Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
Specjalista/ka w Dziale Obsługi Klienta (Customer Service Specialist)
Aleje Jerozolimskie 162A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 04.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu ERP SAP, weryfikacja poprawności zamówień
monitorowanie procesu dostawy zamówień do klienta, współpraca z firmami transportowymi
obsługa oraz nadzór procesu reklamacji (reklamacje jakościowe, ilościowe, cenowe itp.)
planowanie sprzedaży oraz zapewnienie ciągłości dostępności towaru
analizowanie stanów magazynowych lokalnych oraz centralnych
analizowanie i raportowanie sprzedaży do centrali w Niemczech zgodnie z przyjętymi zasadami Spółki
analizowanie i raportowanie wprowadzonych produktów na rynek Polski do Urzędu Celnego oraz innych organów / firm zgodnie z obowiązującymi przepisami m.in. ustawie o bateriach i akumulatorach
bieżąca współpraca z działem logistyki, księgowości, marketingu, magazynem w Niemczech oraz w Polsce
inne działania zlecone przez przełożonego oraz wspierające pracę działu Customer Service
Key Account Manager/-ka (sieci międzynarodowe i lokalne, kanał B2B)
Aleje Jerozolimskie 162A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 17.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Współpraca z międzynarodowymi i krajowymi sieciami handlowymi oraz firmami z sektora B2B
Pozyskiwanie nowych klientów oraz zarządzanie relacjami z nimi
Realizacja strategii sprzedaży w stosunku do ww. klientów
Negocjowanie umów sprzedaży
Odpowiedzialność za realizację polityki handlowej VARTA Consumer Batteries Polska
Planowanie, wdrażanie i kontrola akcji promocyjnych (w ramach ustalonego z klientami budżetu promocyjnego i kalendarza aktywności promocyjnych) ze szczególnym naciskiem na efektywność finansową każdej aktywności promocyjnej
Analizowanie bieżącej sytuacji rynkowej, potrzeb klientów oraz ocena ich potencjału i proponowanie optymalnych rozwiązań zwiększających sprzedaż i marżowość
Reprezentowanie firmy podczas spotkań handlowych
Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży
Odpowiedzialność za planowanie, kontrolę budżetu
Całkowita kontrola procesu współpracy z klientem
Zarządzanie należnościami klientów z przydzielonego sektora rynku, odpowiedzialność za dyscyplinę finansową przy współpracy z nimi
Sporządzanie i składanie raportów i prognoz sprzedaży wg. standardów VARTA Consumer Batteries Polska