Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (476)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 476 )
Technolog programista CNC
Dobrzeń Wielki
Wygasła: 31.12.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Modernizacja technologii wytwarzania
- Ścisła współpraca z działem przygotowania produkcji:
- Przygotowanie dokumentacji do zleceń produkcyjnych
- Normowanie zużycia materiałów
- Analiza i wstępna weryfikacja zleceń produkcyjnych
- Udział w ostatecznej kontroli wyrobów gotowych
- Analiza i obsługa reklamacji
- Tworzenie raportów i sprawozdań
od 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Elektromechanik
Dobrzeń Wielki
Wygasła: 31.12.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
• Zapewnienie ciągłości produkcji i sprawności technicznej maszyn oraz urządzeń produkcyjnych
• Usuwanie bieżących awarii maszyn i urządzeń
• Wykonywanie prewencyjnych konserwacji maszyn
• Dbanie o właściwy stan techniczny wykonywanych remontów i konserwacji
• Nadzorowanie działań związanych ze wsparciem technicznym w powierzonym obszarze
od 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Elektromechanik
Dobrzeń Wielki
Wygasła: 30.11.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zapewnienie ciągłości produkcji i sprawności technicznej maszyn oraz urządzeń produkcyjnych
Usuwanie bieżących awarii maszyn i urządzeń
Wykonywanie prewencyjnych konserwacji maszyn
Dbanie o właściwy stan techniczny wykonywanych remontów i konserwacji
Nadzorowanie działań związanych ze wsparciem technicznym w powierzonym obszarze oraz wykonywanie pracy zleconych przez przełożonego
Realizacja polityki sprzedażowej ASSA ABLOY Mercor Doors ze szczególnym uwzględnieniem wskaźników takich jak: (sprzedaż, pozyskiwanie zamówień, rozwój rynków, nadzór nad właściwym przebiegiem obsługi klienta)
Bezpośrednia bieżąca obsługa wybranej grupy kluczowych Klientów (negocjacje, ustalenie szczegółowych warunków współpracy)
Techniczne doradztwo w zakresie produktów oraz możliwych rozwiązań
Analiza dokumentacji technicznej i projektowej
Kompleksowa obsługa zapytań/zamówień (od momentu pozyskania do przekazania do realizacji)
Przygotowywanie ofert i umów
Wsparcie w procesie reklamacji
Dbanie o dobry wizerunek ASSA ABLOY Mercor Doors poprzez rozwijanie i utrzymywanie dobrych relacji oraz właściwej komunikacji z obsługiwanymi Klientami
Prowadzenie prezentacji i szkoleń dla Klientów
Negocjowanie warunków handlowych przy podpisywaniu umów z Klientami
Monitorowanie działań konkurencji na podległym obszarze
Creation and effective implementation of AAMD's sales strategy and policy, with particular emphasis on indicators such as sales, margin, acquiring orders, market and product development
Creating operational sales plans, verification in situations of changes taking place on the market and inside the company and their effective implementation
Constant analysis of market and sales results as well as investment potential in the subordinate area in order to take appropriate actions
Controlling costs and their optimization in the scope of activities of the managed area
Taking care of the good image of AAMD by developing and maintaining good relations and proper communication with all served clients
Monitoring the activities of competition in the subordinate area
Proper management and development of a subordinate team in accordance with AAMD standards
Keeping the required commercial documentation and ensuring the circulation of documents and their archiving in accordance with AAMD standards
Organizing and conducting reviews of key projects and establishing a strategy for their acquisition
Identification of new sources of income (customers, markets, products / services, sales channels)
Development of business relations with customers, acquiring new customers
Responsibility for key negotiations
Participation in the creation and implementation of new products
Close cooperation with other departments in order to ensure high-quality AAMD products and services, including their development and ensuring high-quality execution of signed contracts
Shaping the standards for the functioning of the sales department (procedures, resources, etc.)
Supervision and management of the bidding process and commercial negotiations
Responsibility for the compliance of commercial activities with applicable law
Wspieranie obszaru w osiąganiu celów biznesowych poprzez dostarczanie rozwiązań HR,
Wsparcie pracowników w sprawach personalnych,
Doradztwo w zakresie obowiązujących przepisów prawa pracy,
Koordynacja procesów HR obowiązujących w firmie (wprowadzanie nowych pracowników do organizacji, rozwój i motywowanie pracowników, system okresowych ocen pracowniczych),
Koordynacja procesu zatrudniania pracowników przez agencję pracy tymczasowej,
Wsparcie w procesie rekrutacji pracowników na stanowiska różnych szczebli,
Koordynacja procesu premiowania (premie roczne, kwartalne i miesięczne),
Realizacja projektów HR, w tym inicjatyw korporacyjnych, przygotowywanie analiz i raportów wspierających podejmowanie decyzji biznesowych (w tym raportowanie miesięczne HC/FTE),
Raportowanie wyników swojej pracy,
Udział w innych projektach HR oraz inicjowanie własnych projektów
Being a real business partner to the top management of the Company on issues related to employee matters,
Business support and consultancy in the field of labour law, HR solutions and tools, communication, as well as support in the process of introducing changes, solving current problems and making personnel decisions,
Organization development, including consultancy in the field of organization and organizational structure of the company, co-creation of job descriptions and supervision over the current description of employee duties,
Coordinating the process of building employee involvement,
Coordinating the process of group trainings,
Identification and development of talents,
Correct reporting within the Group,
Coordination of the hiring process (including preparation of requests and cooperation with RPO),
Coordination and implementation of company-wide HR processes and projects,
Participation in global HR initiatives,
Managing one person in the team – HR BP responsible for supporting Operations,
Cooperation with Trade Unions,
Cooperation with the other HR functions (including payroll department),
Implementation of the ASSA ABLOY Group Policies in the Company,
Developing bonus regulations together with managers,
Kierownik Sprzedaży Inwestycyjnej - budownictwo mieszkaniowe
wielkopolskie
Wygasła: 21.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Rozwój sprzedaży produktów ASSA ABLOY Mercor Doors (drzwi stalowe profilowe w budownictwie mieszkaniowym) poprzez aktywne pozyskiwanie klientów oraz utrzymanie kontaktów z obecnymi klientami,
Bieżąca analiza wyników rynkowych i sprzedażowych oraz potencjału inwestycyjnego na podległym obszarze w celu podejmowania odpowiednich działań,
Monitorowanie działań konkurencji na podległym obszarze,
Realizacja założonych planów sprzedażowych i marżowych,
Doradztwo handlowe i techniczne w zakresie produktów i ich sprzedaży,
Zapewnienie terminowego i prawidłowego procesu przygotowywanych ofert,
Przygotowywanie raportów sprzedażowych, analiz i prognoz sprzedaży,
Współpraca z kluczowymi działami firmy tj. Dział Realizacji, Dział Finansowy, R&D, Dział Specyfikacji,
Aktywne uczestnictwie w projektach rozwojowych w obszarze oferty handlowej,
Aktywne uczestnictwo w działaniach marketingowych firmy, dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku,
Realizacja strategii Jakości ASSA ABLOY Mercor Doors
Contribute to the creation and implementation of best practice quality vision, strategy, policies, processes and procedures to aid and improve operational performance
Contribute to new business initiatives and projects and review and communicate the impact on Quality activities
Manages and develops strategies to understand customer needs and requirements to develop effective quality control processes
Keep accurate documentation and perform statistical analysis
Solicit feedback from customers to assess whether their requirements are met
Be on the lookout for opportunities for improvement and develop new efficient procedures Developing quality control processes
Monitoring and evaluating and improving internal production processes
Evaluating the final output of products to determine their quality. Rejecting products that fail quality standards
Producing statistical reports on quality standards. Reporting to upper management on quality standard issues
Evaluating product recalls. Analyze the data thoroughly to find the areas of growth
Develop strategies to improve the production processes
Providing training to individuals who handle the product
Make sure whether the product goes through auditing and testing
Make sure whether all the legal and customer standards are met and review thoroughly the existing policies and standards
Review the organization’s process to ensure whether they align with the current policies
Formulate timely reports and documentation to track progress
Identify the training requirements to meet the quality standards
Develop and monitor corrective measures
Make documentation of internal audits and quality assurance activities
Plan, conduct, and monitor the test, and inspect the products to ensure their quality
Manage process of customer complaints
Manage, coach, and develop a high performing Quality Operations team that meets agreed objectives, and which delivers best practice results, added value and continuous improvements
Consistently promote high standards through personal example and roll out through the team so that each member of the team understands the standards and behaviors expected of them
Develop and maintain strong relationships with internal and external stakeholders to ensure optimal performance
Work collaboratively, negotiate and engage with key stakeholders to facilitate delivery and compliance with the Quality strategy
Communicate with stakeholders the impact of market change and potential effects on engineering design and development. Recommend solutions without compromising quality or service while optimizing cost
Liaise with suppliers to resolve quality issues. Liaise and communicate with other departments, customers, suppliers and other service providers
Work as part of the Management team to share ideas and improve operation, recommending, supporting and implementing continuous improvement activities and process and procedure improvements to optimize results and improve quality of delivery, in line with quality
Wdrożenie Strategii Jakości zgodnie z ASSA ABLOY Mercor Doors,
Wsparcie kadry zarządzającej w podejmowaniu decyzji,
Monitorowanie i raportowanie kosztów jakości, wdrażanie usprawnień oraz zarządzanie wewnętrznymi i zewnętrznymi kosztami jakości,
Inicjowanie usprawnień w obszarze jakości,
Udział w tworzeniu procesów i procedur jakościowych w firmie,
Przejęcie obsługi gwarancyjnej obiektów z działów wdrożeń, sprzedaży i serwisu,
Bieżący serwis gwarancyjny oraz działania mające na celu minimalizację kosztów reklamacji,
Ścisła współpraca z działami handlowymi, wdrożeniowym, technologicznym i produkcyjnym w zakresie propozycji usprawnień jakościowych oraz redukcji ewentualnych kosztów jakościowych w przyszłości,
Koordynowanie pracy zespołów serwisowych: delegowanie, kontrolowanie, motywowanie i szkolenia,
Weryfikacja zgłoszonych usterek na obiektach w zależności od stopnia ich skomplikowania,
Współpraca i udział w projektach jakościowych realizowanych w ramach ASSA ABLOY Mercor Doors
Specjalista ds. Jakości w Realizacji Kontraktów Serwisowych
Warszawa
Wygasła: 07.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja strategii Jakości w zgodzie z ASSA ABLOY Mercor Doors,
Wsparcie kadry kierowniczej przy podejmowaniu decyzji,
Monitorowanie oraz raportowanie kosztów jakości, wdrażanie usprawnień oraz zarządzanie wewnętrznymi i zewnętrznymi kosztami jakości,
Inicjowanie usprawnień w obszarze jakości,
Udział w tworzeniu procesów i procedur jakościowych w firmie,
Przejmowanie w obsługę gwarancyjną obiektów od działu realizacji, sprzedaży oraz serwisu,
Bieżąca obsługa gwarancyjna oraz działanie w intencji minimalizacji kosztów reklamacji,
Ścisła współpraca z działami sprzedaży, realizacji, technologii oraz produkcji w zakresie propozycji usprawnień jakościowych a także redukcji możliwych kosztów jakościowych w przyszłości,
Koordynowanie pracy ekip serwisowych: delegowanie, kontrola, motywowanie oraz szkolenia,
Weryfikacja zgłoszonych usterek na obiektach w zależności od stopnia jej skomplikowania,
Współpraca oraz udział w projektach jakościowych realizowanych w ramach ASSA ABLOY Mercor Doors
Wsparcie dla Kierowników Projektów; przygotowanie i dostarczenie: kompletnej specyfikacji i kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z obowiązującymi normami,
Przygotowanie specyfikacji w ASSA ABLOY Openings Studio™,
Współpraca z innymi osobami w Zespole w celu efektywnego koordynowania projektów i udzielania wsparcia w zakresie specyfikacji wszystkim zainteresowanym stronom (architekci, projektanci, inwestorzy),
Współpraca z innymi działami ASSA ABLOY w celu koordynowania działań związanych ze specyfikacją, sprzedażą, produktem i marketingiem,
Realizacja uzgodnionych celów i zadań,
Wsparcie techniczne dla klientów w zakresie narzędzi BIM (wsparcie techniczne: poziom 1),
Wsparcie w zakresie wdrożonych narzędzi w Dziale Specyfikacji ASSA ABLOY Openings Studio™, CRM – testowanie, aktualizacja cenników, jakość danych,
Ukierunkowanie na rozwój współpracy z inwestorami, konsultantami bezpieczeństwa, generalnymi wykonawcami poparte wynikami sprzedażowymi: w działach handlowych, oraz w zakresie rozwoju sprzedaży rozwiązań wysokomarżowych,
Uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych na budowie na życzenie architekta, inwestora, generalnego wykonawcy, działów handlowych AA Region Polska, celem przedstawienia przyjętych w projektach rozwiązań ASSA ABLOY,
Ścisła współpraca z działami handlowymi w ramach koordynowanych projektów oraz przekazywanie wytycznych produktowych w zakresie przygotowywanych ofert,
Wdrażanie działań zmierzających do zwiększenia HIT Rate Specyfikacji, poparte wynikami,
Ścisła współpraca z Zespołem Specyfikacyjnym w zakresie koordynowanych projektów oraz inicjowanie współpracy z Działami Projektowymi/ kierownikami, projektów/konsultantami bezpieczeństwa zatrudnionymi u Inwestorów celem nawiązania stałej współpracy specyfikacyjnej,
Gotowość do odbywania podróży służbowych zgodnie z wymaganiami roli
Dbanie o przejęcia kontraktów handlowych, kopie umowy (zamówienia), oferty, a także o protokoły z negocjacji,
Wybór podwykonawców zgodnie z obowiązującymi procedurami, instrukcjami - przygotowanie rzetelnych materiałów przetargowych dla podwykonawców oraz przekazanie ich do akcji ofertowej,
Przygotowywanie zamówień do produkcji,
Zakupy materiałów obcych zgodnie z obowiązującymi procedurami,
Koordynacja realizacji zamówień w czasie, współpraca z ekipami monterskimi oraz frontem robót,
Nadzór nad obiegiem dokumentów magazynowych,
Koordynowanie składania zamówień transportowych,
Monitorowanie terminów płatności Klienta przed wysyłką materiałów,
Wykonywanie niezbędnych rysunków, dokumentacji, w tym dokumentacji powykonawczych,
Rozliczanie prowadzonego zlecenia – budowy – protokół oraz wystawianie faktur,
Realizacja reklamacji: Zamawianie materiałów na produkcję lub na zewnątrz, wysyłka, organizacja naprawy
Ukierunkowanie na rozwój współpracy z inwestorami, konsultantami bezpieczeństwa, generalnymi wykonawcami poparte wynikami sprzedażowymi: w działach handlowych, oraz w zakresie rozwoju sprzedaży rozwiązań wysokomarżowych,
Uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych na budowie na życzenie architekta, inwestora, generalnego wykonawcy, działów handlowych AA Region Polska, celem przedstawienia przyjętych w projektach rozwiązań ASSA ABLOY,
Ścisła współpraca z działami handlowymi w ramach koordynowanych projektów oraz przekazywanie wytycznych produktowych w zakresie przygotowywanych ofert,
Wdrażanie działań zmierzających do zwiększenia HIT Rate Specyfikacji, poparte wynikami,
Ścisła współpraca z Zespołem Specyfikacyjnym w zakresie koordynowanych projektów oraz inicjowanie współpracy z Działami Projektowymi/ kierownikami, projektów/konsultantami bezpieczeństwa zatrudnionymi u Inwestorów celem nawiązania stałej współpracy specyfikacyjnej,
Gotowość do odbywania podróży służbowych zgodnie z wymaganiami roli
Przygotowanie obiektów budowlanych na nasze potrzeby, organizacja składowisk materiałów bezpośrednio przed zabudową; dla materiałów wielkogabarytowych (konstrukcje i szkło), organizacja pojemnika magazynowego - do ochrony i dystrybucji małych, bardzo cennych materiałów - bezpośrednio przed instalacją,
Zabezpieczenie rusztowania do montażu (projekt i wykonanie, przeprowadzenie akcji przetargowych z wyspecjalizowanymi dostawcami),
Zabezpieczenie specjalistycznego sprzętu montażowego – prowadzenie akcji licytacyjnych z wyspecjalizowanymi dostawcami,
Zabezpieczenie ekip montażowych do montażu - prowadzenie akcji przetargowych z wyspecjalizowanymi dostawcami,
Przygotowanie dokumentacji IBWR dla zakresu zainstalowanych fasad i świetlików,
Koordynacja dostaw i montażu,
Kontrola dostaw i bezpośredni nadzór nad pracami montażowymi
Prowadzanie projektów „Lean Manufacturing” we wszystkich wyznaczonych obszarach
Realizacja projektów optymalizacyjnych mających na celu: zwiększenie produktywności, obniżenie kosztów, podwyższenie jakości wytwarzanych produktów oraz usprawnienie całości łańcucha dostaw
Identyfikacja obszarów do doskonalenia, stworzenie planu działania, dobór członków zespołu ze wszystkich działów zakładu, monitorowanie postępów
Nadzór nad wdrożeniem metodologii Lean Management
Kontrola i monitorowanie efektów wprowadzonych zmian w procesach
Inicjowanie usprawnień
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych
Ciągłe monitorowanie wyników i raportowanie
Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz Grupy Assa Abloy
Ukierunkowanie na rozwój współpracy z inwestorami, konsultantami bezpieczeństwa, generalnymi wykonawcami poparte wynikami sprzedażowymi: w działach handlowych, oraz w zakresie rozwoju sprzedaży rozwiązań wysokomarżowych,
Uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych na budowie na życzenie architekta, inwestora, generalnego wykonawcy, działów handlowych AA Region Polska, celem przedstawienia przyjętych w projektach rozwiązań ASSA ABLOY,
Ścisła współpraca z działami handlowymi w ramach koordynowanych projektów oraz przekazywanie wytycznych produktowych w zakresie przygotowywanych ofert,
Wdrażanie działań zmierzających do zwiększenia HIT Rate Specyfikacji, poparte wynikami,
Ścisła współpraca z Zespołem Specyfikacyjnym w zakresie koordynowanych projektów oraz inicjowanie współpracy z Działami Projektowymi/ kierownikami, projektów/konsultantami bezpieczeństwa zatrudnionymi u Inwestorów celem nawiązania stałej współpracy specyfikacyjnej,
Gotowość do odbywania podróży służbowych zgodnie z wymaganiami roli
Optymalizacja i ciągłe doskonalenie procesów biznesowych w spółce, w tym inicjowanie i implementacja nowych rozwiązań m.in. w celu poprawy jakości, wzrostu wydajności i efektywności, skrócenia czasu trwania procesów czy redukcji kosztów,
Standaryzacja nowo wdrożonych i obecnych procesów biznesowych,
Prowadzenie projektów związanych z ciągłym doskonaleniem i usprawnianiem procesów,
Wsparcie kierowników działów w budowaniu i analizie istniejących procesów biznesowych,
Koordynacja i nadzorowanie realizacji działań w obszarze doskonalenia procesowego oraz wdrażania metodologii i narzędzi w tym zakresie (audyt, mapowanie, wdrożenie, doskonalenie procesów, Lean),
Prowadzenie audytów wewnętrznych procesów,
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług audytowych,
Weryfikacja zgodności procesów z wytycznymi korporacyjnymi ASSA ABLOY (polityki, regulaminy, wytyczne organizacyjne),
Monitoring, analiza oraz poprawa kluczowych wskaźników biznesowych (KPI),
Udział w tworzeniu procedur, regulaminów, dokumentacji i instrukcji,
Przygotowywanie analiz oraz rekomendacji dot. efektywności procesów biznesowych,
Raportowanie do Dyrektora Zarządzającego oraz Experta ds. Procesów w Europie
Zapewnianie jakości wyrobów gotowych oraz komponentów produkowanych przez ASSA ABLOY poprzez kontrole jakościowe wyrobów gotowych i komponentów, szkolenia jakościowe, wdrażanie usprawnień w obszarze jakości, prowadzenie projektów poprawiających jakość produktów,
Sprawdzanie detali przychodzących z zewnątrz oraz weryfikacja świadectw jakościowych dostarczanych przez dostawców,
Przygotowywanie orzeczeń z pomiarów (w tym orzeczenia z pomiarów produkcyjnych, detali otrzymywanych od dostawców, pomiary urządzeń, narzędzi, sprawdzianów itp),
Przeprowadzanie audytów i przeglądów (w tym: kontrola strumieni produkcyjnych, audyty wewnętrzne, audyty 5S),
Nadzór i przygotowywanie nowych uruchomień pod względem jakościowym,
Adresowanie reklamacji do dostawców,
Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego
Dyrektor Działu Realizacji / Business Unit Implementation Director
Iłżecka 24f, Włochy, Warszawa
Wygasła: 22.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
Nadzór i ciągłe usprawnianie procesów realizacyjnych / montażowych na budowach
Organizacja i prowadzenie przeglądów kluczowych projektów oraz ustalanie strategii ich realizacji
Zapewnienie wysokiej jakości realizacji podpisanych kontraktów
Zarządzanie realizacjami na budowach poprzez efektywne delegowanie i kontrolowanie podległych zespołów
Odpowiedzialność za sporządzenie i wykonanie budżetu realizacyjnego i harmonogramu budowy zgodnie z procedurami obowiązującymi
Nadzór nad realizacją kontraktu, w kontekście zmiennych warunków, oraz robót dodatkowych, odpowiedzialność za przygotowanie ewentualnych zmian do Kontraktu
Odpowiedzialność za dyscyplinę finansową i końcowy wynik finansowy kontraktu
Realizacja kontraktu zgodnie z warunkami umowy
Dokonywanie uzgodnień z podwykonawcami / ekipami montażowymi w zakresie realizowanej umowy
Nadzór nad procesem doboru podwykonawców
Podejmowanie decyzji finansowych dotyczących prowadzonej budowy - zamawianie, wynajmowanie lub zakup materiałów, sprzętu i usług oraz akceptacja faktur
Odpowiedzialność za fakturowanie zgodnie z zaawansowaniem robót oraz kontraktem
Odpowiedzialność za rozliczenie kontraktu i przekazanie obiektu do serwisu gwarancyjnego
Odpowiedzialność za prowadzenie korespondencji z Klientem, dokumentowanie formalne sposobu realizacji umowy
Ścisła współpraca z innymi działami jak: zakupy, operacyjny (planowanie potrzeb produkcyjnych w związku z realizowanymi projektami), sprzedaży (plany sprzedaży, zakres i termin projektów), ofertowania, zarządzania produktami, jakości (analiza reklamacji), exportu
Dbanie o dobry wizerunek AAMD, rozwój relacji biznesowych z Klientami
Realizacja strategii marketingowej na budowie
Właściwe zarządzanie i rozwój podległego zespołu
Uczestnictwo w tworzeniu oraz wdrażanie nowych produktów
Analiza oraz raportowanie w zakresie ważnych obszarów odpowiedzialności
Współpraca z inwestorami, konsultantami ds. bezpieczeństwa, generalnymi wykonawcami,
Udział w spotkaniach koordynacyjnych na budowie na zlecenie architekta, inwestora, generalnego wykonawcy, działów handlowych ASSA ABLOY Region Polska, w celu przedstawienia rozwiązań ASSA ABLOY przyjętych w projektach,
Ścisła współpraca z działami sprzedaży w ramach skoordynowanych projektów i dostarczania wytycznych produktowych do przygotowywanych ofert,
Działania mające na celu zwiększenie Wskaźnika trafień specyfikacji, odzwierciedlone w wynikach,
Ścisła współpraca z Zespołem Specyfikacji w zakresie projektów oraz nawiązanie współpracy z działami projektowymi/kierownikami projektów/konsultantami ds. bezpieczeństwa zatrudnionymi przez Inwestorów w celu nawiązania stałej współpracy specyfikacyjnej i sprzedażowej,
Czynna współpraca z SITP oraz Państwowymi Jednostkami Straży Pożarnej,
Publikacje w magazynach i na stronach branżowych o wymiarze edukacyjnym, celem promocji rozwiązań ASSA ABLOY i ich zastosowania w ramach ochrony pożarowej budynków,
Chęć podróżowania zgodnie z wymaganiami stanowiska – praca w terenie 61-100% czasu pracy
The Rolle: Installation / Subcontractors Procurement Manager is responsible for initiating, driving and tracking improvements in the procurement of contracts with subcontractors - installers as well as developing best in class supply management and source to pay processes.Control of expenses against available budget,
Long term strategic development of the contractors base,
Price negotiations of installation services and additional requirements on construction site,
Savings,
Using the synergy effect in procurement,
Supervision over the execution of the work of external installation companies (subcontractors),
Creating procedures and their implementation,
Processes optimization,
Search for new solutions in order to improve cost efficiency,
Extending payment terms,
Creating contracts with suppliers and contracts with subcontractors
Selection and evaluation of suppliers,
Experience in cooperation with subcontractors in construction,