Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (300)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 289 )
Specjalista ds. Wdrożeń Systemów IT (systemy medyczne)
Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11, Zielonka
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• Realizacja wdrożeń oprogramowania w laboratoriach na terenie całego kraju
U każdego klienta, który zdecyduje się na zakup naszego oprogramowania odbywa się wdrożenie. Szkolimy użytkowników z obsługi programu i asystujemy przy rutynowej pracy do czasu, aż poczują się pewnie z nową organizacją pracy
• Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji
Do obowiązków specjalisty ds. wdrożeń należy prowadzenie szkoleń indywidulanych, grupowych, stacjonarnych oraz zdalnych
Będziesz odpowiadać za pomoc użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywać pojawiające się problemy. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie, dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem
• Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej (prezentacje, instrukcje użytkownika, filmy instruktażowe, dokumenty techniczne) .Z doświadczenia wiemy, że czasami przeszkolenie użytkownika nie wystarczy. W takim przypadku przydatna jest instrukcja lub inna forma dokumentacji, do której może zajrzeć w dowolnym momencie
• Testowanie zmian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersji systemów
Klienci są wymagający, a my chcemy, żeby byli zadowoleni. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków
• Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji
Jako osoba mająca bezpośredni kontakt z klientem będziesz dla nich cennym źródłem informacji. Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt
Specjalista ds. Wdrożeń Systemów IT (systemy medyczne)
Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11, Zielonka
Wygasła: 03.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• Realizacja wdrożeń oprogramowania w laboratoriach na terenie całego kraju
U każdego klienta, który zdecyduje się na zakup naszego oprogramowania odbywa się wdrożenie. Szkolimy użytkowników z obsługi programu i asystujemy przy rutynowej pracy do czasu, aż poczują się pewnie z nową organizacją pracy
• Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji
Do obowiązków specjalisty ds. wdrożeń należy prowadzenie szkoleń indywidulanych, grupowych, stacjonarnych oraz zdalnych
Będziesz odpowiadać za pomoc użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywać pojawiające się problemy. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie, dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem
• Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej (prezentacje, instrukcje użytkownika, filmy instruktażowe, dokumenty techniczne) .Z doświadczenia wiemy, że czasami przeszkolenie użytkownika nie wystarczy. W takim przypadku przydatna jest instrukcja lub inna forma dokumentacji, do której może zajrzeć w dowolnym momencie
• Testowanie zmian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersji systemów
Klienci są wymagający, a my chcemy, żeby byli zadowoleni. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków
• Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji
Jako osoba mająca bezpośredni kontakt z klientem będziesz dla nich cennym źródłem informacji. Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt
Konsultant Serwisu IT (systemy medyczne/weterynaryjne)
Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11, Zielonka
Wygasła: 22.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Wsparcie merytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach weterynaryjnych i/lub medycznych
Będziesz odpowiadać za pomoc, bezpośrednim użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywać pojawiające się problemy. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie, dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem
2. Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji
Kiedy użytkownik zaczyna pracę z nowym programem trzeba go przeszkolić. Czasami są to indywidualne szkolenia a czasami w grupach. Bezpośrednio lub zdalnie
Z doświadczenia wiemy, że czasami przeszkolenie klienta nie jest wystarczające. Wtedy trzeba napisać instrukcję, aby nie musiał kontaktować się z nami codziennie w tej samej sprawie :)
4. Testowanie zamian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersjach systemów
Klienci są wymagający a my chcemy, żeby nasz klient był zadowolony. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków
5. Realizacja wdrożeń w oprogramowaniach w laboratoriach na terenie całego kraju
U każdego klienta, który zdecyduje się na zakup naszego oprogramowania odbywa się wdrożenie. Szkolimy użytkowników z obsługi programu i asystujemy przy rutynowej pracy do czasu, aż poczują się pewnie z nową organizacją pracy. Zazwyczaj jest to kilka dni
6. Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji
Jako osoba mająca bezpośredni kontakt z klientem będziesz dla nich cennym źródłem informacji. Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt
7. Instalacja i konfiguracja urządzeń oraz oprogramowania
Zgodnie ze zgłoszeniami klientów będziesz realizować instalację jak i konfigurację urządzeń czy oprogramowania
8. Diagnozowanie i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów
W ramach bieżących obowiązków będziesz odpowiadać za usuwanie zgłoszonych przez użytkowników problemów w działaniu naszych systemów czy diagnozować zgłaszane lub wykryte nieprawidłowości związane z infrastrukturą sieciową (w komunikacji między serwerem a stacją roboczą u klienta)
9. Aktywna współpraca z innymi działami firmy
Zależy nam na osobie, która będzie komunikować się z pozostałymi działami w firmie tak by dawać w ten sposób jak najwyższą jakość końcowemu użytkownikowi i wpływać pozytywnie na strukturę firmy
1. Wsparcie merytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach weterynaryjnych i/lub medycznych
Będziesz odpowiadać za pomoc, bezpośrednim użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywać pojawiające się problemy. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie, dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem
2. Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji
Kiedy użytkownik zaczyna pracę z nowym programem trzeba go przeszkolić. Czasami są to indywidualne szkolenia a czasami w grupach. Bezpośrednio lub zdalnie
Z doświadczenia wiemy, że czasami przeszkolenie klienta nie jest wystarczające. Wtedy trzeba napisać instrukcję, aby nie musiał kontaktować się z nami codziennie w tej samej sprawie :)
4. Testowanie zamian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersjach systemów
Klienci są wymagający a my chcemy, żeby nasz klient był zadowolony. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków
5. Instalacja i konfiguracja urządzeń oraz oprogramowania
Zgodnie ze zgłoszeniami klientów będziesz realizować instalację jak i konfigurację urządzeń czy oprogramowania
6. Diagnozowanie i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów
W ramach bieżących obowiązków będziesz odpowiadać za usuwanie zgłoszonych przez użytkowników problemów w działaniu naszych systemów czy diagnozować zgłaszane lub wykryte nieprawidłowości związane z infrastrukturą sieciową (w komunikacji między serwerem a stacją roboczą u klienta)
7. Aktywna współpraca z innymi działami firmy
Zależy nam na osobie, która będzie komunikować się z pozostałymi działami w firmie, tak by dawać w ten sposób jak najwyższą jakość końcowemu użytkownikowi i wpływać pozytywnie na strukturę firmy
Specjalista ds. Wdrożeń Systemów IT (systemy medyczne)
Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11, Zielonka
Wygasła: 03.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• Realizacja wdrożeń oprogramowania w laboratoriach na terenie całego kraju
U każdego klienta, który zdecyduje się na zakup naszego oprogramowania odbywa się wdrożenie. Szkolimy użytkowników z obsługi programu i asystujemy przy rutynowej pracy do czasu, aż poczują się pewnie z nową organizacją pracy
• Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji
Do obowiązków specjalisty ds. wdrożeń należy prowadzenie szkoleń indywidulanych, grupowych, stacjonarnych oraz zdalnych
Będziesz odpowiadać za pomoc użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywać pojawiające się problemy. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie, dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem
• Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej (prezentacje, instrukcje użytkownika, filmy instruktażowe, dokumenty techniczne) .Z doświadczenia wiemy, że czasami przeszkolenie użytkownika nie wystarczy. W takim przypadku przydatna jest instrukcja lub inna forma dokumentacji, do której może zajrzeć w dowolnym momencie
• Testowanie zmian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersji systemów
Klienci są wymagający, a my chcemy, żeby byli zadowoleni. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków
• Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji
Jako osoba mająca bezpośredni kontakt z klientem będziesz dla nich cennym źródłem informacji. Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt
Konsultant Serwisu IT (systemy medyczne/weterynaryjne)
Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11, Zielonka
Wygasła: 21.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Wsparcie merytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach weterynaryjnych i/lub medycznych
Będziesz odpowiadać za pomoc, bezpośrednim użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywać pojawiające się problemy. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie, dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem
2. Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji
Kiedy użytkownik zaczyna pracę z nowym programem trzeba go przeszkolić. Czasami są to indywidualne szkolenia a czasami w grupach. Bezpośrednio lub zdalnie
Z doświadczenia wiemy, że czasami przeszkolenie klienta nie jest wystarczające. Wtedy trzeba napisać instrukcję, aby nie musiał kontaktować się z nami codziennie w tej samej sprawie :)
4. Testowanie zamian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersjach systemów
Klienci są wymagający a my chcemy, żeby nasz klient był zadowolony. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków
5. Realizacja wdrożeń w oprogramowaniach w laboratoriach na terenie całego kraju
U każdego klienta, który zdecyduje się na zakup naszego oprogramowania odbywa się wdrożenie. Szkolimy użytkowników z obsługi programu i asystujemy przy rutynowej pracy do czasu, aż poczują się pewnie z nową organizacją pracy. Zazwyczaj jest to kilka dni
6. Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji
Jako osoba mająca bezpośredni kontakt z klientem będziesz dla nich cennym źródłem informacji. Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt
7. Instalacja i konfiguracja urządzeń oraz oprogramowania
Zgodnie ze zgłoszeniami klientów będziesz realizować instalację jak i konfigurację urządzeń czy oprogramowania
8. Diagnozowanie i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów
W ramach bieżących obowiązków będziesz odpowiadać za usuwanie zgłoszonych przez użytkowników problemów w działaniu naszych systemów czy diagnozować zgłaszane lub wykryte nieprawidłowości związane z infrastrukturą sieciową (w komunikacji między serwerem a stacją roboczą u klienta)
9. Aktywna współpraca z innymi działami firmy
Zależy nam na osobie, która będzie komunikować się z pozostałymi działami w firmie tak by dawać w ten sposób jak najwyższą jakość końcowemu użytkownikowi i wpływać pozytywnie na strukturę firmy
1. Wsparcie merytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach weterynaryjnych i/lub medycznych
Będziesz odpowiadać za pomoc, bezpośrednim użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywać pojawiające się problemy. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie, dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem
2. Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji
Kiedy użytkownik zaczyna pracę z nowym programem trzeba go przeszkolić. Czasami są to indywidualne szkolenia a czasami w grupach. Bezpośrednio lub zdalnie
Z doświadczenia wiemy, że czasami przeszkolenie klienta nie jest wystarczające. Wtedy trzeba napisać instrukcję, aby nie musiał kontaktować się z nami codziennie w tej samej sprawie :)
4. Testowanie zamian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersjach systemów
Klienci są wymagający a my chcemy, żeby nasz klient był zadowolony. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków
5. Instalacja i konfiguracja urządzeń oraz oprogramowania
Zgodnie ze zgłoszeniami klientów będziesz realizować instalację jak i konfigurację urządzeń czy oprogramowania
6. Diagnozowanie i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów
W ramach bieżących obowiązków będziesz odpowiadać za usuwanie zgłoszonych przez użytkowników problemów w działaniu naszych systemów czy diagnozować zgłaszane lub wykryte nieprawidłowości związane z infrastrukturą sieciową (w komunikacji między serwerem a stacją roboczą u klienta)
7. Aktywna współpraca z innymi działami firmy
Zależy nam na osobie, która będzie komunikować się z pozostałymi działami w firmie, tak by dawać w ten sposób jak najwyższą jakość końcowemu użytkownikowi i wpływać pozytywnie na strukturę firmy
• Realizacja wdrożeń oprogramowania w laboratoriach na terenie całego kraju
U każdego klienta, który zdecyduje się na zakup naszego oprogramowania odbywa się wdrożenie. Szkolimy użytkowników z obsługi programu i asystujemy przy rutynowej pracy do czasu, aż poczują się pewnie z nową organizacją pracy. Zazwyczaj jest to kilka dni
• Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji
Kiedy użytkownik zaczyna pracę z nowym programem trzeba go przeszkolić. Czasami są to indywidualne szkolenia a czasami w grupach. Bezpośrednio lub zdalnie
Będziesz odpowiadać za pomoc bezpośrednim użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywanie pojawiających się problemów. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem
Z doświadczenia wiemy, że czasami przeszkolenie użytkownika nie wystarczy. Wtedy trzeba napisać instrukcję, aby nie musiał kontaktować się z nami codziennie w tej samej sprawie :)
• Testowanie zmian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersji systemów
Klienci są wymagający a my chcemy, żeby nasz klient był zadowolony. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków
• Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji
Jako osoba mająca bezpośredni kontakt z klientem będziesz dla nich cennym źródłem informacji. Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt
Konsultant Serwisu IT (systemy medyczne/weterynaryjne)
Zielonka
Wygasła: 05.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Wsparcie merytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach weterynaryjnych i/lub medycznych
Będziesz odpowiadać za pomoc, bezpośrednim użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywać pojawiające się problemy. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem
2. Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji
Kiedy użytkownik zaczyna pracę z nowym programem trzeba go przeszkolić. Czasami są to indywidualne szkolenia a czasami w grupach. Bezpośrednio lub zdalnie
Z doświadczenia wiemy, że czasami przeszkolenie klienta nie jest wystarczające. Wtedy trzeba napisać instrukcję, aby nie musiał kontaktować się z nami codziennie w tej samej sprawie :)
4. Testowanie zamian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersjach systemów
Klienci są wymagający a my chcemy, żeby nasz klient był zadowolony. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków
5. Realizacja wdrożeń w oprogramowaniach w laboratoriach na terenie całego kraju
U każdego klienta, który zdecyduje się na zakup naszego oprogramowania odbywa się wdrożenie. Szkolimy użytkowników z obsługi programu i asystujemy przy rutynowej pracy do czasu, aż poczują się pewnie z nową organizacją pracy. Zazwyczaj jest to kilka dni
6. Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji
Jako osoba mająca bezpośredni kontakt z klientem będziesz dla nich cennym źródłem informacji. Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt
7. Instalacja i konfiguracja urządzeń oraz oprogramowania
Zgodnie ze zgłoszeniami klientów będziesz realizować instalację jak i konfigurację urządzeń czy oprogramowania
8. Diagnozowanie i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów
W ramach bieżących obowiązków będziesz odpowiadać za usuwanie zgłoszonych przez użytkowników problemów w działaniu naszych systemów czy diagnozować zgłaszane lub wykryte nieprawidłowości związane z infrastrukturą sieciową (w komunikacji między serwerem a stacją roboczą u klienta)
9. Aktywna współpraca z innymi działami firmy
Zależy nam na osobie, która będzie komunikować się z pozostałymi działami w firmie tak by dawać w ten sposób jak najwyższą jakość końcowemu użytkownikowi i wpływać pozytywnie na strukturę firmy
KONSULTANT SERWISU IT (systemy medyczne/weterynaryjne)
Zielonka, mazowieckie
Wygasła: 31.08.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
Wsparciemerytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach weterynaryjnych i/lub medycznych.
Będziesz odpowiadać za pomoc, bezpośrednim użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywać pojawiające się problemy. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem
Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji
Kiedy użytkownik zaczyna pracę z nowym programem trzeba go przeszkolić. Czasami są to indywidualne szkolenia a czasami w grupach. Bezpośrednio lub zdalnie
Z doświadczenia wiemy, że czasami przeszkolenie klienta nie jest wystarczające. Wtedy trzeba napisać instrukcję, aby nie musiał kontaktować się z nami codziennie w tej samej sprawie
Testowanie zamian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersjach systemów
Klienci są wymagający a my chcemy, żeby nasz klient był zadowolony. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków
Realizacja wdrożeń w oprogramowaniach w laboratoriach na terenie całego kraju
U każdego klienta, który zdecyduje się na zakup naszego oprogramowania odbywa się wdrożenie. Szkolimy użytkowników z obsługi programu i asystujemy przy rutynowej pracy do czasu, aż poczują się pewnie z nową organizacją pracy. Zazwyczaj jest to kilka dni
Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji
Jako osoba mająca bezpośredni kontakt z klientem będziesz dla nich cennym źródłem informacji. Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt
Instalacja i konfiguracja urządzeń oraz oprogramowania
Zgodnie ze zgłoszeniami klientów będziesz realizować instalację jak i konfigurację urządzeń czy oprogramowania
Diagnozowanie i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów
W ramach bieżących obowiązków będziesz odpowiadać za usuwanie zgłoszonych przez użytkowników problemów w działaniu naszych systemów czy diagnozować zgłaszane lub wykryte nieprawidłowości związane z infrastrukturą sieciową (w komunikacji między serwerem a stacją roboczą u klienta)
Aktywna współpraca z innymi działami firmy
Zależy nam na osobie, która będzie komunikować się z pozostałymi działami w firmie tak by dawać w ten sposób jak najwyższą jakość końcowemu użytkownikowi i wpływać pozytywnie na strukturę firmy
opracowywanie i realizowanie celów wynikających ze strategii bezpieczeństwa firmy
monitorowanie zgodności organizacji z wszystkimi przepisami prawa dotyczącego ochrony danych, w tym audyty, działania podnoszące świadomość, a także szkolenia dla personelu zajmującego się przetwarzaniem danych
opracowywanie i aktualizacja polityk ochrony danych
administrowanie oraz kontrola upoważnień do przetwarzania danych osobowych, w tym prowadzenie rejestru nadanych upoważnień
przygotowywanie lub opiniowanie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym prowadzenie ich rejestru zawartych umów
opracowywanie treści klauzul informacyjnych, klauzul zgód na przetwarzanie danych osobowych, oraz innych klauzul / postanowień związanych z przetwarzaniem danych osobowych
• Realizacja wdrożeń oprogramowania w laboratoriach na terenie całego kraju
U każdego klienta, który zdecyduje się na zakup naszego oprogramowania odbywa się wdrożenie. Szkolimy użytkowników z obsługi programu i asystujemy przy rutynowej pracy do czasu, aż poczują się pewnie z nową organizacją pracy. Zazwyczaj jest to kilka dni
• Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji
Kiedy użytkownik zaczyna pracę z nowym programem trzeba go przeszkolić. Czasami są to indywidualne szkolenia a czasami w grupach. Bezpośrednio lub zdalnie
Będziesz odpowiadać za pomoc bezpośrednim użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywanie pojawiających się problemów. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem
Z doświadczenia wiemy, że czasami przeszkolenie użytkownika nie wystarczy. Wtedy trzeba napisać instrukcję, aby nie musiał kontaktować się z nami codziennie w tej samej sprawie :)
• Testowanie zmian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersji systemów
Klienci są wymagający a my chcemy, żeby nasz klient był zadowolony. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków
• Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji
Jako osoba mająca bezpośredni kontakt z klientem będziesz dla nich cennym źródłem informacji. Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt
Konsultant Serwisu IT (systemy medyczne/weterynaryjne)
Zielonka
Wygasła: 03.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Wsparcie merytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach weterynaryjnych i/lub medycznych
Będziesz odpowiadać za pomoc, bezpośrednim użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywać pojawiające się problemy. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem
2. Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji
Kiedy użytkownik zaczyna pracę z nowym programem trzeba go przeszkolić. Czasami są to indywidualne szkolenia a czasami w grupach. Bezpośrednio lub zdalnie
Z doświadczenia wiemy, że czasami przeszkolenie klienta nie jest wystarczające. Wtedy trzeba napisać instrukcję, aby nie musiał kontaktować się z nami codziennie w tej samej sprawie :)
4. Testowanie zamian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersjach systemów
Klienci są wymagający a my chcemy, żeby nasz klient był zadowolony. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków
5. Realizacja wdrożeń w oprogramowaniach w laboratoriach na terenie całego kraju
U każdego klienta, który zdecyduje się na zakup naszego oprogramowania odbywa się wdrożenie. Szkolimy użytkowników z obsługi programu i asystujemy przy rutynowej pracy do czasu, aż poczują się pewnie z nową organizacją pracy. Zazwyczaj jest to kilka dni
6. Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji
Jako osoba mająca bezpośredni kontakt z klientem będziesz dla nich cennym źródłem informacji. Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt
7. Instalacja i konfiguracja urządzeń oraz oprogramowania
Zgodnie ze zgłoszeniami klientów będziesz realizować instalację jak i konfigurację urządzeń czy oprogramowania
8. Diagnozowanie i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów
W ramach bieżących obowiązków będziesz odpowiadać za usuwanie zgłoszonych przez użytkowników problemów w działaniu naszych systemów czy diagnozować zgłaszane lub wykryte nieprawidłowości związane z infrastrukturą sieciową (w komunikacji między serwerem a stacją roboczą u klienta)
9. Aktywna współpraca z innymi działami firmy
Zależy nam na osobie, która będzie komunikować się z pozostałymi działami w firmie tak by dawać w ten sposób jak najwyższą jakość końcowemu użytkownikowi i wpływać pozytywnie na strukturę firmy
Merytoryczne rozumienie produktów firmy (oprogramowanie LIS/LIMS, usługi utrzymania i serwisu) i powiązanie tej wiedzy z potrzebami klientów,
Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży i polityki cenowej,
Efektywne planowanie, ustalanie celów sprzedażowych i ich realizacja,
Organizacja i zarządzanie procesem sprzedaży (oferty, analizy przedwdrożeniowe, opracowanie warunków i negocjacje umów, w tym w trybie zamówień publicznych, organizacja wdrożeń, dokumentacja, rozliczanie) u klientów, na terenie całej Polski,
Zbieranie danych rynkowych i analiza potrzeb,
Pozyskiwanie klientów zarówno biznesowych jak i instytucjonalnych,
Zarządzanie relacjami biznesowymi z kluczowymi klientami,
Ścisła współpraca z Zarządem, raportowanie oraz sporządzanie analiz rentowności prowadzonych sprzedaży,
Udział w wydarzeniach branżowych,
Poprawianie efektywności pracy przez dobór i wdrażanie nowych narzędzi (CRM) i rozwiązań organizacyjnych,
Planowanie i kontrola wydatków działu,
Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i efektywnej współpracy z innymi działami,
Zapewnienie wysokich standardów jakościowych pracy działu,
Wspieranie rozwoju i motywacja zespołu sprzedażowego,
Merytoryczne rozumienie produktów firmy (oprogramowanie LIS/LIMS, usługi utrzymania i serwisu) i powiązanie tej wiedzy z potrzebami klientów,
Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży i polityki cenowej,
Efektywne planowanie, ustalanie celów sprzedażowych i ich realizacja,
Organizacja i zarządzanie procesem sprzedaży (oferty, analizy przedwdrożeniowe, opracowanie warunków i negocjacje umów, w tym w trybie zamówień publicznych, organizacja wdrożeń, dokumentacja, rozliczanie) u klientów, na terenie całej Polski,
Zbieranie danych rynkowych i analiza potrzeb,
Pozyskiwanie klientów zarówno biznesowych jak i instytucjonalnych,
Zarządzanie relacjami biznesowymi z kluczowymi klientami,
Ścisła współpraca z Zarządem, raportowanie oraz sporządzanie analiz rentowności prowadzonych sprzedaży,
Udział w wydarzeniach branżowych,
Poprawianie efektywności pracy przez dobór i wdrażanie nowych narzędzi (CRM) i rozwiązań organizacyjnych,
Planowanie i kontrola wydatków działu,
Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i efektywnej współpracy z innymi działami,
Zapewnienie wysokich standardów jakościowych pracy działu,
Wspieranie rozwoju i motywacja zespołu sprzedażowego,
Merytoryczne rozumienie produktów firmy (oprogramowanie LIS/LIMS, usługi utrzymania i serwisu) i powiązanie tej wiedzy z potrzebami klientów,
Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży i polityki cenowej,
Efektywne planowanie, ustalanie celów sprzedażowych i ich realizacja,
Organizacja i zarządzanie procesem sprzedaży (oferty, analizy przedwdrożeniowe, opracowanie warunków i negocjacje umów, w tym w trybie zamówień publicznych, organizacja wdrożeń, dokumentacja, rozliczanie) u klientów, na terenie całej Polski,
Zbieranie danych rynkowych i analiza potrzeb,
Pozyskiwanie klientów zarówno biznesowych jak i instytucjonalnych,
Zarządzanie relacjami biznesowymi z kluczowymi klientami,
Ścisła współpraca z Zarządem, raportowanie oraz sporządzanie analiz rentowności prowadzonych sprzedaży,
Udział w wydarzeniach branżowych,
Poprawianie efektywności pracy przez dobór i wdrażanie nowych narzędzi (CRM) i rozwiązań organizacyjnych,
Planowanie i kontrola wydatków działu,
Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i efektywnej współpracy z innymi działami,
Zapewnienie wysokich standardów jakościowych pracy działu,
Wspieranie rozwoju i motywacja zespołu sprzedażowego,
Specjalista ds. Wdrożeń systemów IT - Konsultant aplikacyjny (systemy medyczne)
Zielonka
Wygasła: 08.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• Realizacja wdrożeń oprogramowania w laboratoriach na terenie całego kraju
U każdego klienta, który zdecyduje się na zakup naszego oprogramowania odbywa się wdrożenie. Szkolimy użytkowników z obsługi programu i asystujemy przy rutynowej pracy do czasu, aż poczują się pewnie z nową organizacją pracy. Zazwyczaj jest to kilka dni
• Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji
Kiedy użytkownik zaczyna pracę z nowym programem trzeba go przeszkolić. Czasami są to indywidualne szkolenia a czasami w grupach. Bezpośrednio lub zdalnie
Będziesz odpowiadać za pomoc bezpośrednim użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywanie pojawiających się problemów. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem
Z doświadczenia wiemy, że czasami przeszkolenie użytkownika nie wystarczy. Wtedy trzeba napisać instrukcję, aby nie musiał kontaktować się z nami codziennie w tej samej sprawie :)
• Testowanie zmian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersji systemów
Klienci są wymagający a my chcemy, żeby nasz klient był zadowolony. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków
• Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji
Jako osoba mająca bezpośredni kontakt z klientem będziesz dla nich cennym źródłem informacji. Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt
Konsultant serwisu IT (systemy medyczne/weterynaryjne)
Zielonka
Wygasła: 08.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Wsparcie merytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach weterynaryjnych i/lub medycznych
Będziesz odpowiadać za pomoc, bezpośrednim użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywać pojawiające się problemy. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem
2. Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji
Kiedy użytkownik zaczyna pracę z nowym programem trzeba go przeszkolić. Czasami są to indywidualne szkolenia a czasami w grupach. Bezpośrednio lub zdalnie
Z doświadczenia wiemy, że czasami przeszkolenie klienta nie jest wystarczające. Wtedy trzeba napisać instrukcję, aby nie musiał kontaktować się z nami codziennie w tej samej sprawie :)
4. Testowanie zamian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersjach systemów
Klienci są wymagający a my chcemy, żeby nasz klient był zadowolony. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków
5. Realizacja wdrożeń w oprogramowaniach w laboratoriach na terenie całego kraju
U każdego klienta, który zdecyduje się na zakup naszego oprogramowania odbywa się wdrożenie. Szkolimy użytkowników z obsługi programu i asystujemy przy rutynowej pracy do czasu, aż poczują się pewnie z nową organizacją pracy. Zazwyczaj jest to kilka dni
6. Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji
Jako osoba mająca bezpośredni kontakt z klientem będziesz dla nich cennym źródłem informacji. Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt
7. Instalacja i konfiguracja urządzeń oraz oprogramowania
Zgodnie ze zgłoszeniami klientów będziesz realizować instalację jak i konfigurację urządzeń czy oprogramowania
8. Diagnozowanie i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów
W ramach bieżących obowiązków będziesz odpowiadać za usuwanie zgłoszonych przez użytkowników problemów w działaniu naszych systemów czy diagnozować zgłaszane lub wykryte nieprawidłowości związane z infrastrukturą sieciową (w komunikacji między serwerem a stacją roboczą u klienta)
9. Aktywna współpraca z innymi działami firmy
Zależy nam na osobie, która będzie komunikować się z pozostałymi działami w firmie tak by dawać w ten sposób jak najwyższą jakość końcowemu użytkownikowi i wpływać pozytywnie na strukturę firmy
Przeprowadzanie analiz procesów i problemów. Na tym stanowisku niezbędne będzie rozumienie procesów zachodzących w laboratorium
Zarządzanie wymaganiami. Do Twoich obowiązków będzie należało priorytetyzowanie zebranych wymagań oraz ciągłe ich uszczegóławianie, aby programiści rozumieli czego oczekuje klient.
Współpraca z programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji. Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt.
Wsparcie merytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach. Będziesz odpowiadać za wsparcie II LW w zrozumieniu działania programu i rozwiązywanie pojawiających się problemów.
Szkolenie z zakresu obsługi aplikacji. Będziesz osobą, która najlepiej zna produkt, dlatego czasami będzie potrzebne szkolenie mniej zaawansowanych użytkowników.
Prowadzenie spotkań dotyczących opracowywania wymagań. Spotkania nie mogą trwać godzinami i być o niczym, Twoją rolą będzie doprowadzić uczestników spotkania do sukcesu. Umiejętność facylitacji rozmów o wymaganiach jest bardzo istotną cechą.
Tworzenie dokumentacji wg standardów przyjętych w firmie. Potrzebujemy kogoś, kto będzie potrafił zdobytą wiedzę przełożyć na papier. Konieczne jest, abyś z natłoku informacji potrafił/a wydobyć te najważniejsze.
Testowanie zmian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersji systemów. Klienci są wymagający a my chcemy, żeby nasz klient był zadowolony. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków.
Analityk aplikacyjny - Konsultant merytoryczny - systemy medyczne
Mazowieckie
Wygasła: 13.12.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
Przeprowadzanie analiz procesów zachodzących w laboratorium
Na tym stanowisku niezbędne będzie rozumienie procesów zachodzących w laboratorium medycznym w celu przełożenia ich na zrozumiałe wymagania funkcjonalne.
Prowadzenie spotkań dotyczących opracowywania wymagań
Spotkania nie mogą trwać godzinami i być o niczym, Twoją rolą będzie doprowadzić uczestników spotkania do sukcesu. Umiejętność facylitacji rozmów o wymaganiach jest bardzo istotną cechą.
Tworzenie dokumentacji wg standardów przyjętych w firmie.
Potrzebujemy kogoś, kto będzie potrafił zdobytą wiedzę przełożyć na papier. Konieczne jest, abyś z natłoku informacji potrafił/a wydobyć te najważniejsze.
Tworzenie graficznych modeli wymagań i procesów
Jeden obraz jest wart 1024 słowa. Oprócz opisów oczekujemy również umiejętności tworzenia rysunków i modeli przedstawiających, co powiedział klient.
Zarządzanie wymaganiami
Do Twoich obowiązków będzie należało priorytetyzowanie zebranych wymagań oraz ciągłe ich uszczegóławianie.
Analityk aplikacyjny - Konsultant merytoryczny - systemy medyczne
Mazowieckie
Wygasła: 13.12.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
Przeprowadzanie analiz procesów zachodzących w laboratorium
Na tym stanowisku niezbędne będzie rozumienie procesów zachodzących w laboratorium medycznym w celu przełożenia ich na zrozumiałe wymagania funkcjonalne.
Prowadzenie spotkań dotyczących opracowywania wymagań
Spotkania nie mogą trwać godzinami i być o niczym, Twoją rolą będzie doprowadzić uczestników spotkania do sukcesu. Umiejętność facylitacji rozmów o wymaganiach jest bardzo istotną cechą.
Tworzenie dokumentacji wg standardów przyjętych w firmie.
Potrzebujemy kogoś, kto będzie potrafił zdobytą wiedzę przełożyć na papier. Konieczne jest, abyś z natłoku informacji potrafił/a wydobyć te najważniejsze.
Tworzenie graficznych modeli wymagań i procesów
Jeden obraz jest wart 1024 słowa. Oprócz opisów oczekujemy również umiejętności tworzenia rysunków i modeli przedstawiających, co powiedział klient.
Zarządzanie wymaganiami
Do Twoich obowiązków będzie należało priorytetyzowanie zebranych wymagań oraz ciągłe ich uszczegóławianie.
Wsparcie merytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach weterynaryjnych i/lub medycznych.
Będziesz odpowiadać za pomoc bezpośrednim użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywanie pojawiających się problemów. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem.
Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji.
Kiedy użytkownik zaczyna pracę z nowym programem trzeba go przeszkolić. Czasami są to indywidualne szkolenia a czasami w grupach. Bezpośrednio lub zdalnie.
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Senior Software Developer
Warszawa
Wygasła: 03.08.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Starszy specjalista (senior)
Obowiązki:
Tworzenie i rozwijanie oprogramowania na potrzeby nowych i istniejących aplikacji
Orientacja na wyniki, wybór środków, optymalnych dla szybkiego zdobycia celu
Zapewnienie właściwej jakości wytwarzanego oprogramowania i zgodności ze standardami oraz dobrymi praktykami
Wsparcie programistyczne wdrażania i utrzymania/obsługi produktów
Współudział w projektowaniu funkcjonalności aplikacji
Wsparcie merytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach weterynaryjnych i/lub medycznych.
Będziesz odpowiadać za pomoc bezpośrednim użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywanie pojawiających się problemów. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem.
Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji.
Kiedy użytkownik zaczyna pracę z nowym programem trzeba go przeszkolić. Czasami są to indywidualne szkolenia a czasami w grupach. Bezpośrednio lub zdalnie.
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Opiekun Kluczowego Klienta
Mazowieckie
Wygasła: 25.07.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
praca z Klientami branży medycznej na terenie całej Polski
doradztwo w zakresie oferowanych narzędzi IT,
doradztwo w zakresie organizacji pracy z użyciem narzędzi IT,
rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,
efektywna współpraca z Klientami, bieżące informowanie i poszerzanie ich wiedzy o oferowanych produktach,
aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów,
proaktywna analiza potrzeb klienta,
monitorowanie i analiza rynku usług medycznych,
przygotowywanie ofert dla Klientów,
przygotowywanie raportów sprzedażowych zgodnie z ustalonymi zasadami,
Główny Inżynier w Dziale Infrastruktury IT/Lider DevOps
Zielonka
Wygasła: 07.06.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Ekspert/lider
Obowiązki:
Utrzymanie, modernizacja i automatyzacja platformy dla systemu obsługującego kilkaset wdrożeń produkcyjnych;
Administrowanie infrastrukturą techniczno-informatyczną i zasobami IT firmy, w tym:
administracja serwerów Linux,
automatyzacja oraz usprawnianie istniejących rozwiązań i procesów,
projektowanie, implementacja i utrzymywanie infrastruktury chmurowej,
projektowanie, ulepszanie i monitorowanie infrastruktury w kontekście bezpieczeństwa,
monitorowanie i rozwiązywanie problemów przy pomocy narzędzi do monitoringu oraz logów systemowych i aplikacji;
administracja serwerów Linux,
automatyzacja oraz usprawnianie istniejących rozwiązań i procesów,
projektowanie, implementacja i utrzymywanie infrastruktury chmurowej,
projektowanie, ulepszanie i monitorowanie infrastruktury w kontekście bezpieczeństwa,
monitorowanie i rozwiązywanie problemów przy pomocy narzędzi do monitoringu oraz logów systemowych i aplikacji;
Projektowanie, implementacja i wspieranie rozwiązań w zakresie produkcji, wdrażania oraz utrzymywania oprogramowania (projektowanie infrastruktury i środowisk dla nowo powstających produktów, w tym integracja nowych rozwiązań z istniejącymi);
Pomoc we wprowadzaniu praktyk CI/CD i automatyzacji cyklu wytwórczego dla zespołów developerskich;
Pomoc w rozbudowie kompetencji zespołów developerskich w zakresie tworzenia środowisk, projektowania i wdrażania wytwarzanych w nich produktów.
Główny Inżynier w Dziale Infrastruktury IT/Lider DevOps
Zielonka
Wygasła: 04.05.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Ekspert/lider
Obowiązki:
Utrzymanie, modernizacja i automatyzacja platformy dla systemu obsługującego kilkaset wdrożeń produkcyjnych;
Administrowanie infrastrukturą techniczno-informatyczną i zasobami IT firmy, w tym:
administracja serwerów Linux,
automatyzacja oraz usprawnianie istniejących rozwiązań i procesów,
projektowanie, implementacja i utrzymywanie infrastruktury chmurowej,
projektowanie, ulepszanie i monitorowanie infrastruktury w kontekście bezpieczeństwa,
monitorowanie i rozwiązywanie problemów przy pomocy narzędzi do monitoringu oraz logów systemowych i aplikacji;
administracja serwerów Linux,
automatyzacja oraz usprawnianie istniejących rozwiązań i procesów,
projektowanie, implementacja i utrzymywanie infrastruktury chmurowej,
projektowanie, ulepszanie i monitorowanie infrastruktury w kontekście bezpieczeństwa,
monitorowanie i rozwiązywanie problemów przy pomocy narzędzi do monitoringu oraz logów systemowych i aplikacji;
Projektowanie, implementacja i wspieranie rozwiązań w zakresie produkcji, wdrażania oraz utrzymywania oprogramowania (projektowanie infrastruktury i środowisk dla nowo powstających produktów, w tym integracja nowych rozwiązań z istniejącymi);
Pomoc we wprowadzaniu praktyk CI/CD i automatyzacji cyklu wytwórczego dla zespołów developerskich;
Pomoc w rozbudowie kompetencji zespołów developerskich w zakresie tworzenia środowisk, projektowania i wdrażania wytwarzanych w nich produktów.
Wsparcie merytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach weterynaryjnych i/lub medycznych.
Będziesz odpowiadać za pomoc bezpośrednim użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywanie pojawiających się problemów. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem.
Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji.
Kiedy użytkownik zaczyna pracę z nowym programem trzeba go przeszkolić. Czasami są to indywidualne szkolenia a czasami w grupach. Bezpośrednio lub zdalnie.
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca KONSULTANT SERWISU IT
Warszawa
Wygasła: 03.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca KONSULTANT SERWISU IT
Warszawa
Wygasła: 03.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca KONSULTANT SERWISU IT
Warszawa
Wygasła: 03.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Główny Inżynier w Dziale Infrastruktury IT - Lider DevOps
Zielonka
Wygasła: 01.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Organizacja, rekrutacja, zbudowanie i prowadzenie zespołu, którego zakres zadań to:
Utrzymanie, modernizacja i automatyzacja platformy dla systemu obsługującego kilkaset wdrożeń produkcyjnych;
Administrowanie infrastrukturą techniczno-informatyczną i zasobami IT firmy, w tym:
administracja serwerów Linux,
automatyzacja oraz usprawnianie istniejących rozwiązań i procesów,
projektowanie, implementacja i utrzymywanie infrastruktury chmurowej,
projektowanie, ulepszanie i monitorowanie infrastruktury w kontekście bezpieczeństwa,
monitorowanie i rozwiązywanie problemów przy pomocy narzędzi do monitoringu oraz logów systemowych i aplikacji;
Projektowanie, implementacja i wspieranie rozwiązań w zakresie produkcji, wdrażania oraz utrzymywania oprogramowania (projektowanie infrastruktury i środowisk dla nowo powstających produktów, w tym integracja nowych rozwiązań z istniejącymi);
Pomoc we wprowadzaniu praktyk CI/CD i automatyzacji cyklu wytwórczego dla zespołów developerskich;
Pomoc w rozbudowie kompetencji zespołów developerskich w zakresie tworzenia środowisk, projektowania i wdrażania wytwarzanych w nich produktów
Współudział w tworzeniu i rozwoju nowo powstającego zespołu (4-8 osób)
Projektowanie efektywnych, użytecznych i adekwatnych do potrzeb organizacji rozwiązań architektonicznych (w części funkcjonalnej i niefunkcjonalnej) systemu/aplikacji/usługi
Bezpośredni udział wykonawczy w tworzeniu oprogramowania
Odpowiedzialność za techniczną stronę realizacji i stos technologiczny projektów
Integracja nowych rozwiązań z istniejącymi, również w sytuacji braku przygotowania odbiorcy do ich przyjęcia
Wsparcie merytoryczne dla młodszych członków zespołu
Profil stanowiska:Projektowanie nowych funkcjonalności / wdrażanie nowych narzędzi – 60%
Współudział w tworzeniu i rozwoju nowo powstającego zespołu
Ciągła analiza, znajomość, wybór i wdrażanie w zespole wiedzy, w zakresie związanych z realizowanymi projektami przepisów, norm i zasad pracy użytkowników
Realizacja „mapy drogowej” istniejącego lub tworzonego produktu IT, definiowanie wymagań, projektowanie usprawnień i nowych funkcjonalności, w oparciu o rzeczywiste problemy użytkowników
Bezpośredni udział w tworzeniu i weryfikacji zaplanowanych funkcjonalności
Analiza i wsparcie pozostałych działów firmy w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów użytkowników
Wnioskowanie, argumentacja i wypracowywanie decyzji w zakresie strategii produktowej
Znajomość wiedzy dziedzinowej, istniejących rozwiązań i oferty firmy
Tworzenie dokumentacji użytkowej i marketingowej
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i udział we wdrożeniach
Profil stanowiska:Projektowanie nowych funkcjonalności – 35%
praca nad rozwojem unikalnych systemów informatycznych dla klientów. Będziesz pracować nad rozwijaniem istniejących funkcjonalności i dodawaniem nowych. Brzmi ogólnie, bo zadania mogą wymagać więcej niż tylko napisanie kodu. Czasem trzeba dokładnie przejrzeć dokumentację standardu, albo systemu do integracji, uzgodnić szczegóły z klientem, a potem zaprojektować całe rozwiązanie, napisać, przetestować i wdrożyć. Czasami trzeba będzie zdiagnozować i naprawić problemy zgłaszane przez użytkowników. Jedno jest pewne: nie będziesz się nudzić, bo codziennie będą nowe wyzwania
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Serwisant Aplikacyjny - Konsultant Wdrożeniowy (systemy medyczne)
Warszawa
Wygasła: 28.04.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Konsultant Wdrożeniowy (systemy medyczne)
Warszawa
Wygasła: 28.04.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Serwisant aplikacyjny (systemy medyczne)
Mazowieckie
Wygasła: 23.03.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
Wsparcie merytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach weterynaryjnych i/lub medycznych. Będziesz odpowiadać za pomoc bezpośrednim użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywanie pojawiających się problemów. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem
Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji. Kiedy użytkownik zaczyna pracę z nowym programem trzeba go przeszkolić. Czasami są to indywidualne szkolenia a czasami w grupach. Bezpośrednio lub zdalnie
Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej (prezentacje, instrukcje użytkownika, dokumenty techniczne). Z doświadczenia wiemy, że czasami przeszkolenie użytkownika nie wystarczy. Wtedy trzeba napisać instrukcję, aby nie musiał kontaktować się z nami codziennie w tej samej sprawie :)
Testowanie zmian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersji systemów. Klienci są wymagający a my chcemy, żeby nasz klient był zadowolony. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków
Realizacja wdrożeń oprogramowania w laboratoriach na terenie całego kraju.U każdego klienta, który zdecyduje się na zakup naszego oprogramowania odbywa się wdrożenie. Szkolimy użytkowników z obsługi programu i asystujemy przy rutynowej pracy do czasu, aż poczują się pewnie z nową organizacją pracy. Zazwyczaj jest to kilka dni
Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji. Jako osoba mająca bezpośredni kontakt z klientem będziesz dla nich cennym źródłem informacji. Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt
Wsparcie merytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach weterynaryjnych i/lub medycznych. Będziesz odpowiadać za pomoc bezpośrednim użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywanie pojawiających się problemów. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem
Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji. Kiedy użytkownik zaczyna pracę z nowym programem trzeba go przeszkolić. Czasami są to indywidualne szkolenia a czasami w grupach. Bezpośrednio lub zdalnie
Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej (prezentacje, instrukcje użytkownika, dokumenty techniczne). Z doświadczenia wiemy, że czasami przeszkolenie użytkownika nie wystarczy. Wtedy trzeba napisać instrukcję, aby nie musiał kontaktować się z nami codziennie w tej samej sprawie :)
Testowanie zmian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersji systemów. Klienci są wymagający a my chcemy, żeby nasz klient był zadowolony. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków
Realizacja wdrożeń oprogramowania w laboratoriach na terenie całego kraju.U każdego klienta, który zdecyduje się na zakup naszego oprogramowania odbywa się wdrożenie. Szkolimy użytkowników z obsługi programu i asystujemy przy rutynowej pracy do czasu, aż poczują się pewnie z nową organizacją pracy. Zazwyczaj jest to kilka dni
Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji. Jako osoba mająca bezpośredni kontakt z klientem będziesz dla nich cennym źródłem informacji. Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt