1. Pracodawca
  2. Wrocław
  3. TRUDO sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

TRUDO sp. z o.o.

WROCŁAW, UL. CZESŁAWA MIŁOSZA 13

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (11) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 11 )

Radca prawny

Czesława Miłosza 13, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • W naszej firmie odpowiedzialny będziesz za:
  • • obsługę prawną Spółki w zakresie bieżącej działalności Spółki
  • • bieżące wsparcie procesu inwestycyjnego i deweloperskiego (projektów mieszkaniowych) - sporządzanie, nadzorowanie dokumentacji transakcyjnej, w tym przygotowywanie, opiniowanie i negocjowanie umów najmu, umów o prace projektowe, roboty budowlane, umów z dostawcami mediów, infrastruktury, umów deweloperskich, rezerwacyjnych, wyodrębnienia i sprzedaży lokali oraz dokumentów towarzyszących
  • • wsparcie działu realizacji inwestycji oraz działu sprzedaży na poszczególnych etapach procesu inwestycyjnego
  • • pełnienie zastępstwa prawnego Spółki w postępowaniach sądowych i egzekucyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Czesława Miłosza 13, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 29.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentów, w tym sporządzanie zestawień, raportów
  • systematyzowanie i przygotowywanie dokumentacji do księgowości
  • obsługa sekretariatu
  • pozyskiwanie niezbędnych dokumentów z urzędów i instytucji
  • zarządzanie kontraktami z dostawcami zewnętrznymi w obszarze administracyjnym
  • zarządzanie salami konferencyjnymi
  • zarządzanie flotą
  • przyjmowanie gości i obsługa spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych
  • zaopatrywanie biura w materiały i usługi potrzebne do jego funkcjonowania
  • wsparcie zespołu w kwestiach administracyjnych
  • współpraca z zespołem kadrowym i księgowym w bieżących sprawach
  • koordynacja procesu onboardingu nowych pracowników
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk finansowy

Czesława Miłosza 13, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 08.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Tworzenie bieżących i okresowych kalkulacji, raportów finansowych
  • Analizy projektów inwestycyjnych, otoczenia rynkowego oraz działalności operacyjnej
  • Kontrolowanie i analiza przepływów pieniężnych, kosztów i nakładów inwestycji
  • Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji (raportów i zestawień na potrzeby Spółki, jak i zewnętrznych podmiotów finansujących)
  • Udział w procesie budżetowania/planowania i analiza odchyleń
  • Współpraca z działem księgowości oraz innymi jednostkami w Grupie
  • Współpraca z instytucjami i podmiotami zewnętrznymi (urzędy, banki, domy maklerskie)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. wynajmu nieruchomości komercyjnych

Czesława Miłosza 13, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 02.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • poszukiwanie klientów zainteresowanych wynajmem powierzchni biurowych i handlowych,
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej najemców (umowy najmu, umowy cesji, gwarancje, polisy, itd.),
  • wsparcie przy reprezentowaniu spółki w procesie negocjacji i renegocjacji umów najmu,
  • utrzymywanie biznesowych relacji z najemcami poprzez monitorowanie ich potrzeb, spotkania indywidualne oraz koordynację ich współpracy z poszczególnymi działami spółki,
  • reprezentowanie spółki w relacjach z agencjami komercyjnymi oraz biurami pośrednictwa nieruchomości w zakresie wynajmu powierzchni,
  • współpraca z zarządcą budynków w zakresie niezbędnym do realizacji celów działu komercjalizacji (przekazania lokalów, działania na rzecz najemców),
  • utrzymywanie relacji z organizacjami branżowymi oraz lokalnymi przedstawicielstwami izb przemysłowo-handlowych oraz agencjami nieruchomości komercyjnych w zakresie pozyskiwania informacji i kontaktów do potencjalnych najemców
Pokaż więcej >>
od 7000 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. zarządzania nieruchomościami

Czesława Miłosza 13, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 09.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Współpraca z zarządcami nieruchomości w zakresie planowania i realizacji budżetów utrzymania nieruchomości, kontroli i analizy kosztów utrzymania nieruchomości,
  • Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym i bieżącym raportowaniem przez Zarządców,
  • Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów dotyczących zawieranych umów najmu, w tym kompletowanie niezbędnej dokumentacji (umów najmu, gwarancji bankowych, kaucji, protokołów zdawczo-odbiorczych),
  • Prowadzenie i monitorowanie zestawienia dotyczącego wynajmowanych powierzchni (rent roll),
  • Wsparcie Działu Komercjalizacji w zarządzaniu procesem najmu,
  • Koordynowanie procesu zakończenia umów najmu, w tym przygotowywanie niezbędnej dokumentacji (protokołów, porozumień, wypowiedzeń)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Property Manager

Czesława Miłosza 13, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 09.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • współpraca z Zarządcami nieruchomości w zakresie nadzoru i koordynacji bieżących spraw związanych z nieruchomościami oraz wynajmowanymi powierzchniami,
  • współpraca z Zarządcami nieruchomości w zakresie planowania budżetów utrzymania nieruchomości, kontroli i analizy kosztów utrzymania nieruchomości,
  • nadzorowanie prac inwestycyjnych i realizacji budżetów CAPEX,
  • opracowanie planów/strategii zarządzania nieruchomościami,
  • poszukiwanie rozwiązań zmierzających do optymalizacji funkcjonowania budynków,
  • monitorowanie prac adaptacyjnych, remontowych i innych, prowadzonych na terenie zarządzanych nieruchomości,
  • sprawowanie kontroli nad prawidłowym raportowaniem przez Zarządców przeprowadzonych inspekcji, przeglądów oraz prac dodatkowych,
  • kontakty z najemcami w zakresie spraw związanych z ich funkcjonowaniem w poszczególnych nieruchomościach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator techniczny

Czesława Miłosza 13
Wygasła: 07.10.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny specjalista ds. controllingu i rozliczeń

dolnośląskie
Wygasła: 16.01.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Biura Zarządu

Czesława Miłosza 13
Wygasła: 23.09.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Finansowy

Czesława Miłosza 13
Wygasła: 10.07.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Kontrakt B2B
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna/-y Księgowa/-y

Czesława Miłosza 13
Wygasła: 19.06.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Kontrakt B2B
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne