Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (51)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 51 )
Konsultant Agronomii / Agronom
Gdańsk
Wygasła: 08.02.2024
pełny etat, część etatu
kontrakt B2B
praca zdalna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie wszystkimi działaniami w terenie związanymi z projektem przejścia na rolnictwo regeneracyjne na polach krajobrazu roślin uprawnych,
Koordynacja wszystkich polskich partnerów zaangażowanych w realizację projektu, zapewnianie jakości rezultatów, śledzenie czasu projektu i budżetu,
Zapewnienie wsparcia technicznego i innowacyjnego,
Szkolenia i coaching rolników,
Wniesienie wiedzy specjalistycznej w zakresie rolnictwa regeneracyjnego w zakresie praktyk roślin uprawnych w różnych możliwych lokalizacjach projektu: Północ Polski i inne regiony Polski w rozwoju,
Zbieranie danych terenowych na poziomie gospodarstwa rolnego: praktyki rolników, pobieranie próbek gleby oraz analizy i raporty,
Rozwijanie lokalnej sieci partnerów na rzecz rolnictwa regeneracyjnego (współrealizator projektu; osoba prywatna, odbiorcy, pionierzy rolników, darczyńcy publiczni i dotacje, uniwersytet, itp),
Reprezentowanie firmy w Polsce: Prezentacja i zarządzanie relacjami z lokalnymi i potencjalnymi klientami,
Współprojektowanie nowych projektów Rolnictwa Regeneracyjnego w Polsce i poza nią wraz z partnerami, pod nadzorem Starszego Menedżera Programu,
Koordynator Projektu będzie współprojektował nowe projekty w Polsce w roku 2024 i później (możliwe projekty w Niemczech) z lokalnymi partnerami, dostawcami i odbiorcami,
Analiza lokalnego kontekstu rolniczego w różnych lokalizacjach projektu w celu opisania ryzyka, czynników ograniczających, możliwości i ustalenia priorytetów wyzwań, którymi należy zająć się w ciągu 5 lat,
Jako stały członek będziesz brał udział w zespole zadaniowym ds. projektu (możliwe wyjazdy za granicę na spotkania z decydentami z branży FMCG)
Adapt the Global Digital & eCOM strategy to the local market;
Be responsible for the creation and execution of full-funnel digital & eCOM strategy for local market;
Adapt local e-commerce strategy B2B and B2C if applicable for Company brands in line with brands priorities and global guidelines;
Deploy Digital tools to support business growth;
Drive brand communication ecosystems together with brand and sale team: brand websites, social media, e-retailer platfroms, brand communication platforms and campaigns;
Manage all processes of CRM based sales force application used by field teams (Medical, Sales and Training) & support the field teams on this project;
Manage all processes of CRM based loyalty program;
Manage all processes of CRM based B2B portal;
Manage brand-to-third party communication from the beginning of digital projects;
Communicate with the headquarters about all digital and CRM based projects;
Manage digital budget & be responsible of e-retailer P&L;
Manage team of eKAM support specialist and digital&ecom specialists;
Create detailed analytics, validate KPI’s for any digital campaign and evaluate each action
Track KPIs (websites, social media, campaigns, eCommerce), reporting and definition of actions
Effective sales, promotion and presentation in the assigned area to existing and prospective customers
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Project Manager – Large Projects
pomorskie
Wygasła: 04.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
menedżer
Obowiązki:
Przekazywanie pracownikom wszystkich niezbędnych danych i dokumentacji do wykonania pracy
Kontrola podległych pracowników i stanu realizacji powierzonych zadań
Realizacja i koordynowanie projektów w kontekście celów strategicznych UE, zgodnie z przepisami prawa oraz wewnętrznymi zasadami i procedurami firmy
Kierowanie i nadzór nad przydzielonymi budowami zgodnie z wymaganiami kontraktowymi, dokumentacją techniczną, wymaganiami kosztorysowymi oraz harmonogramami
Przygotowywanie raportów budżetowych i finansowych
Uczestnictwo w pozyskiwaniu zleceń, przygotowywanie kosztorysów
Dbanie o przestrzeganie Regulaminu Pracy, przepisów BHP i ochrony środowiska
Rozpoznanie potencjału rynkowego poprzez identyfikację wszystkich podmiotów na podległym terenie: kujawsko-pomorskie, pomorskie, łódzkie
Utrzymanie i rozwój relacji biznesowych z dotychczasowymi klientami oraz zdobywanie nowych klientów
Realizacja celów sprzedażowych tj. założeń wolumenowych, marżowych oraz innych celów rozwojowych np. związanych z rozwojem nowych produktów i usług
Kontrola należności i aktywna praca z klientami przeterminowanymi
Identyfikacja i pozyskiwanie projektów sprzedażowych i przetargów
Utrzymywanie niezbędnej wiedzy na temat produktów oraz warunków ich dostarczania. Zgłaszanie zapotrzebowania na szkolenia. Wykorzystywanie dostępnych zasobów e-learninigowych. Wiedza na temat przewag konkurencyjnych produktów nad ofertą konkurencji
Zarządzanie warunkami finansowymi klientów poprzez: składanie wniosków kredytowych, argumentację dot. zapotrzebowania na limity kredytowe i warunki płatności, weryfikację poziomów limitów i terminów płatności w czasie, dostarczanie informacji na temat kondycji finansowej klienta
Zarządzanie warunkami bonusowymi klientów
Przygotowywanie kompleksowej dokumentacji związanej z obsługą reklamacji i zapewnienie sprawnej komunikacji z klientem
Rozpoznanie potencjału rynkowego poprzez identyfikację wszystkich podmiotów na podległym terenie: kujawsko-pomorskie, pomorskie, łódzkie
Utrzymanie i rozwój relacji biznesowych z dotychczasowymi klientami oraz zdobywanie nowych klientów
Realizacja celów sprzedażowych tj. założeń wolumenowych, marżowych oraz innych celów rozwojowych np. związanych z rozwojem nowych produktów i usług
Kontrola należności i aktywna praca z klientami przeterminowanymi
Identyfikacja i pozyskiwanie projektów sprzedażowych i przetargów
Utrzymywanie niezbędnej wiedzy na temat produktów oraz warunków ich dostarczania. Zgłaszanie zapotrzebowania na szkolenia. Wykorzystywanie dostępnych zasobów e-learninigowych. Wiedza na temat przewag konkurencyjnych produktów nad ofertą konkurencji
Zarządzanie warunkami finansowymi klientów poprzez: składanie wniosków kredytowych, argumentację dot. zapotrzebowania na limity kredytowe i warunki płatności, weryfikację poziomów limitów i terminów płatności w czasie, dostarczanie informacji na temat kondycji finansowej klienta
Zarządzanie warunkami bonusowymi klientów
Przygotowywanie kompleksowej dokumentacji związanej z obsługą reklamacji i zapewnienie sprawnej komunikacji z klientem
Rozpoznanie potencjału rynkowego poprzez identyfikację wszystkich podmiotów na podległym terenie: kujawsko-pomorskie, pomorskie, łódzkie
Utrzymanie i rozwój relacji biznesowych z dotychczasowymi klientami oraz zdobywanie nowych klientów
Realizacja celów sprzedażowych tj. założeń wolumenowych, marżowych oraz innych celów rozwojowych np. związanych z rozwojem nowych produktów i usług
Kontrola należności i aktywna praca z klientami przeterminowanymi
Identyfikacja i pozyskiwanie projektów sprzedażowych i przetargów
Utrzymywanie niezbędnej wiedzy na temat produktów oraz warunków ich dostarczania. Zgłaszanie zapotrzebowania na szkolenia. Wykorzystywanie dostępnych zasobów e-learninigowych. Wiedza na temat przewag konkurencyjnych produktów nad ofertą konkurencji
Zarządzanie warunkami finansowymi klientów poprzez: składanie wniosków kredytowych, argumentację dot. zapotrzebowania na limity kredytowe i warunki płatności, weryfikację poziomów limitów i terminów płatności w czasie, dostarczanie informacji na temat kondycji finansowej klienta
Zarządzanie warunkami bonusowymi klientów
Przygotowywanie kompleksowej dokumentacji związanej z obsługą reklamacji i zapewnienie sprawnej komunikacji z klientem
Cel stanowiska: Zapewnienie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w oparciu o przyjętą strategię komunikacji, wspierającą realizację celów biznesowych firmy, z wykorzystaniem dostępnych na rynku narzędzi komunikacji oraz zarządzanie podległym zespołem
Główne zadania:
• Tworzenie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy, budowanie i realizacja planów strategii i rozwój;
• Zarządzanie obszarem Społecznej Odpowiedzialności, przyjętej przez firmę strategii CSR, programami społecznymi;
• Zarządzanie mediami firmowymi: strony firmowe, intranet, profile firmowe w social media;
• Tworzenie i koordynacja realizacji projektów CSR;
• Zarządzanie budżetem;
• Zarządzanie zespołem specjalistów ds. komunikacji;
• Dbałość o zapewnienie nowoczesnych, odpowiadających na potrzeby organizacji, atrakcyjnych form „brandingu”;
• Monitoring i analiza trendów rynkowych, działań konkurencji w mediach społecznościowych i Internecie