Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2 )
Executive Assistant
Czerska 8/10, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 21.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Realizacja spraw zleconych przez Dyrektora Zarządzającego, w tym pilnowanie harmonogramów i komunikacja w strukturach Stowarzyszenia
Współpraca z Dyrektorem Zarządzającym (nadzorującym prace Działu Statutowego) oraz z Managerem Działu
Koordynacja kalendarza Działu Statutowego w tym spotkań dyrektora zarządzającego
Koordynacja komunikacji Działu Statutowego z członkami Stowarzyszenia od (na prośbę Dyrektora Zarządzającego / Zarządu, Rady Nadzorczej lub Managera Działu Statutowego)
Planowanie i organizacja spotkań, w tym logistyka, porządek obrad i niezbędna dokumentacja (posiadamy zaplecze back office jako wsparcie w technicznej organizacji spotkań)
Uczestnictwo w spotkaniach Zarządu i Rady Nadzorczej oraz sporządzanie protokołów z tych spotkań
Nadzór nad terminowym dostarczaniem dokumentów, raportów i informacji administracyjnych
Sporządzanie notatek, raportów i prezentacji oraz sporządzanie dokumentów prawnych, takich jak uchwały
Kontrola obiegu i archiwizacja dokumentów, w tym umów członkowskich w Sekretariacie Zarządu
Koordynacja wybranych projektów statutowych stowarzyszenia (w zakresie komunikacji z członkami Stowarzyszenia) i wsparcie w bieżących zadaniach
Uczestnictwo w korespondencji firmowej oraz kontrola jej przebiegu
Współpraca z zespołami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu terminowego i efektywnego wdrożenia projektów
Utrzymywanie dobrych relacji z członkami Stowarzyszenia, w tym komunikacja, obieg informacji i dokumentów
nadzór techniczny nad platformami komunikacyjnymi: strony www, kanały social media
doradztwo w zakresie rozwiązań / możliwości technicznych dla pracowników
usystematyzowanie, gromadzenie, aktualizowanie i przechowywanie dostępów do wszystkich platform komunikacyjnych SAR (www, kanały społecznościowe, komunikatory, programy, etc)
zarządzanie kampaniami reklamowymi w ramach profilów społecznościowych FB, LI
nadzór nad bazami danych należących do SAR
zarządzanie harmonogramem newsletterów
wysyłka newsletterów projektowych z wykorzystaniem narzędzi freshmail / bitrix
aktualizacja strony www SAR, w tym wdrożenie rekomendacji SEO (we współpracy z partnerem IT)
wsparcie projektów we wdrażaniu aktualizacji na stronach www projektów SAR
utrzymanie porządku i aktualizacja w folderach na dysku sieciowym
realizacja prostych projektów graficznych zlecanych przez zespół SAR
domeny – zakup, koordynacja dla projektów (serwer, baza danych) współpraca z IT i agencją