę prawną Spółki w zakresie bieżącej działalności Spółki
• bieżące wsparcie procesu inwestycyjnego i deweloperskiego (projektów mieszkaniowych) - sporządzanie, nadzorowanie dokumentacji transakcyjnej, w tym przygotowywanie, opiniowanie i negocjowanie umów najmu, umów o prace projektowe, roboty budowlane, umów z dostawcami mediów, infrastruktury, umów deweloperskich, rezerwacyjnych, wyodrębnienia i sprzedaży lokali oraz dokumentów towarzyszących
• wsparcie działu realizacji inwestycji oraz działu sprzedaży na poszczególnych etapach procesu inwestycyjnego
• pełnienie zastępstwa prawnego Spółki w postępowaniach sądowych i egzekucyjnych
Specjalista / Specjalistka ds. wynajmu nieruchomości komercyjnych
Czesława Miłosza 13, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 02.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
poszukiwanie klientów zainteresowanych wynajmem powierzchni biurowych i handlowych,
prowadzenie dokumentacji dotyczącej najemców (umowy najmu, umowy cesji, gwarancje, polisy, itd.),
wsparcie przy reprezentowaniu spółki w procesie negocjacji i renegocjacji umów najmu,
utrzymywanie biznesowych relacji z najemcami poprzez monitorowanie ich potrzeb, spotkania indywidualne oraz koordynację ich współpracy z poszczególnymi działami spółki,
reprezentowanie spółki w relacjach z agencjami komercyjnymi oraz biurami pośrednictwa nieruchomości w zakresie wynajmu powierzchni,
współpraca z zarządcą budynków w zakresie niezbędnym do realizacji celów działu komercjalizacji (przekazania lokalów, działania na rzecz najemców),
utrzymywanie relacji z organizacjami branżowymi oraz lokalnymi przedstawicielstwami izb przemysłowo-handlowych oraz agencjami nieruchomości komercyjnych w zakresie pozyskiwania informacji i kontaktów do potencjalnych najemców
Współpraca z zarządcami nieruchomości w zakresie planowania i realizacji budżetów utrzymania nieruchomości, kontroli i analizy kosztów utrzymania nieruchomości,
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym i bieżącym raportowaniem przez Zarządców,
Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów dotyczących zawieranych umów najmu, w tym kompletowanie niezbędnej dokumentacji (umów najmu, gwarancji bankowych, kaucji, protokołów zdawczo-odbiorczych),
Prowadzenie i monitorowanie zestawienia dotyczącego wynajmowanych powierzchni (rent roll),
Wsparcie Działu Komercjalizacji w zarządzaniu procesem najmu,
Koordynowanie procesu zakończenia umów najmu, w tym przygotowywanie niezbędnej dokumentacji (protokołów, porozumień, wypowiedzeń)
współpraca z Zarządcami nieruchomości w zakresie nadzoru i koordynacji bieżących spraw związanych z nieruchomościami oraz wynajmowanymi powierzchniami,
współpraca z Zarządcami nieruchomości w zakresie planowania budżetów utrzymania nieruchomości, kontroli i analizy kosztów utrzymania nieruchomości,
nadzorowanie prac inwestycyjnych i realizacji budżetów CAPEX,